Transacties gaan sowieso via de blockchain, lijkt me geen probleem.quote:Op zondag 17 december 2017 18:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, de backup-informatie van mijn huidige adres staat al op 2 USB-sticks, is geprint en staat niet op een harde schijf, dat ga ik voor de nieuwe dan ook weer regelen.
Maar geeft het ook geen errors/problemen als ik bijvoorbeeld tegelijkertijd op het ene adres ben ingelogd met Firefox en op het andere met Chrome en zo transacties tussen beide ga uitvoeren?
quote:Op zondag 17 december 2017 21:03 schreef D. het volgende:
Waar is de 'oude' Wavessite?
Ik heb daar inloggegevens van en bij de nieuwe vind ik die optie niet
Ik begon 1,5 maand geledenquote:Op zondag 17 december 2017 21:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je zei dat je ze gekocht hebt destijds.
Was dat tijdens de ICO? Of op een exchange?
De officiële site is https://waveswallet.io maar je kan ook de Chrome App gebruiken of de beta site op https://beta.wavesplatform.comquote:Op zondag 17 december 2017 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begon 1,5 maand geleden
Gekocht via Litebit. Daar kun per coin op 'wallets' klikken.
De meesten verwezen door naar software, bijvoorbeeld de Electrum, maar voor Waves naar de site. Nu wil ik daar inloggen, maar zie de inlogoptie (waar naam en paswoord voor nodig zijn) niet
Ik snap wat een seed is, die heb ik bij mijn softwarewallets wel, maar bij Waves heb ik er geen gekregenquote:Op zondag 17 december 2017 21:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De officiële site is https://waveswallet.io maar je kan ook de Chrome App gebruiken of de beta site op https://beta.wavesplatform.com
Als je bijvoorbeeld je cookies hebt opgeruimd of je browser cache hebt opgeschoond kan het zijn dat je je seed (pass phrase) die je genoteerd hebt bij het aanmaken van de wallet opnieuw moet invoeren, dan kan je weer bij je coins.
De "seed" of "pass phrase" is een rij van 15 woorden.
Je gegevens stonden niet bij die site opgeslagen maar lokaal en met de seed kan je dat altijd weer terughalen, ook over 5 jaar.
Ik weet niet op welke site je was maar op https://waveswallet.io krijg je een seed als je "new account" klikt en moet je bij de uitleg / waarschuwing nog een keer "UNDERSTAND" klikken voor je door kan gaan.quote:Op zondag 17 december 2017 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap wat een seed is, die heb ik bij mijn softwarewallets wel, maar bij Waves heb ik er geen gekregen
Ik dacht dat het dan vast niet nodig was, aangezien het 'online' is en ik wel inloggegevens heb
Zou ik het adres hebben genomen ipv de seedquote:Op zondag 17 december 2017 21:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke site je was maar op https://waveswallet.io krijg je een seed als je "new account" klikt en moet je bij de uitleg / waarschuwing nog een keer "UNDERSTAND" klikken voor je door kan gaan.
Zonder seed, feitelijk je private key, is het idd weg...quote:Op zondag 17 december 2017 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ik het adres hebben genomen ipv de seed
Alles kwijt nu, neem ik aan?
Shit happens...quote:Op zondag 17 december 2017 21:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zonder seed, feitelijk je private key, is het idd weg...
De nieuwe beta wallet is nog wat "strenger" dan de oude, daar moet je echt letterlijk woord-voor-woord de seed intikken vanaf je notitie voor je verder kan.
Niet dat je daar nu veel aan hebt...
Nee, naam is alleen voor eigen administratie en wachtwoord om te voorkomen dat iemand anders met toegang tot jouw PC zomaar kan inloggen...quote:Op zondag 17 december 2017 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Shit happens...
Aan mijn name en password heb ik dus helemaal niets?
Ik ben ingelogdquote:Op zondag 17 december 2017 21:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, naam is alleen voor eigen administratie en wachtwoord om te voorkomen dat iemand anders met toegang tot jouw PC zomaar kan inloggen...
Je weet zeker dat je in de juiste browser zit? Als je kan inloggen, kan je de seed nog wel exporteren...
Uhu, daar zit ik inquote:Op zondag 17 december 2017 21:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik bedoel, inloggen in de wallet...
Oh, je ziet je coins ook weer?quote:
Mijn dank is grootquote:Op zondag 17 december 2017 21:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, je ziet je coins ook weer?
Zo ja, klik op het stapeltje coins, daar kan je de seed uitlezen.
[ afbeelding ]
Klik onderaan op "copy" en plak dat in een tekstbestandje, print het uit en bewaar het goed.
Hier een manual:
https://bitcointalk.org/i(...)21673120#msg21673120
Passphrase is genoeg maar zou alles doenquote:Op zondag 17 december 2017 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
Met copy neemt ie alles (ook encoded seen, private key enz)
Allemaal saven?
Pfff... goed mee weggekomenquote:Op zondag 17 december 2017 21:56 schreef D. het volgende:
Via de link naar de oude site 'herkende' ie me nog, dus kon inloggen met enkel password
Geen Facebook, geen scamquote:Op zondag 17 december 2017 22:25 schreef BadVlad het volgende:
Blijkbaar is er een scammer actief die op Facebook mensen die Waves liken benaderd. Deze persoon/personen hebben al meer dan 400K Waves gestolen. Pas op met phishing sites.
Had ik idd ook ,quote:Op zondag 17 december 2017 22:25 schreef BadVlad het volgende:
Blijkbaar is er een scammer actief die op Facebook mensen die Waves liken benaderd. Deze persoon/personen hebben al meer dan 400K Waves gestolen. Pas op met phishing sites.
Bijvoorbeeld met een nep wallet of een nep airdrop.quote:Op zondag 17 december 2017 23:33 schreef Thezappa het volgende:
Maar snap niet zo goed hoe ze geld van je waves kunnen jatten via zon link ..
?
Maar wat kunnen ze met alleen je seed dan?quote:Op zondag 17 december 2017 23:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met een nep wallet of een nep airdrop.
Ze vragen dan om je seed in te voeren...
Is een soort van lotterij die ze je voorhouden..quote:Op zondag 17 december 2017 23:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld met een nep wallet of een nep airdrop.
Ze vragen dan om je seed in te voeren...
allesquote:Op zondag 17 december 2017 23:38 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Maar wat kunnen ze met alleen je seed dan?
Ja ok..quote:Op zondag 17 december 2017 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
alles
je seed is de toegang tot je wallet..
Ze vullen de seed inquote:Op zondag 17 december 2017 23:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ja ok..
Maar hoe komen ze in je Wallet dan?
Als je je seed aan ze weggeeft op een nep website? Simpel...quote:Op zondag 17 december 2017 23:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ja ok..
Maar hoe komen ze in je Wallet dan?
Helder ..quote:Op zondag 17 december 2017 23:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je je seed aan ze weggeeft op een nep website? Simpel...
Gaat blijkbaar goed. Blijft maar stijgen. Gaat zo de hoogste koers weer toppen als het zo door gaat.quote:Op maandag 18 december 2017 12:01 schreef Rossdale het volgende:
Sasha is op dit moment zijn spreekbeurt aan het houden bij Coinone. Hopelijk kan hij de koreanen een beetje enthousiast krijgen voor Waves. Mooie tijden dit
Tijd voor een ATH in BTC.quote:Op maandag 18 december 2017 12:54 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Gaat blijkbaar goed. Blijft maar stijgen. Gaat zo de hoogste koers weer toppen als het zo door gaat.
Dan moet hij nog 4x over de kop. Dat lijkt me een beetje te ambitieus voor de korte termijnquote:
dromen mag:p.quote:Op maandag 18 december 2017 13:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet hij nog 4x over de kop. Dat lijkt me een beetje te ambitieus voor de korte termijn
Ah, dat is wel jammer, maar wel net opgelost.quote:Op zondag 17 december 2017 18:52 schreef wavesnode het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad, we hebben gisteravond een airdrop gedaan voor Coremediagroup.
Check ook het coremedia channel op Slack even, daar staat hun uitleg hierbij.
Mooi, dan ga ik dat later vandaag eens testen.quote:Op zondag 17 december 2017 19:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Transacties gaan sowieso via de blockchain, lijkt me geen probleem.
Vandaag nog 20 dollar?quote:Op maandag 18 december 2017 14:58 schreef Mikey92 het volgende:
Met wat er aan komt zou het op zich niet raar zijn
Wel eerst even hier melden dan aubquote:Op maandag 18 december 2017 17:28 schreef Afwazig het volgende:
Magnet stuur je Waves maar naar een exchange, je moet straks dumpen. USD ATH
Ik verkoop via de DEX, gaat primaquote:Op maandag 18 december 2017 17:28 schreef Afwazig het volgende:
Magnet stuur je Waves maar naar een exchange, je moet straks dumpen. USD ATH
Krijg je wel een goede prijs op de DEX? Op Bittrex lijkt de prijs redelijk hoog te staan. Yup. Op DEX is het 0,00082 BTC op Bittrex is het 0,00084 BTC dus je krijgt meer van het op Bittrex te verkopen.quote:
Bittrex ga ik niet meer gebruiken.quote:Op maandag 18 december 2017 17:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Krijg je wel een goede prijs op de DEX? Op Bittrex lijkt de prijs redelijk hoog te staan. Yup. Op DEX is het 0,00082 BTC op Bittrex is het 0,00084 BTC dus je krijgt meer van het op Bittrex te verkopen.
Heb je ook je fiat laten uitbetalen via DEX?quote:Op maandag 18 december 2017 17:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bittrex ga ik niet meer gebruiken.
Ik wacht al meer dan een maand op antwoord op m'n support ticket omdat m'n withdrawal limit op 0 BTC staat.
DEX doet niet aan dat soort gezeik, alles in eigen beheer.
BTCquote:Op maandag 18 december 2017 17:59 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Heb je ook je fiat laten uitbetalen via DEX?
Raar. Ik ben volledig geverifieerd en kan 100 BTC per dag withdrawenquote:Op maandag 18 december 2017 17:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bittrex ga ik niet meer gebruiken.
Ik wacht al meer dan een maand op antwoord op m'n support ticket omdat m'n withdrawal limit op 0 BTC staat.
DEX doet niet aan dat soort gezeik, alles in eigen beheer.
Ik ben ook al 1,5 jaar "enhanced verified'", ID opgestuurd en alles maar desondanks sinds een maand op 0 BTC limiet.quote:Op maandag 18 december 2017 18:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Raar. Ik ben volledig geverifieerd en kan 100 BTC per dag withdrawen
Raar. Nahja volgens mij kom je alsnog rijker uit als je via Binance verkoopt en dan van Binance naar je Waves DEX stuurtquote:Op maandag 18 december 2017 18:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ben ook al 1,5 jaar "enhanced verified'", ID opgestuurd en alles maar desondanks sinds een maand op 0 BTC limiet.
Support krijg je niet, alleen standaardmailtjes dat het erg druk is.
Waves staat nu ook op Binance, daar kan ik wel 100 BTC per dag withdrawen indien nodig maar de DEX is wel lekker veilig, coins in eigen wallet en je kan toch orders zetten.
BTC stuur ik naar Bitonic als ik uitbetaal. Heb al verschillende manieren geprobeerd maar die hebben hun zaakjes tenminste goed voor elkaar. Vanochtend om ~8:30 wat BTC verkocht en om 15:30 stond het geld al bijgeschreven.quote:Op maandag 18 december 2017 18:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Raar. Nahja volgens mij kom je alsnog rijker uit als je via Binance verkoopt en dan van Binance naar je Waves DEX stuurt
Oef Bitonic. Die geven toch echt een stuk minder dan wat het eigenlijk waard is?quote:Op maandag 18 december 2017 18:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
BTC stuur ik naar Bitonic als ik uitbetaal. Heb al verschillende manieren geprobeerd maar die hebben hun zaakjes tenminste goed voor elkaar. Vanochtend om ~8:30 wat BTC verkocht en om 15:30 stond het geld al bijgeschreven.
Bitstamp geeft iets meer per coin maar daar wacht ik al 5 dagen op m'n geld...
Maar wel een partij waar ik met een gerust hart een ton laat uitbetalenquote:Op maandag 18 december 2017 18:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oef Bitonic. Die geven toch echt een stuk minder dan wat het eigenlijk waard is?
Dat klopt, als het maar goed voelt en veilig is dan neem ik ook wel 1k minder aan als ik 1 ton krijgquote:Op maandag 18 december 2017 18:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar wel een partij waar ik met een gerust hart een ton laat uitbetalen
En vanochtend scheelde het "maar" ¤110 per Bitcoin met Bitstamp. Dat is minder dan 1%.
quote:Op maandag 18 december 2017 18:48 schreef Afwazig het volgende:
Ik denk dat de marketing begonnen is.
Slick. Wel iets te snel gemonteerd, kreeg bijna epilepsie.quote:Op maandag 18 december 2017 18:48 schreef Afwazig het volgende:
OCL kan op de lange termijn zeker flink wat opleveren gezien de large marketcap en het team, maar het zit nu wel echt ver weggestopt in een beperkt hoekje van de cryptoscene. Het is hopen dat ie snel op een andere exchange komt. Ik hoop dat de devs zich niet blindstaren op bittrex en binance. Er zijn tal andere grote exchanges.quote:Op maandag 18 december 2017 19:07 schreef MissionPhailed het volgende:
Wel een beetje overhaaste beslissing van me geweest om 53 Waves in OCL te smijten, 't is nu gelijk aan 27-28 Waves o.i.d. Nu zit er niets anders op dan hodlen.
Idd. Lijkt een langetermijnsdingetje te worden. Gelukkig grootste gedeelte van portfolio in Waves + WavesGo en met de release van WavesNG in de pijplijn zijn de vooruitzichten toch wel redelijk optimistisch te noemen.quote:Op maandag 18 december 2017 19:27 schreef VeX- het volgende:
OCL kan op de lange termijn zeker flink wat opleveren gezien de large marketcap en het team, maar het zit nu wel echt ver weggestopt in een beperkt hoekje van de cryptoscene. Het is hopen dat ie snel op een andere exchange komt. Ik hoop dat de devs zich niet blindstaren op bittrex en binance. Er zijn tal andere grote exchanges.
Dit is echt een heerlijk filmpje.quote:Op maandag 18 december 2017 18:48 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb mn airdrop aan MER er in gegooid voordat het moonde. Had anders 8000 euro gratis gehad.quote:Op maandag 18 december 2017 20:26 schreef Mikey92 het volgende:
Heb alleen airdrops in ocl gestopt dus maak me er niet druk om☺
8.001.quote:Op maandag 18 december 2017 21:51 schreef D. het volgende:
Kan het ook in de SC vragen, maar het is Waves gerelateerd
Die fees lijken vaak een eigen leventje te leiden bij mij, en een poging 'hele' coins te houden heb ik al opgegeven, maar...
Waves cliënt heeft een fee van 0.001
Volgens een normale rekensom zou dit betekenen dat als ik 8 waves uit mijn wallet wil hebben ik 7.999 moet versturen, correct?
Was dit vanaf de 1e keer uitcashen? Ik neem aan dat ze als eerste keer niet zomaar 100k laten doorgaan.quote:Op maandag 18 december 2017 18:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
BTC stuur ik naar Bitonic als ik uitbetaal. Heb al verschillende manieren geprobeerd maar die hebben hun zaakjes tenminste goed voor elkaar. Vanochtend om ~8:30 wat BTC verkocht en om 15:30 stond het geld al bijgeschreven.
Bitstamp geeft iets meer per coin maar daar wacht ik al 5 dagen op m'n geld...
Uitbetalen wel denk ik, aankopen niet.quote:Op maandag 18 december 2017 22:22 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Was dit vanaf de 1e keer uitcashen? Ik neem aan dat ze als eerste keer niet zomaar 100k laten doorgaan.
twitter:cryptopicasso twitterde op maandag 18-12-2017 om 17:01:14$waves looking pre impulsive very strong momentum on high time frames as well reageer retweet
Ik wil niet 8 versturen, ik wil 8 weghebben. er staat een even aantal, en dat wil ik graag houdenquote:Op maandag 18 december 2017 21:54 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik heb mn airdrop aan MER er in gegooid voordat het moonde. Had anders 8000 euro gratis gehad.
Dus ja, ik ben wel even zuur van OCL. Kan mij niet snel genoeg moon gaan.
[..]
8.001.
Maar volgens mij geeft de client dat ook aan.
Cheaterquote:Op maandag 18 december 2017 22:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Zo, nu een actie gedaan dat hopelijk goed uitpakt: alle OCL zijn nu tijdelijk ingeruild voor WCT, dit met het doel om wat LiquidWaves volgende week mee te pikken. Hierna zal weer teruggeschakeld worden naar OCL.
Tja, beetje oppertunistisch iddquote:
Ja, reken ik ook op.quote:Op maandag 18 december 2017 23:07 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Tja, beetje oppertunistisch idd![]()
Ik gok erop dat WCT t.o.v. Waves de komende dagen verder gaat stijgen omdat meer lui zoals ik een graantje willen meepikken.
Weet jij wanneer de snapshot is voor de airdrop van Liquid?quote:Op maandag 18 december 2017 23:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, reken ik ook op.
Ongeveer 3500 Liquid tokens verwacht ik.
Weet niet of ze alles ineens airdroppen of het spreiden.
Volgens mij was dat ergens in maart en meer dan 10k units per adres, dus dat is inmiddels een airdrop ter waarde van meer dan 5k EUR.quote:
Ja, ik heb inmiddels meer dan 300 WCT opgespaard, dus ik ben er helemaal klaar voor.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:38 schreef BadVlad het volgende:
Ik heb laatst rond $2.08 wat WCT gekocht met fiat voor de airdrop. Net op tijd nog. Ben benieuwd.
via WCT?quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ergens in maart en meer dan 10k units per adres, dus dat is inmiddels een airdrop ter waarde van meer dan 5k EUR.
Ik weet het niet precies, maar volgens mij gewoon elk adres met Waves.quote:
Na de NG activatie ergens...quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Weet jij wanneer de snapshot is voor de airdrop van Liquid?
Als je in 1x veel waves wilt verkopen, kan dat op 88500 sat op tidex. Iemand wilt 122k waves kopen 🙂quote:
Nee, maar ze staan wel op de Roadmap voor Winter/Spring 2018quote:Op dinsdag 19 december 2017 07:47 schreef Sunri5e het volgende:
Er zijn nog geen hardware wallets beschikbaar voor Waves toch?
Zou wel lekker zijn. Gaat nu lijkt het in ieder geval knallen t'm de 23ste vermoed ik.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:15 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik hoop wel dat waves na al die Korea-aandacht gelist wordt op minimaal één Koreaanse exchange
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |