Nu moeten mensen tenminste zelf nadenken over namen ipv mee te stemmen met wat anderen hebben gestemd.quote:Op maandag 11 december 2017 16:19 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is alleen maar leuk om te zien wie op je stemt
Jammer dat Kim Jung Guus deze verkiezingen weer een stukje verder verd66t heeft
Dit dus.quote:Op maandag 11 december 2017 17:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu moeten mensen tenminste zelf nadenken over namen ipv mee te stemmen met wat anderen hebben gestemd.
Wadorf is een vrouw! Daar houdt jij niet van! Jij houdt van zwaardvechten grotten onderzoeken, poepscheppen!quote:Op maandag 11 december 2017 13:15 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
DM me ff wat foto's, kijken of je neukbaar bent, dan hebben we het nog wel over de prijs
Dit is nog minder vrijheid dan Eritrea of Noord Korea man. Obersturmführer Geluk heeft de touwtjes in handen.quote:Op maandag 11 december 2017 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Niet-serieuze invullingen worden gewoon verwijderd trouwens.
Dus stemmen onder mijn naam (lol), overal jezelf invullen of jezelf opgeven onder de naam 'smak' om vervolgens alles met 'poep' en 'pies' te beantwoorden heeft verder geen zin.
Dan open je volgend jaar lekker zelf het topicquote:Op maandag 11 december 2017 18:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit is nog minder vrijheid dan Eritrea of Noord Korea man. Obersturmführer Geluk heeft de touwtjes in handen.
Mad omdat je nu niet kan sjoemelenquote:Op maandag 11 december 2017 18:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit is nog minder vrijheid dan Eritrea of Noord Korea man. Obersturmführer Geluk heeft de touwtjes in handen.
Dat mocht dus niet.quote:Op maandag 11 december 2017 19:00 schreef Waldorf2017 het volgende:
[..]
Dan open je volgend jaar lekker zelf het topic
Alleen positieve. Bij de negatieve remlof.quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Komt goed man Vogeltjesdans voor elke categorie je weet hoe we doen.
Of guuspech666quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:32 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Alleen positieve. Bij de negatieve remlof.
En ik dan?quote:Op dinsdag 12 december 2017 16:32 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Alleen positieve. Bij de negatieve remlof.
Dat is guusgans het niet waard.quote:
Stemmen kan tm zondag middernacht.quote:
waarom niet zoals altijd op nieuwjaar om 00.30quote:Op donderdag 14 december 2017 11:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stemmen kan tm zondag middernacht.
Daarna alles verifiëren en dan volgt de uitag zsm. Hoop maandags al.
Rond nieuwjaar en zeker op nieuwjaar heb ik wel wat beters te doenquote:Op donderdag 14 december 2017 12:22 schreef DeAfgeleide het volgende:
[..]
waarom niet zoals altijd op nieuwjaar om 00.30
Durf te wedden dat je dit zelf niet eens geloofd. Laat staan wijquote:Op donderdag 14 december 2017 12:48 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Rond nieuwjaar en zeker op nieuwjaar heb ik wel wat beters te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |