quote:
Op zaterdag 31 maart 2018 16:41 schreef V. het volgende:Wat is jullie advies om een beetje de game in te komen?
Donderdag was ik in Factory offline om die map te leren kennen, en na een uur was ik een partij mísselijk, dat ik het spel maar even heb uitgeflikkerd. Niet normaal.
Had ik headbob nog aanstaan. Sinds de originele Doom niet meer zo misselijk geweest van een fps.
Gisteren nog een keer of wat in Factory gescavd, maar vrij kansloos.
Vandaag van plan om er wat meer tijd in te steken, maar toen ik meteen weer dood was, heb ik Battlefield 1 maar aangeslingerd.
Maar tips welkom. GRAAG zelfs.
Factory is een chaos map, met kut spawns. Lekker links laten liggen zolang je het spel nog niet helemaal doorhebt. In je eentje zijn comtaks (skier of die peacekeeper) erg handig, zodat je goed kan horen hoe en wat er om je heen gaande is. Ik zou ook nog investeren in een silencer.
Daarnaast is kogelkeuze belangrijk, HP is hollowpoint. Leuk voor targers zonder armor, waardeloos tegen iemand mét armor. PS is een goede middenweg, BP/BS is lvl 4 armor penetrating.
Ik zou gewoon online gaan en de offline mode negeren, tenzij je de map echt totaal niet kent.
Probeer maar eens met een AKM te schieten. Ik ben er fan van. 7.62 BP