Oh, dat zal niet direct ongunstig zijn voor de koersquote:Op zaterdag 16 december 2017 16:33 schreef chroestjov het volgende:
twitter:biggzi twitterde op zaterdag 16-12-2017 om 03:09:30@anryze have officially launched the consumer version of their #Blockchain Speech Recognition Application! Business… https://t.co/HGn4PzNZC5 reageer retweet
Fijn om weer iets te horen van Anryze. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 16 december 2017 16:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, dat zal niet direct ongunstig zijn voor de koers
Hebben jullie eerder vanavond een airdrop o.i.d. gedaan? Want ik heb meer dan 0.01 BTC ontvangen en volgens mij komt het bij jullie vandaan.quote:Op vrijdag 8 december 2017 14:23 schreef wavesnode het volgende:
[..]
Absoluut een goed punt, wij zijn ook begonnen met het flink opschonen van de geaccepteerde tokens op onze Wavesnode, na overleg met WavesGo zijn zij dit ook uit gaan voeren.
Tevens loopt hun payout nu met lagere waarden dan normaal, om het netwerk wat te ontlasten.
Het is momenteel best een struggle om alles er fatsoenlijk door te krijgen, tijd voor NG inderdaad!
Hij stond deze week nog op een ATH?quote:Op zondag 17 december 2017 13:46 schreef VeX- het volgende:
Zijn hier nog OCL holders? Wat verwachten jullie van de toekomst? De rek lijkt er de afgelopen maand een beetje uit. Heb geen zin om te trekken aan een dood paard.
De nieuwe DEX moet nog live gaan, ik verwacht meer traders = meer geld naar het Waves platform en dat is gunstig voor ieder token dat op DEX gelist is.quote:Op zondag 17 december 2017 13:46 schreef VeX- het volgende:
Zijn hier nog OCL holders? Wat verwachten jullie van de toekomst? De rek lijkt er de afgelopen maand een beetje uit. Heb geen zin om te trekken aan een dood paard.
Wanneer gaat de nieuwe DEX ook alweer live? Gelijk met activatie NG toch?quote:Op zondag 17 december 2017 13:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De nieuwe DEX moet nog live gaan, ik verwacht meer traders = meer geld naar het Waves platform en dat is gunstig voor ieder token dat op DEX gelist is.
HODL!
Ikke. 4200-nogwat stuks. Waarde krabbelt idd iets terug maar met het lanceren van de nieuwe DEX zou de boel vlotgetrokken kunnen worden.quote:Op zondag 17 december 2017 13:46 schreef VeX- het volgende:
Ben voor de longterm. Het heeft tijd nodig.quote:Op zondag 17 december 2017 13:46 schreef VeX- het volgende:
Je kan er al wat mee rondpielen:quote:Op zondag 17 december 2017 14:04 schreef Kale het volgende:
[..]
Wanneer gaat de nieuwe DEX ook alweer live? Gelijk met activatie NG toch?
In dollars tikte hij even een ATH aan maar zakte daarna ook hard. Hij staat nu op maar een kwart van de ATH in btc en dat blijft dalen. Het is veelzeggend dat ie maar steeds rond de top 400 coins blijft hangen en zelfs die positie kan ie niet vasthouden.quote:Op zondag 17 december 2017 13:55 schreef Repeating het volgende:
[..]
Hij stond deze week nog op een ATH?
Uit de whitepaper:quote:Op zondag 17 december 2017 14:16 schreef VeX- het volgende:
[..]
In dollars tikte hij even een ATH aan maar zakte daarna ook hard. Hij staat nu op maar een kwart van de ATH in btc en dat blijft dalen. Het is veelzeggend dat ie maar steeds rond de top 400 coins blijft hangen en zelfs die positie kan ie niet vasthouden.
Het team werkt zeker hard maar zolang er geen promo is en hij alleen op de DEX is, gaat er weinig gebeuren. Van die belabberde promo op de waves 1.0 release party werd ik geen fluit wijzer. En nergens wordt (bijv in een roadmap) verduidelijkt wat de plannen dan wel zijn. Dat kan beter.
Thanks, maar ik bedoelde een samenvatting van wat er op de waves meet werd gezegd zodat je weet hoe zaken er nu voor staan. Ik heb het maar even op youtube opgezocht en telkens gepauzeerd.quote:
De Beta heb ik geprobeerd ja. Helemaal super!quote:Op zondag 17 december 2017 14:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan er al wat mee rondpielen:
https://beta.wavesplatform.com
Het ligt wel in de planning maar is tegelijk ook niet zo heel belangrijk.quote:
Dat klopt. Met alleen wachtwoord kunnen ze toch niet veel? (Tenzij ze fysiek toegang hebben tot mijn computer). Seed staat verder alleen op papier.quote:Op zondag 17 december 2017 14:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het ligt wel in de planning maar is tegelijk ook niet zo heel belangrijk.
Als een aanvaller toegang krijgt tot je seed, dan ben je sowieso al het haasje, of je nu 2FA hebt of niet.
De liteclient duurt volgens mij nog wel tot de zomer, als ik het goed heb gelezen, onderstaande zal daar ook mee te maken hebben.quote:Op zondag 17 december 2017 14:51 schreef Kale het volgende:
[..]
De Beta heb ik geprobeerd ja. Helemaal super!
Maar weet je ook wanneer de echte release komt? En de liteclient geupdate wordt?
Klopt, wachtwoord is alleen voor de client / DEX toegang en wordt lokaal opgeslagen.quote:Op zondag 17 december 2017 14:58 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dat klopt. Met alleen wachtwoord kunnen ze toch niet veel? (Tenzij ze fysiek toegang hebben tot mijn computer). Seed staat verder alleen op papier.
Thanks.quote:Op zondag 17 december 2017 15:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt, wachtwoord is alleen voor de client / DEX toegang en wordt lokaal opgeslagen.
Je kan bij Waves een onbeperkt aantal accounts (adressen) aanmaken.quote:Op zondag 17 december 2017 16:59 schreef chroestjov het volgende:
Zitten er eigenlijk nog haken of ogen aan het creëren van een extra account/adres?
Ik ben namelijk van plan om de opslag van tokens die ik HODL en het traden van elkaar te gaan scheiden voor wat meer overzicht.
Ja, de backup-informatie van mijn huidige adres staat al op 2 USB-sticks, is geprint en staat niet op een harde schijf, dat ga ik voor de nieuwe dan ook weer regelen.quote:Op zondag 17 december 2017 17:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan bij Waves een onbeperkt aantal accounts (adressen) aanmaken.
Het enige wat je heel goed moet bewaren is de pass phrase (seed) die bij je Waves adres hoort
Ik heb er zelf ook meerdere.
Dit klopt inderdaad, we hebben gisteravond een airdrop gedaan voor Coremediagroup.quote:Op zondag 17 december 2017 03:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hebben jullie eerder vanavond een airdrop o.i.d. gedaan? Want ik heb meer dan 0.01 BTC ontvangen en volgens mij komt het bij jullie vandaan.
Ik heb op de explorer gekeken en de meest logische verklaring is dat het iets met CORE te maken heeft, maar dat weet ik niet zeker omdat er geen attachment is meegestuurd.
Transacties gaan sowieso via de blockchain, lijkt me geen probleem.quote:Op zondag 17 december 2017 18:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, de backup-informatie van mijn huidige adres staat al op 2 USB-sticks, is geprint en staat niet op een harde schijf, dat ga ik voor de nieuwe dan ook weer regelen.
Maar geeft het ook geen errors/problemen als ik bijvoorbeeld tegelijkertijd op het ene adres ben ingelogd met Firefox en op het andere met Chrome en zo transacties tussen beide ga uitvoeren?
quote:Op zondag 17 december 2017 21:03 schreef D. het volgende:
Waar is de 'oude' Wavessite?
Ik heb daar inloggegevens van en bij de nieuwe vind ik die optie niet
Ik begon 1,5 maand geledenquote:Op zondag 17 december 2017 21:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je zei dat je ze gekocht hebt destijds.
Was dat tijdens de ICO? Of op een exchange?
De officiële site is https://waveswallet.io maar je kan ook de Chrome App gebruiken of de beta site op https://beta.wavesplatform.comquote:Op zondag 17 december 2017 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begon 1,5 maand geleden
Gekocht via Litebit. Daar kun per coin op 'wallets' klikken.
De meesten verwezen door naar software, bijvoorbeeld de Electrum, maar voor Waves naar de site. Nu wil ik daar inloggen, maar zie de inlogoptie (waar naam en paswoord voor nodig zijn) niet
Ik snap wat een seed is, die heb ik bij mijn softwarewallets wel, maar bij Waves heb ik er geen gekregenquote:Op zondag 17 december 2017 21:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De officiële site is https://waveswallet.io maar je kan ook de Chrome App gebruiken of de beta site op https://beta.wavesplatform.com
Als je bijvoorbeeld je cookies hebt opgeruimd of je browser cache hebt opgeschoond kan het zijn dat je je seed (pass phrase) die je genoteerd hebt bij het aanmaken van de wallet opnieuw moet invoeren, dan kan je weer bij je coins.
De "seed" of "pass phrase" is een rij van 15 woorden.
Je gegevens stonden niet bij die site opgeslagen maar lokaal en met de seed kan je dat altijd weer terughalen, ook over 5 jaar.
Ik weet niet op welke site je was maar op https://waveswallet.io krijg je een seed als je "new account" klikt en moet je bij de uitleg / waarschuwing nog een keer "UNDERSTAND" klikken voor je door kan gaan.quote:Op zondag 17 december 2017 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap wat een seed is, die heb ik bij mijn softwarewallets wel, maar bij Waves heb ik er geen gekregen
Ik dacht dat het dan vast niet nodig was, aangezien het 'online' is en ik wel inloggegevens heb
Zou ik het adres hebben genomen ipv de seedquote:Op zondag 17 december 2017 21:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke site je was maar op https://waveswallet.io krijg je een seed als je "new account" klikt en moet je bij de uitleg / waarschuwing nog een keer "UNDERSTAND" klikken voor je door kan gaan.
Zonder seed, feitelijk je private key, is het idd weg...quote:Op zondag 17 december 2017 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ik het adres hebben genomen ipv de seed
Alles kwijt nu, neem ik aan?
Shit happens...quote:Op zondag 17 december 2017 21:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zonder seed, feitelijk je private key, is het idd weg...
De nieuwe beta wallet is nog wat "strenger" dan de oude, daar moet je echt letterlijk woord-voor-woord de seed intikken vanaf je notitie voor je verder kan.
Niet dat je daar nu veel aan hebt...
Nee, naam is alleen voor eigen administratie en wachtwoord om te voorkomen dat iemand anders met toegang tot jouw PC zomaar kan inloggen...quote:Op zondag 17 december 2017 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Shit happens...
Aan mijn name en password heb ik dus helemaal niets?
Ik ben ingelogdquote:Op zondag 17 december 2017 21:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, naam is alleen voor eigen administratie en wachtwoord om te voorkomen dat iemand anders met toegang tot jouw PC zomaar kan inloggen...
Je weet zeker dat je in de juiste browser zit? Als je kan inloggen, kan je de seed nog wel exporteren...
Uhu, daar zit ik inquote:Op zondag 17 december 2017 21:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik bedoel, inloggen in de wallet...
Oh, je ziet je coins ook weer?quote:
Mijn dank is grootquote:Op zondag 17 december 2017 21:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, je ziet je coins ook weer?
Zo ja, klik op het stapeltje coins, daar kan je de seed uitlezen.
[ afbeelding ]
Klik onderaan op "copy" en plak dat in een tekstbestandje, print het uit en bewaar het goed.
Hier een manual:
https://bitcointalk.org/i(...)21673120#msg21673120
Passphrase is genoeg maar zou alles doenquote:Op zondag 17 december 2017 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
Met copy neemt ie alles (ook encoded seen, private key enz)
Allemaal saven?
Pfff... goed mee weggekomenquote:Op zondag 17 december 2017 21:56 schreef D. het volgende:
Via de link naar de oude site 'herkende' ie me nog, dus kon inloggen met enkel password
Geen Facebook, geen scamquote:Op zondag 17 december 2017 22:25 schreef BadVlad het volgende:
Blijkbaar is er een scammer actief die op Facebook mensen die Waves liken benaderd. Deze persoon/personen hebben al meer dan 400K Waves gestolen. Pas op met phishing sites.
Had ik idd ook ,quote:Op zondag 17 december 2017 22:25 schreef BadVlad het volgende:
Blijkbaar is er een scammer actief die op Facebook mensen die Waves liken benaderd. Deze persoon/personen hebben al meer dan 400K Waves gestolen. Pas op met phishing sites.
Bijvoorbeeld met een nep wallet of een nep airdrop.quote:Op zondag 17 december 2017 23:33 schreef Thezappa het volgende:
Maar snap niet zo goed hoe ze geld van je waves kunnen jatten via zon link ..
?
Maar wat kunnen ze met alleen je seed dan?quote:Op zondag 17 december 2017 23:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met een nep wallet of een nep airdrop.
Ze vragen dan om je seed in te voeren...
Is een soort van lotterij die ze je voorhouden..quote:Op zondag 17 december 2017 23:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met een nep wallet of een nep airdrop.
Ze vragen dan om je seed in te voeren...
allesquote:Op zondag 17 december 2017 23:38 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Maar wat kunnen ze met alleen je seed dan?
Ja ok..quote:Op zondag 17 december 2017 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
alles
je seed is de toegang tot je wallet..
Ze vullen de seed inquote:Op zondag 17 december 2017 23:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ja ok..
Maar hoe komen ze in je Wallet dan?
Als je je seed aan ze weggeeft op een nep website? Simpel...quote:Op zondag 17 december 2017 23:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ja ok..
Maar hoe komen ze in je Wallet dan?
Helder ..quote:Op zondag 17 december 2017 23:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je je seed aan ze weggeeft op een nep website? Simpel...
Gaat blijkbaar goed. Blijft maar stijgen. Gaat zo de hoogste koers weer toppen als het zo door gaat.quote:Op maandag 18 december 2017 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Sasha is op dit moment zijn spreekbeurt aan het houden bij Coinone. Hopelijk kan hij de koreanen een beetje enthousiast krijgen voor Waves. Mooie tijden dit
Tijd voor een ATH in BTC.quote:Op maandag 18 december 2017 12:54 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Gaat blijkbaar goed. Blijft maar stijgen. Gaat zo de hoogste koers weer toppen als het zo door gaat.
Dan moet hij nog 4x over de kop. Dat lijkt me een beetje te ambitieus voor de korte termijnquote:
dromen mag:p.quote:Op maandag 18 december 2017 13:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet hij nog 4x over de kop. Dat lijkt me een beetje te ambitieus voor de korte termijn
Ah, dat is wel jammer, maar wel net opgelost.quote:Op zondag 17 december 2017 18:52 schreef wavesnode het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad, we hebben gisteravond een airdrop gedaan voor Coremediagroup.
Check ook het coremedia channel op Slack even, daar staat hun uitleg hierbij.
Mooi, dan ga ik dat later vandaag eens testen.quote:Op zondag 17 december 2017 19:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Transacties gaan sowieso via de blockchain, lijkt me geen probleem.
Vandaag nog 20 dollar?quote:Op maandag 18 december 2017 14:58 schreef Mikey92 het volgende:
Met wat er aan komt zou het op zich niet raar zijn
Wel eerst even hier melden dan aubquote:Op maandag 18 december 2017 17:28 schreef Afwazig het volgende:
Magnet stuur je Waves maar naar een exchange, je moet straks dumpen. USD ATH
Ik verkoop via de DEX, gaat primaquote:Op maandag 18 december 2017 17:28 schreef Afwazig het volgende:
Magnet stuur je Waves maar naar een exchange, je moet straks dumpen. USD ATH
Krijg je wel een goede prijs op de DEX? Op Bittrex lijkt de prijs redelijk hoog te staan. Yup. Op DEX is het 0,00082 BTC op Bittrex is het 0,00084 BTC dus je krijgt meer van het op Bittrex te verkopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |