abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175682274
Beste mensen,

Ik heb even een kloon account aangemaakt, omdat ik vrij bekend ben op dit forum en ik sta op de rand van de afgrond na 14 jaar samen te zijn met mijn meissie. Ik zal alles proberen zo goed mogelijk te omschrijven, zodat het helder is. Mochten er vragen zijn dan ben ik uiteraard bereid deze te beantwoorden. Hopelijk zijn er wat mensen die mij kunnen adviseren ofzo.

Zoals gezegd ben ik al 14 jaar samen met de liefde van mijn leven. We zijn vanaf dat we 17 jaar zijn bijelkaar en wonen sinds een kleine 10 jaar samen. Eerst 6 jaar in een heel klein dorp en nu sinds 4 jaar in een groter dorp met ongeveer 10.000 inwoners.

Wij hebben in ons leven heel veel dingen meegemaakt en dit begon al op de allereerste dag dat ik haar voor de eerste keer zag. Haar ouders lagen namelijk in scheiding en er werd net niet gevochten in huis. Uiteindelijk is dat overigens goed gekomen, nadat haar moeder 6 weken uit huis is geweest.

Enkele jaren geleden kreeg mijn vriendin een ongeluk en werd aangereden. Hierdoor kwam ze 6 maanden in het ziekenhuis te liggen en hield daar beenletsel aan over, mede door toedoen van het ziekenhuis (wonden niet goed schoongemaakt). Ze moest opnieuw leren lopen, staan etc en is inmiddels al 8 jaar werkzaam in een Horeca bedrijf waar ze het reuze naar haar zin heeft, maar daar kom ik later nog op terug.

In de tussentijd heb ik gewoon gewerkt, maar op en af. Aantal keer goed pech gehad dat de bedrijven waar ik werkzaam voor was failliet gingen of ik kon het gewoon niet vinden met collega's etc. Ik ben daar zeer gevoelig voor vanwege een psychische stoornis die ik heb en die sinds vorig jaar pas erkend is (eindelijk). Ik ben dus niet iemand die langer dan 2-3 jaar bij een baas blijft hangen, ook al wil ik dat wel, het lukt telkens niet.

Sinds wij wonen waar wij nu wonen is er veel gebeurd. In de afgelopen 4 jaar hebben wij ieder jaar iemand verloren waar wij veel om geven. Zo overleed mijn oom plotseling aan een hartaanval 4 jaar geleden (waar mijn vriendin ook een goede band mee had), 3 jaar geleden mijn nicht van 32 aan een meervoudige hersentumor, 2 jaar geleden haar beste collega en vriendin aan kanker (ook net 38 ofzo) en nu staan wij op het punt om opnieuw iemand te verliezen, namelijk een vriendin van 26 ook aan kanker. Die zal op korte termijn overlijden en is niet meer te redden.

Toen wij hier kwamen wonen vertelde mijn vriendin mij; Ey ga nou eens wat doen, zoek eens wat contact etc. Uiteindelijk kwam ik bij de vereniging terecht waar ik nu bij zit en waar ik het ontzettend naar mijn zin heb. Het zijn echt vrienden geworden en ook mijn vriendin voelt zich daar welkom. Jaarlijks hebben we uitjes of komt ze kijken etc etc. En een tijdje geleden zijn we nog samen naar een bruiloft geweest van iemand uit mijn team.

Nu is het zo dat ik de afgelopen 2 jaar een ziektewetuitkering heb gehad en uiteindelijk ben ik goedgekeurd (niet geheel terecht maar goed). Ik was sinds Augustus dit jaar bezig om te solliciteren. Letterlijk honderden sollicitaties en gesprekken reeds gevoerd. Ik kon niet eerder dan Augustus solliciteren, omdat ik een ziektewetuitkering had en ik moest wachten op het eindoordeel van de arts. Mijn vriendin vertelde mij dat ze erg trots was dat ik het eindelijk inzag en dat ik zo snel reageerde. Ze maakte zich logischerwijs druk om de financiën.

Tevens zijn we al 3 jaar bezig om vader en moeder te worden. Na uitgebreid onderzoek bleek dat wij niet natuurlijk zwanger kunnen worden. De ''fout'' ligt bij mij. Hiervoor zijn we dit jaar een traject ingegaan bij het Erasmus in Rotterdam. Door middel van een ICSI-behandeling kunnen wij alsnog vader en moeder worden.Wel moest mijn vriendin 5 kilo afvallen oftewel erbij sporten. En ze werkt nog eens 40-45 uur per week en ik deed op dat moment niets.

In November zouden wij terug moeten komen bij het ziekenhuis, maar je raad het al. Enkele dagen voor we zouden gaan kwam ze met het nieuws dat ze twijfelt aan onze relatie. Ze zag op tegen de datum van het ziekenhuis en of we het wel allemaal konden rondbreien. Aan de ene kant heeft ze gelijk, omdat ik al een aantal keer een kans heb gehad wat betreft werk etc, maar aan de andere kant denk ik; Een baby dat gaat 9 maanden duren. Geef mij dan ook die tijd, je zag dat ik goed bezig was.

Op haar werk is ze heel goed met haar collega's, zelfs te goed misschien. Ze gaat graag op stap, feestjes en dat soort dingen. Dat is na de dood van haar beste collega meer geworden (die hield daar ook van, maar stierf alleen en was vaak eenzaam, eeuwige vrijgezel en kwam vaak de verkeerde mannen tegen zeg maar). Ik heb haar die vrijheid NOOIT ontnomen, omdat ik wist dat ze dat gemist heeft in haar jeugd, mede door toedoen van haar ouders. Ze zorgde immers altijd voor alles en iedereen.

Nu is de situatie zo dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ze loopt bij een psycholoog voor haarzelf, maar niet voor onze relatie. Ik heb haar verteld dat die psycholoog het waarschijnlijk erger maakt. Waarom? Als jij met een vraag komt; Ik heb altijd voor anderen gezorgd, wat moet ik doen? Dan zegt die psycholoog uiteraard dat je voor jezelf moet kiezen.

Onze relatie is ALTIJD goed geweest. Samen op vakantie, samen lachen en huilen, respect, waardering, goede sex (nog steeds) en zelden tot nooit ruzie. Weleens discussies maar geen ruzie. Tevens drink ik niet, drugs gebruik ik niet en geweld gebruik ik al helemaal niet. Ik ben eigenlijk een lief persoon die ook liefde nodig heeft en zij idem.

Nu is het zo dat ik bij mijn ouders verblijf voor inmiddels 10+ dagen en ik het zelf misschien erger heb gemaakt door haar te appen, vanwege onzekerheid en het ongewisse. Dit heb ik niet gewild, maar als ze in mijn schoenen had gestaan had ze hetzelfde gedaan denk ik. Wel hebben we enkele malen per email contact gehad.

In deze emails geeft ze de volgende punten aan;

Financiën (daar was ik mee bezig en ik heb vrijdag bijvoorbeeld weer een gesprek staan)
Vrijheid (die ze altijd van mij gekregen heeft maar toch heeft ze het gevoel een bepaalde verantwoordelijk richting mij te hebben)
Genegenheid (die gaf ik haar erg veel, zeker toen ik net wegging en dat vond ze ook heel fijn.)
Huishouden (oftewel of ik vaker dingen zelf wil zien, maar het probleem is ik zie het niet en dat stinkt haar terecht. Ook dit is op te lossen lijkt mij bijv met een memo bord ofzo)

Ik denk dat ze zich teveel spiegelt aan haar collega's die vaak jonger zijn en lekker alles los en vast neuken wat er is en lekker zuipen. Ik merk dat ze dat ook wil, maar dat heeft ze altijd tot op zekere hoogte gemogen. Het is voor mij dus een raadsel en het kwam als koude kak op mijn dak waar dit ineens vandaan komt.

1 week voordat ze met dit verhaal kwam hadden we nog wereldse sex en was het hou van je, wil je niet kwijt en we gaan ervoor he in 2018 en ineens PATS BOEM.

Ik ben nu 31 en mijn leven is helemaal vernield. Ik verlies haar, mijn 2 honden en 3 katten en mijn vrienden die ik net had opgebouwd daarzo. Nu ik 100 kilometer verder zit denk ik; Wat nu? Ik heb hier bij mijn ouders helemaal niets en ik wil dat het goed komt, maar wat te doen?

Ik weet dat mijn tante haar vanavond belt en ik spreek haar donderdagavond even. Zaterdag ga ik denk ik wel met de vereniging het uitje doen en een vriend raadde mij aan om haar zondag even lekker mee te nemen naar de schaatsbaan, maar aan de andere kant komt dat misschien opdringerig over, omdat ze aangaf rust te willen. Ik kan niet begrijpen dat je iemand waar je zoveel van houd en dat doet ze, zo ineens kan behandelen.

Ze is van een lieve, open, eerlijke, charmante en zorgzame vrouw INEENS omgeslagen naar iemand die alleen wil zijn, koud is en weinig empathie heeft. Ik begrijp er werkelijk niets van aan een kant.

Nu zul je denken; Ze wil ermee stoppen. Maar er zijn een aantal dingen waaraan ik denk waarvan ik zeg; Ze wil niet stoppen. Ze heeft namelijk de afspraak bij het ziekenhuis VERZET en niet geannuleerd. Verzet naar volgende week al zelfs. Tevens draagt ze onze verlovingsring nog.

Ik weet het niet meer en sorry voor het warrige verhaal.
pi_175682285
5 delen!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175682295
Heb je niet al voldoende antwoorden gehad op wat je moet doen?
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:09:00 #4
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175682301
pi_175682309
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:08 schreef FlipjeHolland het volgende:
Heb je niet al voldoende antwoorden gehad op wat je moet doen?
nog niet het antwoord wat hij wilt horen wrs
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175682322
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:09 schreef Joene het volgende:

[..]

nog niet het antwoord wat hij wilt horen wrs
Kunnen we nog lang doorgaan, want die krijgt ie ook niet.
pi_175682324
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:03 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Genegenheid in vrijheid, ik snap dat wel. Financieel zou ik niet al te serieus nemen, je hebt haar tenslotte aan een vast contract geholpen. Af en toe een keer afwassen kan ook geen kwaad. Maar vrijheid, hoe ga je dat regelen?
Ik heb altijd tegen haar gezegd; Ga lekker op stap en doe je ding, omdat ik weet dat ze dat vroeger in haar jeugd heeft gemist. Ik heb haar dat dus nooit ontnomen ofzo. Alleen spiegelt ze zich nu wel heel erg aan haar vooral jongere collega's, deels terecht.

Stukje uit mail;

Ik vraag mij af of de veranderingen blijvend zijn. Oftewel ze twijfelt maar je kunt niet eeuwig twijfelen. Ik heb zoiets van oke geef het dan de kans.
pi_175682329
Je moet er nu eigenlijk heen gaan. Haar verrassen.
pi_175682339
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:09 schreef Joene het volgende:

[..]

nog niet het antwoord wat hij wilt horen wrs
Oh jawel hoor maar ik beantwoord gewoon jullie vragen.
pi_175682356
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:09 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Kunnen we nog lang doorgaan, want die krijgt ie ook niet.
vrijdag is het alleen nog even sterkte en succes wensen! even volhouden !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175682363
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb altijd tegen haar gezegd; Ga lekker op stap en doe je ding, omdat ik weet dat ze dat vroeger in haar jeugd heeft gemist. Ik heb haar dat dus nooit ontnomen ofzo. Alleen spiegelt ze zich nu wel heel erg aan haar vooral jongere collega's, deels terecht.

Stukje uit mail;

Ik vraag mij af of de veranderingen blijvend zijn. Oftewel ze twijfelt maar je kunt niet eeuwig twijfelen. Ik heb zoiets van oke geef het dan de kans.
Jah, nu haar nog overtuigen. :')
pi_175682365
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:09 schreef BilmemKi het volgende:
Je moet er nu eigenlijk heen gaan. Haar verrassen.
Ik moet er vrijdag zijn ivm gesprek voor werk. Het is 110KM. Ze vroeg ik haar tot donderdagavond met rust wil laten en dat respecteer ik. Lijkt mij geen slimme zet.
pi_175682388
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:10 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik moet er vrijdag zijn ivm gesprek voor werk. Het is 110KM. Ze vroeg ik haar tot donderdagavond met rust wil laten en dat respecteer ik. Lijkt mij geen slimme zet.
En het schaatsen, is dat een verassing of weet ze dat wel?
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:11:27 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175682389
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:09 schreef BilmemKi het volgende:
Je moet er nu eigenlijk heen gaan. Haar verrassen.
Een clownsmasker verhoogt haar blijdschap je te zien.
pi_175682394
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:10 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Jah, nu haar nog overtuigen. :')
Ik ga gewoon mijn ding doen zoals jullie adviseerde en hopelijk gaan haar ogen dan open en denkt ze; Verrek het kan dus wel. Uiteraard ben ik daar zelf de beslissende factor in.
pi_175682405
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:10 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik moet er vrijdag zijn ivm gesprek voor werk. Het is 110KM. Ze vroeg ik haar tot donderdagavond met rust wil laten en dat respecteer ik. Lijkt mij geen slimme zet.
Dude dan is ze nu iemand anders aan het doen.
pi_175682406
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:11 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

En het schaatsen, is dat een verassing of weet ze dat wel?
Nee weet ze niet.
pi_175682410
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:11 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Dude dan is ze nu iemand anders aan het doen.
Tijdens het Wordfeuden met mijn ma :')
pi_175682412
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ga gewoon mijn ding doen zoals jullie adviseerde en hopelijk gaan haar ogen dan open en denkt ze; Verrek het kan dus wel. Uiteraard ben ik daar zelf de beslissende factor in.
nee zij is beslissende
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175682431
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:12 schreef Joene het volgende:

[..]

nee zij is beslissende
Zij neemt de beslissing ja uiteraard. Bedoel meer als ik gewoon doe wat ze vraagt en inderdaad gewoon mijn eigen ding doe dat dat aan mijzelf ligt.
pi_175682434
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee weet ze niet.
Denk je dat ze het kan waarderen of niet om samen te gaan schaatsen. Voelt ze zich dan niet bezwaard om het toch wel te doen?
pi_175682436
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Tijdens het Wordfeuden met mijn ma :')
Tijdens doggy kan dat prima.
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:12:58 #23
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175682448
Ik smul er van...
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175682463
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:12 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Denk je dat ze het kan waarderen of niet om samen te gaan schaatsen. Voelt ze zich dan niet bezwaard om het toch wel te doen?
Dat vraag ik mij dus ook af maar ik hoor donderdagavond wel aan haar toon hoe of wat.
pi_175682467
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:12 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Tijdens doggy kan dat prima.
Hoe weet jij dat? Give me details!
pi_175682472
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:12 schreef Ven1972 het volgende:
Ik smul er van...
fapje gemacht ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:14:32 #27
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175682501
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ga gewoon mijn ding doen zoals jullie adviseerde en hopelijk gaan haar ogen dan open en denkt ze; Verrek het kan dus wel. Uiteraard ben ik daar zelf de beslissende factor in.
Ja, jij hebt alle kaarten in handen.
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:15:01 #28
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175682524
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:13 schreef Joene het volgende:

[..]

fapje gemacht ?
Nee, ik smul er van hoe TS hier vergaat. Hij probeert van alles wat... Hij moet haar rust laten... dat is het beste wat hij kan doen.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175682527
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja, jij hebt alle kaarten in handen.
alleen de azen zijn thuis gebleven
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:15:55 #30
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175682549
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:15 schreef Joene het volgende:

[..]

alleen de azen zijn thuis gebleven
Wel meer dan die 😂
pi_175682558
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:15 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nee, ik smul er van hoe TS hier vergaat. Hij probeert van alles wat... Hij moet haar rust laten... dat is het beste wat hij kan doen.
nou ik vind het oprecht heel vervelend voor TS. En probeer net als 1000 anderen de man aan het verstand te brengen dat zij in charge is ipv hij.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175682588
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:15 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wel meer dan die 😂
jij gaat voor een paartje 2en ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:20:45 #33
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_175682722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uiteraard wilde ze mij geen pijn doen maar dat is dus een fout van haar. Praat gewoon als volwassenen. Dan kan ze de schuld wel bij mij neerleggen, maar WAS ze er maar over begonnen dan was het nooit zover gekomen. Dat neem ik haar wel kwalijk ja.
Als je net zo met haar discussieert als hier snap ik wel dat ze niet met je praat. Alleen horen wat je wilt horen genereert niet echt een goed gesprek.
quote:
Ook mijn moeder zegt dat ze dat verkeerd heeft aangepakt.
Ja natuurlijk vindt jouw moeder dat. Het is namelijk je moeder en die zijn over het algemeen niet heel objectief.

Echt TS, steeds lees ik weer hetzelfde riedeltje. Met vooral "Ja, maar." en "als, dan." Maar er is geen "ja, maar" en "als, dan" . Het is niet meer dan het naderende einde. Jullie relatie is hartstikke terminaal. En ze probeert het zachtjes te doen, een soort morfine en dormicum, maar in jouw geval lijkt het me beter gelijk duidelijk te zijn, zeg maar een virtueel touw om de relatie in een keer strak te trekken.

Misschien probeert ze je nog even zoet te houden tot de feestdagen, maar ik weet haast wel zeker dat je in januari vrijgezel bent.

En ik weet dat je hoofd en hart gillen dat je dat niet wil, maar het is onvermijdelijk. Ik kan met de beste wil van de wereld geen toekomst in jullie samen zien.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:22:31 #34
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_175682778
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ga gewoon mijn ding doen zoals jullie adviseerde en hopelijk gaan haar ogen dan open en denkt ze; Verrek het kan dus wel. Uiteraard ben ik daar zelf de beslissende factor in.
De enige ogen die open gaan zijn die van jou. En dan denk je:"Kut, al die betweterige zolderkamerautisten van FOK! hadden ontzettend gelijk."
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:22:46 #35
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175682791
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:16 schreef Joene het volgende:

[..]

nou ik vind het oprecht heel vervelend voor TS. En probeer net als 1000 anderen de man aan het verstand te brengen dat zij in charge is ipv hij.
Ja, dat is ook zo. TS accepteert het nog niet helemaal dat het officieel uit is tussen hij en zijn vriendin. Echter spelen er heel veel dingen mee wat TS allemaal hier op FOK bedoelt. Hij is echt volhardend met zijn eigen meningen en verhaal.
Humor, serieus en vrolijk!
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:24:25 #36
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_175682827
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:12 schreef Ven1972 het volgende:
Ik smul er van...
Ik niet. Ik vind het oprecht sneu voor TS. Zeker omdat ik dat strohalm-gedrag zo ontzettend herken en weet hoe dat je in je ontwikkeling belemmert.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 22:26:36 #37
357044 Budapestenaar
pi_175682896
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:22 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

De enige ogen die open gaan zijn die van jou. En dan denk je:"Kut, al die betweterige zolderkamerautisten van FOK! hadden ontzettend gelijk."
Nee, dan denkt hij: "al die betweterige zolderkamerautisten van FOK! hadden ontzettend ongelijk én mijn vriendin ook. Zij snappen het niet."

En ik vind het oprecht sneu voor hem. Ik snap maar al te goed hoe wanhopig hij nu is.
pi_175682927
TS ik vind het sneu voor je.. straks kom je in de fase paniek. Ook dat gaat weer voorbij. Je gaay het redden zonder haar.
pi_175682965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:27 schreef BilmemKi het volgende:
TS ik vind het sneu voor je.. straks kom je in de fase paniek. Ook dat gaat weer voorbij. Je gaay het redden zonder haar.
is hij gaay?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175682993
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:28 schreef Joene het volgende:

[..]

is hij gaay?
Sorry?
pi_175683001
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:11 schreef AnoniemH het volgende:

Ik ga gewoon mijn ding doen zoals jullie adviseerde en hopelijk gaan haar ogen dan open en denkt ze; Verrek het kan dus wel. Uiteraard ben ik daar zelf de beslissende factor in.
Ik geloof dat ik de draad een beetje kwijt ben.
Je hebt vrijdag een sollicitatiegesprek (yay *O* succes en zo).
Zij heeft je gevraagd om haar donderdagavond met rust te laten.
Je gaat gewoon je ding doen zoals geadviseerd.
Ze weet niets van het plan te gaan schaatsen.

Even voor de duidelijkheid: ga je daar dan al op donderdagavond naar toe of pas vrijdag? En ga je haar dan vragen mee te gaan schaatsen op donderdagavond of op vrijdag?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175683046
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:29 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Sorry?
je maakte een tiepfout
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175683079
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:30 schreef Joene het volgende:

[..]

je maakte een tiepfout
Neuk jij mieren?
pi_175683109
ik ga is kijken of ik na een uur of wat met mn ogen dicht tot een andere conclusie kan komen.

TS: succes kerel, nogmaals tof dat je blijft reageren.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175683123
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:32 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Neuk jij mieren?
alleen een beetje grote ben wel een fokker he dus 20cm.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:44:16 #46
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175683414
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb altijd tegen haar gezegd; Ga lekker op stap en doe je ding, omdat ik weet dat ze dat vroeger in haar jeugd heeft gemist. Ik heb haar dat dus nooit ontnomen ofzo. Alleen spiegelt ze zich nu wel heel erg aan haar vooral jongere collega's, deels terecht.

Niemand zegt dat jij haar iets hebt ontnomen, maar jij bepaalt wel de kaders, waar het hek staat. Dat is iets wezenlijks anders, maar net zo beklemmend. Wat een relatie moet inhouden, hoe zij haar leven moet leiden: jij bepaalt wat goed is om te doen, jij weet het beter dan zij. Je schets een beeld waarin je haar de wereld gunt, maar die wereld is maar zo groot als jouw horizon ver is.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175683588
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:44 schreef Gruffalo het volgende:

[..]

Niemand zegt dat jij haar iets hebt ontnomen, maar jij bepaalt wel de kaders, waar het hek staat. Dat is iets wezenlijks anders, maar net zo beklemmend. Wat een relatie moet inhouden, hoe zij haar leven moet leiden: jij bepaalt wat goed is om te doen, jij weet het beter dan zij. Je schets een beeld waarin je haar de wereld gunt, maar die wereld is maar zo groot als jouw horizon ver is.
dit!
pi_175683594
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik de draad een beetje kwijt ben.
Je hebt vrijdag een sollicitatiegesprek (yay *O* succes en zo).
Zij heeft je gevraagd om haar donderdagavond met rust te laten.
Je gaat gewoon je ding doen zoals geadviseerd.
Ze weet niets van het plan te gaan schaatsen.

Even voor de duidelijkheid: ga je daar dan al op donderdagavond naar toe of pas vrijdag? En ga je haar dan vragen mee te gaan schaatsen op donderdagavond of op vrijdag?
Donderdagavond telefonisch contact. Vrijdagochtend ben ik dan daar. Ik wil dat schaatsen haar vrijdag vragen. Gewoon even nergens aan denken beide.
pi_175683614
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:44 schreef Gruffalo het volgende:

[..]

Niemand zegt dat jij haar iets hebt ontnomen, maar jij bepaalt wel de kaders, waar het hek staat. Dat is iets wezenlijks anders, maar net zo beklemmend. Wat een relatie moet inhouden, hoe zij haar leven moet leiden: jij bepaalt wat goed is om te doen, jij weet het beter dan zij. Je schets een beeld waarin je haar de wereld gunt, maar die wereld is maar zo groot als jouw horizon ver is.
Nee ik bepaal de kaders helemaal niet. Mijn vader denkt zelfs dat ik haar niet zoveel vrijheid had moeten geven misschien. Ik vind dat een ieder recht heeft op zijn vrijheden. Als zij ladderzat wil drinken moet ze dat doen. Wil ze dat niet ook prima. Dat heeft NIETS met mijn kaders te maken, ik ben heel makkelijk daarin.
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 22:54:34 #50
441859 crew  Lenny77
pi_175683653
Eerst en vooral is het een tragische situatie voor Ts en ik leef wel met je mee, maar ook ik ga een poging doen om Ts wakker te maken:
Jezus.. Als ik die vriendin was, dan was ik al lang gillend weggelopen!
Ik zou ook niet met jou kunnen praten... Wat een muur voor je kop zeg!
En als je ook nog een stoornis hebt, wat ok is, dan is de kans groot dat ze ofwel heel veel hints heeft gegeven die jij niet hebt gezien, ofwel dat ze er niet over begonnen is daar het toch geen zin heeft als jij er niet in kan veranderen.
Ze was erg jong toen jullie samen zijn gekomen. Geen eigen ontwikkeling! Altijd moeten zorgen voor anderen en dan voor jou. Zeker de laatste jaren. Ze is nu net 30. Zo een moment dat je wel eens nadenkt over je leven en terugkijkt. Er zijn verschillende mensen gestorven, confronterend op het gebied dat je leven voorbij kan zijn voor je het weet! Dan nog de baby... En ze weet dat ze het waarschijnlijk alleen moet gaan doen daar ze aan jou een tweede kind heeft. Ik denk dat haar ogen open zijn gegaan. Dat ze wakker is geworden! Jij had al lang aan het werk moeten zijn, al was het in de nacht bij DHL. Je bent al van voor de zomer 'op zoek', je teert op haar. En daarvoor heb je ook 2 jaar niets gedaan! Had je nou het hele huishouden op je genomen, dan was het nog ok geweest maar zelfs dat blijkt niet zo te zijn.. Ja, de honden uitlaten en hun bakjes vullen. Kom op man! Het moest eens andersom zijn! Als je als man voltijds werkt en je vrouw niet, dan verwacht je toch ook dat zij het huishouden doet?
Zij heeft haar toekomst gezien: als enige voltijds werken, een man thuis op de bank, een kind waar ze geen tijd mee kan doorbrengen omdat ze het huishouden ook nog moet doen en jou ook nog moet ondersteunen.
Ze heeft zich veel meer ontwikkeld dan je denkt.
En kom niet af met: ik kan eraan werken en veranderen! Nee, je had dit uit jezelf al moeten doen! Ze is je moeder niet die jou aan het werk moet zetten!
Nu is het te laat!
En in godsnaam, zet dat plan uit je hoofd om vrijdag terug bij haar te gaan wonen. Dat wil ze helemaal niet!!! Dan had ze het wel gevraagd! En over die sollicitatie van vorige week: je had echt wel kunnen gaan, je hoefde ervoor niet bij haar langs te gaan. Dit is de laatste maand voor je uitkering gekort wordt! Doe iets man! Ik wou bijna zeggen: je had er gewoon naartoe moeten rijden om aan haar te laten zien dat je helemaal voor die baan wil gaan maar... Je hebt geen rijbewijs |:(

Sorry... Ik bedoel het niet zo slecht maar open je ogen toch eens man en geef toe dat je je gewoon hebt laten hangen en dat het wel allemaal gemakkelijk was!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 22:56:30 #51
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175683688
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
Eerst en vooral is het een tragische situatie voor Ts en ik leef wel met je mee, maar ook ik ga een poging doen om Ts wakker te maken:
Jezus.. Als ik die vriendin was, dan was ik al lang gillend weggelopen!
Ik zou ook niet met jou kunnen praten... Wat een muur voor je kop zeg!
En als je ook nog een stoornis hebt, wat ok is, dan is de kans groot dat ze ofwel heel veel hints heeft gegeven die jij niet hebt gezien, ofwel dat ze er niet over begonnen is daar het toch geen zin heeft als jij er niet in kan veranderen.
Ze was erg jong toen jullie samen zijn gekomen. Geen eigen ontwikkeling! Altijd moeten zorgen voor anderen en dan voor jou. Zeker de laatste jaren. Ze is nu net 30. Zo een moment dat je wel eens nadenkt over je leven en terugkijkt. Er zijn verschillende mensen gestorven, confronterend op het gebied dat je leven voorbij kan zijn voor je het weet! Dan nog de baby... En ze weet dat ze het waarschijnlijk alleen moet gaan doen daar ze aan jou een tweede kind heeft. Ik denk dat haar ogen open zijn gegaan. Dat ze wakker is geworden! Jij had al lang aan het werk moeten zijn, al was het in de nacht bij DHL. Je bent al van voor de zomer 'op zoek', je teert op haar. En daarvoor heb je ook 2 jaar niets gedaan! Had je nou het hele huishouden op je genomen, dan was het nog ok geweest maar zelfs dat blijkt niet zo te zijn.. Ja, de honden uitlaten en hun bakjes vullen. Kom op man! Het moest eens andersom zijn! Als je als man voltijds werkt en je vrouw niet, dan verwacht je toch ook dat zij het huishouden doet?
Zij heeft haar toekomst gezien: als enige voltijds werken, een man thuis op de bank, een kind waar ze geen tijd mee kan doorbrengen omdat ze het huishouden ook nog moet doen en jou ook nog moet ondersteunen.
Ze heeft zich veel meer ontwikkeld dan je denkt.
En kom niet af met: ik kan eraan werken en veranderen! Nee, je had dit uit jezelf al moeten doen! Ze is je moeder niet die jou aan het werk moet zetten!
Nu is het te laat!
En in godsnaam, zet dat plan uit je hoofd om vrijdag terug bij haar te gaan wonen. Dat wil ze helemaal niet!!! Dan had ze het wel gevraagd! En over die sollicitatie van vorige week: je had echt wel kunnen gaan, je hoefde ervoor niet bij haar langs te gaan. Dit is de laatste maand voor je uitkering gekort wordt! Doe iets man! Ik wou bijna zeggen: je had er gewoon naartoe moeten rijden om aan haar te laten zien dat je helemaal voor die baan wil gaan maar... Je hebt geen rijbewijs |:(

Sorry... Ik bedoel het niet zo slecht maar open je ogen toch eens man en geef toe dat je je gewoon hebt laten hangen en dat het wel allemaal gemakkelijk was!
Dit. Hard maar waar. Sorry TS.
Breitling - Instruments for Professionals
  Meest relativerende user 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 22:59:04 #52
357044 Budapestenaar
pi_175683733
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
Eerst en vooral is het een tragische situatie voor Ts en ik leef wel met je mee, maar ook ik ga een poging doen om Ts wakker te maken:
Jezus.. Als ik die vriendin was, dan was ik al lang gillend weggelopen!
Ik zou ook niet met jou kunnen praten... Wat een muur voor je kop zeg!
En als je ook nog een stoornis hebt, wat ok is, dan is de kans groot dat ze ofwel heel veel hints heeft gegeven die jij niet hebt gezien, ofwel dat ze er niet over begonnen is daar het toch geen zin heeft als jij er niet in kan veranderen.
Ze was erg jong toen jullie samen zijn gekomen. Geen eigen ontwikkeling! Altijd moeten zorgen voor anderen en dan voor jou. Zeker de laatste jaren. Ze is nu net 30. Zo een moment dat je wel eens nadenkt over je leven en terugkijkt. Er zijn verschillende mensen gestorven, confronterend op het gebied dat je leven voorbij kan zijn voor je het weet! Dan nog de baby... En ze weet dat ze het waarschijnlijk alleen moet gaan doen daar ze aan jou een tweede kind heeft. Ik denk dat haar ogen open zijn gegaan. Dat ze wakker is geworden! Jij had al lang aan het werk moeten zijn, al was het in de nacht bij DHL. Je bent al van voor de zomer 'op zoek', je teert op haar. En daarvoor heb je ook 2 jaar niets gedaan! Had je nou het hele huishouden op je genomen, dan was het nog ok geweest maar zelfs dat blijkt niet zo te zijn.. Ja, de honden uitlaten en hun bakjes vullen. Kom op man! Het moest eens andersom zijn! Als je als man voltijds werkt en je vrouw niet, dan verwacht je toch ook dat zij het huishouden doet?
Zij heeft haar toekomst gezien: als enige voltijds werken, een man thuis op de bank, een kind waar ze geen tijd mee kan doorbrengen omdat ze het huishouden ook nog moet doen en jou ook nog moet ondersteunen.
Ze heeft zich veel meer ontwikkeld dan je denkt.
En kom niet af met: ik kan eraan werken en veranderen! Nee, je had dit uit jezelf al moeten doen! Ze is je moeder niet die jou aan het werk moet zetten!
Nu is het te laat!
En in godsnaam, zet dat plan uit je hoofd om vrijdag terug bij haar te gaan wonen. Dat wil ze helemaal niet!!! Dan had ze het wel gevraagd! En over die sollicitatie van vorige week: je had echt wel kunnen gaan, je hoefde ervoor niet bij haar langs te gaan. Dit is de laatste maand voor je uitkering gekort wordt! Doe iets man! Ik wou bijna zeggen: je had er gewoon naartoe moeten rijden om aan haar te laten zien dat je helemaal voor die baan wil gaan maar... Je hebt geen rijbewijs |:(

Sorry... Ik bedoel het niet zo slecht maar open je ogen toch eens man en geef toe dat je je gewoon hebt laten hangen en dat het wel allemaal gemakkelijk was!
Na alles wat ik gelezen heb, kan ik niet anders dan me hier bij aansluiten.
pi_175683825
TS, zij is van jou... en van niemand anders. Verloven betekent trouwen en verder geen gekkigheid. Dat huwelijk moet en zal er komen, desnoods stap je naar de rechter.
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:03:44 #54
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175683851
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
Eerst en vooral is het een tragische situatie voor Ts en ik leef wel met je mee, maar ook ik ga een poging doen om Ts wakker te maken:
Jezus.. Als ik die vriendin was, dan was ik al lang gillend weggelopen!
Ik zou ook niet met jou kunnen praten... Wat een muur voor je kop zeg!
En als je ook nog een stoornis hebt, wat ok is, dan is de kans groot dat ze ofwel heel veel hints heeft gegeven die jij niet hebt gezien, ofwel dat ze er niet over begonnen is daar het toch geen zin heeft als jij er niet in kan veranderen.
Ze was erg jong toen jullie samen zijn gekomen. Geen eigen ontwikkeling! Altijd moeten zorgen voor anderen en dan voor jou. Zeker de laatste jaren. Ze is nu net 30. Zo een moment dat je wel eens nadenkt over je leven en terugkijkt. Er zijn verschillende mensen gestorven, confronterend op het gebied dat je leven voorbij kan zijn voor je het weet! Dan nog de baby... En ze weet dat ze het waarschijnlijk alleen moet gaan doen daar ze aan jou een tweede kind heeft. Ik denk dat haar ogen open zijn gegaan. Dat ze wakker is geworden! Jij had al lang aan het werk moeten zijn, al was het in de nacht bij DHL. Je bent al van voor de zomer 'op zoek', je teert op haar. En daarvoor heb je ook 2 jaar niets gedaan! Had je nou het hele huishouden op je genomen, dan was het nog ok geweest maar zelfs dat blijkt niet zo te zijn.. Ja, de honden uitlaten en hun bakjes vullen. Kom op man! Het moest eens andersom zijn! Als je als man voltijds werkt en je vrouw niet, dan verwacht je toch ook dat zij het huishouden doet?
Zij heeft haar toekomst gezien: als enige voltijds werken, een man thuis op de bank, een kind waar ze geen tijd mee kan doorbrengen omdat ze het huishouden ook nog moet doen en jou ook nog moet ondersteunen.
Ze heeft zich veel meer ontwikkeld dan je denkt.
En kom niet af met: ik kan eraan werken en veranderen! Nee, je had dit uit jezelf al moeten doen! Ze is je moeder niet die jou aan het werk moet zetten!
Nu is het te laat!
En in godsnaam, zet dat plan uit je hoofd om vrijdag terug bij haar te gaan wonen. Dat wil ze helemaal niet!!! Dan had ze het wel gevraagd! En over die sollicitatie van vorige week: je had echt wel kunnen gaan, je hoefde ervoor niet bij haar langs te gaan. Dit is de laatste maand voor je uitkering gekort wordt! Doe iets man! Ik wou bijna zeggen: je had er gewoon naartoe moeten rijden om aan haar te laten zien dat je helemaal voor die baan wil gaan maar... Je hebt geen rijbewijs |:(

Sorry... Ik bedoel het niet zo slecht maar open je ogen toch eens man en geef toe dat je je gewoon hebt laten hangen en dat het wel allemaal gemakkelijk was!
Ik ben mee eens met Lenny77. Het is wel hard, maar is realiteit.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175683868
Wat voor stoornis heeft hij?
pi_175683890
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
Eerst en vooral is het een tragische situatie voor Ts en ik leef wel met je mee, maar ook ik ga een poging doen om Ts wakker te maken:
Jezus.. Als ik die vriendin was, dan was ik al lang gillend weggelopen!
Ik zou ook niet met jou kunnen praten... Wat een muur voor je kop zeg!
En als je ook nog een stoornis hebt, wat ok is, dan is de kans groot dat ze ofwel heel veel hints heeft gegeven die jij niet hebt gezien, ofwel dat ze er niet over begonnen is daar het toch geen zin heeft als jij er niet in kan veranderen.
Ze was erg jong toen jullie samen zijn gekomen. Geen eigen ontwikkeling! Altijd moeten zorgen voor anderen en dan voor jou. Zeker de laatste jaren. Ze is nu net 30. Zo een moment dat je wel eens nadenkt over je leven en terugkijkt. Er zijn verschillende mensen gestorven, confronterend op het gebied dat je leven voorbij kan zijn voor je het weet! Dan nog de baby... En ze weet dat ze het waarschijnlijk alleen moet gaan doen daar ze aan jou een tweede kind heeft. Ik denk dat haar ogen open zijn gegaan. Dat ze wakker is geworden! Jij had al lang aan het werk moeten zijn, al was het in de nacht bij DHL. Je bent al van voor de zomer 'op zoek', je teert op haar. En daarvoor heb je ook 2 jaar niets gedaan! Had je nou het hele huishouden op je genomen, dan was het nog ok geweest maar zelfs dat blijkt niet zo te zijn.. Ja, de honden uitlaten en hun bakjes vullen. Kom op man! Het moest eens andersom zijn! Als je als man voltijds werkt en je vrouw niet, dan verwacht je toch ook dat zij het huishouden doet?
Zij heeft haar toekomst gezien: als enige voltijds werken, een man thuis op de bank, een kind waar ze geen tijd mee kan doorbrengen omdat ze het huishouden ook nog moet doen en jou ook nog moet ondersteunen.
Ze heeft zich veel meer ontwikkeld dan je denkt.
En kom niet af met: ik kan eraan werken en veranderen! Nee, je had dit uit jezelf al moeten doen! Ze is je moeder niet die jou aan het werk moet zetten!
Nu is het te laat!
En in godsnaam, zet dat plan uit je hoofd om vrijdag terug bij haar te gaan wonen. Dat wil ze helemaal niet!!! Dan had ze het wel gevraagd! En over die sollicitatie van vorige week: je had echt wel kunnen gaan, je hoefde ervoor niet bij haar langs te gaan. Dit is de laatste maand voor je uitkering gekort wordt! Doe iets man! Ik wou bijna zeggen: je had er gewoon naartoe moeten rijden om aan haar te laten zien dat je helemaal voor die baan wil gaan maar... Je hebt geen rijbewijs |:(

Sorry... Ik bedoel het niet zo slecht maar open je ogen toch eens man en geef toe dat je je gewoon hebt laten hangen en dat het wel allemaal gemakkelijk was!
Ze wilde niet dat ik naar dat gesprek ging. Daarom ben ik niet gegaan en ja ik zal daar moeten wonen of moet ik onder een brug slapen?
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:05:08 #57
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175683892
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:02 schreef RicardoGallego het volgende:
TS, zij is van jou... en van niemand anders. Verloven betekent trouwen en verder geen gekkigheid. Dat huwelijk moet en zal er komen, desnoods stap je naar de rechter.
Ben je niet goed bij je hoofd dat hij naar rechter moet om met haar te trouwen!!!!
Humor, serieus en vrolijk!
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:05:40 #58
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175683906
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
Eerst en vooral is het een tragische situatie voor Ts en ik leef wel met je mee, maar ook ik ga een poging doen om Ts wakker te maken:
Jezus.. Als ik die vriendin was, dan was ik al lang gillend weggelopen!
Ik zou ook niet met jou kunnen praten... Wat een muur voor je kop zeg!
En als je ook nog een stoornis hebt, wat ok is, dan is de kans groot dat ze ofwel heel veel hints heeft gegeven die jij niet hebt gezien, ofwel dat ze er niet over begonnen is daar het toch geen zin heeft als jij er niet in kan veranderen.
Ze was erg jong toen jullie samen zijn gekomen. Geen eigen ontwikkeling! Altijd moeten zorgen voor anderen en dan voor jou. Zeker de laatste jaren. Ze is nu net 30. Zo een moment dat je wel eens nadenkt over je leven en terugkijkt. Er zijn verschillende mensen gestorven, confronterend op het gebied dat je leven voorbij kan zijn voor je het weet! Dan nog de baby... En ze weet dat ze het waarschijnlijk alleen moet gaan doen daar ze aan jou een tweede kind heeft. Ik denk dat haar ogen open zijn gegaan. Dat ze wakker is geworden! Jij had al lang aan het werk moeten zijn, al was het in de nacht bij DHL. Je bent al van voor de zomer 'op zoek', je teert op haar. En daarvoor heb je ook 2 jaar niets gedaan! Had je nou het hele huishouden op je genomen, dan was het nog ok geweest maar zelfs dat blijkt niet zo te zijn.. Ja, de honden uitlaten en hun bakjes vullen. Kom op man! Het moest eens andersom zijn! Als je als man voltijds werkt en je vrouw niet, dan verwacht je toch ook dat zij het huishouden doet?
Zij heeft haar toekomst gezien: als enige voltijds werken, een man thuis op de bank, een kind waar ze geen tijd mee kan doorbrengen omdat ze het huishouden ook nog moet doen en jou ook nog moet ondersteunen.
Ze heeft zich veel meer ontwikkeld dan je denkt.
En kom niet af met: ik kan eraan werken en veranderen! Nee, je had dit uit jezelf al moeten doen! Ze is je moeder niet die jou aan het werk moet zetten!
Nu is het te laat!
En in godsnaam, zet dat plan uit je hoofd om vrijdag terug bij haar te gaan wonen. Dat wil ze helemaal niet!!! Dan had ze het wel gevraagd! En over die sollicitatie van vorige week: je had echt wel kunnen gaan, je hoefde ervoor niet bij haar langs te gaan. Dit is de laatste maand voor je uitkering gekort wordt! Doe iets man! Ik wou bijna zeggen: je had er gewoon naartoe moeten rijden om aan haar te laten zien dat je helemaal voor die baan wil gaan maar... Je hebt geen rijbewijs |:(

Sorry... Ik bedoel het niet zo slecht maar open je ogen toch eens man en geef toe dat je je gewoon hebt laten hangen en dat het wel allemaal gemakkelijk was!
Dit inderdaad.
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:06:08 #59
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175683921
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:53 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee ik bepaal de kaders helemaal niet. Mijn vader denkt zelfs dat ik haar niet zoveel vrijheid had moeten geven misschien. Ik vind dat een ieder recht heeft op zijn vrijheden. Als zij ladderzat wil drinken moet ze dat doen. Wil ze dat niet ook prima. Dat heeft NIETS met mijn kaders te maken, ik ben heel makkelijk daarin.
Je laat nu alleen maar weer die schets van een wijde wereld zien. Jij bent een geweldig persoon, dat je haar dat allemaal gunt. Waarom ziet ze dat nou niet? En waarom praat ze niet met jou als haar iets dwars zit? Als zij niet leert praten, dan houdt het op. Toch?

Je gaat aan haar voorbij. Je ziet niet hoe eenzaam zij zich waarschijnlijk voelt binnen jullie relatie. Ze voelt zich niet meer met jou verbonden, omdat jij haar niet ziet. Dat zegt ze letterlijk: ze mist genegenheid. Je hebt geen begrip voor haar, je wilt haar alleen maar laten zien dat ze het bij het verkeerde eind heeft, om welke reden dan ook. Ze wil op haar eigen benen staan, niet iemand die zegt wat goed voor haar is. Dat zegt ze letterlijk: ze wil vrijheid.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:06:16 #60
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175683925
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:05 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ben je niet goed bij je hoofd dat hij naar rechter moet om met haar te trouwen!!!!
Hij bedoelde het sarcastisch.
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 23:06:25 #61
441859 crew  Lenny77
pi_175683932
Ts, ik bedoel het niet zo hard.. Ik wens je oprecht het beste en hoop dat het in orde kan komen tussen jullie. Maar geef haar aub even de rust en de tijd. Laat haar even op adem komen en dingen op een rijtje zetten. Laat ondertussen gewoon zien dat jij je verantwoordelijkheid opneemt en ga voor die baan. Laat zien dat je je niet laat hangen en dat er wel een toekomst met jou in zit. Dat lukt je niet met een video en jezelf bij haar in huis opdringen maar door als een gek te solliciteren, je theorie rijbewijs bv al af te leggen. Geef toe waar je steken hebt laten vallen en dat je begrijpt dat ze tijd nodig heeft. Geef haar de erkenning voor wat ze heeft gedaan voor jou en dat je wou dat je er beter mee om was gegaan.
Jullie hebben een lange geschiedenis, het is niet zomaar over en uit! Zij ziet hier ook van af! Maar geef haar even aub.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:06:52 #62
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175683942
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:05 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ben je niet goed bij je hoofd dat hij naar rechter moet om met haar te trouwen!!!!
Alsof hij serieus is.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175683969
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:06 schreef Lenny77 het volgende:
Ts, ik bedoel het niet zo hard.. Ik wens je oprecht het beste en hoop dat het in orde kan komen tussen jullie. Maar geef haar aub even de rust en de tijd. Laat haar even op adem komen en dingen op een rijtje zetten. Laat ondertussen gewoon zien dat jij je verantwoordelijkheid opneemt en ga voor die baan. Laat zien dat je je niet laat hangen en dat er wel een toekomst met jou in zit. Dat lukt je niet met een video en jezelf bij haar in huis opdringen maar door als een gek te solliciteren, je theorie rijbewijs bv al af te leggen. Geef toe waar je steken hebt laten vallen en dat je begrijpt dat ze tijd nodig heeft. Geef haar de erkenning voor wat ze heeft gedaan voor jou en dat je wou dat je er beter mee om was gegaan.
Jullie hebben een lange geschiedenis, het is niet zomaar over en uit! Zij ziet hier ook van af! Maar geef haar even aub.
Uiteraard die erkenning heb ik haar ook altijd gegeven en die baan ga ik 100% voor maar ik meld het wel dat ik daar vrijdag ben. Vorige week wilde ze begrijpelijk nog niet dat ik daar naartoe ging, was nog te vers etc. Ik solliciteer mijzelf echt kapot, dat is het helemaal niet. Wil alles aanpakken maar goed we zullen zien.
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:08:16 #64
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175683973
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:06 schreef Lenny77 het volgende:
Ts, ik bedoel het niet zo hard.. Ik wens je oprecht het beste en hoop dat het in orde kan komen tussen jullie. Maar geef haar aub even de rust en de tijd. Laat haar even op adem komen en dingen op een rijtje zetten. Laat ondertussen gewoon zien dat jij je verantwoordelijkheid opneemt en ga voor die baan. Laat zien dat je je niet laat hangen en dat er wel een toekomst met jou in zit. Dat lukt je niet met een video en jezelf bij haar in huis opdringen maar door als een gek te solliciteren, je theorie rijbewijs bv al af te leggen. Geef toe waar je steken hebt laten vallen en dat je begrijpt dat ze tijd nodig heeft. Geef haar de erkenning voor wat ze heeft gedaan voor jou en dat je wou dat je er beter mee om was gegaan.
Jullie hebben een lange geschiedenis, het is niet zomaar over en uit! Zij ziet hier ook van af! Maar geef haar even aub.
Eens
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 23:08:46 #65
441859 crew  Lenny77
pi_175683987
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze wilde niet dat ik naar dat gesprek ging. Daarom ben ik niet gegaan en ja ik zal daar moeten wonen of moet ik onder een brug slapen?
Als je die baan krijgt bedoel je?
Kamers? Vakantie huisje?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175684025
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:04 schreef BilmemKi het volgende:
Wat voor stoornis heeft hij?
Ben ik ook benieuwd naar. Lijkt me een gezonde jongen.
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 23:11:29 #67
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175684049
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:08 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uiteraard die erkenning heb ik haar ook altijd gegeven en die baan ga ik 100% voor maar ik meld het wel dat ik daar vrijdag ben. Vorige week wilde ze begrijpelijk nog niet dat ik daar naartoe ging, was nog te vers etc. Ik solliciteer mijzelf echt kapot, dat is het helemaal niet. Wil alles aanpakken maar goed we zullen zien.
:N je snapt het echt niet. Gruffalo en Lenny77 zijn spot on. Al krijgt deze reeks nog 500 topics, al krijg je van iedereen hier gelijk (wat je niet krijgt), uiteindelijk is wat zij wil telt, en er is niks wat jij er aan kunt doen.

En wat ik denk, na het lezen van al jouw reacties, is dat zij veel beter af is zonder jou, en jij ook.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:25:12 #68
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175684380
Shots fired, man down
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175684384
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Als je die baan krijgt bedoel je?
Kamers? Vakantie huisje?
Kamers daar bedoel je? Uiteraard maar dat is niet binnen 1 dag geregeld he, zal toch ergens moeten slapen.
pi_175684405
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:N je snapt het echt niet. Gruffalo en Lenny77 zijn spot on. Al krijgt deze reeks nog 500 topics, al krijg je van iedereen hier gelijk (wat je niet krijgt), uiteindelijk is wat zij wil telt, en er is niks wat jij er aan kunt doen.

En wat ik denk, na het lezen van al jouw reacties, is dat zij veel beter af is zonder jou, en jij ook.
Oke geen baan dus geen relatie, oke man!
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 23:27:50 #71
441859 crew  Lenny77
pi_175684446
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Kamers daar bedoel je? Uiteraard maar dat is niet binnen 1 dag geregeld he, zal toch ergens moeten slapen.
Kan je al meteen maandag beginnen dan, mocht je aangenomen worden?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175684461
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Kan je al meteen maandag beginnen dan, mocht je aangenomen worden?
Dat denk ik wel maar ik ben ook bereid dat eventueel te verplaatsen mits vriendin dat zo wenst. Stel ze zegt; Luister geef mij nog x dagen dan kan ik wel wat regelen met hun denk ik.
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 23:33:07 #73
441859 crew  Lenny77
pi_175684525
Je kan het eigenijk niet maken om die baan te verplaatsen. Met wat geluk kan je in januari beginnen.
Je zou, als je aangenomen zou worden, aan je vriendin kunnen vragen of zij misschien even bij haar ouders kan blijven terwijl jij asap op zoek gaat naar een kamer. Geeft aan dat je respect hebt voor haar keuze om even pauze te hebben.
En dan kan je nog kijken wat ze erop te zeggen heeft. Maar als jij maar gewoon beslist dat je bij haar gaat wonen dan wals je weer over haar heen. Niet goed joh!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175684561
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:33 schreef Lenny77 het volgende:
Je kan het eigenijk niet maken om die baan te verplaatsen. Met wat geluk kan je in januari beginnen.
Je zou, als je aangenomen zou worden, aan je vriendin kunnen vragen of zij misschien even bij haar ouders kan blijven terwijl jij asap op zoek gaat naar een kamer. Geeft aan dat je respect hebt voor haar keuze om even pauze te hebben.
En dan kan je nog kijken wat ze erop te zeggen heeft. Maar als jij maar gewoon beslist dat je bij haar gaat wonen dan wals je weer over haar heen. Niet goed joh!
Ze willen denk ik dat ik per direct begin. Ze hebben mij immers al 3 x gebeld voor een gesprek. Ik denk dat de nood hoog is. Ze wil niet naar haar ouders omdat haar ma net geopereerd is en die is niet te genieten nu, begrijpelijk. Ook zitten we natuurlijk met onze huisdieren waar we beide voor willen zorgen.

Het kan best zo zijn dat ze zegt slaap maar gewoon hier en we doen gewoon beide ons eigen ding en dat ik haar dan niet benader, maar dat ze zelf naar mij komt. Mezelf niet opdringen ofzo, maar ze moet wel begrijpen dat ik wel een dak boven mijn hoofd moet hebben. Ik kan nergens naartoe verder. Ik beslis dat niet, ik ga dat gewoon voorleggen; Wat vind je ervan als?
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 23:36:01 #75
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175684575
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Oke geen baan dus geen relatie, oke man!
Dat bedoel ik, je snapt het niet. Of beter gezegd, je wil bet niet snappen, want dat komt je niet uit. Helaas gaat die houding je relatie niet redden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175684622
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, je snapt het niet. Of beter gezegd, je wil bet niet snappen, want dat komt je niet uit. Helaas gaat die houding je relatie niet redden.
Ik snap wat je bedoelt maar kijk er anders naar. Misschien omdat ik haar ken en jullie niet? Haar houding helpt ook niet mee, vergeet dat niet. Ook al zou het goed komen dan zal ze dat ook moeten veranderen anders is de situatie straks andersom.
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 23:39:22 #77
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175684637
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt maar kijk er anders naar. Misschien omdat ik haar ken en jullie niet? Haar houding helpt ook niet mee, vergeet dat niet. Ook al zou het goed komen dan zal ze dat ook moeten veranderen anders is de situatie straks andersom.
Maar zij wil van jou af, niet andersom.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175684653
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar zij wil van jou af, niet andersom.
Ze wil niet van mij af zoals je zo stellig zegt. Ze wil nadenken wat ze wil voor haar toekomst, dat wil ze. We zijn nog steeds verloofd, afspraak ziekenhuis staat nog steeds en ze hangt 3 uur met mijn tante aan de telefoon en ze wil van mij af?
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:42:00 #79
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175684676
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze wil niet van mij af zoals je zo stellig zegt. Ze wil nadenken wat ze wil voor haar toekomst, dat wil ze. We zijn nog steeds verloofd, afspraak ziekenhuis staat nog steeds en ze hangt 3 uur met mijn tante aan de telefoon en ze wil van mij af?
Ja. Ondanks dat. Ja.
pi_175684683
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:42 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja. Ondanks dat. Ja.
Dat geloof ik niet. Mijn tante zei letterlijk; Ze is er niet aan uit. Anders vraagt ze niet via Whatsapp aan mij gisteren; Hey belt tante xxx mij zo nog?

Waarom wil ze dat boek dan bestellen?
pi_175684687
Nou, einde oefening dit verhaal.

Je kunt iig je focus verleggen door een baan en huis te gaan zoeken. De banenmarkt zit enorm in de lift dus zo moeilijk moet dat nu niet zijn.
pi_175684697
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze willen denk ik dat ik per direct begin. Ze hebben mij immers al 3 x gebeld voor een gesprek. Ik denk dat de nood hoog is. Ze wil niet naar haar ouders omdat haar ma net geopereerd is en die is niet te genieten nu, begrijpelijk. Ook zitten we natuurlijk met onze huisdieren waar we beide voor willen zorgen.

Het kan best zo zijn dat ze zegt slaap maar gewoon hier en we doen gewoon beide ons eigen ding en dat ik haar dan niet benader, maar dat ze zelf naar mij komt. Mezelf niet opdringen ofzo, maar ze moet wel begrijpen dat ik wel een dak boven mijn hoofd moet hebben. Ik kan nergens naartoe verder. Ik beslis dat niet, ik ga dat gewoon voorleggen; Wat vind je ervan als?
Ze moeten je drie keer bellen voor een sollicitatiegesprek?
pi_175684714
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:43 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ze moeten je drie keer bellen voor een sollicitatiegesprek?
Ze belde eerst anoniem (hoorde ik achteraf), tweede keer (dag later) bellen ze voor afspraak (die ik moest verzetten) en vandeweek derde keer. In totaal zeker een week overheen gegaan. Opzich een goed teken dat ze nog interesse hebben.
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:44:57 #84
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175684722
Het is voor haar voor het eerst dat ze voor zichzelf gaat kiezen, dat is een proces. Maar hij is onomkeerbaar en ongewild help je mee door jouw wil op te blijven dringen waar het maar kan.
pi_175684743
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is voor haar voor het eerst dat ze voor zichzelf gaat kiezen, dat is een proces. Maar hij is onomkeerbaar en ongewild help je mee door jouw wil op te blijven dringen waar het maar kan.
Dat doe ik nu toch niet? Zoals gezegd is er voor haar en voor mij geen handleiding hoe hiermee om te gaan. Dat moet je als mens gewoon kunnen begrijpen als je zelf in zon situatie zou zitten. Niemand is perfect.
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 23:47:05 #86
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175684778
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze wil niet van mij af zoals je zo stellig zegt. Ze wil nadenken wat ze wil voor haar toekomst, dat wil ze. We zijn nog steeds verloofd, afspraak ziekenhuis staat nog steeds en ze hangt 3 uur met mijn tante aan de telefoon en ze wil van mij af?
Ja. Dat wil ze.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175684779
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze belde eerst anoniem (hoorde ik achteraf), tweede keer (dag later) bellen ze voor afspraak (die ik moest verzetten) en vandeweek derde keer. In totaal zeker een week overheen gegaan. Opzich een goed teken dat ze nog interesse hebben.
Ik snap dat niet, tenzij je de baan niet wil.
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:47:43 #88
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175684792
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Mijn tante zei letterlijk; Ze is er niet aan uit. Anders vraagt ze niet via Whatsapp aan mij gisteren; Hey belt tante xxx mij zo nog?

Waarom wil ze dat boek dan bestellen?
Ze laat jou los, een relatie van 14 jaar. Daar is moed voor nodig want je kunt volstrekt niet op eigen benen staan. Sterker nog: je parasiteert op haar. Zij is gewend te zorgen, hoe makkelijk is het voor haar om de relatie dan te beëindigen?
pi_175684801
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:47 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik snap dat niet, tenzij je de baan niet wil.
Omdat ze niet wilde dat ik op die dag (ik was net 1 dag weg) langs zou komen om een blouse te halen. Ze wilde WEL dat ik de afspraak zou verzetten.
pi_175684832
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:47 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ze laat jou los, een relatie van 14 jaar. Daar is moed voor nodig want je kunt volstrekt niet op eigen benen staan. Sterker nog: je parasiteert op haar. Zij is gewend te zorgen, hoe makkelijk is het voor haar om de relatie dan te beëindigen?
Parasiteert op haar doe eens even normaal zeg. Ik heb jarenlang gewoon gewerkt enz he? Alle rekeningen betaald, zelfs tijdens mijn ziekte dus weet niet maar je overtrekt het behoorlijk. Dat ze gewend is te zorgen dat is zeker zo.
pi_175684846
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat ze niet wilde dat ik op die dag (ik was net 1 dag weg) langs zou komen om een blouse te halen. Ze wilde WEL dat ik de afspraak zou verzetten.
Want dat ene overhemd is cruciaal? Je kon geen overhemd kopen voor een tientje bij de H&M? Of lenen?
pi_175684865
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:47 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ze laat jou los, een relatie van 14 jaar. Daar is moed voor nodig want je kunt volstrekt niet op eigen benen staan. Sterker nog: je parasiteert op haar. Zij is gewend te zorgen, hoe makkelijk is het voor haar om de relatie dan te beëindigen?
Welke studie was het ookalweer? _O-
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:50:18 #93
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175684866
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat ze niet wilde dat ik op die dag (ik was net 1 dag weg) langs zou komen om een blouse te halen. Ze wilde WEL dat ik de afspraak zou verzetten.
Je had die bloes zeker nodig voor het sollicitatiegesprek :') :') :')
pi_175684879
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:49 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Want dat ene overhemd is cruciaal? Je kon geen overhemd kopen voor een tientje bij de H&M? Of lenen?
Ja ik had wel mijn nette broek en blouse nodig ja. Opzich niet erg en prima dat ze aangaf probeer te verzetten. Als ze NIET wil zegt ze dat niet.
pi_175684890
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:50 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Je had die bloes zeker nodig voor het sollicitatiegesprek :') :') :')
Ja nog steeds, die haal ik vrijdag op, evenals een nette broek etc. Ik ben op stel en sprong weggegaan met 2 broeken etc verder niks.
pi_175684902
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:50 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja ik had wel mijn nette broek en blouse nodig ja. Opzich niet erg en prima dat ze aangaf probeer te verzetten. Als ze NIET wil zegt ze dat niet.
Ik denk dat een afspraak voor sollicitatie niet verzetten en voeren in een t-shirt beter is dan verzetten en langskomen in een overhemd.
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:52:14 #97
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175684910
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:50 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Welke studie was het ookalweer? _O-
Parasitair Onderwijs.
pi_175684914
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:51 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik denk dat een afspraak voor sollicitatie niet verzetten en voeren in een t-shirt beter is dan verzetten en langskomen in een overhemd.
Ik denk dat ik dan sowieso geen kans had gemaakt op deze functie in een t-shirt ;) Ze geeft zelf aan verzet hem maar naar volgende week, dus gedaan. Nogmaals als ze niet zou twijfelen zou ze zeggen nee voorlopig niet.
pi_175684926
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dan sowieso geen kans had gemaakt op deze functie in een t-shirt ;) Ze geeft zelf aan verzet hem maar naar volgende week, dus gedaan. Nogmaals als ze niet zou twijfelen zou ze zeggen nee voorlopig niet.
Met ze bedoel je je vriendin? Of degene die de vacature had uitgezet?
pi_175684931
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:53 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Met ze bedoel je je vriendin? Of degene die de vacature had uitgezet?
Mijn vriendin inderdaad. Als ze niet zou twijfelen en er dus een einde aan wil maken dan zegt ze; Ik wil niet dat je naar dat gesprek gaat.
pi_175684941
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:53 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Mijn vriendin inderdaad. Als ze niet zou twijfelen en er dus een einde aan wil maken dan zegt ze; Ik wil niet dat je naar dat gesprek gaat.
Ik snap niet wat haar idee daarover met die sollicitatie te maken heeft. Als je vriendin zegt dat je niet moet gaan werken, blijf je dan straks leven van een bijstandsuitkering?
pi_175684954
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:54 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik snap niet wat haar idee daarover met die sollicitatie te maken heeft. Als je vriendin zegt dat je niet moet gaan werken, blijf je dan straks leven van een bijstandsuitkering?
Ik denk dat je het niet snapt. Ze zegt dus ga maar dat zou dus betekenen dat ik DAAR moet wonen (110KM van waar ik nu ben). Dan twijfelt ze dus.
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:56:06 #103
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175684956
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:49 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Parasiteert op haar doe eens even normaal zeg. Ik heb jarenlang gewoon gewerkt enz he? Alle rekeningen betaald, zelfs tijdens mijn ziekte dus weet niet maar je overtrekt het behoorlijk. Dat ze gewend is te zorgen dat is zeker zo.
Parasiteren ja. Financieel, huishoudelijk en inmiddels ook qua levenslust want die hangt volgens jou volstrekt samen met de toekomst van relatie.

Plus: al jouw berichten staan BOL van wat jouw VRIENDIN moet doen. Ook dat is een vorm van parasiteren.
pi_175684982
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:56 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Parasiteren ja. Financieel, huishoudelijk en inmiddels ook qua levenslust want die hangt volgens jou volstrekt samen met de toekomst van relatie.

Plus: al jouw berichten staan BOL van wat jouw VRIENDIN moet doen. Ook dat is een vorm van parasiteren.
Financieel dus niet. Ik betaal het levensonderhoud, zij betaalt de huur etc. Financiën draag je toch samen zorg voor of is dat bij jou anders? Ben jij het type waarvan de MAN maar moet werken en de vrouw kan lopen lamzakken? In 2017 doe je dingen toch samen of ben ik achterlijk?
pi_175684988
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:55 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet snapt. Ze zegt dus ga maar dat zou dus betekenen dat ik DAAR moet wonen (110KM van waar ik nu ben). Dan twijfelt ze dus.
Ik snap er inderdaad niks van. Werken en wonen zijn toch twee hele verschillende dingen? Als je ergens anders gaat wonen, dan heb je toch ook werk nodig?
pi_175684992
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet. Mijn tante zei letterlijk; Ze is er niet aan uit. Anders vraagt ze niet via Whatsapp aan mij gisteren; Hey belt tante xxx mij zo nog?

Waarom wil ze dat boek dan bestellen?
Ik vind het echt heel erg kwalijk dat jouw familie zich hiermee bemoeit. Als zij met jouw tante wil praten, prima, maar dat jouw tante vervolgens aan jou verslag uit brengt over dat gesprek is gewoon verkeerd. Dat jouw tante dat doet bewijst trouwens ook dat jouw tante hier niet objectief in staat.
pi_175684998
Sorry maar weer een teken van je gebrek aan initatief en actie hoor. Je hebt geen overhemd dus je verzet een sollicitatiegesprek voor een baan waar je zogezegd alles voor over hebt :?

Vergeet je ook te vegen wanneer er geen briefje met instructies klaarhangt? Of gewoon maar niet vegen als er geen papier is?

Kijk nou eens terug naar die beslissing en geef er dan eens commentaar op alsof het een buitenstander betreft...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175684999
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:57 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik snap er inderdaad niks van. Werken en wonen zijn toch twee hele verschillende dingen? Als je ergens anders gaat wonen, dan heb je toch ook werk nodig?
Ja elke dag 220KM op en neer. Wie gaat dat betalen? De werkgever zag op mijn CV haar woonplaats staan he, niet waar ik nu ben.
pi_175685009
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry maar weer een teken van je gebrek aan initatief en actie hoor. Je hebt geen overhemd dus je verzet een sollicitatiegesprek voor een baan waar je zogezegd alles voor over hebt :?

Vergeet je ook te vegen wanneer er geen briefje met instructies klaarhangt? Of gewoon maar niet vegen als er geen papier is?

Kijk nou eens terug naar die beslissing en geef er dan eens commentaar op alsof het een buitenstander betreft...
Ik wist op het moment van vertrekken toch helemaal niet dat ik nog gebeld zou worden? Die sollicitatie was al 2 weken DAARVOOR. Ik rekende er helemaal niet meer op.
pi_175685010
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:55 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet snapt. Ze zegt dus ga maar dat zou dus betekenen dat ik DAAR moet wonen (110KM van waar ik nu ben). Dan twijfelt ze dus.
Je kan prima een kamer zoeken daar..
pi_175685016
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:58 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik vind het echt heel erg kwalijk dat jouw familie zich hiermee bemoeit. Als zij met jouw tante wil praten, prima, maar dat jouw tante vervolgens aan jou verslag uit brengt over dat gesprek is gewoon verkeerd. Dat jouw tante dat doet bewijst trouwens ook dat jouw tante hier niet objectief in staat.
Ze bemoeien zich niet, totaal niet zelfs. Mijn tante heeft een goede band met haar. En als er 1 objectief is is het mijn tante. Ik heb gruwelijk op mijn lazer gehad van dr kan ik je melden.
pi_175685024
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:59 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik wist op het moment van vertrekken toch helemaal niet dat ik nog gebeld zou worden? Die sollicitatie was al 2 weken DAARVOOR. Ik rekende er helemaal niet meer op.
Ja dus? Vraag blijft staan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 13 december 2017 @ 00:00:26 #113
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175685028
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:57 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Financieel dus niet. Ik betaal het levensonderhoud, zij betaalt de huur etc. Financiën draag je toch samen zorg voor of is dat bij jou anders? Ben jij het type waarvan de MAN maar moet werken en de vrouw kan lopen lamzakken? In 2017 doe je dingen toch samen of ben ik achterlijk?
Dan heb ik er vast overheen gelezen dat je iets bijdraagt aan het levensonderhoud.
pi_175685032
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja dus? Vraag blijft staan.
Wat dus? 2-3 weken later dan verwacht ik niet meer dat ik nog gebeld kan worden voor werk hoor :D Ik heb wel meer sollicitaties gedaan. Ik dacht nouja dat is niks geworden, want ik heb niks gehoord (logische gedachte) + dat ik op stel en sprong vertrok.
pi_175685035
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja elke dag 220KM op en neer. Wie gaat dat betalen? De werkgever zag op mijn CV haar woonplaats staan he, niet waar ik nu ben.
Schrijf je in op je huidige adres, dan krijg je urgentie van de woningbouw bij je werk (als je aangenomen wordt) wegens de grote afstand woon-werkverkeer.
  woensdag 13 december 2017 @ 00:01:49 #116
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175685043
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:59 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je kan prima een kamer zoeken daar..
Lukt niet met 500.000 smoezen.
pi_175685044
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dan heb ik er vast overheen gelezen dat je iets bijdraagt aan het levensonderhoud.
Ja natuurlijk doe ik dat. Zoals iemand hiervoor al zei; Bij haar is blinde paniek ontstaan door de datum van de ICSI behandeling, onzekerheid van geld NU etc etc. Dat tesamen brengt ons nu hier en ik denk dat die persoon het aardig bij het rechte eind heeft.
pi_175685046
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja elke dag 220KM op en neer. Wie gaat dat betalen? De werkgever zag op mijn CV haar woonplaats staan he, niet waar ik nu ben.
Ken genoeg mensen die dat doen hoor.. Wie dat gaat betalen? Als je geen recht hebt op reiskostenvergoeding, zul jij dat moeten betalen van je salaris.. tsja that's life..
pi_175685059
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:01 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ken genoeg mensen die dat doen hoor.. Wie dat gaat betalen? Als je geen recht hebt op reiskostenvergoeding, zul jij dat moeten betalen van je salaris.. tsja that's life..
Denk dat ze mij dan niet aannemen uberhaupt. Ze zochten namelijk iemand in de omgeving van xxx regio en daar ben/was ik woonachtig. Dan gaat het gewoon niet door.
  woensdag 13 december 2017 @ 00:03:23 #120
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175685069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:57 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Financieel dus niet. Ik betaal het levensonderhoud, zij betaalt de huur etc. Financiën draag je toch samen zorg voor of is dat bij jou anders? Ben jij het type waarvan de MAN maar moet werken en de vrouw kan lopen lamzakken? In 2017 doe je dingen toch samen of ben ik achterlijk?
Ik doe geen flikker, mijn man doet alles. Gelukkig heb ik ook pluspunten:
Zorgzaam
Lief
Sta altijd klaar voor anderen
Goede sex

:Y)
  woensdag 13 december 2017 @ 00:03:43 #121
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175685072
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Denk dat ze mij dan niet aannemen uberhaupt. Ze zochten namelijk iemand in de omgeving van xxx regio en daar ben/was ik woonachtig. Dan gaat het gewoon niet door.
Heb jij ff mazzel.
pi_175685078
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Denk dat ze mij dan niet aannemen uberhaupt. Ze zochten namelijk iemand in de omgeving van xxx regio en daar ben/was ik woonachtig. Dan gaat het gewoon niet door.
Ben je al officieel verhuisd dan? Ik snap er geen zak van. Je kunt, zodra je aangenomen bent, toch uitleggen dat je op zoek bent naar andere woonruimte?
pi_175685080
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:03 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Heb jij ff mazzel.
Liever ga ik daar gewoon aan de slag. Je kan wel denigrerend doen, maar ik hoop niet dat je ooit in eenzelfde situatie terecht kom.
pi_175685088
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:59 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze bemoeien zich niet, totaal niet zelfs. Mijn tante heeft een goede band met haar. En als er 1 objectief is is het mijn tante. Ik heb gruwelijk op mijn lazer gehad van dr kan ik je melden.
Ze bemoeien zich er wel mee, dat je gruwelijk op je lazer hebt gehad bewijst dat alleen maar.

Ze is niet objectief, want dan zou ze zich afzijdig houden.
pi_175685095
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:03 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ben je al officieel verhuisd dan? Ik snap er geen zak van. Je kunt, zodra je aangenomen bent, toch uitleggen dat je op zoek bent naar andere woonruimte?
Nee en de relatie is officieel ook helemaal niet beeindigd ofzo.

Ik woonde zeg maar in Breda en nu in Eindhoven (even voor het gemak). Ik heb gesolliciteerd in Breda. Ik had toen nog niets in de gaten. Tussendoor kwam dit en nu willen ze mij dus in Breda hebben en die zoeken iemand die op max 2-10 minuten daarvandaan woont.
  woensdag 13 december 2017 @ 00:05:58 #126
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175685102
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Liever ga ik daar gewoon aan de slag.
Daar geloof ik geen BAL van. Geen ene hout. Met je 300.000 smoezen.
pi_175685110
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:04 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze bemoeien zich er wel mee, dat je gruwelijk op je lazer hebt gehad bewijst dat alleen maar.

Ze is niet objectief, want dan zou ze zich afzijdig houden.
Nee objectief zijn is beide kanten aanhoren en eerlijk zeggen wie en waar de fouten liggen, dat is objectief zijn. Objectief zijn is niet je mond houden en ze zoeken het maar uit. Wees blij en dankbaar dat je familie hebt waar je mee kan praten over dit soort dingen. En dan bedoel ik niet familie die vooraf al oordeelt, daar heb ik ook niks mee.
pi_175685113
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:05 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Daar geloof ik geen BAL van. Geen ene hout. Met je 300.000 smoezen.
Dat kan zijn dat moet jij weten.
pi_175685120
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Parasitair Onderwijs.
Hahahaha _O- Dankje voor de lachings
pi_175685123
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee en de relatie is officieel ook helemaal niet beeindigd ofzo.

Ik woonde zeg maar in Breda en nu in Eindhoven (even voor het gemak). Ik heb gesolliciteerd in Breda. Ik had toen nog niets in de gaten. Tussendoor kwam dit en nu willen ze mij dus in Breda hebben en die zoeken iemand die op max 2-10 minuten daarvandaan woont.
En je wil terug naar Breda toch? Wat overigens geen 110 maar slechts 60 km van Eindhoven vandaan is. Of heb je ook al sollicitaties in Eindhoven lopen?
pi_175685134
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:07 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

En je wil terug naar Breda toch? Wat overigens geen 110 maar slechts 60 km van Eindhoven vandaan is. Of heb je ook al sollicitaties in Eindhoven lopen?
Breda en Eindhoven zijn voorbeelden ;) Echte woonplaatsen zijn anders. Ik heb hier nog niets lopen want ik heb haar nog niet gesproken ofzo he.
pi_175685136
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:08 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Breda en Eindhoven zijn voorbeelden ;) Echte woonplaatsen zijn anders. Ik heb hier nog niets lopen want ik heb haar nog niet gesproken ofzo he.
Even voor het gemak: Heb je al sollicitaties lopen op de plek waar je nu woont?

Ah, nee dus, want je hebt haar nog niet gesproken. Dus zolang jij je relatie nog niet op orde hebt betalen wij met zijn allen je uitkering?
pi_175685144
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:08 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Even voor het gemak: Heb je al sollicitaties lopen op de plek waar je nu woont?
Nee dat zeg ik juist. Ik heb wel nog 20 sollicitaties DAAR lopen waar ik nog niets van heb gehoord en dat gesprek vrijdag ook DAAR.
pi_175685148
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Denk dat ze mij dan niet aannemen uberhaupt. Ze zochten namelijk iemand in de omgeving van xxx regio en daar ben/was ik woonachtig. Dan gaat het gewoon niet door.
Officieel woon je daar toch gewoon. Je betaalt de reiskosten de komende tijd van je salaris, tot dat je daar een kamer/woonruimte hebt gevonden. Ik kan me niet voorstellen dat de reiskosten hoger zijn dan vaste lasten die je zou moeten dragen als je daar op jezelf zou wonen, dus die reiskosten tijdelijk betalen moet geen probleem zijn.
pi_175685149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:08 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Even voor het gemak: Heb je al sollicitaties lopen op de plek waar je nu woont?

Ah, nee dus, want je hebt haar nog niet gesproken. Dus zolang jij je relatie nog niet op orde hebt betalen wij met zijn allen je uitkering?
Ik heb geen uitkering?
pi_175685157
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:09 schreef madam-april het volgende:

[..]

Officieel woon je daar toch gewoon. Je betaalt de reiskosten de komende tijd van je salaris, tot dat je daar een kamer/woonruimte hebt gevonden. Ik kan me niet voorstellen dat de reiskosten hoger zijn dan vaste lasten die je zou moeten dragen als je daar op jezelf zou wonen, dus die reiskosten tijdelijk betalen moet geen probleem zijn.
30 euro per dag met de trein kost het.
pi_175685159
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb geen uitkering?
Oh ik las ziektewet en WW eerder in het topic. Nu helemaal geen inkomen dan?
pi_175685167
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:10 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Oh ik las ziektewet en WW eerder in het topic. Nu helemaal geen inkomen dan?
Nopes niks en ik was dus al op gesprekken geweest. Sollicitaties gedaan etc etc he. Ze was ook trots dat ik zo snel na afloop van uitkering al bezig was en mij zorgen maakte etc. Daarom dat ik het momentum ook niet begrijp. Ze bracht mij 3 dagen voordat ik wegging zelf nog naar een sollicitatie.
pi_175685180
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nopes niks en ik was dus al op gesprekken geweest. Sollicitaties gedaan etc etc he. Ze was ook trots dat ik zo snel na afloop van uitkering al bezig was en mij zorgen maakte etc. Daarom dat ik het momentum ook niet begrijp. Ze bracht mij 3 dagen voordat ik wegging zelf nog naar een sollicitatie.
Nou als je geen inkomen hebt dan snap ik niet hoe je mee in levensonderhoud kan voorzien. En dan snap ik ook wel dat je vriendin alleen dat al beu is.
  woensdag 13 december 2017 @ 00:12:54 #140
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175685189
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nopes niks en ik was dus al op gesprekken geweest. Sollicitaties gedaan etc etc he. Ze was ook trots dat ik zo snel na afloop van uitkering al bezig was en mij zorgen maakte etc. Daarom dat ik het momentum ook niet begrijp. Ze bracht mij 3 dagen voordat ik wegging zelf nog naar een sollicitatie.
Bij twijfel hoeft ze zich natuurlijk niet direct als een ijskonijn te gedragen, ik kan me voorstellen dat ik evengoed trots op mijn man zou zijn en hem zou brengen... Maar goed.

Ik wens je al met al veel sterkte.
pi_175685191
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:06 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee objectief zijn is beide kanten aanhoren en eerlijk zeggen wie en waar de fouten liggen, dat is objectief zijn. Objectief zijn is niet je mond houden en ze zoeken het maar uit. Wees blij en dankbaar dat je familie hebt waar je mee kan praten over dit soort dingen. En dan bedoel ik niet familie die vooraf al oordeelt, daar heb ik ook niks mee.
Nee objectief zijn is niet bezig zijn om te proberen de relatie te redden (want dat is wat ze probeert).
pi_175685193
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:12 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou als je geen inkomen hebt dan snap ik niet hoe je mee in levensonderhoud kan voorzien. En dan snap ik ook wel dat je vriendin alleen dat al beu is.
Ik heb inkomen gehad van de uitkering. Probleem is dat je in het 2de jaar niet mag solliciteren, want dan komt de keuring. Die moet je afwachten (Augustus dus) en DAARNA als je dus uit de uitkering bent mag je pas gaan sollciiteren. Dat heb ik ook DIRECT gedaan. En ik had nog wat geld enz dus laatste maanden hadden we nog geen problemen, die zijn er NU.
pi_175685205
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:13 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee objectief zijn is niet bezig zijn om te proberen de relatie te redden (want dat is wat ze probeert).
Nee dat doet ze echt niet. Ze heeft zelf tegen mij gezegd; ZIJ moet de keuze maken dat kan ik niet voor haar doen. Mijn tante is werkelijk goudeerlijk daarin. Die heeft alleen gezegd wat zijzelf gezien heeft, die kwam namelijk ook regelmatig langs enz.
  woensdag 13 december 2017 @ 00:14:35 #144
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175685208
Kan het ook zijn dat je vriendin medelijden met je heeft? Omdat je het hebt over een psychische stoornis in de OP (pdd nos?).
pi_175685209
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:13 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb inkomen gehad van de uitkering. Probleem is dat je in het 2de jaar niet mag solliciteren, want dan komt de keuring. Die moet je afwachten (Augustus dus) en DAARNA als je dus uit de uitkering bent mag je pas gaan sollciiteren. Dat heb ik ook DIRECT gedaan. En ik had nog wat geld enz dus laatste maanden hadden we nog geen problemen, die zijn er NU.
Bijzonder, ik heb zelf twee jaar ziektewetuitkering gehad en had ten alle tijde sollicitatieplicht, ook voordat ik afgekeurd werd. Hoe dan ook, ik zou het werk zoeken niet af laten hangen van hoe je relatie verloopt. Werken moet je hoe dan ook.
pi_175685213
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

30 euro per dag met de trein kost het.
30*5=150 150*4=600

Huur, gwl, zorgverzekering, telefoon, televisie, boodschappen, etc. is wel wat meer hoor..
pi_175685214
Als er geen problemen waren zat je nu niet op Fok! te huilen over je vriendin die weg is.

En koop een paar overhemden bij de C&A. Hoef je geen sollicitatiegesprek voor te verzetten.
pi_175685225
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Kan het ook zijn dat je vriendin medelijden met je heeft? Omdat je het hebt over een psychische stoornis in de OP (pdd nos?).
Geen PDD Nos nee. Medelijden hebben we met elkaar. Ik had dat vooral de eerste 5 jaar met haar, door die scheiding en haar auto ongeval enz enz en nu heeft ze dat idd met mij. We zijn beide veel teveel beschadigd in het verleden.
pi_175685236
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:14 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Bijzonder, ik heb zelf twee jaar ziektewetuitkering gehad en had ten alle tijde sollicitatieplicht, ook voordat ik afgekeurd werd. Hoe dan ook, ik zou het werk zoeken niet af laten hangen van hoe je relatie verloopt. Werken moet je hoe dan ook.
Ik had geen sollicitatieplicht (misschien afhankelijk wat je mankeert?). Werken moet je inderdaad maar dan moet je wel weten waar je aan toe bent. Ik kan moeilijk hier werken en na een week dat ze zegt kom terug of andersom, a fijn je snapt hem.
pi_175685243
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:15 schreef madam-april het volgende:

[..]

30*5=150 150*4=600

Huur, gwl, zorgverzekering, telefoon, televisie, boodschappen, etc. is wel wat meer hoor..
Ik kan je vertellen dat ik daar begin met misschien 1.000 op basis van 24 uur wat later volgens die mevrouw uitgebreid gaat worden naar 30 (max).
pi_175685251
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik had geen sollicitatieplicht (misschien afhankelijk wat je mankeert?). Werken moet je inderdaad maar dan moet je wel weten waar je aan toe bent. Ik kan moeilijk hier werken en na een week dat ze zegt kom terug of andersom, a fijn je snapt hem.
Nee, ik snap hem niet. Er bestaan geen uitkeringen waarbij je niet MAG solliciteren. Werken moet je ook als je niet weet waar je aan toe bent. Als je geen woonruimte meer hebt ga je op zoek naar woonruimte, en dat lukt niet zonder inkomen.
pi_175685260
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:17 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nee, ik snap hem niet. Er bestaan geen uitkeringen waarbij je niet MAG solliciteren. Werken moet je ook als je niet weet waar je aan toe bent. Als je geen woonruimte meer hebt ga je op zoek naar woonruimte, en dat lukt niet zonder inkomen.
Ik woon nu bij mijn ouders in he. Die vangen mij op, maar nu ergens hier aan de slag gaan heeft geen nut zolang er geen duidelijkheid is. Staat ook lekker op je CV ergens 2 weken werken :')

Ik denk dat ik donderdag meer te weten kom.
pi_175685263
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:17 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nee, ik snap hem niet. Er bestaan geen uitkeringen waarbij je niet MAG solliciteren. Werken moet je ook als je niet weet waar je aan toe bent. Als je geen woonruimte meer hebt ga je op zoek naar woonruimte, en dat lukt niet zonder inkomen.
En nee ik mocht niet solliciteren volgens UWV want dat zou betekenen; Meneer mankeert niks dus goedgekeurd! Maar mankeren doe ik weldegelijk wat.
pi_175685268
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik woon nu bij mijn ouders in he. Die vangen mij op, maar nu ergens hier aan de slag gaan heeft geen nut zolang er geen duidelijkheid is. Staat ook lekker op je CV ergens 2 weken werken :')

Ik denk dat ik donderdag meer te weten kom.
Ergens twee weken werken staat beter op je CV dan niet werken. Ook zolang er geen duidelijkheid is is werken een noodzaak.
pi_175685277
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:20 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ergens twee weken werken staat beter op je CV dan niet werken. Ook zolang er geen duidelijkheid is is werken een noodzaak.
Die onzin heb ik vaker gehoord. Als ex-bedrijfsleider kan ik je melden dat mensen die overal 2 weken werken niet serieus worden genomen. Je kan beter een 6-tal maanden geen werk hebben dan overal een beetje (jobhopper > niet te vertrouwen).
pi_175685282
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:14 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat doet ze echt niet. Ze heeft zelf tegen mij gezegd; ZIJ moet de keuze maken dat kan ik niet voor haar doen. Mijn tante is werkelijk goudeerlijk daarin. Die heeft alleen gezegd wat zijzelf gezien heeft, die kwam namelijk ook regelmatig langs enz.
Jawel dat doet ze wel want ze vertelt jou wat je (ex)vriendin tegen haar heeft gezegd, ze vertelt jou dat je (ex)vriendin tegen haar heeft gezegd dat ze twijfelt, etc.
pi_175685284
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

En nee ik mocht niet solliciteren volgens UWV want dat zou betekenen; Meneer mankeert niks dus goedgekeurd! Maar mankeren doe ik weldegelijk wat.
En dat is dus onzin, dat heeft het UWV niet gezegd, zoiets zeggen ze niet. Ik heb zelf in die situatie gezeten. Zelfs toen ik afgekeurd werd had ik sollicitatieplicht. Je moet gewoon werken, tenzij je niet kunt werken.
pi_175685286
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:21 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jawel dat doet ze wel want ze vertelt jou wat ze tegen haar heeft gezegd, ze vertelt jou dat ze tegen haar heeft gezegd dat ze twijfelt.
Als dat niet zo was geweest had ze dat ook gezegd. Wat is er mis met de waarheid? Niks toch?
pi_175685289
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die onzin heb ik vaker gehoord. Als ex-bedrijfsleider kan ik je melden dat mensen die overal 2 weken werken niet serieus worden genomen. Je kan beter een 6-tal maanden geen werk hebben dan overal een beetje (jobhopper > niet te vertrouwen).
Als je het zo goed weet, waarom heb je dan nog steeds geen werk?
pi_175685291
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:21 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

En dat is dus onzin, dat heeft het UWV niet gezegd, zoiets zeggen ze niet. Ik heb zelf in die situatie gezeten. Zelfs toen ik afgekeurd werd had ik sollicitatieplicht. Je moet gewoon werken, tenzij je niet kunt werken.
Dat hebben ze wel gezegd maar jij was bij dat gesprek dus whatever.
pi_175685295
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat hebben ze wel gezegd maar jij was bij dat gesprek dus whatever.
Nee, maar ik werk wel zonder op anderen te leunen, ook al ben ik afgekeurd.
pi_175685298
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:22 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als je het zo goed weet, waarom heb je dan nog steeds geen werk?
Omdat waar ik woon (dorp 5.000 inwoners) er niet zoveel is? Die baan van vrijdag is ook geen vetpot maar ik pak het wel aan.

Ik heb zelfs gesolliciteerd bij deze bedrijven;

Action
Zeeman
AH

En wat hoor ik? 31 nah thanks. Bij winkels is het lastig voor mij en laat dat nou net hetgene zijn waar ik goed in ben.
pi_175685303
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Als dat niet zo was geweest had ze dat ook gezegd. Wat is er mis met de waarheid? Niks toch?
Ze zou helemaal niks tegen jou moeten zeggen over wat je (ex)vriendin tegen haar heeft gezegd.
pi_175685305
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat waar ik woon (dorp 5.000 inwoners) er niet zoveel is? Die baan van vrijdag is ook geen vetpot maar ik pak het wel aan.

Ik heb zelfs gesolliciteerd bij deze bedrijven;

Action
Zeeman
AH

En wat hoor ik? 31 nah thanks. Bij winkels is het lastig voor mij en laat dat nou net hetgene zijn waar ik goed in ben.
Dan ga je wat verder weg zoeken toch?
pi_175685307
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:22 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nee, maar ik werk wel zonder op anderen te leunen, ook al ben ik afgekeurd.
Gefeliciteerd. Als ik 2 jaar niet werk so what? Het is niet dat ik 31 jaar niks heb gedaan. Stop even met verwijten aub. Ook ik heb die uitkering van je mede betaald.
pi_175685313
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:24 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Als ik 2 jaar niet werk so what? Het is niet dat ik 31 jaar niks heb gedaan. Stop even met verwijten aub. Ook ik heb die uitkering van je mede betaald.
Euh, jah, alleen ik doe mijn best, terwijl anderen jouw uitkering betaalden zonder dat je wat deed.
pi_175685316
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:23 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dan ga je wat verder weg zoeken toch?
En denk je dat ik dat niet doe? Maar dan moet ik met het OV en wat zeggen ze dan? OV laat maar zitten. Woonde ik in de Randstad was het veel makkelijker dat weet ik ook wel. Wij wonen vlakbij een industriestad. Probleem is daar waar werk is rijd geen OV. Dusja ik ben wat beperkter in mijn mogelijkheden.
pi_175685319
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:24 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Euh, jah, alleen ik doe mijn best, terwijl anderen jouw uitkering betaalden zonder dat je wat deed.
Dat weet je dus niet. Verwijt nummero 2 ;)
pi_175685327
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

En denk je dat ik dat niet doe? Maar dan moet ik met het OV en wat zeggen ze dan? OV laat maar zitten. Woonde ik in de Randstad was het veel makkelijker dat weet ik ook wel. Wij wonen vlakbij een industriestad. Probleem is daar waar werk is rijd geen OV. Dusja ik ben wat beperkter in mijn mogelijkheden.
Ik heb heel wat banen gehad toen ik met het OV reisde. Nog nooit heb ik gehoord laat maar zitten. Integendeel, OV werd juist 100% vergoed door de werkgever.
pi_175685335
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat weet je dus niet. Verwijt nummero 2 ;)
Dat vertel je zelf. Je hebt een jaar niet gesolliciteerd en ook nu moet iemand je drie keer bellen en heb je nog allerlei smoezen.
pi_175685340
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:26 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik heb heel wat banen gehad toen ik met het OV reisde. Nog nooit heb ik gehoord laat maar zitten. Integendeel, OV werd juist 100% vergoed door de werkgever.
Ik zal je een voorbeeld geven recent;

Ik solliciteren op een hele leuke functie. Ik kom daar, goed gesprek en oh je hebt geen auto? Ik; GEEN PROBLEEM! Dan kom ik met het OV! Ja maar het OV is nogal onbetrouwbaar en straks rijd de bus niet etc etc Uiteindelijk kozen ze voor diegene met een rijbewijs. Aan de ene kant mooi klote, maar aan de andere kant begrijpelijk. OV kun je niet op bouwen en dan bedoel ik de bus, niet de trein.
  woensdag 13 december 2017 @ 00:27:40 #172
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175685341
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat weet je dus niet. Verwijt nummero 2 ;)
Je maakt je zo ontzettend belachelijk... en ook dàt heb je niet in de gaten.
pi_175685345
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:27 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dat vertel je zelf. Je hebt een jaar niet gesolliciteerd en ook nu moet iemand je drie keer bellen en heb je nog allerlei smoezen.
Ik had geen smoezen. Ik kan moeilijk naar een gesprek gaan als mijn partner dat niet wil. Dat jij dingen doet die je partner niet wil moet jij weten.
pi_175685355
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik had geen smoezen. Ik kan moeilijk naar een gesprek gaan als mijn partner dat niet wil. Dat jij dingen doet die je partner niet doet moet jij weten.
Natuurlijk kan je wel naar een gesprek gaan als je partner dat niet wil. Als mijn partner zegt dat ik niet mag solliciteren dan zeg ik: Sorry meid, maar ik wil gaan werken.
pi_175685360
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:29 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je wel naar een gesprek gaan als je partner dat niet wil. Als mijn partner zegt dat ik niet mag solliciteren dan zeg ik: Sorry meid, maar ik wil gaan werken.
Uiteraard maar dan moet je ook ergens WONEN he. Hoe ga je dat binnen 1 dag fixen als ze dan niet zou willen dat je bij haar woont zeg maar? Lekker onder een brug liggen?
pi_175685361
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:29 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uiteraard maar dan moet je ook ergens WONEN he. Hoe ga je dat binnen 1 dag fixen als ze dan niet zou willen dat je bij haar woont zeg maar? Lekker onder een brug liggen?
Hoe wil je ergens gaan WONEN zonder INKOMEN?
pi_175685365
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:30 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Hoe wil je ergens gaan WONEN zonder INKOMEN?
Ik heb het erover stel ze nemen je aan, wat dan?
pi_175685383
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:30 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb het erover stel ze nemen je aan, wat dan?
Dan ga je naar je werk, en als je geen woonruimte hebt dan ga je die zoeken. Wat wil je anders? Eerst woonruimte hebben voordat je werk hebt?
pi_175685391
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:31 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dan ga je naar je werk, en als je geen woonruimte hebt dan ga je die zoeken. Wat wil je anders? Eerst woonruimte hebben voordat je werk hebt?
Dat snap ik maar woonruimte heb je niet op je eerste werkdag, waar slaap ik dan? Vertel mij dat even.
pi_175685414
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:31 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat snap ik maar woonruimte heb je niet op je eerste werkdag, waar slaap ik dan? Vertel mij dat even.
Als je geen werk hebt, hoe wil je dan aan woonruimte komen? Vertel mij dat dan even.
pi_175685416
Stel je wordt aangenomen,spreek met je vriendin een termijn af tot jezelf woonruimte hebt gevonden
pi_175685417
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:34 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als je geen werk hebt, hoe wil je dan aan woonruimte komen? Vertel mij dat dan even.
Je begrijpt het niet. Ik ga ervanuit dat ze mij aannemen vrijdag, waar slaap ik dan?
pi_175685424
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:34 schreef Hadjewat het volgende:
Stel je wordt aangenomen,spreek met je vriendin een termijn af tot jezelf woonruimte hebt gevonden
Exact dat wil ik ook doen. En misschien dat ze na een paar maanden gaat denken; Dit gaat goed, ik zie verandering. Dat is exact wat ik dus ook wil proberen.
pi_175685433
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet. Ik ga ervanuit dat ze mij aannemen vrijdag, waar slaap ik dan?
Bij je vriendin? Als dat niet kan dan ga je morgen alvast zoeken naar een studio of zo. Of een caravan. Of een vakantiehuisje. Of een kamer.
pi_175685445
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Exact dat wil ik ook doen. En misschien dat ze na een paar maanden gaat denken; Dit gaat goed, ik zie verandering. Dat is exact wat ik dus ook wil proberen.
Nee, jij wil eerst weten waar je aan toe bent qua wonen en daarna pas aangenomen worden.
pi_175685459
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:37 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nee, jij wil eerst weten waar je aan toe bent qua wonen en daarna pas aangenomen worden.
Nee omg. Ik spreek haar donderdagavond allright? Dan kan ik merken een beetje wat ze wil. Stel ze wil het NIET. Dan moet ik direct bepalen WAAR ik wil wonen, daar of hier en daar ben ik niet over uit. Ook dat is een moeilijke beslissing he.
pi_175685461
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Exact dat wil ik ook doen. En misschien dat ze na een paar maanden gaat denken; Dit gaat goed, ik zie verandering. Dat is exact wat ik dus ook wil proberen.
Succes, je bent geen opgever, mag ik wel
pi_175685467
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:38 schreef Hadjewat het volgende:

[..]

Succes, je bent geen opgever, mag ik wel
Dankje. Veel mensen hebben een liefde van hun leven maar bij ons was/is de liefde heel intens door alles wat we hebben meegemaakt. Teveel misschien wel maar dat moet de tijd uitwijzen.
pi_175685485
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee omg. Ik spreek haar donderdagavond allright? Dan kan ik merken een beetje wat ze wil. Stel ze wil het NIET. Dan moet ik direct bepalen WAAR ik wil wonen, daar of hier en daar ben ik niet over uit. Ook dat is een moeilijke beslissing he.
Je hebt je prioriteiten niet op de juiste volgorde. Met of zonder haar, werken moet toch. Woonwensen gaan niet voor werk. Ik heb in de daklozenopvang gewerkt waarbij er mensen waren die van daaruit naar hun werk gingen, en jij hebt het over moeilijke beslissingen?
pi_175685493
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:40 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je hebt je prioriteiten niet op de juiste volgorde. Met of zonder haar, werken moet toch. Woonwensen gaan niet voor werk. Ik heb in de daklozenopvang gewerkt waarbij er mensen waren die van daaruit naar hun werk gingen, en jij hebt het over moeilijke beslissingen?
Je begrijpt niet dat ik niet weet waar ik wil wonen. Als ik bij een gesprek kom en ik kan geen antwoord geven op de vraag waar ik woon dan kijken ze mij ook zo aan :')
pi_175685520
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je begrijpt niet dat ik niet weet waar ik wil wonen. Als ik bij een gesprek kom en ik kan geen antwoord geven op de vraag waar ik woon dan kijken ze mij ook zo aan :')
Waarom zou je in een sollicitatiegesprek niet gewoon het adres waar je ingeschreven staat aanhouden?
pi_175685543
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:01 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wat dus? 2-3 weken later dan verwacht ik niet meer dat ik nog gebeld kan worden voor werk hoor :D Ik heb wel meer sollicitaties gedaan. Ik dacht nouja dat is niks geworden, want ik heb niks gehoord (logische gedachte) + dat ik op stel en sprong vertrok.
Ja dan snap ik wel dat het echt onmogelijk was alle-

Oh nee. Eigenlijk totaal niet :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175685601
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:24 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Euh, jah, alleen ik doe mijn best, terwijl anderen jouw uitkering betaalden zonder dat je wat deed.
Ja, leer anders even waar de WW vandaan komt en wie de premies betalen. Als hij bijna 4 decennia gewerkt heeft, heeft hij zijn eigen WW meer dan ruimschoots betaald.

Dat geflame op TS' arbeidspositie begint echt een beetje uit de hand te lopen zeg.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175685609
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:52 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja, leer anders even waar de WW vandaan komt en wie de premies betalen. Als hij bijna 4 decennia gewerkt heeft, heeft hij zijn eigen WW meer dan ruimschoots betaald.

Dat geflame op TS' arbeidspositie begint echt een beetje uit de hand te lopen zeg.
Lees even de post waarop ik reageer. TS begint zelf met roepen dat anderen mijn uitkering betaald hebben. En als TS 4 decennia gewerkt heeft dan kan ie bijna met pensioen.
pi_175685612
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet. Ik ga ervanuit dat ze mij aannemen vrijdag, waar slaap ik dan?
Bij je ouders tot je daar in de buurt woonruimte hebt gevonden.. 8)7
pi_175685625
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je begrijpt niet dat ik niet weet waar ik wil wonen. Als ik bij een gesprek kom en ik kan geen antwoord geven op de vraag waar ik woon dan kijken ze mij ook zo aan :')
Je woont officieel bij je vriendin, hoe het verder zit zal hun een zorg zijn en gaat ze ook niks aan..
pi_175685631
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:53 schreef madam-april het volgende:

[..]

Bij je ouders tot je daar in de buurt woonruimte hebt gevonden.. 8)7
Dan hoef ik daar niet te beginnen want dan houd ik niets over 30 euro trein en 10 euro aan bus elke dag.
pi_175685639
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:55 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan hoef ik daar niet te beginnen want dan houd ik niets over 30 euro trein en 10 euro aan bus elke dag.
Dan nog heb je meer dan je nu hebt.
pi_175685641
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:53 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Lees even de post waarop ik reageer. TS begint zelf met roepen dat anderen mijn uitkering betaald hebben.
Dat is dan ook een stomme opmerking om te maken zonder jouw arbeidsverleden te kennen. Maar dat maakt de jouwe er niet beter op.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 13 december 2017 @ 00:56:43 #200
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175685642
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:55 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan hoef ik daar niet te beginnen want dan houd ik niets over 30 euro trein en 10 euro aan bus elke dag.
Heb jij ff mazzel.
pi_175685651
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:56 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat is dan ook een stomme opmerking om te maken zonder jouw arbeidsverleden te kennen. Maar dat maakt de jouwe er niet beter op.
Wie de bal kaatst...
pi_175685655
Je vult teveel (alles) voor anderen in, dat lijkt me onprettig voor je omgeving en veel van je eigen energie kosten. Wellicht is het je overlevingsmechanisme, je manier om bijvoorbeeld risico of falen te vermijden.

Ik bedoel dit niet vervelend, want je situatie is absoluut niet leuk, maar probeer jezelf niet voor de gek te houden met allerlei aannames en excuses, dan hou je jezelf namelijk tegen om er iets moois van te maken.

Kun je trouwens niet in de ouderenzorg gaan werken, ooit aan gedacht?
pi_175685661
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:55 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan hoef ik daar niet te beginnen want dan houd ik niets over 30 euro trein en 10 euro aan bus elke dag.
Hoe wil je van dat salaris dan kunnen leven?
pi_175685667
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:58 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Wie de bal kaatst...
:')
"Pools are perfect for holding water"
pi_175685671
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:59 schreef probeer het volgende:

[..]

:')
:7
pi_175685692
en ts ik kan het niet meer bijbenen heel het verhaal,

teveel text

ben je al wat wijzer geworden?
  woensdag 13 december 2017 @ 01:29:12 #207
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175685856
Ts doet me denken aan die bokser die telkens de ring uit wordt geslagen, maar ondanks er toch weer in kruipt :P
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  woensdag 13 december 2017 @ 01:32:21 #208
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175685879
Hoe gaat het nu met je ts?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175685904
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:32 schreef Steef121 het volgende:
Hoe gaat het nu met je ts?
Uren lijken dagen. Ik kijk erg uit naar donderdag om haar te horen en aan de andere kant angst voor het telefonische gesprek.
  woensdag 13 december 2017 @ 01:39:37 #210
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175685925
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:36 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uren lijken dagen. Ik kijk erg uit naar donderdag om haar te horen en aan de andere kant angst voor het telefonische gesprek.
Angst voor het telefonische gesprek? Ga je "het gesprek" telefonisch voeren?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175685939
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:39 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Angst voor het telefonische gesprek? Ga je "het gesprek" telefonisch voeren?
Nee we hebben donderdag even een gesprekje, daarna face to face uiteraard.
  woensdag 13 december 2017 @ 01:44:48 #212
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175685950
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee we hebben donderdag even een gesprekje, daarna face to face uiteraard.
Hmm een vriendelijk gesprekje?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  woensdag 13 december 2017 @ 01:45:46 #213
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175685952
Ben je nog van plan om daar vrijdag naartoe te gaan?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175685960
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:45 schreef Steef121 het volgende:
Ben je nog van plan om daar vrijdag naartoe te gaan?
Ja dat sowieso. Wil mijn honden en katten sowieso nog zien en ik moet daar zijn ivm dat werk. Vriendelijk gesprek jawel. Mijn vriendin is niet iemand die mij nu haat ofzo, zover zijn wij helemaal niet. Zijn wij beide de types ook niet voor.
  woensdag 13 december 2017 @ 02:05:00 #215
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175686026
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja dat sowieso. Wil mijn honden en katten sowieso nog zien en ik moet daar zijn ivm dat werk. Vriendelijk gesprek jawel. Mijn vriendin is niet iemand die mij nu haat ofzo, zover zijn wij helemaal niet. Zijn wij beide de types ook niet voor.
Nee dat snap ik dat jullie elkaar niet haten en om elkaar geven, maar je wil liever haar vriend zijn dan een vriend toch?

Ze moet niet het gevoel krijgen dat ze zodra ze weer met haar vingers knipt, jij komt aangerend als een hondje. Jij bent het waard om als vriend te hebben. Haar keuzes hebben gevolgen.

Als je contact blijft houden voelt ze de consequenties niet. Ze kan je niet missen. Het mysterieuze verdwijnt en de aantrekkingskracht neemt af.

Dus óf geen óf een kort telefonisch gesprekje lijkt mij beter en beste is face to face met haar praten.

Liefst niet meteen vrijdag al, maar je lijkt niet te stoppen :P
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175686893
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 02:05 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Nee dat snap ik dat jullie elkaar niet haten en om elkaar geven, maar je wil liever haar vriend zijn dan een vriend toch?

Ze moet niet het gevoel krijgen dat ze zodra ze weer met haar vingers knipt, jij komt aangerend als een hondje. Jij bent het waard om als vriend te hebben. Haar keuzes hebben gevolgen.

Als je contact blijft houden voelt ze de consequenties niet. Ze kan je niet missen. Het mysterieuze verdwijnt en de aantrekkingskracht neemt af.

Dus óf geen óf een kort telefonisch gesprekje lijkt mij beter en beste is face to face met haar praten.

Liefst niet meteen vrijdag al, maar je lijkt niet te stoppen :P
hoezo niet vrijdag ? na die week alleen weet ze prima wat ze wil hoor ? of moet die fijn wachten en onzeker de feestdagen in ? ook niet echt fair de uitkomst is toch dezelfde.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175687039
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 02:05 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Nee dat snap ik dat jullie elkaar niet haten en om elkaar geven, maar je wil liever haar vriend zijn dan een vriend toch?

Ze moet niet het gevoel krijgen dat ze zodra ze weer met haar vingers knipt, jij komt aangerend als een hondje. Jij bent het waard om als vriend te hebben. Haar keuzes hebben gevolgen.

Als je contact blijft houden voelt ze de consequenties niet. Ze kan je niet missen. Het mysterieuze verdwijnt en de aantrekkingskracht neemt af.

Dus óf geen óf een kort telefonisch gesprekje lijkt mij beter en beste is face to face met haar praten.

Liefst niet meteen vrijdag al, maar je lijkt niet te stoppen :P
Zijn vriendin heeft haar besluit allang genomen...
S. 2014
J. 2016
pi_175687776
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Zijn vriendin heeft haar besluit allang genomen...
Nee. Dat geloof ik niet. Waarschijnlijk is ze nog te porren voor een relatie, mits hij haar rust gunt en gaat werken aan zijn shit.

Rijbewijs halen
Initiatief tonen
Meehelpen in huishouden
Gaan werken en de man des huizes zijn

Vrouwen vallen op intelligente zorgzame mannen.
  woensdag 13 december 2017 @ 09:55:20 #219
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175688315
Ontopic a.u.b.

Aantal posts verwijderd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 10:05:54 #220
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175688513
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Zijn vriendin heeft haar besluit allang genomen...
Dit inderdaad. Ze heeft haar besluit al lang genomen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175688570
5 delen... je kunt een situatie ook overanalyseren en jezelf helemaal gek maken door alle input...
Log uit met je kloon en wacht je gesprek met je vriendin gewoon eens af TS.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 13 december 2017 @ 11:20:30 #222
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175689838
quote:
5s.gif Op woensdag 13 december 2017 07:33 schreef Joene het volgende:

[..]

hoezo niet vrijdag ? na die week alleen weet ze prima wat ze wil hoor ? of moet die fijn wachten en onzeker de feestdagen in ? ook niet echt fair de uitkomst is toch dezelfde.
Ik vind een week nogal kort, ook voor jezelf wil je zeker weten dat als ze terug komt, het zeker weet. Daarom liefst genoeg tijd geven.

Hoezo perse "alleen" de feestdagen in? Als hij iets langer dan vrijdag wacht (wat die sws niet doet) hoeft ie niet perse alleen de feestdagen in.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  woensdag 13 december 2017 @ 11:21:16 #223
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175689857
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Zijn vriendin heeft haar besluit allang genomen...
Dat weet je niet zeker
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175689897
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:20 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Ik vind een week nogal kort, ook voor jezelf wil je zeker weten dat als ze terug komt, het zeker weet. Daarom liefst genoeg tijd geven.

Hoezo perse "alleen" de feestdagen in? Als hij iets langer dan vrijdag wacht (wat die sws niet doet) hoeft ie niet perse alleen de feestdagen in.
Nou ik vind een week lang zat zeker in deze situatie , ze weet namelijk heel goed wat ze wil.

Ze probeert deze jongen aan de situatie te laten wennen.

Vrijdag is een prima dag om te vragen waar je staat.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175689945
Hoi anoniemh, in je verhaal en jouw reacties is te lezen dat het allemaal nog al onduidelijk, uitzichtloos en beangstigend voor je is waardoor je niet meer weet wat te doen in je relatie met je vriendin. Misschien dat je met het volgende iets kan om er achter te komen wat jij zou kunnen doen.
Stel jezelf eens de volgende vraag, wat zou jij je vriendin adviseren om te doen m.b.t de relatie?
Schrijf het bijvoorbeeld allemaal op, punt voor punt, zodat het voor je zelf zwart op wit staat wat duidelijkheid kan geven.
En gaat dan vervolgens dat advies wat je haar zou geven omdraaien naar je zelf.
Bijvoorbeeld, ik las ergens dat jij het had om in relatie therapie te gaan. Dat zou dus 1 van jouw adviezen aan haar kunnen zijn om te doen.
Als je dat advies omdraait naar je zelf toe dan is dat wellicht het beste advies wat jij kan doen om eens in therapie te gaan om aan de relatie met jezelf te gaan werken. Iets waarvan ik begrepen hebt je vriendin aan het doen is door naar een psycholoog te gaan.
Dus als je op deze manier jouw lijstje met adviezen naar haar toe omdraait naar je zelf dan kan je weten en wordt het wellicht duidelijk voor je wat jij allemaal kan doen.
Op deze manier is het advies wat jij aan je vriendin geeft voor jou bestemd. Dat is een intelligentie in jezelf die je kan en mag vertrouwen.
  woensdag 13 december 2017 @ 11:28:40 #226
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175690027
quote:
8s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:22 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou ik vind een week lang zat zeker in deze situatie , ze weet namelijk heel goed wat ze wil.

Ze probeert deze jongen aan de situatie te laten wennen.

Vrijdag is een prima dag om te vragen waar je staat.
Ik vermoed juist dat ze niet meer goed weet wat ze nou wil.

Ze twijfelt enorm lijkt het, en als je dan te vroeg pushet, kan dat averechts werken.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175690195
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:28 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Ik vermoed juist dat ze niet meer goed weet wat ze nou wil.

Ze twijfelt enorm lijkt het, en als je dan te vroeg pushet, kan dat averechts werken.
Ik denk dat ze vooral "twijfelt" om ts aan het idee te laten wennen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 11:54:25 #228
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175690623
quote:
17s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:37 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik denk dat ze vooral "twijfelt" om ts aan het idee te laten wennen.
Dat denk ik ook. Diep van binnen heeft ze haar keuze al lang gemaakt.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 13 december 2017 @ 11:59:18 #229
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175690748
quote:
17s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:37 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik denk dat ze vooral "twijfelt" om ts aan het idee te laten wennen.
Hm ik vind dat lastig om aan te nemen, want ze kent TS en weet natuurlijk wel dat hij de hoop zal houden en eigenlijk "stilstaat" in die tijd. Er wordt nergens aan gewend en de onvermijdelijke klap in dat geval komt onverminderd hard aan een tijd later.

Wat zijn nou de wederzijdse baten van het laten "wennen aan het idee".

Ze zou wel weten dat TS een pleister heeft die je beter in een keer er af moet trekken.

Alle signalen die ze afgeeft, wijzen er op dat ze oprecht twijfelt en dat ze alle twijfel wil uitsluiten voordat ze verder met ts kan/wil gaan, omdat ze dat ts en haarzelf gunt en niet minder.

Als haar dat niet lukt, heeft ze geen andere keus dan om alleen verder te gaan. Want TS zal volgens haar iemand verdienen die volledig voor hem gaat.

Maar, dat is mijn mening.

We zullen vrijdag horen wat haar beslissing is.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175690804
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Diep van binnen heeft ze haar keuze al lang gemaakt.
pcies.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175690861
TS, ga voor een onverwachte plottwist. Zeg vanavond dat je meer tijd nodig hebt, en de afspraak vrijdag te vroeg komt. Even Laten merken dat je niet vanzelfsprekend bent.
pi_175690925
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:03 schreef Degodvader het volgende:
TS, ga voor een onverwachte plottwist. Zeg vanavond dat je meer tijd nodig hebt, en de afspraak vrijdag te vroeg komt. Even Laten merken dat je niet vanzelfsprekend bent.
Ex van TS , ok is goed.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175690973
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:06 schreef Joene het volgende:

[..]

Ex van TS , ok is goed.
Prima reactie lijkt me.
pi_175690992
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:08 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Prima reactie lijkt me.
ik zie niet in wat dit zou verbeteren aan de situatie.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175691085
quote:
15s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:09 schreef Joene het volgende:

[..]

ik zie niet in wat dit zou verbeteren aan de situatie.
Minder dwingend overkomen, voor jezelf (TS) kiezen, even laten rusten zodat de opwelling en emotie kan zakken, laten zien dat je niet als een puppy achter d'r aanhobbelt maar zelf keuzes durft te nemen.
pi_175691119
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:14 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Minder dwingend overkomen, voor jezelf (TS) kiezen, even laten rusten zodat de opwelling en emotie kan zakken, laten zien dat je niet als een puppy achter d'r aanhobbelt maar zelf keuzes durft te nemen.
Ik vind vragen om duidelijkheid niet dwingend zeker niet in een situatie als deze waar de beslissing al is genomen maar niet echt uitgesproken, dat even tijdelijke breakup als dat niet snel resulteert in een schatje ik mis je zo , is gewoon exit einde etc.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175691217
quote:
8s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:15 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik vind vragen om duidelijkheid niet dwingend zeker niet in een situatie als deze waar de beslissing al is genomen maar niet echt uitgesproken, dat even tijdelijke breakup als dat niet snel resulteert in een schatje ik mis je zo , is gewoon exit einde etc.
In dit topic is mij duidelijk geworden dat de manier waarop, en waarover TS duidelijkheid wil 'vragen' (lees: eisen) wel degelijk dwingend is. Dat er een break-up aan zit te komen lijkt me evident. Dit kan echter heel naar worden, of redelijk soepel gaan. In de huidige staat, met deze tijdplanning lijkt me het eerste meer voor de hand liggen. Daarom zou ik nog even wat extra tijd gecreëerd hebben.
pi_175691247
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:19 schreef Degodvader het volgende:

[..]

In dit topic is mij duidelijk geworden dat de manier waarop, en waarover TS duidelijkheid wil 'vragen' (lees: eisen) wel degelijk dwingend is. Dat er een break-up aan zit te komen lijkt me evident. Dit kan echter heel naar worden, of redelijk soepel gaan. In de huidige staat, met deze tijdplanning lijkt me het eerste meer voor de hand liggen. Daarom zou ik nog even wat extra tijd gecreëerd hebben.
Dat kan , ik zou liever sneller voor duidelijkheid gaan. Net wat je prettig vind , die breakup komt er namelijk toch.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 december 2017 @ 12:23:35 #239
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175691312
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:19 schreef Degodvader het volgende:

[..]

In dit topic is mij duidelijk geworden dat de manier waarop, en waarover TS duidelijkheid wil 'vragen' (lees: eisen) wel degelijk dwingend is. Dat er een break-up aan zit te komen lijkt me evident. Dit kan echter heel naar worden, of redelijk soepel gaan. In de huidige staat, met deze tijdplanning lijkt me het eerste meer voor de hand liggen. Daarom zou ik nog even wat extra tijd gecreëerd hebben.
Waarom is het evident dat er een break-up aankomt?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  woensdag 13 december 2017 @ 12:28:54 #240
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175691445
Het is helemaal nog niet "uit", ze zijn nog steeds verloofd en ze draagt nog steeds haar ring.

Ze heeft vlak voor ze het twijfelen kenbaar maakte seks met hem gehad en onderhoudt nog geregeld e-mailcontact, contact via de app, een belafspraak staat nog donderdag gepland... Allemaal om arme ts aan het idee te laten wennen?

Of zou ze het er zelf moeilijk mee hebben, en een beetje twijfelen?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175691471
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:28 schreef Steef121 het volgende:
Het is helemaal nog niet "uit", ze zijn nog steeds verloofd en ze draagt nog steeds haar ring.

Ze heeft vlak voor ze het twijfelen kenbaar maakte seks met hem gehad en onderhoudt nog geregeld e-mailcontact, contact via de app, een belafspraak staat nog donderdag gepland... Allemaal om arme ts aan het idee te laten wennen?

Of zou ze het er zelf moeilijk mee hebben, en een beetje twijfelen?
Jij bent net zo naief als TS :D Lief O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175691554
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:52 schreef probeer het volgende:

Ja, leer anders even waar de WW vandaan komt en wie de premies betalen. Als hij bijna 4 decennia gewerkt heeft, heeft hij zijn eigen WW meer dan ruimschoots betaald.

Dat geflame op TS' arbeidspositie begint echt een beetje uit de hand te lopen zeg.
Allemachtig, 4 decennia werken terwijl je 31 bent :o Dan ben je 9 jaar voor je geboorte begonnen met een baan!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 december 2017 @ 12:34:23 #243
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175691580
quote:
8s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:29 schreef Joene het volgende:

[..]

Jij bent net zo naief als TS :D Lief O+
Alsof iedereen de vriendin van TS kent.

Kan zijn dat ze het allang weet, maar dat hoeft niet.

Om ts gelijk van al zijn hoop te ontnemen, voordat hij met haar het gesprek vrijdag heeft gevoerd, is onnodig.

Kzie hem al helemaal verdrietig daarna toe gaan vrijdag nu, zonder enige hoop. Hij mag best wel een beetje vertrouwen hebben in dat het goed kan komen. Is ook terecht
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175691684
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:28 schreef Steef121 het volgende:
Het is helemaal nog niet "uit", ze zijn nog steeds verloofd en ze draagt nog steeds haar ring.

Ze heeft vlak voor ze het twijfelen kenbaar maakte seks met hem gehad en onderhoudt nog geregeld e-mailcontact, contact via de app, een belafspraak staat nog donderdag gepland... Allemaal om arme ts aan het idee te laten wennen?

Of zou ze het er zelf moeilijk mee hebben, en een beetje twijfelen?
Het is natuurlijk niet uit te sluiten, maar ligt niet het meest voor de hand.
pi_175691761
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:38 schreef Degodvader het volgende:

Het is natuurlijk niet uit te sluiten, maar ligt niet het meest voor de hand.
Al haar signalen zijn hoopgevend etc.

Behalve het feit dat ze al twee weken apart leven en zij hem nog niet snikkend aan de telefoon heeft gebeld dat ze hem zo mist. Heel slecht teken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175691775
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:34 schreef Steef121 het volgende:

[..]


Om ts gelijk van al zijn hoop te ontnemen, voordat hij met haar het gesprek vrijdag heeft gevoerd, is onnodig.

Kzie hem al helemaal verdrietig daarna toe gaan vrijdag nu, zonder enige hoop. Hij mag best wel een beetje vertrouwen hebben in dat het goed kan komen. Is ook terecht
Ik heb niet het idee dat TS er weinig vertrouwen in heeft. Als vriendinlief maar gewoon denkt en doet zoals TS wil, zijn ze zaterdag weer bij elkaar.
  woensdag 13 december 2017 @ 12:44:40 #247
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175691815
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:38 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet uit te sluiten, maar ligt niet het meest voor de hand.
Nee ik denk ook niet dat de kans heel groot is, maar wel een kleine kans. :)
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  woensdag 13 december 2017 @ 12:49:08 #248
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175691922
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:43 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat TS er weinig vertrouwen in heeft. Als vriendinlief maar gewoon denkt en doet zoals TS wil, zijn ze zaterdag weer bij elkaar.
Nou ik denk dat hij zich veel van de reacties hier aantrekt. En dat hij best verdrietig kan worden, door alle negativiteit. Het is goed dat hij voorbereid wordt op het feit dat het mis kan gaan en dat hij andere meningen dan zijn eigen voorgeschoteld krijgt, maar om met zijn te allen te roepen dat het echt niet meer goedkomt. TS is een emotioneel persoon, en na het ontkennen gaat ie wel nadenken. Hij slaapt pas om 7 u snachts ofzo. :P

Ik denk dat het soort van overlevingsstand is waar die inzit, het moet goedkomen. Het zal goedkomen, toch? Met die toch erbij.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175692099
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:49 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Nou ik denk dat hij zich veel van de reacties hier aantrekt. En dat hij best verdrietig kan worden, door alle negativiteit. Het is goed dat hij voorbereid wordt op het feit dat het mis kan gaan en dat hij andere meningen dan zijn eigen voorgeschoteld krijgt, maar om met zijn te allen te roepen dat het echt niet meer goedkomt. TS is een emotioneel persoon, en na het ontkennen gaat ie wel nadenken. Hij slaapt pas om 7 u snachts ofzo. :P

Ik denk dat het soort van overlevingsstand is waar die inzit, het moet goedkomen. Het zal goedkomen, toch? Met die toch erbij.
Nja, na een breakup die niet van jouw kant komt ben je altijd emotioneel. Heb zelf ook wel eens nachten niet geslapen en drie dagen niet gegeten. Punt is: juist dan moet je rust bewaren en geen (vreemde) acties ondernemen. Helemaal foute boel is het pogen te overtuigen van de ander. Die laatste dingen, daar gaat het mis hier.

Kort en goed: dat het ontzettend kut is voor TS snapt iedereen wel, maar ik zie daarin geen excuus om zo te handelen als TS nu doet/van plan is. Het werkt zelfdestructief.
pi_175692122
Waar ik nog even aan toe wil voegen dat ik het tof vind dat TS hier met ons over wil (blijven) praten.
  woensdag 13 december 2017 @ 13:20:55 #251
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175692567
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:58 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Nja, na een breakup die niet van jouw kant komt ben je altijd emotioneel. Heb zelf ook wel eens nachten niet geslapen en drie dagen niet gegeten. Punt is: juist dan moet je rust bewaren en geen (vreemde) acties ondernemen. Helemaal foute boel is het pogen te overtuigen van de ander. Die laatste dingen, daar gaat het mis hier.

Kort en goed: dat het ontzettend kut is voor TS snapt iedereen wel, maar ik zie daarin geen excuus om zo te handelen als TS nu doet/van plan is. Het werkt zelfdestructief.
Ja, maar daar wilde ik ook niet de discussie over aangaan, over of zijn gedrag zelfdestructief is. Of dat je emotioneel wordt na een break-up. Zie hier het levende bewijs. :P iedereen die nog gevoelens heeft voor een ander, raakt emotioneel als de ander het uitmaakt.

Punt dat ik wilde maken is, is dat onze reacties heus wel aankomen bij TS. Dat TS heus niet zo stellig gelooft dat alles wel goedkomt. Anders had hij onze bevestiging niet nodig en maakte hij zich niet druk. Dan had hij geen topic geopend. Zou hij vroeg slapen. Immers, het zou toch wel goedkomen.

Waar ik bang voor ben, is dat hij met een foute houding het gesprek vrijdag in gaat. En daar bedoel ik mee te emotioneel en teveel gericht op zijn eigen angsten.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 13:32:54 #252
441859 crew  Lenny77
pi_175692833
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:20 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Ja, maar daar wilde ik ook niet de discussie over aangaan, over of zijn gedrag zelfdestructief is. Of dat je emotioneel wordt na een break-up. Zie hier het levende bewijs. :P iedereen die nog gevoelens heeft voor een ander, raakt emotioneel als de ander het uitmaakt.

Punt dat ik wilde maken is, is dat onze reacties heus wel aankomen bij TS. Dat TS heus niet zo stellig gelooft dat alles wel goedkomt. Anders had hij onze bevestiging niet nodig en maakte hij zich niet druk. Dan had hij geen topic geopend. Zou hij vroeg slapen. Immers, het zou toch wel goedkomen.

Waar ik bang voor ben, is dat hij met een foute houding het gesprek vrijdag in gaat. En daar bedoel ik mee te emotioneel en teveel gericht op zijn eigen angsten.
Idd. En dat zal hem allesbehalve helpen en de vriendin enkel bevestigen in haar twijfel en angst.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 13:34:59 #253
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175692900
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:49 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Nou ik denk dat hij zich veel van de reacties hier aantrekt. En dat hij best verdrietig kan worden, door alle negativiteit. Het is goed dat hij voorbereid wordt op het feit dat het mis kan gaan en dat hij andere meningen dan zijn eigen voorgeschoteld krijgt, maar om met zijn te allen te roepen dat het echt niet meer goedkomt. TS is een emotioneel persoon, en na het ontkennen gaat ie wel nadenken. Hij slaapt pas om 7 u snachts ofzo. :P

Ik denk dat het soort van overlevingsstand is waar die inzit, het moet goedkomen. Het zal goedkomen, toch? Met die toch erbij.
Rouwverwerking (wat dit is) bestaat uit een aantal fases. Dit is denk ik de onderhandelingsfase, waarin TS op zoek is naar die manier die het weer goed laat komen ALS dit EN dat WANT zij zei X en Y.

De laatste stap is berusting, maar daar is TS voorlopig nog niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 13 december 2017 @ 14:25:26 #254
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175694169
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Idd. En dat zal hem allesbehalve helpen en de vriendin enkel bevestigen in haar twijfel en angst.
Als je een relatie wilt verbreken dan wil je dat toch niet voor niets? Dat komt toch niet uit de lucht vallen? Dat TS niets gemerkt heeft doet daar niets aan af. Het kostte mij zelf een jaar èn een verhuizing voordat ik het voorgoed uit kon maken met mijn ex ooit.
pi_175694285
Aan de andere kant Ts. Seks met een ex is wel fijn.
pi_175694512
Een vriendin van mij maakt precies ditzelfde mee. Jarenlang met vriend, moeilijk zwanger worden ook. En een gigantisch schuldgevoel naar haar partner

“want je verlaat toch niet je vriend omdat je niet zwanger van hem kan worden.”

Het is hard maar waar, maar door kinderloosheid gaan ook veel relaties kapot.
En als dit gebeurt is het heel verdrietig en naar, maar je kan er niets tegen doen.
Niet elke vrouw kan een vruchtbaarheidstraject aan. En als vrouw heb je ook een houdbaarheidsdatum.
  woensdag 13 december 2017 @ 14:44:51 #257
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175694576
quote:
9s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:31 schreef BilmemKi het volgende:
Aan de andere kant Ts. Seks met een ex is wel fijn.
Klopt, seks met de ex van TS is wel fijn.

gr gr die collega.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_175694578
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Allemachtig, 4 decennia werken terwijl je 31 bent :o Dan ben je 9 jaar voor je geboorte begonnen met een baan!
Ja, dat was dus een foutje van mij.

Maar goed, omdat TS in de WW zit/zat, is het natuurlijk prima om zijn complete arbeidsverleden de grond in te boren door te doen alsof hij nog nooit fatsoenlijk gewerkt heeft. En dat zij dat dan al 14 jaar volhoudt met zo'n niet-werkende lul.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175694583
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:41 schreef quirina het volgende:
Een vriendin van mij maakt precies ditzelfde mee. Jarenlang met vriend, moeilijk zwanger worden ook. En een gigantisch schuldgevoel naar haar partner

“want je verlaat toch niet je vriend omdat je niet zwanger van hem kan worden.”

Het is hard maar waar, maar door kinderloosheid gaan ook veel relaties kapot.
En als dit gebeurt is het heel verdrietig en naar, maar je kan er niets tegen doen.
Niet elke vrouw kan een vruchtbaarheidstraject aan. En als vrouw heb je ook een houdbaarheidsdatum.
Kan dat laatste schopje gegeven hebben idd.
pi_175695029
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:44 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja, dat was dus een foutje van mij.

Maar goed, omdat TS in de WW zit/zat, is het natuurlijk prima om zijn complete arbeidsverleden de grond in te boren door te doen alsof hij nog nooit fatsoenlijk gewerkt heeft. En dat zij dat dan al 14 jaar volhoudt met zo'n niet-werkende lul.
Zoiets heeft ook niemand gezegd.
pi_175695752
Je zou zomaar kunnen stellen dat het een heel rationeel besluit van de vriendin/ex van TS is om te stoppen met deze relatie.

- TS is momenteel werkloos, waarbij een ziektebeeld meespeelt
- TS kan financieel niet voor zichzelf zorgen, heeft geen eigen woonruimte
- TS komt behoorlijk dwingend over in zijn reacties, hij maakt geen emotioneel zelfstandige indruk
- TS kan geen kind verwekken, hoewel er wel een duidelijke kinderwens speelt bij zijn vriendin

En als je als je al het bovenstaande leest, is het maar de vraag in hoeverre hij een goede vader zou zijn. Denk eraan dat het voor een vrouw niet moeilijk is om een nieuwe man aan de haak te slaan. Eentje die wel zelfstandig is, een eigen huis en inkomen heeft bijvoorbeeld.

Het enige dat TS en zijn vriendin nog bindt is het verleden van 14 jaar en de liefde die nog bestaat. Als je het mij vraagt een erg zwakke basis. Kortom, het is behoorlijk zuur, maar het lijkt er toch het meeste op dat deze relatie ten einde loopt.
pi_175696032
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:37 schreef luxerobots het volgende:
Je zou zomaar kunnen stellen dat het een heel rationeel besluit van de vriendin/ex van TS is om te stoppen met deze relatie.

- TS is momenteel werkloos, waarbij een ziektebeeld meespeelt
- TS kan financieel niet voor zichzelf zorgen, heeft geen eigen woonruimte
- TS komt behoorlijk dwingend over in zijn reacties, hij maakt geen emotioneel zelfstandige indruk
- TS kan geen kind verwekken, hoewel er wel een duidelijke kinderwens speelt bij zijn vriendin

En als je als je al het bovenstaande leest, is het maar de vraag in hoeverre hij een goede vader zou zijn. Denk eraan dat het voor een vrouw niet moeilijk is om een nieuwe man aan de haak te slaan. Eentje die wel zelfstandig is, een eigen huis en inkomen heeft bijvoorbeeld.

Het enige dat TS en zijn vriendin nog bindt is het verleden van 14 jaar en de liefde die nog bestaat. Als je het mij vraagt een erg zwakke basis. Kortom, het is behoorlijk zuur, maar het lijkt er toch het meeste op dat deze relatie ten einde loopt.
Natuurlijk kan ik wel een kind verwekken, alleen niet op de natuurlijke weg. De artsen vertelden ons dat d.m.v. ICSI het geen probleem zou moeten zijn. Daarnaast geeft vriendin aan in laatste mail dat ze NU geen kind wil en die keuze snap ik volkomen. Vanwege de onzekerheid van geld etc. Daar snap ik haar volkomen in. Die wens is er nog steeds, maar niet nu.

Dat ik nu geen werk heb kan ik niks aan doen zoals zovaak gezegd. Ik vind niet dat je een partner daarop af kan rekenen als die net bezig was om alles op orde te brengen. Zou ik nu 6 jaar niets hebben gedaan dan snap ik het besluit, maar niet in dit geval. Vergeet niet dat ik voor mijn uitkering ook gewoon gewerkt heb en toen woonde we al waar we nu wonen overigens.
pi_175696079
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:28 schreef Steef121 het volgende:
Het is helemaal nog niet "uit", ze zijn nog steeds verloofd en ze draagt nog steeds haar ring.

Ze heeft vlak voor ze het twijfelen kenbaar maakte seks met hem gehad en onderhoudt nog geregeld e-mailcontact, contact via de app, een belafspraak staat nog donderdag gepland... Allemaal om arme ts aan het idee te laten wennen?

Of zou ze het er zelf moeilijk mee hebben, en een beetje twijfelen?
Dankjewel want dit is hoe ik er ook over denk. Mijn vriendin is een schat van een vrouw en die denkt echt heel goed na over een keuze zoals dit. Ze twijfelt zelf enorm en dat merk ik aan alles. De manier waarop ze mailde, de manier van praten met mijn tante telefonisch etc. Het is ook niet niks, 14 jaar.
pi_175696106
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Al haar signalen zijn hoopgevend etc.

Behalve het feit dat ze al twee weken apart leven en zij hem nog niet snikkend aan de telefoon heeft gebeld dat ze hem zo mist. Heel slecht teken.
Eens maar aan de andere kant als jij de hele dag alleen maar op je werk bent en zelden de rust neemt die je wilde, tja dan mis je iemand ook niet heel snel denk ik. Je hebt altijd wat om handen zeg maar. Zou ze nu echt 1 week vrij nemen en op de bank na gaan denken dan hebben we een hele andere situatie denk ik.
pi_175696141
Waar ik wel een beetje benieuwd naar ben: waarom is er zo veel contact met familieleden van de koude kant? Ik zou het zelf toch vooral een aangelegenheid van de twee zelf vinden.
pi_175696161
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:55 schreef Degodvader het volgende:
Waar ik wel een beetje benieuwd naar ben: waarom is er zo veel contact met familieleden van de koude kant? Ik zou het zelf toch vooral een aangelegenheid van de twee zelf vinden.
Zoveel? Nee joh. Ze heeft 1 gesprek met mijn tante gehad, verder niks hoor.
pi_175696281
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:50 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Natuurlijk kan ik wel een kind verwekken, alleen niet op de natuurlijke weg. De artsen vertelden ons dat d.m.v. ICSI het geen probleem zou moeten zijn. Daarnaast geeft vriendin aan in laatste mail dat ze NU geen kind wil en die keuze snap ik volkomen. Vanwege de onzekerheid van geld etc. Daar snap ik haar volkomen in. Die wens is er nog steeds, maar niet nu.

Dat ik nu geen werk heb kan ik niks aan doen zoals zovaak gezegd. Ik vind niet dat je een partner daarop af kan rekenen als die net bezig was om alles op orde te brengen. Zou ik nu 6 jaar niets hebben gedaan dan snap ik het besluit, maar niet in dit geval. Vergeet niet dat ik voor mijn uitkering ook gewoon gewerkt heb en toen woonde we al waar we nu wonen overigens.
Je vergeet alleen dat het, op de medische manier, heel veel impact heeft op vooral haar. Dat kan best invloed hebben.
pi_175696289
Wat ik mij wel afvraag is hoe ik haar vrijdag moet benaderen. Gewoon zoals we altijd doen knuffel en een kus?

Overigens moet ik wel zeggen dat toen ik wegging we echt heel intens hebben gezoend. Weet niet hoe ik dat moet uitleggen maja.
pi_175696306
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:01 schreef Koettie het volgende:

[..]

Je vergeet alleen dat het, op de medische manier, heel veel impact heeft op vooral haar. Dat kan best invloed hebben.
Niet op mij want ik ben de ''schuldige'' denk je? Ik heb er een maand om zitten janken, omdat IK diegene ben die geen zwemmers heeft etc. Ze geeft in de mail duidelijk aan er nu niet klaar voor te zijn vanwege geld onder andere. Overigens staat onze afspraak volgende week nog steeds.
pi_175696317
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:56 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zoveel? Nee joh. Ze heeft 1 gesprek met mijn tante gehad, verder niks hoor.
Ah, zie inderdaad dat ik e.e.a. fout gelezen had. Dan nog vind ik het wat vreemd overigens
pi_175696322
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:03 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Ah, zie inderdaad dat ik e.e.a. fout gelezen had. Dan nog vind ik het wat vreemd overigens
Vind ik niet vreemd aangezien ze daar een zeer innige band mee heeft.
pi_175696326
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:01 schreef AnoniemH het volgende:
Wat ik mij wel afvraag is hoe ik haar vrijdag moet benaderen. Gewoon zoals we altijd doen knuffel en een kus?

Overigens moet ik wel zeggen dat toen ik wegging we echt heel intens hebben gezoend. Weet niet hoe ik dat moet uitleggen maja.
Zelf geen initiatief nemen tot intimiteit, laat haar maar komen (no pun intended).
pi_175696347
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Niet op mij want ik ben de ''schuldige'' denk je? Ik heb er een maand om zitten janken, omdat IK diegene ben die geen zwemmers heeft etc. Ze geeft in de mail duidelijk aan er nu niet klaar voor te zijn vanwege geld onder andere. Overigens staat onze afspraak volgende week nog steeds.
En je hebt niet iets gezegd in de trant van: moeten we die doktersafspraak niet afzeggen?
pi_175696353
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Niet op mij want ik ben de ''schuldige'' denk je? Ik heb er een maand om zitten janken, omdat IK diegene ben die geen zwemmers heeft etc. Ze geeft in de mail duidelijk aan er nu niet klaar voor te zijn vanwege geld onder andere. Overigens staat onze afspraak volgende week nog steeds.
Ik bedoel lichamelijk, naast het geestelijke. Absoluut niet als ondermijning van jouw gevoelens bedoelt! Maar zij krijgt hormonen en het getrek en gepruts aan haar lichaam. Niet iets om naar uit te kijken iig.
pi_175696373
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:05 schreef Degodvader het volgende:

[..]

En je hebt niet iets gezegd in de trant van: moeten we die doktersafspraak niet afzeggen?
Nee ik heb altijd gezegd; Doe wat jij het beste vind. Ik heb mijzelf ondergeschikt gemaakt aan haar wat betreft zwangerschap en dat vond ze ook heel fijn. Maar nu die afspraak nog steeds staat denk ik; Tja wat wil je nou?

Overigens is de eerste afspraak niet meteen een behandeling. Eerst weer testen, gesprek en dan pas over paar maanden de daadwerkelijke behandeling.
pi_175696383
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:05 schreef Koettie het volgende:

[..]

Ik bedoel lichamelijk, naast het geestelijke. Absoluut niet als ondermijning van jouw gevoelens bedoelt! Maar zij krijgt hormonen en het getrek en gepruts aan haar lichaam. Niet iets om naar uit te kijken iig.
Ja en ik denk dat dat ook de oorzaak is van dit alles. In het ziekenhuis vertelde ze ons dat veel vrouwen in het jaar waarin ze zwanger willen worden ineens gaan twijfelen aan hun relatie, gevoelens etc. Vrij normaal. Het is wel toevallig dat dat nu ook gebeurd is zeg maar.
  woensdag 13 december 2017 @ 16:07:50 #277
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175696393
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:01 schreef AnoniemH het volgende:
Wat ik mij wel afvraag is hoe ik haar vrijdag moet benaderen. Gewoon zoals we altijd doen knuffel en een kus?

Overigens moet ik wel zeggen dat toen ik wegging we echt heel intens hebben gezoend. Weet niet hoe ik dat moet uitleggen maja.
Hmm tja ik denk een "hey alles goed?" Een knuffel idk, wellicht triggert dat teveel emotie bij je
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175696411
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:07 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Hmm tja ik denk een "hey alles goed?" Een knuffel idk, wellicht triggert dat teveel emotie bij je
Eens maar aan de andere kant wakkert het bij haar misschien wat aan? Ik wil haar niet knuffelen om die emoties aan te wakkeren, maar gewoon omdat ik die knuffel ook gemist heb zeg maar.
pi_175696447
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:07 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Hmm tja ik denk een "hey alles goed?" Een knuffel idk, wellicht triggert dat teveel emotie bij je
+ dat een hey alles goed voor haar ook kan overkomen als; Hij wil afstand dit heeft geen zin meer, zoiets.
pi_175696501
Overigens geeft ze wel duidelijk aan continu aan mij te denken/ met mij bezig te zijn in haar hoofd.
  woensdag 13 december 2017 @ 16:15:00 #281
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175696527
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:20 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Ja, maar daar wilde ik ook niet de discussie over aangaan, over of zijn gedrag zelfdestructief is. Of dat je emotioneel wordt na een break-up. Zie hier het levende bewijs. :P iedereen die nog gevoelens heeft voor een ander, raakt emotioneel als de ander het uitmaakt.

Punt dat ik wilde maken is, is dat onze reacties heus wel aankomen bij TS. Dat TS heus niet zo stellig gelooft dat alles wel goedkomt. Anders had hij onze bevestiging niet nodig en maakte hij zich niet druk. Dan had hij geen topic geopend. Zou hij vroeg slapen. Immers, het zou toch wel goedkomen.

Waar ik bang voor ben, is dat hij met een foute houding het gesprek vrijdag in gaat. En daar bedoel ik mee te emotioneel en teveel gericht op zijn eigen angsten.
En er is wel een grote kans dat hij niet aangenomen wordt door een bedrijf waar hij gesolliciteerd heeft, met mede door zijn foute houding die hij nu nog toont. Ja je hebt gelijk wat je allemaal zegt, maar naar mijn mening maakt TS zichzelf nog erger moeilijker waar hij zelf niet kan uitkomen, minstens desnoods met psychologisch hulp. Waar ik bang voor ben is dat hij nog lang in zeer grote put blijft zitten met zijn gedrag. Hij zit wel erg lang online op deze forum wel tot 03.00 uur 's nachts, dat is echt niet normaal wat hij zoiets doet. Dus hij vraagt ook veel te veel aandacht van ons over zijn eigen problemen.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175696547
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:15 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

En er is wel een grote kans dat hij niet aangenomen wordt door een bedrijf waar hij gesolliciteerd heeft, met mede door zijn foute houding die hij nu nog toont. Ja je hebt gelijk wat je allemaal zegt, maar naar mijn mening maakt TS zichzelf nog erger moeilijker waar hij zelf niet kan uitkomen, minstens desnoods met psychologisch hulp. Waar ik bang voor ben is dat hij nog lang in zeer grote put blijft zitten met zijn gedrag. Hij zit wel erg lang online op deze forum wel tot 03.00 uur 's nachts, dat is echt niet normaal wat hij zoiets doet. Dus hij vraagt ook veel te veel aandacht van ons over zijn eigen problemen.
Er is altijd een kans dat ze mij niet aannemen. Verschil is nu wel dat dit specifieke bedrijf al 3 x heeft gebeld oftewel de nood is hoog en ze waren ook zeer enthousiast over mijn CV. Uiteraard stel ik mij professioneel op bij een gesprek zoals altijd.

Het niet kunnen slapen is wel killing op het moment ja. Continu draaien en denken in bed.
pi_175696569
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:13 schreef AnoniemH het volgende:
Overigens geeft ze wel duidelijk aan continu aan mij te denken/ met mij bezig te zijn in haar hoofd.
Hoeveel contact is er op dit moment nog?
pi_175696579
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:17 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Hoeveel contact is er op dit moment nog?
0. Donderdagavond pas zoals afgesproken. We hebben door omstandigheden misschien pas 2-3 dagen echt geen contact. Ik ben al langer weg, maar moest haar tussendoor wel appen ivm die sollicitatie bijvoorbeeld.
pi_175696628
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dankjewel want dit is hoe ik er ook over denk. Mijn vriendin is een schat van een vrouw en die denkt echt heel goed na over een keuze zoals dit. Ze twijfelt zelf enorm en dat merk ik aan alles. De manier waarop ze mailde, de manier van praten met mijn tante telefonisch etc. Het is ook niet niks, 14 jaar.
Lees dit is precies wat je wilt horen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175696643
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:21 schreef Joene het volgende:

[..]

Lees dit is precies wat je wilt horen.
Of ik ken haar beter als jij? Zou kunnen hoor.
pi_175696655
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:13 schreef AnoniemH het volgende:
Overigens geeft ze wel duidelijk aan continu aan mij te denken/ met mij bezig te zijn in haar hoofd.
Oei, dat is geen goed teken.
pi_175696743
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:22 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Oei, dat is geen goed teken.
Hoezo niet? Als ze het uit wil maken dan zou ze toch juist niet aan mij denken?
pi_175696783
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoezo niet? Als ze het uit wil maken dan zou ze toch juist niet aan mij denken?
Uhm.. nee?
Jullie hebben 14 jaar samen gehad. Er is natuurlijk van alles wat haar aan jou doet denken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175696785
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoezo niet? Als ze het uit wil maken dan zou ze toch juist niet aan mij denken?
Als ze even rust nodig heeft maar ze is toch steeds met jou bezig in haar hoofd dan krijgt ze niet echt rust lijkt mij.
pi_175696789
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoezo niet? Als ze het uit wil maken dan zou ze toch juist niet aan mij denken?
Daarbij zegt ze continu afwegingen aan het maken te zijn in haar hoofd. Positieve/negatieve dingen etc.
pi_175696806
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:29 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als ze even rust nodig heeft maar ze is toch steeds met jou bezig in haar hoofd dan krijgt ze niet echt rust lijkt mij.
Bedoel daar dus mee dat ze continu bezig is met; Ja maar hij is daarin toch geweldig? Ja maar dat is kut aan hem etc etc Op die manier is ze steeds met mij bezig, althans dat zegt ze.
pi_175696815
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Of ik ken haar beter als jij? Zou kunnen hoor.
Waarom open je dan een topic en laat het ruim 1500 posts vollopen? Niemand hier die haar en jou kent dus wat weten wij er nu van? En toch lijk je je heel erg op te hangen aan de strohalmen die sommige users je toewerpen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 13 december 2017 @ 16:31:31 #294
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175696829
Ik heb gevoel dat zij jou aan de lijn houdt, maar in echt is zij wat anders bezig...
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175696849
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:30 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Bedoel daar dus mee dat ze continu bezig is met; Ja maar hij is daarin toch geweldig? Ja maar dat is kut aan hem etc etc Op die manier is ze steeds met mij bezig, althans dat zegt ze.
Het zou beter zijn als ze bezig is met wat ze zelf wil.
pi_175696855
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:31 schreef Ven1972 het volgende:
Ik heb gevoel dat zij jou aan de lijn houdt, maar in echt is zij wat anders bezig...
Nee, zij neemt tijd om na te denken en TS is 24/7 met alle mogelijke scenario’s bezig.
Die speelt pas een week of twee. Vind ik niet lang, na een relatie van 14 jaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175696861
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:32 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Het zou beter zijn als ze bezig is met wat ze zelf wil.
Dat weet ze dus niet.
pi_175696874
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:32 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat weet ze dus niet.
Jah, daar moet ze tijd voor nemen dan.
pi_175696878
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, zij neemt tijd om na te denken en TS is 24/7 met alle mogelijke scenario’s bezig.
Die speelt pas een week of twee. Vind ik niet lang, na een relatie van 14 jaar.
Misschien speelt het al langer bij haar, maar komt ze er nu pas mee. Dat kan natuurlijk ook nog. Wel moet ik vrijdag daar zijn i.v.m. werk maar dat vertel ik haar donderdagavond wel.
pi_175696890
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:32 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat weet ze dus niet.
En dus heb jij af te wachten.
Of zelf de stekker eruit trekken maar volgens mij is dit niet wat je wil.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175696901
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:33 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Jah, daar moet ze tijd voor nemen dan.
Uiteraard maar ze loopt er al een maand mee ofzo, misschien wel langer. Dusja hoeveel tijd? Continu op je werk zijn en feesten etc helpt niet mee bij het denkproces. Lijkt op vluchtgedrag.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')