abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175832066
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 00:31 schreef LeSage het volgende:
Bij mij gaat M. ook gewoon mee met alle plannen die ik maak.
Zo gaat het hier ook. Dat is wel fijn want daardoor kan ik toch wel van alles doen met I op die dag dat ik met twee kinderen ben. Ik heb toch zo'n ontzettend levenslustige jongetje. :D . O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je al wat meer over dat geplok van de knie van Noud, SQ?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 19 december 2017 @ 11:07:23 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_175832909
Nee franny, het knieploppen blijft een mysterie voorlopig. Wel hebben we antibiotica gekregen en is hij alweer wat blijer. Hij plopt nu ook minder.

Appelboks.

[ Bericht 13% gewijzigd door SQ op 19-12-2017 11:12:24 ]
disclaimer
pi_175833728
Appelbabies O+
Zie ik daar wat blonde haren bij Y?

Flav, guitige V met milestonecard 2.0 :P

Hier de magische werking van de lichtbak :') kind 1 kon je daar nog wel lang van weghouden, elk volgend kind is verpest :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175834090
Ooooh, die kerels met hun appels O+
Flav, wat een toffe ‘milestonecard’ zo!
Fazz, het is wel een prachtig duo!

SQ, ik hoop dat hij snel opknapt met de antibiotica.

Mijn lieve M. Hij is zo gezellig met zijn schaterlach O+
SPOILER
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175834843
Ik hou zo van slapende baby's LeSage. O+

Wat heeft hij die appel knap in partjes gekregen, SQ. :+

L. is ook gefascineerd door de tv, Fazz. Ze gaat echt helemaal uit haar bol als die aan staat. :') Prachtige kindjes heb je toch. O+

In mijn hoofd is Y. nog veel kleiner Franny, maar dat kan natuurlijk niet. De mijnes is alweer bijna 11 maanden, doe normaal. :o

Mooi ventje is het toch Flav. O+

Ik hoop dat man mij zo nog een bijdrage stuurt voor BFD, anders heb ik misschien vanavond tegen tienen wel weer wat, aangezien ze nog steeds regelmatig een 'dutje' doet tussen 7 en half 9 en daarna met geen mogelijkheid (alleen heel wat gehuil ;( ) weer in bed te krijgen is. Gezellig feesten bij ons beneden dus. :')

Oh ja en Blue, nachtvoedingboks. Helaas zijn wij volledig op de fles over, dat maakt dus ook geen zak uit. :')
pi_175834862
Flav: Vervelend van je haren. Tijdens de zwangerschap verlies je geloof ik heel weinig haar en dat komt dus nu allemaal eruit.. Hopelijk houdt t snel op. E. is ook bijna 4 maanden dus houdt mn hart vast ;( Die foto is echt ZOOO SCHATTIGG!!!

Fazz: fijn die de dag voor jezelf! Beterschap! Wat een mooie kindjes heb jij O+

LeSage: + FF: succes met jullie rode kruis *) *) :* :*
SQ: Beterschap!
Lieve appelbabys O+

LeSage; Zo mooi die slaapfoto's en wat een mooie kleden. Ik kan niet wachten tot E. gaat schaterlachen O+

Selv: vervelend :{
Al een paar nachten geprobeerd met slaapzak maar hij tijgert nog steeds.Ook de lakens instoppen hebt niet, trapt ze gewoon af. Hij komt wel minder ver met slaapzak dan zonder slaapzak :P Hij kan zich ook omdraaien met slaapzak aan, had gehoopt dat hij wat stiller zou liggen met slaapzak |:(

SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door Memoru op 19-12-2017 12:29:55 ]
pi_175836013
Oh die ukjes O+

En appelbaby's met appelwangen O+

O wat is ze ineens groot :o
En wat lijkt ze op F

Hier mijn 1 na laatste bijdrage
SPOILER
pi_175836130
Memoru, die slaapzak zit ook naast me op de bank, maar dan bij zieke dreumes ;) wat knap dat hij al zoveel beweegt! M. steekt energie niet in bewegen, maar in lachen. Ieder zo zijn ding. :')

Gezellige avonden, Selv }:| daar zouden toch regels voor moeten zijn hè. Gewoon na 8 uur is de avond voor ouders. Punt.

Blue, wat een dame is het toch al!
pi_175836466
Nohh jullie baby's! O+

Edit: mijn bijdrage aan BFD:
SPOILER
Even een snelle praktische vraag: hoe lang 'mag' het naveltje blijven bloeden? :?
Ons mannetje was z'n navelstompje al op dag 5 of 6 kwijt en het heelde toen vrij snel. Op een gegeven moment kwam er alleen nog een beetje geel wondvocht uit. Maar nu bloedt het sinds een dag of 2 weer... (hij is nu 19 dagen)
Iemand een idee of dat kwaad kan / of we daar iets mee moeten?

[ Bericht 14% gewijzigd door twist02 op 19-12-2017 13:48:35 ]
  dinsdag 19 december 2017 @ 13:50:37 #135
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175837012
Na 10.000 pogingen de tanden op de foto, alsnog amper zichtbaar :')

Alsof hij niks te eten krijgt, had hij gisteren eerst het hele doekje natgekauwd en daarna begon hij op zijn arm :o

[ Bericht 37% gewijzigd door Lemijn op 19-12-2017 13:59:47 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 19 december 2017 @ 13:59:32 #136
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175837265
Oooooh Twist, zo'n frummeltje! O+
Je hoeft niks met de navel maar je kan het laten beoordelen door CB of huisarts en dan kan het eventueel aangestipt worden - dat doet geen pijn. Ik zou geloof ik niks doen, maar ben dan ook érg dol op niks doen :P

Ah Blue, ze is zo'n mooie grote baby, jammer dat ze hier weg moet.

Memoru, mijnes blijft stiller liggen in de slaapzak als die ook nog armen heeft, dan voelt hij zich ietwat gemummificeerd (en terecht). En als ik ernaast lig, maar daar moet je maar net van houden... Maar hij kijkt uit zijn ogen als of hij toch wel z'n eigen plan gaat trekken.

Schone slaper van LeSage, heerlijk.

Die grote appeleters! Zo wil Jacob ook graag worden.

En Flav, wat tof met dat bord, doen jullie dat elke maand?
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175837359
Flav, 4 maanden alweer. O+
Appelbaby's! *O*
LeSage, wat lijkt M op jou!
Twist met verse mini. O+
Lemijn, Jacob is zo leuk! Is niet zijn echte naam toch? Toevallig de derde naam van Wolfje.
  dinsdag 19 december 2017 @ 14:19:24 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_175837815
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 13:30 schreef twist02 het volgende:
Nohh jullie baby's! O+

SPOILER
Even een snelle praktische vraag: hoe lang 'mag' het naveltje blijven bloeden? :?
Ons mannetje was z'n navelstompje al op dag 5 of 6 kwijt en het heelde toen vrij snel. Op een gegeven moment kwam er alleen nog een beetje geel wondvocht uit. Maar nu bloedt het sinds een dag of 2 weer... (hij is nu 19 dagen)
zo lang het niet ontstoken is en het bloedvlekje niet groter is dan een euromunt kan het geen kwaad. Maud had het ook.
disclaimer
  dinsdag 19 december 2017 @ 14:24:56 #139
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175837959
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 14:02 schreef Cygne het volgende:
Lemijn, Jacob is zo leuk! Is niet zijn echte naam toch? Toevallig de derde naam van Wolfje.
Klopt, het is zijn eerste pseudoniem :+
Eerste zin klopt ook trouwens.

Oké, de white noise score van vandaag: niet huilen, na 25 minuten in slaap. Kan slechter. En kan even snel een paar dingen doen zonder extra gewicht :s)
pi_175838289
Twist, wat klein nog O+
Jacob heeft tanden! *O*
pi_175839498
Bfd:

Charmeur. O+
pi_175840132
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:06 schreef twist02 het volgende:
Oké, blijkbaar ben ik mijn slapende-baby-wegleggen-ninja-skills kwijt }:|
Iemand tips voor een goeie cursus? -O-
Dan geef ik me daar ook voor op :')

Ben weer niet bijgelezen, maar onze dame houdt ons druk bezig met ziekenhuisbezoekjes :{ Vandaag een uur of 4 bij de SEH gezeten omdat ze krentenbaard heeft ;( , vanmorgen bij de huisarts geweest en die had toch liever dat er nog door een kinderarts naar gekeken werd dus we hebben weer een tripje ziekenhuis achter de rug. Hebben een antibioticakuur gekregen en de fusidinezalf die we van het weekend voor haar plekje op de buik kregen mogen we ook op haar gezichtje aanbrengen. Ben wel echt blij dat manlief nog vrij is deze week, ben helemaal gesloopt :{ Tijd voor een dutje op de bank nu.

Ik moet wel zeggen dat ik vreselijk schattige kindjes langs zag komen hier O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175840413
Rena wat sneu. :'( :*
pi_175841136
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 13:30 schreef twist02 het volgende:
Nohh jullie baby's! O+

SPOILER
Bloedt het actief, als in dat het afloopt? Of heb je een drupje aan de luier? In dat eerste geval huisarts nu bellen. In het 2e geval hoef je er niks mee als het weefsel er verder gezond uitziet en je baby het prima doet.
pi_175841191
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 13:50 schreef Lemijn het volgende:
Na 10.000 pogingen de tanden op de foto, alsnog amper zichtbaar :')
[ afbeelding ]

Alsof hij niks te eten krijgt, had hij gisteren eerst het hele doekje natgekauwd en daarna begon hij op zijn arm :o
[ afbeelding ]

O+ O+ O+
:)
pi_175841308
Jullie baby's O+ O+
SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door WupWup op 20-12-2017 14:33:13 ]
  dinsdag 19 december 2017 @ 16:49:08 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_175841335
Jouw peuter O+

( :o )
disclaimer
pi_175841792
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
Jouw peuter O+

( :o )
Dit. Wow. O+
pi_175842285
Die is gestart op de basisschool, dus er was een vacature vrij :')
pi_175842491
_O- WupWup.

rena, sterkte ermee.

Die foto's geven het topic elke week zo'n gezellige boost. :D . Jacob en z'n tanden. Ik vind dat zo grappig, Lemijn, want Y heeft nog geen enkel tandje door. Wat een verschil dan! Daarentegen is hij vandaag wel aan het kruipen begonnen. Hij heeft de beweging nog niet helemaal onder de knie, maar hij komt wel vooruit. Het is heel grappig op te zien, het zit een beetje tussen tijgeren en kruipen in. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')