SPOILER: Call meOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Postcount a go go, inhoud NULquote:
Brolquote:
Nee smileys postenquote:Op vrijdag 15 december 2017 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
inhoud verwachten op een onzin forumdeel lolllzzzzeinzeinzz!!!!111![]()
![]()
Waar is de tijd dat het nog gewoon om tetten ging. Tevens doe eens tetten postenquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:00 schreef Haeks het volgende:
[..]
In dit topic gaat het om punten, niet posts
nou enquote:Op vrijdag 15 december 2017 20:57 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Postcount a go go, inhoud NUL
Mijn tetten post ik alleen als ik geil ben.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:01 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat het nog gewoon om tetten ging. Tevens doe eens tetten posten
Wil je een koekje?quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:03 schreef Haeks het volgende:
[..]
Mijn tetten post ik alleen als ik geil ben.
Een cola dan?quote:
Bier?quote:
we zijn fokkers he, die hebben toch nooit een vrouw aangeraakt behalve hun moederquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:08 schreef Haeks het volgende:
[..]
Nee. Tjonge, zijn dat jouw geilmaak skills?
Tja denk het wel, heb inderdaad nog weinig succes gehadquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:08 schreef Haeks het volgende:
[..]
Nee. Tjonge, zijn dat jouw geilmaak skills?
Zo erg?quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we zijn fokkers he, die hebben toch nooit een vrouw aangeraakt behalve hun moeder
Meer oefenen. Je mag hier en nu een beetje oefenen. Kom op, niet schamen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:10 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Tja denk het wel, heb inderdaad nog weinig succes gehad
en is dezen filmpjen een geil?quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:13 schreef Haeks het volgende:
[..]
Meer oefenen. Je mag hier en nu een beetje oefenen. Kom op, niet schamen.
Tom Cruise is altijd geil!quote:
vind je?quote:
Dan speel ik dus die Tom en jij die blonde snol.quote:
Ja, dat laatste is wel een beetje een domper. En idd al in de 50, maar ziet er toch nog steeds lekker uit!quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vind je?
hij is wel midgeten helemaal into scientology
Hij heeft wel charisma maar hij heeft zo'n enge blik. Ogen doen het meestal het voor mijquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:20 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is wel een beetje een domper. En idd al in de 50, maar ziet er toch nog steeds lekker uit!
Jij vindt van niet?
Daar word ik niet geil van...quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:19 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dan speel ik dus die Tom en jij die blonde snol.
neequote:Op vrijdag 15 december 2017 21:22 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Die kerel spoort niet.
word je wakker zie je allemaal vliegnde auto'squote:Op vrijdag 15 december 2017 21:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
kleine dutje na het eten
[ afbeelding ]
![]()
En van sprookjes? Speel ik de grote boze wolf en dan ben jij roodkapje?quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
word je wakker zie je allemaal vliegnde auto's
Eng? Daar merk ik niets van... Maar ja, ik kijk ook liever naar andere dingen aan hem dan hie hij kijktquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hij heeft wel charisma maar hij heeft zo'n enge blik. Ogen doen het meestal het voor mij![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:23 schreef Haeks het volgende:
[..]
Eng? Daar merk ik niets van... Maar ja, ik kijk ook liever naar andere dingen aan hem dan hie hij kijkt
Nonono. Eerst je eigen woorden, dan pas role-playing gamesquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:22 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
En van sprookjes? Speel ik de grote boze wolf en dan ben jij roodkapje?
Dus ook niet de 3 biggetjes?quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:25 schreef Haeks het volgende:
[..]
Nonono. Eerst je eigen woorden, dan pas role-playing games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
voor mij staan de dames in de rijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
voor mij staan de dames in de rijIk heb nog nooit HEMA rookworst gegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor mij staan de dames in de rijhoaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''
ik ook nietquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:29 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit HEMA rookworst gegeten.
Ik ga het opgeven en ga weer gamen, Wel jammer, ik zag ons samen wel een toekomst hebben.quote:
voor mij staan de dames in de rijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen sorry, zij zijn blij niet geboren te worden.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik ga het opgeven en ga weer gamen, Wel jammer, ik zag ons samen wel een toekomst hebben.![]()
Sorry aan de kinderen die nu nooit geboren gaan worden.
wil je proberen?quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:29 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit HEMA rookworst gegeten.
Het ligt echt niet aan mij hoor, jullie vrouwmensen zijn gewoon veuls te moeilijk.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:30 schreef Haeks het volgende:
[..]
Geen sorry, zij zijn blij niet geboren te worden.
Ja, geef ons maar de schuldquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Het ligt echt niet aan mij hoor, jullie vrouwmensen zijn gewoon veuls te moeilijk.
goed manquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:35 schreef _--_ het volgende:
Scheikunde verlsag af![]()
[ afbeelding ]
Van wereldreis naar milieuvervuiling
jaquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
Kinderen maken hoeft voor mij ook niet, er zijn al te veel mensen. Hoop dat dat geen afknapper is voor vrouwen
Zo snel alweer weg?quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dankje![]()
![]()
[ afbeelding ]
byeeeeeeee
jij krijgt ook een lolly of een sticker in je schriftquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:35 schreef _--_ het volgende:
Scheikunde verlsag af![]()
[ afbeelding ]
Van wereldreis naar milieuvervuiling
quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:37 schreef _--_ het volgende:
mark is er, ik ga maar beter weg, punten zijn verloren.
Niet als jij leuk bent om mee te leven.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
Kinderen maken hoeft voor mij ook niet, er zijn al te veel mensen. Hoop dat dat geen afknapper is voor vrouwen
echt hequote:Op vrijdag 15 december 2017 21:38 schreef -sabine- het volgende:
Klopt die reactievergelijking vd ethanol wel? De O is ongelijk.
Volgens mij, maar ik ben niet helder nu.
3 O links en 3 O rechts. Ze zijn dus gelijk.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:38 schreef -sabine- het volgende:
teveel ethanol?quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:38 schreef -sabine- het volgende:
Echt?quote:
Ja houden we het daar op.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Om mjn gebrek aan kinderwens te compenseren
nee dan heb ik geen tijd meer om leuk te doenquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Leuke mensen moeten meer kinderen gaan krijgen.
Ah ja ik zie dat anders.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee dan heb ik geen tijd meer om leuk te doen
Ah oké cool sabine.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:47 schreef -sabine- het volgende:
Twee zelf, vier pleeg
Ethanol C2H5OH(l) + 3O2(g) -> 2CO2(g) + 3H2O(g)
Das echt kut.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:50 schreef defokkingfoker het volgende:
Kut KLM.. wil ik betalen heeft die kutsite een error
Kleinkindjes, heb je alleen de leuke dingen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:50 schreef -sabine- het volgende:
En nu moet ik er niet meer aan denken. Opblijven omdat ze stappen. Blowen, drinken en seks ontdekken. Ik ben te oud.
Mijn kinderen zijn vrijgezellig. Daar verwacht ik niets van. BeppeBien ben ik al welquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kleinkindjes, heb je alleen de leuke dingen.
Je bent in ieder geval wel eerlijk.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:52 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn vrijgezellig. Daar verwacht ik niets van. BeppeBien ben ik al wel![]()
![]()
Ik zou me ook een leven zonder kinderen voor kunnen stellen. Ze zijn niet zaligmakend
Mijn dochter heeft in de zomer twee weken op dr bagage gewCht bij klm. Net voor LLquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:53 schreef defokkingfoker het volgende:
IK GA EEN KLACHT INDIENEN BIJ KLACHT.NL
Ik heb vrienden zonder en zie dir voordelen echt welquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:53 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval wel eerlijk.
Kan ik niet zeggen, niet meer dan dat ik er gegnoeg aandacht kan geven en goed kan onderhouden, en moet ook niet te gek worden.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:53 schreef -sabine- het volgende:
Hoeveel zou je willen Flip. Jaja, mits het je gegund is enzzz
I know.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:55 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik heb vrienden zonder en zie dir voordelen echt wel
zes kinderen in een grote boerderij tochquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, niet meer dan dat ik er gegnoeg aandacht kan geven en goed kan onderhouden, en moet ook niet te gek worden.
Woonwagenkamp gewoon, lekker pilsies drinken.quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zes kinderen in een grote boerderij toch
Zittend op het kratquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Woonwagenkamp gewoon, lekker pilsies drinken.
quote:Op vrijdag 15 december 2017 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Woonwagenkamp gewoon, lekker pilsies drinken.
Als ze janken, zeuren en etterenquote:Op vrijdag 15 december 2017 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
oudere nichten en neven hebben ook kleine kinderen en dat maakt mijn kinderwens nog kleiner
Syntax Errorquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:41 schreef defokkingfoker het volgende:
kut klm
Validation error: Field 'lowestPriceSearch.connections[0]' rejected value: Connection[origin=AMS,destination=AMS,segments=[]]
quote:
Omdat ik van niemand bang benquote:Op vrijdag 15 december 2017 23:02 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Jij post twee goede nummers en dan ineens Adèle!
Maar het is zo’n moodkiller..quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:03 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Omdat ik van niemand bang ben
Bedoel je soms de laatste loodjes wegen het zwaarst?quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:09 schreef _--_ het volgende:
de laatste ....... zo ging die ongeveer.
nee, gewoon dat als het verslag klaar is maar daarna nog een laatste touch geeft.quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:10 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Bedoel je soms de laatste loodjes wegen het zwaarst?
Mosterd na de maaltijd.quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:11 schreef _--_ het volgende:
[..]
nee, gewoon dat als het verslag klaar is maar daarna nog een laatste touch geeft.
quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:13 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd.
Nee die bedoel je ook niet dat weet ik.
quote:
Name calling?quote:
Wat?quote:
Laffe hondquote:
Ik en je moeder die het doen is watquote:
Vechten?quote:
Je laat je stoere berichtje niet eens staan kneus wat denk je dat het met vechten zal worden dan.quote:
Ik post tenminste nog eens wat kneusquote:Op vrijdag 15 december 2017 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je laat je stoere berichtje niet eens staan kneus wat denk je dat het met vechten zal worden dan.
quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:49 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik en je moeder die het doen is wat
Ik post een smileyquote:
Waarom zou ik daar thuis horen mongolo?quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik post tenminste nog eens wat kneus
Ga anders maar weer naar die huilies van KLB waar je thuis hoort![]()
quote:
Check je post geschiedenisquote:Op vrijdag 15 december 2017 23:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Wens anders mensen nog wat ziektes toe, maar niet te lang want stel je voordat ze het zien.
Maar je bent dan ook geen eckte ONZquote:
Dat is niet iets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2017 23:59 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Maar je bent dan ook geen eckte ONZ
Niet? Ik denk het welquote:Op vrijdag 15 december 2017 23:59 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |