abonnement Unibet Coolblue
pi_175685164
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:08 schreef opabakema2 het volgende:

[..]

de stress die ze elkaar aanjagen bedoel je ?
waar moeten ze anders stress van hebben
veilig plekkie toch ?
niemand uit hun oude leven die hen komt lastigvallen met onbetaalde rekeningen oid
daarom moet utopia blijven
Ze hebben het daar veel te makkelijk, en veel te goed.
pi_175685181
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:50 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hij vindt het lekker om aan zijn piemel te zitten, zei hij gisteren tegen Fay. :{
Nee was niet eraan maar ernaast, in zijn lies. Hij liet het nog zien. Hij schijnt zich zelfs daar opengekrabt te hebben. Ik vind het persoonlijk heel onsmakelijk om te zien.
pi_175685185
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:08 schreef opabakema2 het volgende:

[..]

de stress die ze elkaar aanjagen bedoel je ?
waar moeten ze anders stress van hebben
veilig plekkie toch ?
niemand uit hun oude leven die hen komt lastigvallen met onbetaalde rekeningen oid
daarom moet utopia blijven
De stress van al die camera's op je hoofd, ook al "kies" je daar voor. Het samenleven en samenwerken met een groep mensen waar je niet voor gekozen hebt.De verwachtingen dat het je iets gaat brengen dat je daar bent.....Ik heb geen enkele behoefte om met ze te ruilen. :N
pi_175685197
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:12 schreef Bazook het volgende:

[..]

Nee was niet eraan maar ernaast, in zijn lies. Hij liet het nog zien. Hij schijnt zich zelfs daar opengekrabt te hebben. Ik vind het persoonlijk heel onsmakelijk om te zien.
Nee, hij vond het fijn om aan zijn piemel te zitten. Dat zei hij letterlijk tegen Fay. :Y
En doei he? Tot morgen met je commentaar. :W
pi_175685216
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:13 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nee, hij vond het fijn om aan zijn piemel te zitten. Dat zei hij letterlijk tegen Fay. :Y
En doei he? Tot morgen met je commentaar. :W
Sommige honden doen dat ook.
De hele dag aan hun piemel likken.
Net alsof ie niet schoon te krijgen is.
pi_175685234
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:15 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Sommige honden doen dat ook.
De hele dag aan hun piemel likken.
Net alsof ie niet schoon te krijgen is.
:Y Klopt en kleine jongetjes doen het vaak uit onzekerheid. En Chip doet het omdat hij het lekker vindt. :Y
pi_175685255
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:06 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:Y Maar vergeet de stress niet, dat heeft aardig wat invloed.
Ja , dat ook zeker....is nu ook weer heel goed te zien bij Fay....
pi_175685272
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:18 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ja , dat ook zeker....is nu ook weer heel goed te zien bij Fay....
:Y Ze eet naar mijn idee regelmatig. Maar misschien ziet ze er 's winters altijd zo matjes uit. \ik neem toch echt aan als het te erg is, haar ouders zullen ingrijpen. :?
pi_175685308
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:20 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:Y Ze eet naar mijn idee regelmatig. Maar misschien ziet ze er 's winters altijd zo matjes uit. \ik neem toch echt aan als het te erg is, haar ouders zullen ingrijpen. :?
Ze zei laatst dat ze van stress afviel... en als er meer is lijkt het me inderdaad normaal dat haar ouders ingrijpen.... lijken me trouwens ook wel mensen om dat te doen.... :Y
pi_175685333
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:24 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Ze zei laatst dat ze van stress afviel... en als er meer is lijkt het me inderdaad normaal dat haar ouders ingrijpen.... lijken me trouwens ook wel mensen om dat te doen.... :Y
Dat denk ik ook. De een valt af van stress en de ander gaat juist meer eten. :Y
Maar ze ziet er niet heel gezond uit. :N Maar er zijn veel foto's van bewoners in de loods en van dat ze eruit waren.... :D
pi_175685336
Ik zie dat er bij Baldr en Senna ook een kleed ligt, moet die nog niet ingeleverd worden van Billy.....
pi_175685347
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:26 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. De een valt af van stress en de ander gaat juist meer eten. :Y
Maar ze ziet er niet heel gezond uit. :N Maar er zijn veel foto's van bewoners in de loods en van dat ze eruit waren.... :D
Colinda bijvoorbeeld, die zag je per maand ouder worden, ze kwam er uit en ze zag er weer veel beter uit.... zo'n verschil, niet normaal....
pi_175685353
Is er ergens een filmpje van de volledige tekst die de zanger van Radio 10 in de loods gezongen heeft?
Kan op Inet alleen het eerste couplet vinden.
En niet het volgende couplet met de strijdtekst van Utopia wat hij ten berde bracht met de presentatie.
pi_175685356
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:27 schreef AnneLo het volgende:
Ik zie dat er bij Baldr en Senna ook een kleed ligt, moet die nog niet ingeleverd worden van Billy.....
Eerst maar het meubilair van de vide naar beneden. Billy heeft dat toch toegezegd, nadat Fay haar daarover aansprak?
pi_175685363
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:29 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Eerst maar het meubilair van de vide naar beneden. Billy heeft dat toch toegezegd, nadat Fay haar daarover aansprak?
Yep, maar niemand die er nog wat van gezegd heeft.... had ik eerlijk gezegd wel van de twins verwacht....
pi_175685368
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:28 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Colinda bijvoorbeeld, die zag je per maand ouder worden, ze kwam er uit en ze zag er weer veel beter uit.... zo'n verschil, niet normaal....
:Y Vanessa ook en Nicole, Jeroen en nog veel meer. :Y
pi_175685379
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:30 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Yep, maar niemand die er nog wat van gezegd heeft.... had ik eerlijk gezegd wel van de twins verwacht....
:Y Ze zijn druk......met zichzelf. _O-
pi_175685385
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:30 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:Y Vanessa ook en Nicole, Jeroen en nog veel meer. :Y
Klopt, maar Colinda vond ik echt heel extreem....
pi_175685396
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:31 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Klopt, maar Colinda vond ik echt heel extreem....
Klopt, die was echt heel erg veranderd in haar voordeel. :Y
pi_175685403
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:26 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. De een valt af van stress en de ander gaat juist meer eten. :Y
Maar ze ziet er niet heel gezond uit. :N Maar er zijn veel foto's van bewoners in de loods en van dat ze eruit waren.... :D
Maanden geleden was er een gesprek tussen de twins. En de een zei tegen de ander dat ze moest eten. Dat het allemaal geen herhaling moest worden en dat ze op moest houden met zich zo te gedragen.
Weet niet wie van de twee het tegen de ander zei, maar ik heb daar wel mijn 'conclusie' uitgetrokken. Er zijn op dat gebied met 1 v.d. 2 grote problemen geweest
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_175685406
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:30 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:Y Ze zijn druk......met zichzelf. _O-
Maar toch zijn ze altijd druk met de webshop bezig.... en heb ze, samen met José, toch liever, dan de andere meiden in de loods...
pi_175685413
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:32 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Maanden geleden was er een gesprek tussen de twins. En de een zei tegen de ander dat ze moest eten. Dat het allemaal geen herhaling moest worden en dat ze op moest houden met zich zo te gedragen.
Weet niet wie van de twee het tegen de ander zei, maar ik heb daar wel mijn 'conclusie' uitgetrokken. Er zijn op dat gebied met 1 v.d. 2 grote problemen geweest
O echt? Wauw. :D
pi_175685425
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:32 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Maanden geleden was er een gesprek tussen de twins. En de een zei tegen de ander dat ze moest eten. Dat het allemaal geen herhaling moest worden en dat ze op moest houden met zich zo te gedragen.
Weet niet wie van de twee het tegen de ander zei, maar ik heb daar wel mijn 'conclusie' uitgetrokken. Er zijn op dat gebied met 1 v.d. 2 grote problemen geweest
Ai, dan mogen ze dat zeker wel in de gaten houden.... zou ze daarom vorige week naar buiten geweest zijn i.p.v. de tandarts?
pi_175685429
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:32 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Maanden geleden was er een gesprek tussen de twins. En de een zei tegen de ander dat ze moest eten. Dat het allemaal geen herhaling moest worden en dat ze op moest houden met zich zo te gedragen.
Weet niet wie van de twee het tegen de ander zei, maar ik heb daar wel mijn 'conclusie' uitgetrokken. Er zijn op dat gebied met 1 v.d. 2 grote problemen geweest
Foto van Fay januari 2016
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_175685438
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:33 schreef AnneLo het volgende:

[..]

Maar toch zijn ze altijd druk met de webshop bezig.... en heb ze, samen met José, toch liever, dan de andere meiden in de loods...
Die webshop is nu alleen voor eigen gewin. We hebben een pinpas x187. Nieuwelingen zoeken het maar uit. Ik vind dat niet echt bij een ideale samenleving horen. :N Ze kunnen Johan ook op deze manier heel makkelijk aanmoedigen, want zij hebben er geen last van.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')