Als het een beweegbare paal is wel.quote:Op maandag 11 december 2017 12:12 schreef DireStraits7 het volgende:
Zijn er ook tweezijdige aanrijdingen met paaltjes?
Nee, wel eenzijdige aanrijdingen met bomen en verkeerslichten.quote:Op maandag 11 december 2017 12:12 schreef DireStraits7 het volgende:
Zijn er ook tweezijdige aanrijdingen met paaltjes?
Hehehe, een vriend van me heeft ooit iets soortgelijks gehad met een plantenbak. Toen had een bejaarde inderdaad z'n kenteken opgeschreven en kon hij ook nog de factuur van de hovenier voldoen én een bekeuring voor het laten van plaats delict van een ongeval.quote:Op maandag 11 december 2017 10:00 schreef KimJong-un het volgende:
Misschien ga ik wel langs bij die bejaarden en kunnen ze mij vertellen hoeveel mensen er nog meer die bocht uit zijn gegleden. Het belangrijkste kruispunt van een dorp gemaakt van gladde klinkertjes en er is niet gestrooid. De weg loopt ook nog eens vrij steil af. Wellicht kan ik de gemeente aansprakelijk stellen voor mijn schade.
Maar zoals ik al zei, ik heb geen zin in gezeik. Ik wordt hier al moe van.
En heeft dan van onder of van boven komend verkeerd voorrang?quote:Op maandag 11 december 2017 12:19 schreef Najieto het volgende:
[..]
Als het een beweegbare paal is wel.
Misschien reed ts er vaker langs. Ik weet op mijn oprijlaan ook wel welke paal recht en scheef staat.quote:Op maandag 11 december 2017 14:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Wel knap dat je het betreffende paaltje ziet (je weet immers dat ‘ie al scheef stond), maar dat je er alsnog tegenaan rijdt.
Target fixationquote:Op maandag 11 december 2017 14:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Wel knap dat je het betreffende paaltje ziet (je weet immers dat ‘ie al scheef stond), maar dat je er alsnog tegenaan rijdt.
quote:Op maandag 11 december 2017 14:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik hoorde gisteren van een vriend die naast mij zat dat de buren aan het filmen waren toen ik foto's van het ongeval maakte. Beeld is er dus sowieso. Nu de vraag hoelaat ze begonnen met filmen.quote:Op maandag 11 december 2017 13:26 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Hehehe, een vriend van me heeft ooit iets soortgelijks gehad met een plantenbak. Toen had een bejaarde inderdaad z'n kenteken opgeschreven en kon hij ook nog de factuur van de hovenier voldoen én een bekeuring voor het laten van plaats delict van een ongeval.
Ik zou ze kidnappen en het via waterboarding uit ze trekken. Pas wel op dat je dan niks beschadigd...quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:08 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren van een vriend die naast mij zat dat de buren aan het filmen waren toen ik foto's van het ongeval maakte. Beeld is er dus sowieso. Nu de vraag hoelaat ze begonnen met filmen.
Ow dat had ik hier nog niet verteld maar uiteraard laat ik het gaan. Verzekeringskwestie. Schade is minimaal 1200 euro. Premie gaat met 15 euro per maand omhoog. Ik hoor het wel als de gemeente wat heeft.quote:Op woensdag 13 december 2017 00:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik zou ze kidnappen en het via waterboarding uit ze trekken. Pas wel op dat je dan niks beschadigd...
Serieus, laat het gaan of meld het. Er zijn slechts twee smaken. Simpele keuze, vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |