Gvdquote:Op maandag 11 december 2017 16:43 schreef hemarookworst het volgende:
Wil je ophouden mij te bellen?
Groetjes Piet Saria
quote:Op maandag 11 december 2017 16:43 schreef hemarookworst het volgende:
Wil je ophouden mij te bellen?
Groetjes Piet Saria
Dat is niet zo?quote:Op maandag 11 december 2017 17:34 schreef Myrr het volgende:
Verwend nest. Ga gewoon zelf halen. Denken dat jouw dikke pizzalijf belangrijker is dan de veiligheid van de bezorgers.
Zo’n dik pizzalijf is wel lekker stabiel op de weg andersquote:Op maandag 11 december 2017 17:34 schreef Myrr het volgende:
Verwend nest. Ga gewoon zelf halen. Denken dat jouw dikke pizzalijf belangrijker is dan de veiligheid van de bezorgers.
Ja ik had even een leven. Gelukkig is dat weer voorbij.quote:Op maandag 11 december 2017 17:08 schreef Pharkus het volgende:
Da's een tijd geleden quickie brat.
Ontopic, is er geen andere bezorgdienst die wel met quads rondrijdt?
Dat is het ook.... 😎quote:Op maandag 11 december 2017 17:34 schreef Myrr het volgende:
Bezorgt.quote:Op maandag 11 december 2017 18:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ja ik had even een leven. Gelukkig is dat weer voorbij.
Maar ik heb een andere Pizzaturk gevonden die gewoon met de auto bezorgd! 👍
dit is Nederland. Niet Yakutsk.quote:Op maandag 11 december 2017 18:32 schreef RamboDirk het volgende:
Geen vooraad en proviant ingeslagen hebben voor weken wanneer je weet dat het code rood is
Slecht excuus hoor, zie FOK! als een ijsbaan en het leven als een warme pizza.quote:Op maandag 11 december 2017 18:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ja ik had even een leven. Gelukkig is dat weer voorbij.
Maar ik heb een andere Pizzaturk gevonden die gewoon met de auto bezorgd! 👍
ik hou niet van ijsbanen....quote:Op maandag 11 december 2017 19:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Slecht excuus hoor, zie FOK! als een ijsbaan en het leven als een warme pizza.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |