Ja snap ik, maar als ik zie wat de waarde is van de spullen is die ik altijd meesleep, dan is dat ook weer niet zoiets waarvoor ik voor een los item zou gaan claimen... Bij spoed naar huis zou het eigenlijk niet in me opkomen om de reisverzekering in te schakelen, goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Schade aan of diefstal van je spullen, de kosten die je maakt als je met spoed naar huis moet (overlijden of ziekte)... dat zijn wel de meest voorkomende situaties denk ik.
Dat gaan ze natuurlijk niet heel ruim plannen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 13:56 schreef planethugo het volgende:
is er ook een patroon te herkennen op welke dagen dat er gestaakt wordt? Dat ze bijvoorbeeld alleen op de drukste dagen staken ofzo.
Ik vlieg over 3,5 week op een dinsdag vanaf dusseldorf met ryanair. Daar staken ze (nog) niet maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.
dat snap ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 14:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat gaan ze natuurlijk niet heel ruim plannen.
Al is het maar omdat te voorkomen dat oleary alle Polen, Roemenen en Bulgaren oproept om de vluchten uit te voeren...
thnxquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 19:24 schreef Reageurs het volgende:
-Donderdag 12 juli
-Zaterdag/zondag 25/26 juli
-Vrijdag 10 augustus
Dus heeft een patroon van ca. elke 2 weken, dagen verschillen ietwat. Volgende staking zou je dus donderdag-maandag 23-27 augustus verwachten, maar dat is speculeren.
fkquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 19:24 schreef Reageurs het volgende:
-Donderdag 12 juli
-Zaterdag/zondag 25/26 juli
-Vrijdag 10 augustus
Dus heeft een patroon van ca. elke 2 weken, dagen verschillen ietwat. Volgende staking zou je dus donderdag-maandag 23-27 augustus verwachten, maar dat is speculeren.
Ja hij speculeert nu maar wat he?quote:Op maandag 6 augustus 2018 20:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fkvlieg precies dan naar ierland
Ja klopt, thanks. Gewoon afwachtenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 00:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja hij speculeert nu maar wat he?
je moet niet vergeten dat het tot nu toe steeds een andere groep is binnen Ryanair die staakt. Het is niet zo dat het steeds dezelfde zijn die om de twee weken gaan.
Wordt erg interessant wat de Nederlandse Ryanairpiloten gaan doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ryanair schrapt vluchten vrijdag vanaf België. Mogelijk sluiten andere landen zich aan
Nou nou, Dublin is vanaf hier inderdaad alleen maar met Ryanair te bereiken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:14 schreef sirdanilot het volgende:
Ugh ik heb een keer moeten vliegen met Ryanair tijdens een periode van stakingen , gelukkig ging mijn vlucht net wel door toen maar die stress vlak voor je emigratie naar een ander land is niet fijn (was mijn enkele reis naar Ierland voor een nieuwe baan ).
Ik ben nog nooit met klm of aer lingus gegaan, waarom zou ik? Meestal kijk ik zelfs enkel op ryanair en niet op de andere websites of een online travel agency.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou nou, Dublin is vanaf hier inderdaad alleen maar met Ryanair te bereiken.
Omdat AerLingus soms ook prima prijzen heeft.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:49 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit met klm of aer lingus gegaan, waarom zou ik? Meestal kijk ik zelfs enkel op ryanair en niet op de andere websites of een online travel agency.
Ik ben gewend aan ryan air dus naar Amsterdam zal ik altijd met ryanair gaan.
omdat daar soms nog wel eens winst is te halen. Mijn volgende Amsterdam dublin is 8 euro...quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:49 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit met klm of aer lingus gegaan, waarom zou ik? Meestal kijk ik zelfs enkel op ryanair en niet op de andere websites of een online travel agency.
Ik ben gewend aan ryan air dus naar Amsterdam zal ik altijd met ryanair gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |