Ik vraag me serieus af of MVG de komende week uren traint of gewoon lekker rustig aan doet en per dag uurtje of twee in d’n Braai wat oefent tegen maten. Biertje erbij.quote:Op donderdag 14 december 2017 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilson wordt volgende week onder het tapijt gepropt.
Een avondje vreten bij RTLquote:Op donderdag 14 december 2017 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of MVG de komende week uren traint of gewoon lekker rustig aan doet en per dag uurtje of twee in d’n Braai wat oefent tegen maten. Biertje erbij.
Geen idee, jij kijkt darten?quote:Op donderdag 14 december 2017 23:10 schreef polderturk het volgende:
Wat is de vierde partij van de dag?
ja goh. wie nietquote:Op donderdag 14 december 2017 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilson wordt volgende week onder het tapijt gepropt.
Evettsgodquote:Op donderdag 14 december 2017 23:10 schreef polderturk het volgende:
Spanje v Tunesië.quote:Op donderdag 14 december 2017 23:10 schreef polderturk het volgende:
DRT / Algemene info: schema, uitslagen, uitzendingen, loting, prijzengeldquote:Op donderdag 14 december 2017 23:10 schreef polderturk het volgende:
Dartsfan.tweetquote:Op donderdag 14 december 2017 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen als er Nederlanders meedoen en succesvol zijn
De NOStwitter:NOS twitterde op donderdag 14-12-2017 om 22:56:45Gordon trouwt niet in 'Gordon gaat trouwen'; kijkers teleurgesteld https://t.co/INdGxkJDAJ reageer retweet
En nog heeft hij het warm.quote:Op donderdag 14 december 2017 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Die VDV heeft altijd van die vieze bruine truien aan. Smerig figuur.
ik verdenk de Russenquote:Op donderdag 14 december 2017 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Die loting is RIGGEDKomt allemaal door de `Democraten
Ik was niet eens komen opdagen. Lekker fokken met een biertje is toch leuker hequote:Op donderdag 14 december 2017 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij en ik, want veilig op de zolderkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |