Nog niet, maar als je ideeën hebt laat het dan maar weten.quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Bij de T al!
Hebben jullie al een shortlist voor de U?

Utrechtquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:38 schreef Individual het volgende:
[..]
Nog niet, maar als je ideeën hebt laat het dan maar weten.

quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:38 schreef Individual het volgende:
Nog niet, maar als je ideeën hebt laat het dan maar weten.
Utrecht en Ubud wilde ik ook noemen. Maar ook Umea, Udinese, Urk en Uruguaiana (in Brazilië). Ik heb O&N gevierd in Ubud (2014-2015) maar dat stelde niet bijster veel voor qua viering.quote:

Gemiste kans dan dit jaar... Tandil! Hier in de buurt, mooie omgeving, lekker warm met O&N, goeie salami! En relatief in de buurt van Balcarce (Juan Manuel Fangio musuem), Tres Arroyos (ah, ook een T! Soort van Nederlandse enclave in Argentinië) en natuurlijk de kustquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:31 schreef Individual het volgende:
[..]
Vorig jaar was het de S van Südlohn.

Ah tof! Had je nog wat aan mijn tips? Wij vonden Sardinië ook een top-bestemming. Zou wel weer terug willen om de zuidelijke helft van dat eiland te bezoeken.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:55 schreef Blik het volgende:
Ik ben net terug van 3 weken Sardinië. Top-bestemming moet ik zeggen.
Daar na ruim 2 weken Sardinië gehad, eerst een ruime week in de buurt van Orosei geslapen op een camping in een glamping-tent (Oostkust, midden-Sardinie). Prima uitvalsbasis voor diverse leuke tochtjes en strandjes zoals Orgosolo, Cala Gonone, de SS125 en ook nog helemaal naar het Noorden gereden voor een boottocht rond de Maddalena eilanden.

Zeker, onder andere je bakkerij tips in orosei gebruikt (lekker!)quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ah tof! Had je nog wat aan mijn tips? Wij vonden Sardinië ook een top-bestemming. Zou wel weer terug willen om de zuidelijke helft van dat eiland te bezoeken.

Dat zijn aardig wat reizenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb ook maar weer wat geboekt. Er stond (bijna) niks meer in de planning. Nu Colombia (2018), New York (2018), Dublin (2019) als trips om naar uit te kijken.
Dit jaar tot nu toe:
Dublin
Warschau
Roemenië (Transfagarasan gereden)
Curaçao
Brussel
Moskou
Wil eigenlijk ook nog naar het Zwarte Woud voor een motortrip, maar weekenden zitten al te vol gepland.Luxeproblemen...

Geef me jouw bankrekeningquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb ook maar weer wat geboekt. Er stond (bijna) niks meer in de planning. Nu Colombia (2018), New York (2018), Dublin (2019) als trips om naar uit te kijken.
Dit jaar tot nu toe:
Dublin
Warschau
Curaçao
Brussel
Moskou
Wil eigenlijk ook nog naar het Zwarte Woud voor een motortrip, maar weekenden zitten al te vol gepland.Luxeproblemen...

Mooi lijstjequote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit jaar tot nu toe:
Dublin
Warschau
Curaçao
Brussel
Moskou

14 jaar in Londen gewoond, maar er nooit oud en nieuw gevierd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:53 schreef MaJo het volgende:
Wellicht komt daar nog Londen bij met oud en nieuw

Voor ons is Londen ook 3 kwartier dus wat dat betreft: ja. Maar verblijf je er ook echt even of ga je alleen vliegen? In dat geval: neequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 15:58 schreef flipsen het volgende:
Ik vlieg dinsdag even op en neer naar Buenos Aires, mag dat ook?
Is maar 3 kwartier he
Grappigquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 16:16 schreef Individual het volgende:
[..]
14 jaar in Londen gewoond, maar er nooit oud en nieuw gevierd.

2000 Albuquerquequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor ons is Londen ook 3 kwartier dus wat dat betreft: ja. Maar verblijf je er ook echt even of ga je alleen vliegen? In dat geval: nee
[..]
GrappigToen ik in Londen woonde was ik er ook niet met oud en nieuw. Ik ging toen een maand naar Nederland om geld te verdienen voor de rest van mijn verblijf daar
Ik was net (op verzoek van MCH) op zoek naar jouw A tot Z oud en nieuw topic maar kan het niet vinden. Kun jij hem nog tevoorschijn toveren?

Mooi lijstje hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 16:39 schreef Individual het volgende:
[..]
2000 Albuquerque
2001 Berlin
2002 Catalunya
2003 Den Haag
2004 Edinburgh
2005 Fortaleza
2006 Goa
2007 Havana
2008 Istanbul
2009 Jerusalem
2010 Kaapstad
2011 Los Angeles
2012 Montevideo
2013 Neiva
2014 Oranjestad
2015 Palermo
2017 Ratum
2018 Südlohn
Tijdens de Q was ik te zwak om te reizen. Mijn broer heeft het wel gedaan: Quartu Sant Helena op Sardinie.

quote:Op vrijdag 27 juli 2018 11:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ulcinj en de rest van Montenegro.
Hier nog twee weken Albanie in september op de planning, zin in!

quote:

Ja, ik heb nog ongeveer 3 verlofweken staan en sinds ik afgelopen zomer in Oekraïne ben geweest heb ik wel weer zin in wat avontuurlijkere reizen dus wie weet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!
Bijna weer naar Albanië, nog maar twee weken.![]()
Ik had nog gereageerd op je vraag in het Albanië topic, had je dat gezien?

Was die Sudlohn een last-minute paniekkeuze van even over de grens O&N vieren?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 16:39 schreef Individual het volgende:
[..]
2000 Albuquerque
2001 Berlin
2002 Catalunya
2003 Den Haag
2004 Edinburgh
2005 Fortaleza
2006 Goa
2007 Havana
2008 Istanbul
2009 Jerusalem
2010 Kaapstad
2011 Los Angeles
2012 Montevideo
2013 Neiva
2014 Oranjestad
2015 Palermo
2017 Ratum
2018 Südlohn
Tijdens de Q was ik te zwak om te reizen. Mijn broer heeft het wel gedaan: Quartu Sant Helena op Sardinie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |