Alleen blijft het niet liggen.quote:Op maandag 11 december 2017 15:03 schreef Zolderkamer het volgende:
Ja sneeuwt ook weer in Grunn nu..
Vraag het me af eerlijk gezegd..men zegt van wel, maar het lijkt nu echt richting NW te trekken.quote:Op maandag 11 december 2017 15:32 schreef warhamstr het volgende:
Heeft die vlek over de noordzee potentie oostwaarts te gaan bewegen??
Ja, dat is de NW-flank van een depressie. In de loop van de avond gaat die oostwaarts.quote:Op maandag 11 december 2017 15:32 schreef warhamstr het volgende:
Heeft die vlek over de noordzee potentie oostwaarts te gaan bewegen??
Dat hoop jijquote:Op maandag 11 december 2017 15:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, dat is de NW-flank van een depressie. In de loop van de avond gaat die oostwaarts.
We zullen zienquote:Op maandag 11 december 2017 15:39 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Dat hoop jij. Zie het nog niet gebeuren.
Gaat wel steeds sneller sneeuwen.quote:Op maandag 11 december 2017 15:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De oude was hier nog niet weg...
Maar als je die beelden vergelijkt met de huidige situatie dan lijkt het alsof ze iets te ver zuidelijk zitten. Hier rond Eindhoven is het echt al even droog terwijl we volgens die Europese radar al weer vol in de buiten moeten zitten. Het tweede frontje is hier ook niet overgetrokken, dat splitste zich en kwam ergens ten noorden van hier weer bij elkaar.quote:Op maandag 11 december 2017 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Hier is beter te zien dat het gebied de koers richting oosten uiteindelijk in zal zetten: https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/buienradar
In maastricht is het morgen middag gewoon herfstweer joh.quote:Op maandag 11 december 2017 15:47 schreef Guanabana het volgende:
Moet morgenmiddag met de trein naar Maastricht, hoop dat het dan een beetje genormaliseerd is allemaal.
Denk ik ook, met dank aan de vele waarschuwingen vantevoren. Want als je ziet hoe hard het nu sneeuwt in de Randstad, zou normaal gesproken al tot veel meer files moeten leiden.quote:Op maandag 11 december 2017 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mwah, zal wel meevallen.
Vanmorgen was het ook veel rustiger dan normaal.quote:Op maandag 11 december 2017 15:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Denk ik ook, met dank aan de vele waarschuwingen vantevoren. Want als je ziet hoe hard het nu sneeuwt in de Randstad, zou normaal gesproken al tot veel meer files moeten leiden.
quote:Op maandag 11 december 2017 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mwah, zal wel meevallen.
Ik ben zojuist met de fiets naar huis gereden. t is maar 15 minuten, maar wind tegen en veel sneeuw heeft in mijn ogen niks.quote:Op maandag 11 december 2017 15:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo net even boodschappen gedaan met de fiets door de sneeuw. Toch heeft het wel weer wat hoor dit weer. Zou alleen leuk zijn als het ook een keer met kerst zo zou zijn
Dat komt nog aan de beurt.quote:Op maandag 11 december 2017 15:52 schreef _--_ het volgende:
Volgens mij heeft het oosten, lees overijsel en drenthe, veel minder sneeuw gehad dan verwacht werd. Al uren geen buien daar.
Vanavond pas. Eerst het westen en langzaam naar het oosten.quote:Op maandag 11 december 2017 15:52 schreef _--_ het volgende:
Volgens mij heeft het oosten, lees overijsel en drenthe, veel minder sneeuw gehad dan verwacht werd. Al uren geen buien daar.
Hij geeft in mijn weer app ook sneeuw tot 3/4u vannacht aan..quote:Op maandag 11 december 2017 15:56 schreef _--_ het volgende:
Dat kantelen gaat nog voor veel problemen zorgen. Heel Nederland is bijna bedekt en als die zo verder richting het noorden gaat kan het nog uren sneeuwen.
Ahaquote:Op maandag 11 december 2017 15:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vanavond pas. Eerst het westen en langzaam naar het oosten.
Zijn er nog seinen van dat ie van richting gaat veranderen? Het hele front is nu bijna 1000km lang en als die niet van richting veranderd kunnen we rekenen op zeer veel sneeuw.quote:Op maandag 11 december 2017 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij geeft in mijn weer app ook sneeuw tot 3/4u vannacht aan..
Dan word ik morgen wakker in een witte wereldquote:Op maandag 11 december 2017 15:58 schreef FlyingEagle het volgende:
Temperatuur zal niet veel veranderen, en op veel plaatsen rond nul blijven hangen.
Gaat idd heel langzaam overtrekken en dus veel sneeuw geven. Ben echt benieuwd naar morgenvroeg..quote:Op maandag 11 december 2017 16:01 schreef INViCTuS het volgende:
Het kantelen gaat heel geleidelijk, de depressie waar dit mee samenhangt ligt nu iets zuid van Lille, koerst straks over België naar Limburg.
