Net sneeuwde het hier even wat harder maar het zijn nu weer die fijne vlokjes jaquote:Op maandag 11 december 2017 14:58 schreef FlyingEagle het volgende:
In Twente is de sneeuw nog ver te zoeken, af en toe wat dwarrel sneeuw.
Hoogtepunt moet nog komen volgens mij, de waarschuwing was sowieso vanaf 14:00. Zonder waarschuwing was iedereen gewoon naar het werk gegaan en was het vanavond een avondspits from hell geworden. Nu zijn er door de waarschuwingen al een heleboel mensen thuis gaan werken en eerder naar huis gegaan. Daar wordt een heleboel shit mee voorkomenquote:
Hier ook op de weg.quote:Op maandag 11 december 2017 15:04 schreef junkiexp het volgende:
Gesloten sneeuwdek nu in Rotterdam centrum, alles wat er bij valt blijft heel goed liggen.
De wegen hier (ook regio Den Haag) blijven nu ook wit.quote:
yep, gaat nu gevaarlijk worden.quote:Op maandag 11 december 2017 15:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
De wegen hier (ook regio Den Haag) blijven nu ook wit.
Nee.quote:Op maandag 11 december 2017 15:17 schreef fotostarter het volgende:
Wijchen gestopt met sneeuwen. Was dit het?
De komende uren is het rustig, maar vanavond is er weer (natte) snilquote:Op maandag 11 december 2017 15:17 schreef fotostarter het volgende:
Wijchen gestopt met sneeuwen. Was dit het?
quote:Op maandag 11 december 2017 15:16 schreef Lonaa het volgende:
Enschede doet niet meer mee met de sneeuw
Gaat straks weer verder. Vooral in de avond tot in de ochtend.quote:
Eerst zien dit dat.quote:Op maandag 11 december 2017 15:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Gaat straks weer verder. Vooral in de avond tot in de ochtend.
Alleen blijft het niet liggen.quote:Op maandag 11 december 2017 15:03 schreef Zolderkamer het volgende:
Ja sneeuwt ook weer in Grunn nu..
Vraag het me af eerlijk gezegd..men zegt van wel, maar het lijkt nu echt richting NW te trekken.quote:Op maandag 11 december 2017 15:32 schreef warhamstr het volgende:
Heeft die vlek over de noordzee potentie oostwaarts te gaan bewegen??
Ja, dat is de NW-flank van een depressie. In de loop van de avond gaat die oostwaarts.quote:Op maandag 11 december 2017 15:32 schreef warhamstr het volgende:
Heeft die vlek over de noordzee potentie oostwaarts te gaan bewegen??
Dat hoop jijquote:Op maandag 11 december 2017 15:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, dat is de NW-flank van een depressie. In de loop van de avond gaat die oostwaarts.
We zullen zienquote:Op maandag 11 december 2017 15:39 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Dat hoop jij. Zie het nog niet gebeuren.
Gaat wel steeds sneller sneeuwen.quote:Op maandag 11 december 2017 15:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De oude was hier nog niet weg...
Maar als je die beelden vergelijkt met de huidige situatie dan lijkt het alsof ze iets te ver zuidelijk zitten. Hier rond Eindhoven is het echt al even droog terwijl we volgens die Europese radar al weer vol in de buiten moeten zitten. Het tweede frontje is hier ook niet overgetrokken, dat splitste zich en kwam ergens ten noorden van hier weer bij elkaar.quote:Op maandag 11 december 2017 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Hier is beter te zien dat het gebied de koers richting oosten uiteindelijk in zal zetten: https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/buienradar
In maastricht is het morgen middag gewoon herfstweer joh.quote:Op maandag 11 december 2017 15:47 schreef Guanabana het volgende:
Moet morgenmiddag met de trein naar Maastricht, hoop dat het dan een beetje genormaliseerd is allemaal.
Denk ik ook, met dank aan de vele waarschuwingen vantevoren. Want als je ziet hoe hard het nu sneeuwt in de Randstad, zou normaal gesproken al tot veel meer files moeten leiden.quote:Op maandag 11 december 2017 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mwah, zal wel meevallen.
Vanmorgen was het ook veel rustiger dan normaal.quote:Op maandag 11 december 2017 15:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Denk ik ook, met dank aan de vele waarschuwingen vantevoren. Want als je ziet hoe hard het nu sneeuwt in de Randstad, zou normaal gesproken al tot veel meer files moeten leiden.
quote:Op maandag 11 december 2017 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mwah, zal wel meevallen.
Ik ben zojuist met de fiets naar huis gereden. t is maar 15 minuten, maar wind tegen en veel sneeuw heeft in mijn ogen niks.quote:Op maandag 11 december 2017 15:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo net even boodschappen gedaan met de fiets door de sneeuw. Toch heeft het wel weer wat hoor dit weer. Zou alleen leuk zijn als het ook een keer met kerst zo zou zijn
Dat komt nog aan de beurt.quote:Op maandag 11 december 2017 15:52 schreef _--_ het volgende:
Volgens mij heeft het oosten, lees overijsel en drenthe, veel minder sneeuw gehad dan verwacht werd. Al uren geen buien daar.
Vanavond pas. Eerst het westen en langzaam naar het oosten.quote:Op maandag 11 december 2017 15:52 schreef _--_ het volgende:
Volgens mij heeft het oosten, lees overijsel en drenthe, veel minder sneeuw gehad dan verwacht werd. Al uren geen buien daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |