Nee, maar hiervan zijn er gewoon YT filmpjes en websites...quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:30 schreef summer2bird het volgende:
Ben jij zo iemand die zijn iPhone in de magnetron stopt wanneer 4chan dat zegt?
Dus je had wel research gedaan en dan toch nog die mensen op de schuld geven hequote:Op zaterdag 9 december 2017 19:32 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Nee, maar hiervan zijn er gewoon YT filmpjes en websites...
https://eten-en-drinken.i(...)-een-waterkoker.html
http://www.huurtent.nl/bl(...)e-waterkoker-122.asp
Ik zocht confirmatie.quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:36 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dus je had wel research gedaan en dan toch nog die mensen op de schuld geven he__!
Wat zit je nou willekeurige mods te bedanken manquote:Op zaterdag 9 december 2017 19:42 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Ik zocht confirmatie.![]()
Ik zie dat Mapima comments ook niet meer mogen. Thanks Pharkus
In de pan beweegt de pasta vanzelf doordat het water kookt...quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:55 schreef Jordy-B het volgende:
Je moet pasta altijd roeren als je het in het water kwakt, omdat het anders aan de bodem kan gaan plakken. Maar je kookt de pasta ook al in ongezouten water, dus weet jij veel.
Zag dat Pharkus de laatste was die een reactie geplaatst had, dus dan doe ik die aannamequote:Op zaterdag 9 december 2017 19:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat zit je nou willekeurige mods te bedanken man
Vertel dat maar aan die laag aangekoekte pasta in je waterkoker.quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:56 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
In de pan beweegt de pasta vanzelf doordat het water kookt...
Pharkus gooit ook standaard kutreacties wegquote:Op zaterdag 9 december 2017 19:57 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Zag dat Pharkus de laatste was die een reactie geplaatst had, dus dan doe ik die aanname
JA WEET IK VEEL DAT EEN WATERKOKER ANDERS WERKT!quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan die laag aangekoekte pasta in je waterkoker.
Waarom zijn mijn 90% reacties er nog?quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Pharkus gooit ook standaard kutreacties weg
Als je dat vervelend vind dan kun je het ook gewoon zeggen hequote:Op zaterdag 9 december 2017 19:42 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Ik zocht confirmatie.![]()
Ik zie dat Mapima comments ook niet meer mogen. Thanks Pharkus
Je had ook water bij de pasta moeten doen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:28 schreef Themonk5 het volgende:
Na wat tips van mensen in CUL, heb ik besloten mijn pasta in de waterkoker te koken....
Na 10 minuten begon dat ding te roken en stopte hij met koken. Die pasta onderaan tegen dat metaal is gewoon zwart geworden en nu gaat de waterkoker niet meer aan.![]()
Godverdomme een waterkoker van 30 euro...
Nu weer geld verspillen aan een nieuwe waterkoker.![]()
Ik ben er klaar mee. Ik eet vanavond niks meer en de visite krijgt gewoon een stuk koek.
Klacht: Mensen in CUL geven me slecht advies
Subklacht: Nieuwe waterkoker moeten kopen.
Nee, die werkt niet anders. Je moet pasta roeren als je het in het water gooit, anders koekt het aan. Lui-ste-ren.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:01 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
JA WEET IK VEEL DAT EEN WATERKOKER ANDERS WERKT!
Pharkus is gewoon een kutjequote:Op zaterdag 9 december 2017 20:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Pharkus gooit ook standaard kutreacties weg
...quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je had ook water bij de pasta moeten doen.
WERKT WEL ANDERS, WANT IN DE PAN ROER IK NOOIT EN BRAND HET NOOIT AAN!quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, die werkt niet anders. Je moet pasta roeren als je het in het water gooit, anders koekt het aan. Lui-ste-ren.
Laat mij nou eens met eer strijken jongenquote:Op zaterdag 9 december 2017 19:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze wilt een mod pijpen! En ze hoopt dat iemand hapt!quote:Op zaterdag 9 december 2017 19:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Over je noedels zei je wel wat anders.quote:Op zaterdag 9 december 2017 20:04 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
WERKT WEL ANDERS, WANT IN DE PAN ROER IK NOOIT EN BRAND HET NOOIT AAN!
quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:53 schreef Themonk5 het volgende:
Ik wilde dus instant noedels maken, zijn ze aangebrand...Vergeten dat ze in de pan zaten, dus hebben meer dan een uur zitten koken voordat ik opeens brand rook.
![]()
Pan natuurlijk helemaal zwart, dus moet ik een nieuwe kopen...![]()
![]()
Klacht: Noedels verbrand, dus geen avondeten...
Subklacht: Dure pan van de Action naar de klote. Moet weer 5.99 euro uitgeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |