AS Val voor de win.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:21 schreef Nibb-it het volgende:
OP-SKS met Hexagon en OKP-7 is leven.
Dees man snapt.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:21 schreef Nibb-it het volgende:
OP-SKS met Hexagon en OKP-7 is leven.
Heb gewoon een random YT filmpje gepakt, maar da's misschien beter. Nee, werkt nog niet. Zit wel in de pijpleiding afaik.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:22 schreef 2dope het volgende:
Open bèta start pas op 28 december toch?
Maarre, toffe game inderdaad. Alweer een paar weken niet aangeraakt, maar heb nog megaveel gear dus wellicht binnenkort weer ff aanslingeren. Is er al iets meer bekend over het karmasysteem? Is dat al live? Mijn grootste ergernis was toch wel dat mensen van dezelfde faction totaal niet samenwerken.
Overigens is dat filmpje van FrankieOnPC al wel heul oud. Voor gameplay/advies raad ik Kotton aan. Die gast rock superhard in deze game.
https://www.twitch.tv/kotton
quote:Op donderdag 14 december 2017 09:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
AS Val voor de win.
[ afbeelding ]
Ah ok, nice.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Heb gewoon een random YT filmpje gepakt, maar da's misschien beter. Nee, werkt nog niet. Zit wel in de pijpleiding afaik.
Als je hem nu koopt kun je ook spelen iig.
Keurig. Yours?quote:Op donderdag 14 december 2017 09:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerlijk gejat
Jep mien guns. niet zo zelf gemod, maar van spelers meegenomen.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah ok, nice.
Ja dat filmpje van FrankieOnPC is superbekend, ook gewoon 4 miljoen views en één van de eerste hits als je googlet op de game. Het is ook een prima introductie van hoe de game een beetje werkt verder, alleen weet ik niet in hoeverre het nog on par is met de huidige staat van de game.
[..]
Keurig. Yours?
Pas begonnen met de game? Weet je alle exits al te vinden?quote:Op donderdag 14 december 2017 09:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jep mien guns. niet zo zelf gemod, maar van spelers meegenomen.
Jep, speel nu sinds een week echt genoeg om het spel te leren kennen. Van woods factory en customs ken ik ze. Kan ik me voorstellen, want hoewel groot is er soms weinig actie (juist vanwege die grootte)quote:Op donderdag 14 december 2017 09:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Pas begonnen met de game? Weet je alle exits al te vinden?
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe maps. Hoewel ze behoorlijk groot zijn ben je er na een tijdje wel op uitgekeken.
A.I. scavs bedoel je? Het zijn vrij domme bots idd, jij spot hen 9/10 keer voordat zij jou spotten. In dat laatste geval heb je vaak wel een probleem aangezien ze niet zelden je hoofd 180-no-scopen.quote:Op donderdag 14 december 2017 09:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik denk dat de game nog wel flink gaat veranderen. Op het moment zijn scavs nauwelijks een uitdaging, tot je die ene tegen komt die sniperd met z'n shotgun.
Precies. Soms zijn ze zo retarded dat ze letterlijk langs je op lopen en je ze kan knifen, maar Pjotr Smolensk die aan de andere kant van de map staat poft zo je hoofd eraf met een saigaquote:Op donderdag 14 december 2017 09:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
A.I. scavs bedoel je? Het zijn vrij domme bots idd, jij spot hen 9/10 keer voordat zij jou spotten. In dat laatste geval heb je vaak wel een probleem aangezien ze niet zelden je hoofd 180-no-scopen.
Maar idd, er zit nog een hoop verandering in de pijplijn. Wordt ook veel besproken op het officiële forum (http://forum.escapefromtarkov.com).
Morgen even checken of ik of een maat er wat aan heeft. Net weer een decked out AK74N gejatquote:Op zaterdag 16 december 2017 00:02 schreef Nibb-it het volgende:
Ik heb momenteel over:
Factory, Marked, Checkpoint, Customs office, Docs case, 2x Pistol case, 2x Flash drive, 2x GasAn, 2x Geiger, en wat wallets.
Ik hoor het wel.
Kunnen kiezen van een spawn-locatie klinkt interessant.quote:Dear escapers,
We are pleased to announce the preliminary change list for patch 0.5.0.** !
There will be a wipe
Added:
New weapons
SR1M
AKMS
AKMN
RSASS
TOZ-106
Trijicon REAP-IR thermal imaging sight
Ops-Core Fast MT SUPER HIGH CUT Helmet
Helmet customization, at this stage including enhancement of Ops-Core Fast helmet capabilities through selection of its modular parts. Later on in development the helmet parts will protect the respective parts of the head. At this point, however, helmet protection mechanism stays the same.
Ops-Core Fast GUNSIGHT Mandible - additional armor piece for the helmet (+20 pts)
Extra Ops-Core Fast Side Armor - additional armor piece for the helmet (+10 pts)
Ops-Core FAST RAC Helmet Headset - active headset for the helmet
Ops-Core FAST Visor for the helmet (acts like glasses)
Ops-Core FAST multi-hit ballistic face shield and visor (+1 armor class, acts as glasses as well)
Number of inventory slots taken up by weapon now depends on installed mods
Folding and unfolding stocks now reflects on number of storage slots taken up by weapon
New points of deployment and extraction on locations, they can only be chosen if the character has a location map in the inventory
New headwear slots, allowing to combine glasses, masks, helmets and headsets
Dogtags, a new slot of the dead character body, which holds the identification tags with nickname, level, and affiliation of the character.
A list of characters you killed during session. If you kill a character and gather his dogtag, the player information will appear in the end-session kill list.
Complete Shoreline location
Peacekeeper quests, new Skier quests
New Mental category skills
Perception
Attentiveness
Memory
New Combat category skills
pistols
SMGs
automatic and assault rifles
shotguns
DMRs
sniper rifles
light machine guns
recoil control
Redesigned weapon mastering
Adjusted scopes, added scope zeroing
AI Improvements:
Bots can now go prone
While playing as Scav, you can use gestures to interact with the bots (gestures "follow me", "forward", "stop")
Adjusted sniper bots behavior
Improved ambush points search
Fixed part of bugs causing bots teleporting through the doors
Fixed part of bugs where bots got stuck on ladders
Optimizations:
Server optimizations
Fixed:
Double grenades throw bug
Invisible grenade throw bug
Bug that kept playing outdoor sounds in Factory
Bug that allowed more than one player to buy an item sold to the trader
A bug which allowed loading one into chamber with loaded magazine
Bug with visuals of rain
Fixed container interaction colliders (bags, boxes, safes, etc.)
Bug with shots not going through chainlink fences
Bug with bullet ballistic trajectory calculation
Correct display of the required barter items number
Minor fixes to locations
Changes:
When completing time-limited quests, when the conditions are met before the limit, the timer stops and the quest can be turned in at any time
Double click now opens container itself and not container inspector
Now, when you drag an object onto the backpack, vest or container - it gets put into it automatically
Visually adjusted melee weapon strikes
Spel heeft echt geen enkele vorm van uitleg en een hele stijle leercurve, maar is het zo waard.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:37 schreef V. het volgende:
Gisteren ook maar aangeschaft.
Kolere, da's heel niet makkelijk instappen.
Dat klopt, vaulting, zoals dat heet, zit er (nog) niet in.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:27 schreef V. het volgende:
Ok dan: klopt het dat ik sommige trappen en geen enkele ladder kan beklimmen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |