abonnement Unibet Coolblue
pi_175632536
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:04 schreef Hathor het volgende:
Ongelofelijk hoe die Arabieren helemaal kruisdol worden als een mafkees in Amerika iets zegt over Jeruzalem. :') En dan die Palestijnen in Malmo....ik neem aan dat dat vluchtelingen zijn? Eerst vluchten uit je land en dan duizenden kilometers verderop een grote bek gaan opzetten...heel indrukwekkend hoor. :')
Hoeveel superstoere beelden ik al niet voorbij heb zien komen uit Irak en Syrië waarin arabieren bezwoeren te gaan winnen of sterven om een uurtje later heel hard weg te rennen of rijden. Volgens mij moet je al die grootspraak niet al te letterlijk nemen. Ze nemen zichzelf namelijk ook niet serieus.
pi_175632627
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Leolucassen twitterde op zondag 10-12-2017 om 09:43:43 Heeft Trump zijn excuses al aangeboden voor de aanval van deze laffe klootzakken? https://t.co/h2YR1h5UHa reageer retweet
Ook hier geven linkse deugdebielen Trump de schuld.
Ik vind die interne logica van moderne progressievelingen altijd zo bijzonder. Gekleurde mensen zijn gelijk aan witte mensen, maar zodra er een paar doorslaan is het de schuld van een blanke man aan de andere kant van de wereld. En dan iedereen rechts van D66 afschilderen als de racist.
pi_175638334
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 21:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik vind die interne logica van moderne progressievelingen altijd zo bijzonder. Gekleurde mensen zijn gelijk aan witte mensen, maar zodra er een paar doorslaan is het de schuld van een blanke man aan de andere kant van de wereld. En dan iedereen rechts van D66 afschilderen als de racist.
Kijk eens op de kamerlijsten van D66 en GL, opvallend wit. Hun bijeenkomsten ook. In hun ogen kunnen gekleurde mensen nergens verantwoordelijk voor zijn, wat tevens hun de platform biedt om als moreel superieure wereldverbeteraar en woordvoeder op te treden. Het echte racisme zit bij links.
pi_175638420
Europa heeft gefaald door de Islam masaal binnen te halen
I will do what i must !!
pi_175638452
Grenzen sluiten al dat islam troep buiten gooien en klaar maken voor oorlog
I will do what i must !!
pi_175640218
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, dankzij Khan blijft/is de bv de Hezbollahvlag ook gewoon legaal in Londen. En ja, die Jammeh zit waarschijnlijk in een linkse partij ook? Gewoon een wolf.
Rechts laat weer gewoon zijn verachting voor de vrijheid van meningsuiting zien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_175643746
Tijd voor een straatverbod voor alle mannen in Zweden. Dat is toch de Zweedse manier? Het ligt niet aan afkomst en cultuur maar aan hun geslacht...

Toch opmerkelijk hoe ver de Zwedelingen hierin gaan. Jeruzalem uitgeroepen tot hoofdstad, alle moslims piswoest op iedereen en vooral de Joden. Overal worden Joodse instellingen aangevallen door moslims maar de Zweedse politie wil niet zeggen wat de achtergrond is van de individuen die een Zweedse synagoge hebben aangevallen. Wat heeft die achtergrond daar tenslotte mee te maken? Alle mannen zijn schuldig!

Zucht...
pi_175643789
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Rechts laat weer gewoon zijn verachting voor de vrijheid van meningsuiting zien.
Die bestaat niet in het VK. Niet consequent iig. Daarom is het opvallend.
  maandag 11 december 2017 @ 15:30:13 #34
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_175646903
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik verwacht eerlijk gezegd van Khan net zomin actie tegen de demonstranten die Khaybar Khaybar roepen als dat deze kwam vanuit destijds Van Aartsen en nu Katrin Stjernfeldt Jammeh (burgemeester van Malmö, ja ik heb dit opgezocht). Jammeh is een Westafrikaanse en overwegend islamitische naam overigens, dus ik voorzie wat belangenverstrengeling hier.
Riepen ze geen Gaybar Gaybar?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 11 december 2017 @ 16:44:09 #35
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_175648577
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Riepen ze geen Gaybar Gaybar?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')