Aldus weerplaza
Hier klopt dus geen bal vanquote:Op maandag 11 december 2017 16:04 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Pump those rookie numbers.
De verwachting is dat deze de lijn Antwerpen-Nijmegen-Enschede gaat volgen.quote:Op maandag 11 december 2017 16:01 schreef INViCTuS het volgende:
Het kantelen gaat heel geleidelijk, de depressie waar dit mee samenhangt ligt nu iets zuid van Lille, koerst straks over België naar Limburg.
Aldus weerplaza
Helaas. In de middag wordt wat dooi verwacht, maar in de avond wordt het weer koud. Het zit allemaal net op de grens van het vriespunt. Het kan dus vriezen, of het kan dooienquote:Op maandag 11 december 2017 16:09 schreef _--_ het volgende:
Hopelijk komt er morgen iets magisch waardoor de temperaturen toch nog laag blijven.
https://speld.nl/2017/12/(...)n-werkt-dagje-thuis/quote:Bestuurder strooiwagen werkt dagje thuis
‘Veel te glad op de weg’
11 december 2017 door Jop Eikelboom
Het KNMI adviseert mensen om niet de weg op te gaan. Strooiwagen-bestuurder Johan werkt daarom een dagje thuis.
“Veel te glad buiten,” zegt Johan terwijl hij zijn computer opstart. “Ik ga zo eerst nog een bak koffie drinken en dan ga ik maar eens aan de slag. Drukke dag vandaag.”
Het ergste is hier nog niet eensquote:Op maandag 11 december 2017 16:13 schreef aarontje112 het volgende:
Zal de sneeuw in Amsterdam nog heviger worden?Het sneeuwt nu al best hard, maar als ik die berichten uit Rotterdam/Leiden lees...
speldgodenquote:Op maandag 11 december 2017 16:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
https://speld.nl/2017/12/(...)n-werkt-dagje-thuis/
Nog 2 weken voorspel ik.quote:Op maandag 11 december 2017 16:18 schreef Lidl het volgende:
Hoelang is de verwachting dat het nog gaat sneeuwen in Den Haag? Beetje over hoogtepunt toch?
Zit altijd op die Buienalarm-app te loeren, maar volgens mij is die niet heel aquraat qua intensiteitquote:Op maandag 11 december 2017 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ergste is hier nog niet eens
quote:Op maandag 11 december 2017 16:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
speldgoden
https://speld.nl/2017/12/(...)-als-het-niet-nodig/
Groningen wordt het iig max 2 graden morgen.quote:Op maandag 11 december 2017 16:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helaas. In de middag wordt wat dooi verwacht, maar in de avond wordt het weer koud. Het zit allemaal net op de grens van het vriespunt. Het kan dus vriezen, of het kan dooien
twitter:vid twitterde op maandag 11-12-2017 om 16:13:20Uniek beeld voor maandagmidag 16.00 uur. De #A4 is bijna LEEG. (behalve de sneeuw natuurlijk) #thuiswerkadvies https://t.co/UDHIrEwLnu reageer retweet
Sneeuw valt trager dan regenquote:Op maandag 11 december 2017 16:19 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Zit altijd op die Buienalarm-app te loeren, maar volgens mij is die niet heel aquraat qua intensiteit
Jaloers.quote:Op maandag 11 december 2017 16:16 schreef Houtenbeen het volgende:
Begint steeds harder te regenen, dag sneeuwdekje,
Had ik alsnog met de auto gekundquote:Op maandag 11 december 2017 16:22 schreef INViCTuS het volgende:
twitter:vid twitterde op maandag 11-12-2017 om 16:13:20Uniek beeld voor maandagmidag 16.00 uur. De #A4 is bijna LEEG. (behalve de sneeuw natuurlijk) #thuiswerkadvies https://t.co/UDHIrEwLnu reageer retweet
Whehehequote:Op maandag 11 december 2017 16:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
https://speld.nl/2017/12/(...)n-werkt-dagje-thuis/
quote:Op maandag 11 december 2017 16:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
speldgoden
https://speld.nl/2017/12/(...)-als-het-niet-nodig/
Is dat dezelfde A4 waar nu een file staat van Amsterdam tot aan Den haag?quote:Op maandag 11 december 2017 16:22 schreef INViCTuS het volgende:
Nee, dit is de A4 van Den Haag naar Amsterdam.quote:Op maandag 11 december 2017 16:29 schreef Zelus het volgende:
[..]
Is dat dezelfde A4 waar nu een file staat van Amsterdam tot aan Den haag?
Die zitten nu lekker warm achter de pc te fokkenquote:Op maandag 11 december 2017 16:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Al die mensen die slim denken te zijn door wat eerder naar huis te gaan
Zou je denken?quote:Op maandag 11 december 2017 16:33 schreef Zelus het volgende:
[..]
Die zitten nu lekker warm achter de pc te fokken
quote:Op maandag 11 december 2017 16:36 schreef RamboDirk het volgende:
Geschaarde vrachtwagens op de camera te zien bij prins clausplein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |