Maar is daar een blockchain voor nodig?quote:Op zondag 10 december 2017 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt uit Nederland ja, maar de intentie is om ook internationaal een grote speler te worden.
Het protocol ben je als eindgebruiker niet mee bezig. Er is een applicatie waarmee tickets (tokens) voor concerten uitgedeeld en verhandeld kunnen worden op een 100% eerlijke manier.
Ja, Ethereum.quote:Op zondag 10 december 2017 20:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar is daar een blockchain voor nodig?
Er zijn al talloze websites die hetzelfde aanbieden zonder dubbele tickets. Toch?
Same herequote:Op zondag 10 december 2017 20:12 schreef patrick_1980 het volgende:
Quarkcoin bestaat dat nog? Die had ik bij Cryptsy en ben ik allemaal kwijt geraakt
Ja:quote:Op zondag 10 december 2017 20:12 schreef patrick_1980 het volgende:
Quarkcoin bestaat dat nog? Die had ik bij Cryptsy en ben ik allemaal kwijt geraakt
Zie ik het juist dat inleg 1 ETH is?quote:Op zondag 10 december 2017 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt uit Nederland ja, maar de intentie is om ook internationaal een grote speler te worden.
Het protocol ben je als eindgebruiker niet mee bezig. Er is een applicatie waarmee tickets (tokens) voor concerten uitgedeeld en verhandeld kunnen worden op een 100% eerlijke manier.
Ik las het verkeerdquote:
heb je de coin nodig voor de app? zie wel dat ze al samenwerken met theaterproducenten.quote:Op zondag 10 december 2017 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd
Denk dat je het beste de whitepaper kan lezen, daar staat het duidelijker dan ik ooit kan uitleggen. Tl;dr is dat partijen die alles opkopen om het vervolgens voor de hoofdprijs door te verkopen compleet buitenspel worden gezet.
Ah cool, dat klinkt al interessanter. Zal er even naar gaan kijken.quote:Op zondag 10 december 2017 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd
Denk dat je het beste de whitepaper kan lezen, daar staat het duidelijker dan ik ooit kan uitleggen. Tl;dr is dat partijen die alles opkopen om het vervolgens voor de hoofdprijs door te verkopen compleet buitenspel worden gezet.
Ik heb hem nog op Binance zelf staan. Ik zal toegeven, ik heb nu alles op exchanges staanquote:Op zondag 10 december 2017 14:42 schreef jelle12345 het volgende:
[..]
REQ geweldige coin! Één van de weinige coins die ik in de toekomst gebruikt zie worden
Welke wallet gebruik jij voor je REQ coins?
Ik zag laatst ook 'blockchain messenger join now!' Toen bedacht ik me ; Er zijn toch honderden messengersquote:Op zondag 10 december 2017 20:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar is daar een blockchain voor nodig?
Er zijn al talloze websites die hetzelfde aanbieden zonder dubbele tickets. Toch?
Vraag me dan alleen af wat de toegevoegde waarde is voor de verkopende kant...we hebben nu ook ticketswap etc...quote:Op zondag 10 december 2017 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah cool, dat klinkt al interessanter. Zal er even naar gaan kijken.
Is nog tot de 13e zie ik.
Een blockchain messenger vind ik juist wel wat. Echte peer to peer berichten zonder dat er een instantie tussen kan zitten.quote:Op zondag 10 december 2017 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag laatst ook 'blockchain messenger join now!' Toen bedacht ik me ; Er zijn toch honderden messengers
Ja precies, maar als het de woekerprijzen van sommige tickets zegt te kunnen voorkomen.. Het onderzoeken waard.quote:Op zondag 10 december 2017 20:29 schreef descon het volgende:
[..]
Vraag me dan alleen af wat de toegevoegde waarde is voor de verkopende kant...we hebben nu ook ticketswap etc...
Concept staat me wel aan trouwens...morgen maar eens inlezen
Moet alleen ff doorstijgen naar 90$, dit gaat nergens over.quote:
Neuh keer wat geld eruit halen voor een verbouwingquote:Op zondag 10 december 2017 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oei. Eind target gehaald? Of ander project voor ogen?
Mainnet moet nog released worden.quote:Op zondag 10 december 2017 20:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Moet alleen ff doorstijgen naar 90$, dit gaat nergens over.
Tsja risico van het vak.quote:Op zondag 10 december 2017 20:34 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Gequote voor wanneer Waves op $100 staat.
Sowiesoquote:Op zondag 10 december 2017 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mainnet moet nog released worden.
Waves mag dan de decembermaand zijn, 2018 wordt Aeternity jaar
Sowieso. Dit is pas het begin, als ik nu uitcash denk ik dat ik mezelf over een tijdje voor m'n kop sla.quote:
Been there, done that.quote:Op zondag 10 december 2017 20:35 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Sowieso. Dit is pas het begin, als ik nu uitcash denk ik dat ik mezelf over een tijdje voor m'n kop sla.
oh nee, markets timen met munten die ik eigenlijk nog wel wil heb ik wel afgeleerdquote:Op zondag 10 december 2017 20:36 schreef leolinedance het volgende:
Misschien koop ik Waves wel weer terug na de dump
Ja maar ik wil niet zo nodigquote:Op zondag 10 december 2017 20:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh nee, markets timen met munten die ik eigenlijk nog wel wil heb ik wel afgeleerd
Denken dat ETH mee gaatquote:
Neuh, is genoegquote:Op zondag 10 december 2017 20:43 schreef leolinedance het volgende:
Waves lite naar Bittrex duurt ook effe zeg. Had zeker wat meer fee mee moeten geven dan die standaard 0,001
Is al, volgens NOS journaalquote:Op zondag 10 december 2017 20:37 schreef TwenteFC het volgende:
Dat futures gebeuren gaat ook vandaag live of niet?
Bloedserieusquote:Op zondag 10 december 2017 20:44 schreef TwenteFC het volgende:
Vanwaar de AE hype hier? Of is het een lolletje.
quote:Op zondag 10 december 2017 20:37 schreef BadVlad het volgende:
2018 wordt het jaar van de draken.
[ afbeelding ]
De eindgebruiker ziet dat hij een ticket heeft voor een evenement. Het is niets meer dan dat, de distributie van de tickets.quote:Op zondag 10 december 2017 20:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
heb je de coin nodig voor de app? zie wel dat ze al samenwerken met theaterproducenten.
Ja natuurlijkquote:Op zondag 10 december 2017 20:48 schreef BadVlad het volgende:
Werken jullie eigenlijk allemaal nog? Ik heb even een pauze genomen van een paar maanden maar ik moet toch zeggen dat ik werken een beetje mis.
Jazeker, voor mijzelf wel. Al kan ik sowieso nog lang niet stoppen.quote:Op zondag 10 december 2017 20:48 schreef BadVlad het volgende:
Werken jullie eigenlijk allemaal nog? Ik heb even een pauze genomen van een paar maanden, maar ik moet toch zeggen dat ik werken een beetje mis.
Wat moet je anders doen op momenten dat alles in de min staat.quote:Op zondag 10 december 2017 20:48 schreef BadVlad het volgende:
Werken jullie eigenlijk allemaal nog? Ik heb even een pauze genomen van een paar maanden, maar ik moet toch zeggen dat ik werken een beetje mis.
Niet voor een baas in ieder geval en het bevalt primaquote:Op zondag 10 december 2017 20:48 schreef BadVlad het volgende:
Voor mezelf.quote:Op zondag 10 december 2017 20:48 schreef BadVlad het volgende:
je hebt altijd een baas.quote:Op zondag 10 december 2017 20:51 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Niet voor een baas in ieder geval en het bevalt prima
Serieus. Die hebben echt een goed product. Goed er was wat geneuzel met die hack. Maar daar hebben meer grote jongens last van gehadquote:Op zondag 10 december 2017 20:44 schreef TwenteFC het volgende:
Was ik al bang voor, die Liqui doet het nietquote:Op zondag 10 december 2017 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles staat op Liqui tot nu toe. Tokens zijn ook nog niet echt verhandelbaar.
Heb je daar geprobeerd Aeternity te kopen?quote:Op zondag 10 december 2017 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Was ik al bang voor, die Liqui doet het niet
Nee, hij loopt al vast bij een poging tot registrerenquote:Op zondag 10 december 2017 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je daar geprobeerd Aeternity te kopen?
Nee sinds eind augustus niet meer. Het bevalt me gigantisch en ik mis werken als kiespijn. Full time werken is maar een vervelend iets wat al je tijd opslurpt en stress geeft.quote:Op zondag 10 december 2017 20:48 schreef BadVlad het volgende:
Ik wel, en dat lukte prima een paar weken geleden.quote:Op zondag 10 december 2017 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je daar geprobeerd Aeternity te kopen?
quote:Op zondag 10 december 2017 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Serieus. Die hebben echt een goed product. Goed er was wat geneuzel met die hack. Maar daar hebben meer grote jongens last van gehad
Wat doen ze dan? Volgens mij hebben ze namelijk nog niet eens een eigen netwerk. Dus ze beloven misschien een goed product.quote:Op zondag 10 december 2017 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Serieus. Die hebben echt een goed product. Goed er was wat geneuzel met die hack. Maar daar hebben meer grote jongens last van gehad
Hier dus bijna precies hetzelfde. Wellicht ga ik wel iets zoeken wat mij echt voldoening geeft en parttime natuurlijk.quote:Op zondag 10 december 2017 21:01 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee sinds eind augustus niet meer. Het bevalt me gigantisch en ik mis werken als kiespijn. Full time werken is maar een vervelend iets wat al je tijd opslurpt en stress geeft.
Ik weet niet of ik in de toekomst nog een baantje nodig heb maar ik doe er alles aan om dat te vermijden. Ik heb zelf genoeg dingen te doen dus vervelen hoef ik me sowieso nooit. En als ik wel weer moet werken zal ik hooguit 24 uur per week werken.
In eerste instantie stopte ik omdat ik ook een pauze nodig had. Maar het bevalt zo goed dat ik het liefst nooit meer ga werken. En als crypto nu naar 0 zakt dan zit ik voor de komende 1 tot 2 jaar sowieso nog goed
Dat kunnen zij 100 keer beter uitleggen dan ik.quote:Op zondag 10 december 2017 21:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wel, en dat lukte prima een paar weken geleden.
Maar heb je dan echt de tokens, of de belofte dat er een token voor je gereserveerd wordt? En hou je ze op die exchange of heb je ze overgeheveld naar MeW?quote:Op zondag 10 december 2017 21:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wel, en dat lukte prima een paar weken geleden.
Ik vind dat echt knap hoor. Zelf zou ik dat niet snel durven. Met mijn bedrag in crypto, spaargeld en beleggingen kunnen we het best even uitzingen. Daarnaast nog websites met 1/3 maandsalaris aan inkomsten, maar het idee dat het allemaal naar de klote kan zit mij niet lekker. Er moet wel een hypotheek worden betaald en gezin onderhoudenquote:Op zondag 10 december 2017 21:01 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee sinds eind augustus niet meer. Het bevalt me gigantisch en ik mis werken als kiespijn. Full time werken is maar een vervelend iets wat al je tijd opslurpt en stress geeft.
Ik weet niet of ik in de toekomst nog een baantje nodig heb maar ik doe er alles aan om dat te vermijden. Ik heb zelf genoeg dingen te doen dus vervelen hoef ik me sowieso nooit. En als ik wel weer moet werken zal ik hooguit 24 uur per week werken.
In eerste instantie stopte ik omdat ik ook een pauze nodig had. Maar het bevalt zo goed dat ik het liefst nooit meer ga werken. En als crypto nu naar 0 zakt dan zit ik voor de komende 1 tot 2 jaar sowieso nog goed
Nee , echt de tokens. Had er al een haffel van de ICO maar heb bijgekocht. Zitten in NEW.quote:Op zondag 10 december 2017 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar heb je dan echt de tokens, of de belofte dat er een token voor je gereserveerd wordt? En hou je ze op die exchange of heb je ze overgeheveld naar MeW?
Daar is een leuk plaatje overquote:Op zondag 10 december 2017 21:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Dat werken, dat moet in je aard liggen.
Van mijn favoriete serie, dat zijn allemaal voorbeelden voor mij.quote:Op zondag 10 december 2017 21:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar is een leuk plaatje over
Ik deed het ook niet zomaar en durfde die onzekerheid ook eigenlijk helemaal niet aan. Maar ik zat steeds slechter in mijn vel, had veel te veel stress en mijn lichaam trok het niet meer (geen fysiek zwaar werk maar door de stress kreeg ik hele vervelende klachten). En op een gegeven wist ik gewoon dat stoppen en een lange pauze nemen de beste optie was. Want ik wist zeker dat als ik zo door zou gaan ik sowieso een dikke vette burnout zou krijgen.quote:Op zondag 10 december 2017 21:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind dat echt knap hoor. Zelf zou ik dat niet snel durven. Met mijn bedrag in crypto, spaargeld en beleggingen kunnen we het best even uitzingen. Daarnaast nog een website met 1/3 maandsalaris aan inkomsten, maar het idee dat het allemaal naar de klote kan zit mij niet lekker. Er moet wel een hypotheek worden betaald en gezin onderhouden![]()
Wel zou ik graag 3 á 4 dagen gaan werken, maar dat accepteert mijn werkgever niet. En daar is ook teveel werk voor, dus zou vermoedelijk alleen maar meer stress opleveren.
quote:Op zondag 10 december 2017 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan het ook echt niet
Deze zomer 28 uur gewerkt, iets wat ik prima kan pruimen, maar veel meer had het niet moeten zijn.
de tijd zal dit leren......quote:Op zondag 10 december 2017 21:23 schreef RobinaHoed het volgende:
ik lees berichten dat door die Bitcoin futures het afgelopen is met die dikke koersstijgingen van de Bitcoin. Klopt dit?
Nee.quote:Op zondag 10 december 2017 21:23 schreef RobinaHoed het volgende:
ik lees berichten dat door die Bitcoin futures het afgelopen is met die dikke koersstijgingen van de Bitcoin. Klopt dit?
Zeker. Vanaf morgen is de bitcoinprijs gecapped op een stijging en daling van 0.5% per week. Het traden wordt stilgelegd als het meer is.quote:Op zondag 10 december 2017 21:23 schreef RobinaHoed het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2017 21:25 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zeker. Vanaf morgen is de bitcoinprijs gecapped op een stijging en daling van 0.5% per week. Het traden wordt stilgelegd als het meer is.
Ik heb gewoon bijgekocht even laterquote:Op zondag 10 december 2017 21:26 schreef Afwazig het volgende:
Ik zou best mee willen doen met die GUTS ico maar wil eigenlijk niet van mijn huidige bags af.
Top manquote:Op zondag 10 december 2017 21:22 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik deed het ook niet zomaar en durfde die onzekerheid ook eigenlijk helemaal niet aan. Maar ik zat steeds slechter in mijn vel, had veel te veel stress en mijn lichaam trok het niet meer (geen fysiek zwaar werk maar door de stress kreeg ik hele vervelende klachten). En op een gegeven wist ik gewoon dat stoppen en een lange pauze nemen de beste optie was. Want ik wist zeker dat als ik zo door zou gaan ik sowieso een dikke vette burnout zou krijgen.
Op het begin voelde ik me nog wat onzeker over de situatie maar nu na een paar maanden voel ik me er wel heel erg comfortabel bij.Zeker ook door de gigantische stijgingen in crypto van de laatste tijd. Wanneer het nodig is cash ik af en toe wat naar mijn bankrekening zodat ik altijd een dikke buffer heb mocht mijn crypto portfolio wegvallen. Zodat ik iig nog 1 tot 2 jaar vakantie kan houden
Bestaat die shizzl nog?quote:Op zondag 10 december 2017 20:44 schreef TwenteFC het volgende:
Ik vertrouw ze voor geen meter. Paar keer contact opgenomen voor het bounty programma maar nooit reactie gehad. Blijkbaar interesseert het ze niet zo veel.quote:Op zondag 10 december 2017 21:26 schreef Afwazig het volgende:
Ik zou best mee willen doen met die GUTS ico maar wil eigenlijk niet van mijn huidige bags af.
twitter:SatoshiLite twitterde op zondag 10-12-2017 om 21:19:31Fiat is to gold as lightning network is to Bitcoin.Fiat was effectively a layer 2 solution to scaling gold. It wa… https://t.co/XeYHBoqTsj reageer retweet
Wat doe je voor werk, als ik dat vragen magquote:Op zondag 10 december 2017 21:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik werk minstens 32 uur, als freelancer. Ik probeer een dag in de week vrij te houden om mijn vakgebied bij te houden en dingen voor mezelf te doen en dat lukt aardig. Ik kan me ook eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik stop met werken als het schip met geld echt binnenvaart. Daarvoor vind ik dat gewoon te leuk.
In 3 maanden 28 uur werken . Dat is 9 uur per maandquote:Op zondag 10 december 2017 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan het ook echt niet
Deze zomer 28 uur gewerkt, iets wat ik prima kan pruimen, maar veel meer had het niet moeten zijn.
Softwaredevelopment, development workflows, architectuur, dat soort dingen. Soms ook wat coaching en consultancy als daar vraag naar is.quote:Op zondag 10 december 2017 21:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk, als ik dat vragen mag
Je hebt werk- en sierpaardenquote:Op zondag 10 december 2017 21:42 schreef Oscar. het volgende:
[..]
In 3 maanden 28 uur werken . Dat is 9 uur per maand
Moet ie wel werkenquote:Op zondag 10 december 2017 21:44 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Bitonic. Man man man.
Zelfs Gdax is goedkoper.
Ah okay, cool.quote:Op zondag 10 december 2017 21:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Softwaredevelopment, development workflows, architectuur, dat soort dingen. Soms ook wat coaching en consultancy als daar vraag naar is.
whuttt, kennelijk had ik daar ook een account met nog 0.5 ETHquote:Op zondag 10 december 2017 21:44 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Bitonic. Man man man.
Zelfs Gdax is goedkoper.
twitter:SoylentMerchant twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 01:59:16$BTC https://t.co/KDFxRsDges reageer retweet
quote:Op zondag 10 december 2017 21:47 schreef Oscar. het volgende:
[..]
whuttt, kennelijk had ik daar ook een account met nog 0.5 ETH
thans voor de reminder
doe eerst voor 2-3jr ervaring via een detacheerder op en bouw ondertussen een netwerk op....quote:Op zondag 10 december 2017 21:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ah okay, cool.
Over 2 a 3 jaartjes wil ik aan de slag als zpp'er, ook in de IT.
Kom je makkelijk aan opdrachten of heb je wel eens dat je weken zonder zit?
Bitstamp kan ik proberenquote:Op zondag 10 december 2017 21:48 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Bitstamp? Kraken? Bl3P?
Ik probeer jullie alleen maar geld te besparen.
koop je toch ETH ipv BTCquote:Op zondag 10 december 2017 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Bitstamp kan ik proberen
Kraken hoor ik steeds slechte dingen over, Bl3P neemt geen nieuwe aanmeldingen aan, Litebit loopt steeds vast, Bitonic heeft geen voorraad, Gdax blijft hangen in de aanmelding...
Gaat lekker
Dan doe je ETH -> BTC -> coinquote:Op zondag 10 december 2017 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
De coin de ik wil kopen is alleen te verhandelen met BTC
Kraken is inderdaad vaak down. Ik zou ook niet kopen via Gdax maar alleen verkopen. Gdax is vaak aanzienlijk duurder dan andere.quote:Op zondag 10 december 2017 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Bitstamp kan ik proberen
Kraken hoor ik steeds slechte dingen over, Bl3P neemt geen nieuwe aanmeldingen aan, Litebit loopt steeds vast, Bitonic heeft geen voorraad, Gdax blijft hangen in de aanmelding...
Gaat lekker
Als ik wil heb ik voor 168 uur per week werk.quote:Op zondag 10 december 2017 21:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ah okay, cool.
Vorig jaar voor mezelf begonnen, kom om in het werk.quote:Op zondag 10 december 2017 21:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ah okay, cool.
Ik kan natuurlijk geen enkele garantie geven maar zowel Lisk als Waves gaan nog wel de ¤20 aantikken binnen 6 maand, verwacht ik.quote:
MaGNeT, wat verwacht jij van MRT? Ik zag namelijk wat FUD hierover op Telegram. Gewoon blijven hodlen?quote:Op zondag 10 december 2017 22:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk geen enkele garantie geven maar zowel Lisk als Waves gaan nog wel de ¤20 aantikken binnen 6 maand, verwacht ik.
Welke FUD?quote:Op zondag 10 december 2017 22:23 schreef BadVlad het volgende:
[..]
MaGNeT, wat verwacht jij van MRT? Ik zag namelijk wat FUD hierover op Telegram. Gewoon blijven hodlen?
Voor welke coin? Ik volg alleen de Wavescommunity en Sashaquote:Op zondag 10 december 2017 22:28 schreef richolio het volgende:
Wat zijn wat aan te raden Telegram channels?
Ook voor een schappelijk uurtarief? Dus niet 40-50 euroquote:Op zondag 10 december 2017 21:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als ik wil heb ik voor 168 uur per week werk.
Ook IT?quote:Op zondag 10 december 2017 22:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vorig jaar voor mezelf begonnen, kom om in het werk.
Ik ben bang dat dat Q3/Q4 2018 release van de SDK te laat komt met de steeds maar sneller groeiende cryptomarkt. Gemiste deadlines en die met aanzienlijke tijd worden verschoven, slecht communicerende team naar de community toe etc.quote:
https://t.me/joinchat/GXEWy0LIjjDvRxbnGeSfPwquote:Op zondag 10 december 2017 22:28 schreef richolio het volgende:
Wat zijn wat aan te raden Telegram channels?
Er waren geen harde deadlines en de nieuwe roadmap is duidelijk.quote:Op zondag 10 december 2017 22:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat Q3/Q4 2018 release van de SDK te laat komt met de steeds maar sneller groeiende cryptomarkt. Gemiste deadlines en die met aanzienlijke tijd worden verschoven, slecht communicerende team naar de community toe etc.
Geneuzel met de hackquote:Op zondag 10 december 2017 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naja, die hack was een bug in de multisig wallet van Parity, een ETH wallet notabenequote:Op zondag 10 december 2017 22:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Geneuzel met de hack
Man dat hele project viel uit elkaar met oprichters en devs die over elkaar heen vielen, egostrijd, geen actieve ontwikkeling. Toen ook nog een enorme hack. Nee, Aeternity heb ik echt 0,0 vertrouwen in.
T zal vast wel gehyped en gepumpt worden, maar de fundamentals zijn echt nietd waard voor mij.
Waar staat "NG" eigenlijk voor?quote:Op zondag 10 december 2017 22:39 schreef MaGNeT het volgende:
Alles in "cryptospace" is nieuw, de projecten zijn bijna allemaal pioniers.
Kijk naar Waves, ze hadden niet meer dan een whitepaper over "Bitcoin-NG" en amper 2 jaar later hebben ze Waves-NG geactiveerd op hun blockchain.
http://hackingdistributed.com/2015/10/14/bitcoin-ng/
https://allquantor.at/blockchainbib/pdf/eyal2016bitcoinng.pdf
dacht dat daar een wave topic voor was.quote:Op zondag 10 december 2017 22:43 schreef kthxbye het volgende:
The Waves cult is strong in this topic. Binnenkort maar weer eens wat Waves dumpen.
Ok fair.. toch denk ik dat er echt nog wel potentie in zit. 15 euro zeker.quote:Op zondag 10 december 2017 22:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat Q3/Q4 2018 release van de SDK te laat komt met de steeds maar sneller groeiende cryptomarkt. Gemiste deadlines en die met aanzienlijke tijd worden verschoven, slecht communicerende team naar de community toe etc.
https://www.amazon.com/Bl(...)siness/dp/1101980133quote:Op zondag 10 december 2017 22:47 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Heeft er iemand nog een goede tip voor een (e)boek over blockchain?
https://www.bol.com/nl/p/the-internet-of-money/9200000065676901/quote:Op zondag 10 december 2017 22:47 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/mastering-bitcoin/9200000061272366quote:Op zondag 10 december 2017 22:47 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
quote:Intended Audience
This book is mostly intended for coders. If you can use a programming language, this book will teach you how cryptographic currencies work, how to use them, and how to develop software that works with them. The first few chapters are also suitable as an in-depth introduction to bitcoin for noncoders--those trying to understand the inner workings of bitcoin and cryptocurrencies.
Andreas doet goede zaken met onze tipsquote:Op zondag 10 december 2017 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/mastering-bitcoin/9200000061272366
Heb net linkjes erbij gezet om 'm gratis te lezen op GitHub.quote:Op zondag 10 december 2017 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Andreas doet goede zaken met onze tips
En interessant? Lees wel in veel reviews dat er weinig diepgang in zit.quote:Op zondag 10 december 2017 22:52 schreef kthxbye het volgende:
[..]
https://www.amazon.com/Bl(...)siness/dp/1101980133
ben deze nu aan het lezen
Klopt! Het is erg evangelisch over blockchain, ik mis een kritische blik en wat meer diepgang idd. Maar blijft interessant om te lezen.quote:Op zondag 10 december 2017 23:14 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
En interessant? Lees wel in veel reviews dat er weinig diepgang in zit.
Dit boek is een verzameling van toespraken zie ik. Ik weet niet of dat wel lekker leest. Heb je hem zelf gelezen?quote:Op zondag 10 december 2017 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/the-internet-of-money/9200000065676901/
Waarom zit er een referral in je link?quote:Op zondag 10 december 2017 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/the-internet-of-money/9200000065676901/
Heb hem besteld op aanraden van hier, komt als het goed is morgen met de post!quote:Op zondag 10 december 2017 23:17 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Dit boek is een verzameling van toespraken zie ik. Ik weet niet of dat wel lekker leest. Heb je hem zelf gelezen?
Gaat dit boek niet puur over Bitcoin?quote:Op zondag 10 december 2017 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/mastering-bitcoin/9200000061272366
Ook te vinden op https://github.com/bitcoinbook/bitcoinbook/tree/second_edition
(de chxx.asciidoc documenten, bijvoorbeeld Hoofdstuk 1, Hoofdstuk 2, etc)
Dit boek gaat technisch diep in op de werking van de blockchain, vooral interessant voor bijv. programmeurs.
[..]
Als ik op blockchain zoek krijg ik zoveel boeken, vandaar mijn vraag hier 😀quote:Op zondag 10 december 2017 23:16 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Klopt! Het is erg evangelisch over blockchain, ik mis een kritische blik en wat meer diepgang idd. Maar blijft interessant om te lezen.
Welke boeken kijk je nog meer naar?
Whut? In hoeverre is mijn link anders dan die van Tourniquet? Gewoon gedeeld van Bol.quote:Op zondag 10 december 2017 23:18 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Waarom zit er een referral in je link?
Fok voegt automatisch hun eigen referral toequote:Op zondag 10 december 2017 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut? In hoeverre is mijn link anders dan die van Tourniquet? Gewoon gedeeld van Bol
Of trap ik in een grap?
In de Waves client staat het veilig.quote:Op zondag 10 december 2017 23:22 schreef richolio het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen Waves kopen/holden in de Waves client en gewoon op Bittrex?
Gebruiksvriendelijkheid. Ik laat in het midden welke gebruiksvriendelijker is.quote:Op zondag 10 december 2017 23:22 schreef richolio het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen Waves kopen/holden in de Waves client en gewoon op Bittrex?
Oh, ik dacht al, ik zie niks raars aan m'n link. Dacht dat het een grapje was wegens de referralwaarschuwing in topicpointer. Dan moet BadVlad bij Danny zijn dus.quote:Op zondag 10 december 2017 23:21 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Fok voegt automatisch hun eigen referral toe
Waarom zou Bittrex minder veilig zijn?quote:Op zondag 10 december 2017 23:22 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
In de Waves client staat het veilig.
Nou, Bittrex dusquote:Op zondag 10 december 2017 23:23 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Gebruiksvriendelijkheid. Ik laat in het midden welke gebruiksvriendelijker is.
Grotendeels wel, maar het is een goede start, want alles is tenslotte met Bitcoin begonnen. Het geeft je een diepe kennis over de werking van de Bitcoin-blockchain en dat is de basis van elke cryptocurrency. Je kunt 'm gewoon gratis lezen op GitHub dus ik zou zeggen: probeer eens een paar hoofdstukken.quote:Op zondag 10 december 2017 23:18 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Gaat dit boek niet puur over Bitcoin?
Je krijgt extra tokens als je je waves in je waves client zet.quote:Op zondag 10 december 2017 23:22 schreef richolio het volgende:
Bittrex heeft jouw coins in hun beheer, kan van alles mee gebeuren. In de Waves client heb je je coins in eigen beheer.quote:Op zondag 10 december 2017 23:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom zou Bittrex minder veilig zijn?
In de client staat het idd veilig.quote:Op zondag 10 december 2017 23:22 schreef richolio het volgende:
Tourniquet heeft ook een referral!quote:Op zondag 10 december 2017 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut? In hoeverre is mijn link anders dan die van Tourniquet? Gewoon gedeeld van Bol.
Of trap ik in een grap?
Ja blijkbaar. Net zoals als je Ziggo of Marktplaats typt het ook automatisch linkjes worden.quote:Op zondag 10 december 2017 23:26 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Tourniquet heeft ook een referral!Doe Bol.com/Fok dat soms automatisch ofzo?
quote:Op zondag 10 december 2017 23:26 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Tourniquet heeft ook een referral!Doe Bol.com/Fok dat soms automatisch ofzo?
quote:Op zondag 10 december 2017 23:21 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Fok voegt automatisch hun eigen referral toe
Heb jij enig idee hoe lang Wall Street zo'n spelletje speelt? Ik begrijp dus dat Wall Street nu een beetje de prijs probeert te drukken van Bitcoin zodat ze futures contracten kunnen afsluiten waarbij ze de koopoptie nemen. Travis neemt als voorbeeld $16k. Vervolgens gaan die Wall Street leipo's de koers van Bitcoin keihard pumpen via exchanges en daarna de future contracten 'activeren' of hoe je dat ook noemt in vaktaal.quote:
Ze is ZetaOS niet!quote:Op zondag 10 december 2017 23:32 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ik dacht al dat Greys een list had verzonnen om aan 1 BTC te komen.
- Wie schrijft die future contracten? Wie is er zo dom dit te doen, als je weet hoe manipulatief dit spelletje kan zijn.quote:Op zondag 10 december 2017 23:30 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoe lang Wall Street zo'n spelletje speelt? Ik begrijp dus dat Wall Street nu een beetje de prijs probeert te drukken van Bitcoin zodat ze futures contracten kunnen afsluiten waarbij ze de koopoptie nemen. Travis neemt als voorbeeld $16k. Vervolgens gaan die Wall Street leipo's de koers van Bitcoin keihard pumpen via exchanges en daarna de future contracten 'activeren' of hoe je dat ook noemt in vaktaal.
Ik heb hierover een paar vragen:
- Wie schrijft die future contracten? Wie is er zo dom dit te doen, als je weet hoe manipulatief dit spelletje kan zijn.
- Kan de taker van de future contract zelf beslissen wanneer deze uitgevoerd moet worden? Of kan dit pas na x aantal tijd?
- Is het niet slim je Bitcoin te dumpen als je denkt dat ie een piek behaald heeft en lekker in alts te gaan zitten?
je brengt me op ideeën.quote:Op zondag 10 december 2017 23:38 schreef descon het volgende:
Ben benieuwd wat de futures gaan doen...als je een BTC whale bent en je sluit een future af dat de koers naar beneden gaat en je dumpt je BTC met winst is dat toch lekker cashen lijkt me?
niet iedereen die sinterklaas wil houden zoals het is is een racistquote:Op zondag 10 december 2017 23:38 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja weg met die racist met z'n Sinterklaas propaganda!
Precies waar ik op doelde. Die kinderachtige banners en iconsquote:Op zondag 10 december 2017 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet iedereen die sinterklaas wil houden zoals het is is een racist
maar die banners en icoontjes zijn wel bijzonder treurig
Ohquote:Op zondag 10 december 2017 23:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
als btc naar beneden gaat gaan alts ook mee, lijkt me logisch.
Mijn glazen bol weet het.quote:Op zondag 10 december 2017 23:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
niemand die t weet, zelfs de experts niet.
quote:Op zondag 10 december 2017 23:50 schreef Frans449 het volgende:
http://itsalmo.st/#cboebitcoinfutures
Hier de link. Kun je het volgen....
Mail van Gemini mbt de CBOE futuresquote:Cboe Futures Exchange Plans to Offer Trading in Bitcoin Futures Beginning 6:00 p.m. EST on Sunday, December 10th
Gemini is excited to announce that Bitcoin (USD) Futures Contracts will begin trading on the Cboe Futures Exchange, LLC (CFE) starting at 6:00 p.m. EST on Sunday December 10th, 2017 under the ticker symbol “XBT” (contract specifications | fact sheet). Monday, December 11th, will be the first full day of trading, and there will be no trading fees for XBT futures in the month of December.
XBT futures are cash-settled contracts based on Gemini’s auction price for bitcoin, denominated in U.S. dollars. XBT futures are specifically designed to allow participants to implement straightforward trading strategies, through settlement to a single, tradeable auction price.
XBT futures will cash-settle on the third Wednesday of the month
Final settlement value (XBTS) will reflect the Gemini 4:00 p.m. ET daily bitcoin auction price
XBT futures will enable investors to take a directional view on the price of bitcoin (both long and short), gain exposure to bitcoin prices, or hedge their existing bitcoin positions
XBT futures will bring benefits to traders, including transparency, efficient price discovery, deep liquidity and centralized clearing
CFE is regulated by the Commodity Futures Trading Commission (CFTC)
Gemini is a New York trust company regulated by the New York Department of Financial Services (NYSDFS)
Gemini and CFE have cross-market surveillance and information-sharing agreements in place
Visit our website to learn more about Gemini auctions, accessing our APIs and consuming Gemini market data, and our institutional offering as well as cross-connects to our matching engine. Visit Cboe’s website to learn more about XBT futures.
Las ergens een stuk waarbij ze de introductie van de goud futures en de impact op de prijs lieten zien.quote:Op zondag 10 december 2017 23:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
niemand die t weet, zelfs de experts niet.
nog een paar minutenquote:
Kortste future was een week geloof ik.quote:Op maandag 11 december 2017 00:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Die future contracts zijn voor een maand ofzo, alsof dat zo snel gevolgen heeft dan.
Zover ik weet nog niet.quote:Op maandag 11 december 2017 00:03 schreef descon het volgende:
[..]
Kortste future was een week geloof ik.
van 14.8 naar 16.4k op GDAX met echt veel volumequote:Op maandag 11 december 2017 00:06 schreef Typisch het volgende:
Wat gebeurt er? Kan effe niet kijken..
ken jij de suicide hotline uit je hoofd, of de kindertelefoon ofzoquote:
iddquote:
1-800-273-8255quote:Op maandag 11 december 2017 00:07 schreef richolio het volgende:
[..]
ken jij de suicide hotline uit je hoofd, of de kindertelefoon ofzo
dm me
Niet als plankton tussen de walvissen gaan zwemmenquote:Op maandag 11 december 2017 00:13 schreef kthxbye het volgende:
Mensen,
niet traden nu
laat de grote jongens hun spelletjes maar spelen en wacht tot de dust gesettled is.
Nattekat gaat nu tradenquote:Op maandag 11 december 2017 00:13 schreef kthxbye het volgende:
Mensen,
niet traden nu
laat de grote jongens hun spelletjes maar spelen en wacht tot de dust gesettled is.
Ja wachten tot het stof is neergedaald was ook mijn idee.quote:Op maandag 11 december 2017 00:13 schreef kthxbye het volgende:
Mensen,
niet traden nu
quote:Op maandag 11 december 2017 00:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Niet als plankton tussen de walvissen gaan zwemmen
ik hoor bij de grote jongens. ik treet.quote:Op maandag 11 december 2017 00:13 schreef kthxbye het volgende:
Mensen,
niet traden nu
quote:Op maandag 11 december 2017 00:17 schreef RedFever007 het volgende:
ik zie het morgen wel denk ik, verkopen was wellicht niet het beste idee achteraf gezien maar goed.
twitter:BitmexRekt twitterde op maandag 11-12-2017 om 00:02:06Liquidated short on XBTUSD: Buy 2,344,883 @ 15239 💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯🔥⚡ ~ BEYOND GODLIKE x13 reageer retweet
op $9999quote:Op maandag 11 december 2017 00:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je kan altijd een lagere buy zetten als je daar rustiger van wordt.
geen lambo voor jou helaas.quote:Op maandag 11 december 2017 00:17 schreef RedFever007 het volgende:
ik zie het morgen wel denk ik, verkopen was wellicht niet het beste idee achteraf gezien maar goed.
Ik snap hier niks van. Kan je het uitleggen?quote:Op maandag 11 december 2017 00:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
https://twitter.com/BitmexRekt
Dit twitter account gaat fantastisch worden
quote:Op maandag 11 december 2017 00:20 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik snap hier niks van. Kan je het uitleggen?
twitter:Dubhghlas twitterde op maandag 11-12-2017 om 00:09:14@schnellzz23 @BitmexRekt Someone bet over $2 million that Bitcoin would go down. It went up. reageer retweet
quote:Op maandag 11 december 2017 00:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]twitter:Dubhghlas twitterde op maandag 11-12-2017 om 00:09:14@schnellzz23 @BitmexRekt Someone bet over $2 million that Bitcoin would go down. It went up. reageer retweet
Met deze site kun je zelf misschien een inschatting maken. In de grafiek zijn de ungeconfirmde transacties te zien en de bijbehorende fee.quote:Op maandag 11 december 2017 00:29 schreef Rockiejj het volgende:
Ik wil mijn bitcoins verhuizen van wallet, nu heeft dit geen enorme haast daar ik sowieso tot einde van dit jaar wil sparen. Op hoeveel sat/b zal ik hem instellen? Ik zie dat 20 sat/b ongeveer 144 blocks duurt (1 dag), wat is jullie ervaring hiermee?
Rekt.quote:Op maandag 11 december 2017 00:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En zn margin geliquideerd, glorious.
Jezus.quote:Op maandag 11 december 2017 00:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]twitter:Dubhghlas twitterde op maandag 11-12-2017 om 00:09:14@schnellzz23 @BitmexRekt Someone bet over $2 million that Bitcoin would go down. It went up. reageer retweet
Mijn ervaring is dat het met 0,001 BTC binnen een half uur gefixt is. Op een beetje bedrag is dat wel te doen.quote:Op maandag 11 december 2017 00:29 schreef Rockiejj het volgende:
Ik wil mijn bitcoins verhuizen van wallet, nu heeft dit geen enorme haast daar ik sowieso tot einde van dit jaar wil sparen. Op hoeveel sat/b zal ik hem instellen? Ik zie dat 20 sat/b ongeveer 144 blocks duurt (1 dag), wat is jullie ervaring hiermee?
Alle waves?quote:Op maandag 11 december 2017 00:40 schreef leolinedance het volgende:
Dit is best gunstig nu ik mijn Waves heb omgezet in BTC. Morgen naar fiat
Hm, vind je?quote:Op maandag 11 december 2017 01:16 schreef richolio het volgende:
Jezus wat kut dat Bitfinex, dan is Bittrex toch wel echt een verademing hoor (qua interface)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |