Zo gaat het hier ook. Dat is wel fijn want daardoor kan ik toch wel van alles doen met I op die dag dat ik met twee kinderen ben. Ik heb toch zo'n ontzettend levenslustige jongetje.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:31 schreef LeSage het volgende:
Bij mij gaat M. ook gewoon mee met alle plannen die ik maak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je al wat meer over dat geplok van de knie van Noud, SQ?"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Memoru op 19-12-2017 12:29:55 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een snelle praktische vraag: hoe lang 'mag' het naveltje blijven bloeden?
Ons mannetje was z'n navelstompje al op dag 5 of 6 kwijt en het heelde toen vrij snel. Op een gegeven moment kwam er alleen nog een beetje geel wondvocht uit. Maar nu bloedt het sinds een dag of 2 weer... (hij is nu 19 dagen)
Iemand een idee of dat kwaad kan / of we daar iets mee moeten?
[ Bericht 14% gewijzigd door twist02 op 19-12-2017 13:48:35 ]
quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:30 schreef twist02 het volgende:
Nohh jullie baby's!
Edit: mijn bijdrage aan BFD:zo lang het niet ontstoken is en het bloedvlekje niet groter is dan een euromunt kan het geen kwaad. Maud had het ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een snelle praktische vraag: hoe lang 'mag' het naveltje blijven bloeden?
Ons mannetje was z'n navelstompje al op dag 5 of 6 kwijt en het heelde toen vrij snel. Op een gegeven moment kwam er alleen nog een beetje geel wondvocht uit. Maar nu bloedt het sinds een dag of 2 weer... (hij is nu 19 dagen)
Iemand een idee of dat kwaad kan / of we daar iets mee moeten?disclaimer
Klopt, het is zijn eerste pseudoniemquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:02 schreef Cygne het volgende:
Lemijn, Jacob is zo leuk! Is niet zijn echte naam toch? Toevallig de derde naam van Wolfje.
Dan geef ik me daar ook voor opquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:06 schreef twist02 het volgende:
Oké, blijkbaar ben ik mijn slapende-baby-wegleggen-ninja-skills kwijt![]()
Iemand tips voor een goeie cursus?
quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:30 schreef twist02 het volgende:
Nohh jullie baby's!
Edit: mijn bijdrage aan BFD:Bloedt het actief, als in dat het afloopt? Of heb je een drupje aan de luier? In dat eerste geval huisarts nu bellen. In het 2e geval hoef je er niks mee als het weefsel er verder gezond uitziet en je baby het prima doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een snelle praktische vraag: hoe lang 'mag' het naveltje blijven bloeden?
Iemand een idee of dat kwaad kan / of we daar iets mee moeten?
quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:50 schreef Lemijn het volgende:
Na 10.000 pogingen de tanden op de foto, alsnog amper zichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Alsof hij niks te eten krijgt, had hij gisteren eerst het hele doekje natgekauwd en daarna begon hij op zijn arm
[ afbeelding ]
[ Bericht 10% gewijzigd door WupWup op 20-12-2017 14:33:13 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |