Zo koken ze toch niet goed? Ik kijk altijd gewoon naar wat er op de verpakking staat. Er staat dat ik ze 5 minuten in een pan moet laten koken.quote:Op zaterdag 9 december 2017 17:56 schreef defokkingfoker het volgende:
Hu zo maak je toch geen instant noedels ?
Ik doe de noedels altijd in een kom en dan warm water eroverheen
5 min in een kom met kokend water zetten bedoelen ze vast.. is geen spaghetti hequote:Op zaterdag 9 december 2017 17:59 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Zo koken ze toch niet goed? Ik kijk altijd gewoon naar wat er op de verpakking staat. Er staat dat ik ze 5 minuten in een pan moet laten koken.
Nee. Er staat dat je het in een pan moet laten koken en dan het water af moet gieten. Vervolgens doe je de zakjes poeder door de noedels heen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
5 min in een kom met kokend water zetten bedoelen ze vast.. is geen spaghetti he
1. Boil noodles in briskly boiling water (400 ml) and simmer for 3 minutes. 2. Mix all seasoning sachets (according to taste) on a plate while noodles are being cooked. 3. Remove noodles from water and drain well. 4. Add noodles to the seasonings, and mix well.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
5 min in een kom met kokend water zetten bedoelen ze vast.. is geen spaghetti he
1. Boil noodles in briskly boiling water (400 ml) and simmer for 3 minutes.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:03 schreef Nizno het volgende:
noedels moet je eigenlijk gewoon laten wellen, in heet water zetten en niet koken.
welke gebruik jij dan? van de appie of van een Chinese toko?quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:03 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
1. Boil noodles in briskly boiling water (400 ml) and simmer for 3 minutes. 2. Mix all seasoning sachets (according to taste) on a plate while noodles are being cooked. 3. Remove noodles from water and drain well. 4. Add noodles to the seasonings, and mix well.
ja dat het op jouw pakje staat zal mij niet uit maken.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:03 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
1. Boil noodles in briskly boiling water (400 ml) and simmer for 3 minutes.
als je ook nog 2 pannen hebt lukt dat je vast wel.......quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:05 schreef Themonk5 het volgende:
Heb nog wat paprika, uienpoeder, zout, pastasaus, kruidengehakt en macaroni liggen... Denk dat deze ingrediënten wel genoeg zijn om pasta te maken toch?
Instructies volgen altijd goed!!!quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat het op jouw pakje staat zal mij niet uit maken.
noodles doe je wellen, niet koken.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:07 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Instructies volgen altijd goed!!!
Jawel, met een eitje voor de gaines.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:05 schreef Themonk5 het volgende:
Heb nog wat paprika, uienpoeder, zout, pastasaus, kruidengehakt en macaroni liggen... Denk dat deze ingrediënten wel genoeg zijn om pasta te maken toch?
Hoezo 2 pannen? Heb nog een redelijk grote koekenpan.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je ook nog 2 pannen hebt lukt dat je vast wel.......
wel om denken dat je er niet bij weg loopt.
je gaat de macaroni koken in de saus?quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:07 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Hoezo 2 pannen? Heb nog een redelijk grote koekenpan.
Hoe wil je anders die macaroni en saus fiksen?quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:07 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Hoezo 2 pannen? Heb nog een redelijk grote koekenpan.
Eieren zijn goor man. Ik doe altijd gewoon wat eiwitpoeder door m'n gerechtenquote:Op zaterdag 9 december 2017 18:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel, met een eitje voor de gaines.
Ik zie altijd op Youtube dat die Italiaanse chefs water + pastasaus + macaroni in 1 pan doen en het water vervolgens ingetrokken wordt door de pasta.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
je gaat de macaroni koken in de saus?
vaak kook je dan eerst de macaroni en doe je die bij de saus in, maar gelukkig moet jij het eten, niet ikquote:Op zaterdag 9 december 2017 18:09 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Ik zie altijd op Youtube dat die Italiaanse chefs water + pastasaus + macaroni in 1 pan doen en het water vervolgens ingetrokken wordt door de pasta.
Hier niet aan gedacht...quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
vaak kook je dan eerst de macaroni en doe je die bij de saus in, maar gelukkig moet jij het eten, niet ik
doe er dan wat extra water bij want anders is de saus dik omdat de pasta ook water opneemt.quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:11 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Hier niet aan gedacht...Mijn kookkunsten zijn inderdaad niet van de hoogste plank
Thanks, nu kan ik alsnog 1 pan gebruiken.
Is me nog gelukt ook. Een beetje te vochtig, maar goed te doenquote:Op zaterdag 9 december 2017 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe er dan wat extra water bij want anders is de saus dik omdat de pasta ook water opneemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |