quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar pas vanaf 2003 was hij echt absurd dik.
1997:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2003:94 -> 97 zijn ook goede jaren geweest voor Endie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik nie. Oprotten met die gek. En zijn idiote bijnaam.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Veenstra is gewoon een mid-jaren 80 figuur uit een volkswijk, daar hou ik van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En dan wel juichen voor die debiele Unterbuchner.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik nie. Oprotten met die gek. En zijn idiote bijnaam.![]()
Beter dan Hopp.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan wel juichen voor die debiele Unterbuchner.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die pot tegen King.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel een hypetrain van je die gigantisch de fik is ingevlogen.161 finish om te winnen.
Ik was zo hype.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die Kyle is ook net een spook.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Mijn hypetrains zijn altijd goed.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die pot tegen King.161 finish om te winnen.
Ik was zo hype.
quote:Op zondag 30 november 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Daryl Gurney doet ook weer meetopshow
![]()
Wat genant was dit zeg.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn hypetrains zijn altijd goed.
[..]quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanavond het megatalent Max Hopp, zit je er al klaar voor?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:34 schreef Mani89 het volgende:
Nee maar even zonder dollen, Hopp gaat echt wel van Vincent winnen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:41 schreef Mani89 het volgende:
DIT IS HET JAAR VAN DE DUITSERSSTEIN
HOPP
quote:Op maandag 29 december 2014 12:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik had een begrafenis maar ik heb afgezegd om Hopp te zien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
die laatstequote:Op vrijdag 8 december 2017 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat genant was dit zeg.
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Dat was toch het WK dat hij in de derde ronde tegen Van der Voort moest waarna Vincent de uitgelezen kans had om Taylor te wippen in de QF en hij het naliet?quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat genant was dit zeg.
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Ik weet alleen dat Max het gigantisch liet afweten teven Vinnie.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was toch het WK dat hij in de derde ronde tegen Van der Voort moest waarna Vincent de uitgelezen kans had om Taylor te wippen in de QF en hij het naliet?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lang vervlogen tijden.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, Van der Voort moest toen tegen Winstanley in de derde ronde, lolReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gelukkig gaat Martin Schindler nu de vaandel dragen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Max het gigantisch liet afweten teven Vinnie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |