abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175941972
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:48 schreef ray-xxx het volgende:
De eerste x dat ik in een gay sauna kwam dacht ik dat het een gewone sauna was, maar dan met gays. De persoon achter de kassa had me nog gewaarschuwd dat het voor gays was. Let wel, pre-internet tijd! Ik dacht: hoe verschillend kan het zijn? Ik heb niks tegen gays. En in een gewone sauna laten mensen je ook met rust. Ik kwam er al snel achter dat het non-stop sex was daar en had er ook mijn eerste gay ervaringen. Als allerlei kerels jou willen pijpen als 19 jarige dan is het moeilijk daar niet aan toe te geven. In die tijd dacht ik nog dat ik vol hetero was. Daarna niet meer!!! :D
:')
Ja, elke man zou ja zeggen.
pi_175942569
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:48 schreef ray-xxx het volgende:
De eerste x dat ik in een gay sauna kwam dacht ik dat het een gewone sauna was, maar dan met gays. De persoon achter de kassa had me nog gewaarschuwd dat het voor gays was. Let wel, pre-internet tijd! Ik dacht: hoe verschillend kan het zijn? Ik heb niks tegen gays. En in een gewone sauna laten mensen je ook met rust. Ik kwam er al snel achter dat het non-stop sex was daar en had er ook mijn eerste gay ervaringen. Als allerlei kerels jou willen pijpen als 19 jarige dan is het moeilijk daar niet aan toe te geven. In die tijd dacht ik nog dat ik vol hetero was. Daarna niet meer!!! :D
Dit is toch wel zo ongeloofwaardig.

Natuurlijk dacht je niet dat je hetero was, want anders zou je niet op je 19e naar een homosauna gaan en daar seks hebben met homos. Dan was je gewoon naar een normale sauna gegaan als je zo nodig een stoombad wilde.

Dat heb je jezelf misschien wijsgemaakt om het een plekje te geven maar dat gelooft natuurlijk geen mens.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175946092
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dit is toch wel zo ongeloofwaardig.

Natuurlijk dacht je niet dat je hetero was, want anders zou je niet op je 19e naar een homosauna gaan en daar seks hebben met homos. Dan was je gewoon naar een normale sauna gegaan als je zo nodig een stoombad wilde.

Dat heb je jezelf misschien wijsgemaakt om het een plekje te geven maar dat gelooft natuurlijk geen mens.
_O- 8-)
pi_175952397
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:07 schreef Kuikentjesdans het volgende:

[..]

Als je niks tegen je zoon zegt wil ik wel hoor ;)
Ben jij zo'n lekker ding dan?
pi_176041162
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:25 schreef BlackEyedAngel het volgende:

[..]

Zoals beloofd even de korte versie :P

Ik was op vakantie met m'n moeder in Duitsland. 's avonds was ik gaan zwemmen in het zwembad in het hotel, daarna dook ik de sauna in om nog een beetje door te warmen. Na een tijdje kwam er een vent bij, we raakten aan de praat. Hij deed op een gegeven moment z'n broek uit onder het mom van 'just us guys right?' Hij was ongeveer hetzelfde formaat als ik wat de onzekerheid weg deed gaan en na een minuutje twijfelen deed ik m'n broek ook uit.
Ik sloot m'n ogen om lekker van de sauna te genieten,en voelde z'n ogen glijden over m'n pik heen. Ik had me geschoren en hij had er wat vragen over. Opeens vroeg die of het zo lekker zacht voelde als het eruit zag en legde z'n hand erop. Ik schrok en wist niet hoe te reageren, maar na een paar secondes z'n vingers voelen strelen ging al m'n m'n bloed naar beneden toe en werd ik knoeihard. Hij gleed met z'n hand nu helemaal over de lengte heen en vroeg of het oke was wat ie deed en of hij moest stoppen..
Ik was een beetje verbaasd en had dit nooit verwacht maar de eerste keer m'n harde pik in de hand van een ander persoon was te lekker om te negeren en ik zei dat het goed was
Langzaam trok hij m'n voorhuid over naar achteren en begon me af te trekken, ik leunde naar achter en sloot m'n ogen, genoot van wat er gebeurde. na een tijdje (onbekend hoe lang) voelde ik het bekende gevoel borrelen en waarschuwde hem ervoor.. op de een of andere manier kreeg hij een NOG beter ritme en gaf ik me over, kreunend en kloppend sproeide ik m'n spul over hem heen terwijl hij maar door bleef gaan tot ik helemaal leeg was!
Daarna heb ik hem ook afgetrokken tot het voorbij was, en terug naar m'n kamer gegaan.. zeeer lekker geslapen :9

edit: wel wat grafisch geworden :@
edit2: pff warm hier opeens :@
Hehehe klinkt als een lekkere men play.
  woensdag 27 december 2017 @ 15:14:49 #56
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_176041421
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 15:06 schreef Micha020 het volgende:

[..]

Hehehe klinkt als een lekkere men play.
Het is dan ook een zeerr goede herinnering :9
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_176063502
Zou weleens een tro willen doen met een moeder en dochter.
Lekkere rijpe moeder en een lekkere jonge tienerdochter
pi_176100694
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_176470468
Om bekeken te worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')