Is dit serieus een vraag die je moet stellen gastquote:Op zaterdag 16 december 2017 19:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben jij degene die gestemd heet onder Catkiller kneus Guus?
Anders stel ik m toch nietquote:Op zaterdag 16 december 2017 20:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast
Je weet knakergoed wie ik ben.quote:
wat wil je dat ik doe? heb gewoon onder mijn eigen naam gestemdquote:Op zaterdag 16 december 2017 19:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Van de volgende users is er in het topic nog geen verificatie gepost. Gelieve dit z.s.m. te doen i.v.m. het tellen van de stemmen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat wil je dat ik doe? heb gewoon onder mijn eigen naam gestemd
(nu is het dus goed, thx)quote:Leuk dat je meedoet aan de KLB Verkiezingen 2017! Voordat je begint, is het handig onderstaande uitleg te lezen:
* Je kunt per categorie een 1e, 2e en 3e keus opgeven. Deze krijgen respectievelijk 4, 2 en 1 punten toegekend.
* Uitzondering hierop is de categorie 'Beste moderator'. Daar kun je alleen je favoriete moderator aangeven.
* Je mag alle velden leeg laten, met uitzondering van de verificatie.
* Geef na het stemmen in het stemtopic aan dat je gestemd hebt. Op die manier weet ik dat je stem ook echt van jou is.
Veel stemplezier!
Okéquote:Op zaterdag 16 december 2017 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
(nu is het dus goed, thx)
Heb dus gestemdquote:Op zaterdag 16 december 2017 19:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Van de volgende users is er in het topic nog geen verificatie gepost. Gelieve dit z.s.m. te doen i.v.m. het tellen van de stemmen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog niet.quote:Op zondag 17 december 2017 14:33 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Vandaag krijgen we de uitslag.Spannond.
Jij krijgt alle negatieve awards.quote:Op zondag 17 december 2017 14:33 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Vandaag krijgen we de uitslag.Spannond.
Jij hebt volgens mij exact 0 stemmen gekregen in iedere categorie.quote:Op zondag 17 december 2017 21:40 schreef Hallojo het volgende:
Ben ik al verkozen tot koning van KLB?
HET IS EEN COMPLOT!!!quote:Op zondag 17 december 2017 21:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij exact 0 stemmen gekregen in iedere categorie.
Je bent vooral een nietszeggende user dus.
Ik dan?quote:Op zondag 17 december 2017 21:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij exact 0 stemmen gekregen in iedere categorie.
Je bent vooral een nietszeggende user dus.
Doe dat even ja.quote:Op zondag 17 december 2017 21:50 schreef Handleiding het volgende:
[..]
even met kloon Mathias stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |