Beste shirt.quote:
Morgen kunnen we horen welk nummertje de PDC dit jaar heeftquote:
Heeft niet gewoon een darter dat gekozen als opkomstnummer al?quote:Op donderdag 14 december 2017 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen kunnen we horen welk nummertje de PDC dit jaar heeft
Wayne Mardle reageert regelmatig op mijn vragen. Sympathieke man.quote:Op donderdag 14 december 2017 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben voor Price. Want hij vond ooit in een ver verleden eens een tweet van mij de moeite waard om te reageren.
Cullen had het, maar die heeft weer wat anders geloof ikquote:Op donderdag 14 december 2017 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft niet gewoon een darter dat gekozen als opkomstnummer al?
Niemand is zo smakeloosquote:Op donderdag 14 december 2017 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft niet gewoon een darter dat gekozen als opkomstnummer al?
Goede reden.quote:Op donderdag 14 december 2017 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben voor Price. Want hij vond ooit in een ver verleden eens een tweet van mij de moeite waard om te reageren.
ja ik zit erinquote:Op donderdag 14 december 2017 23:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Iemand een potje pubdartsen?
http://pubdarts3d.com/flash/games/pub-darts-3d-multiplayer
quote:Op donderdag 14 december 2017 23:17 schreef BB-King het volgende:
Gerwyn Price ziet eruit alsof hij vroeger mannetjes als Ted pestte. Kop in plee enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |