Heb er echt nooit zin in. Met vrienden vind ik het nog wel leuk. Beetje ouwehoeren en biertje erbij, maar alleen heb ik er geen motivatie voorquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heerlijk man, even het hoofd leeg.
Zeker als je die overgang maakt van 'geen kut gooien' tot 'ej, af en toe gaat het heen waar ik wil' dan wordt het leuk.
Ik herken ditquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gooi al een jaar elke dag en mijn worp verandert ongeveer elke week. Het is echt verschrikkelijk.
En nog geen 60 gemiddeld of?quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het sinds een paar maanden eindelijk gestabiliseerd.
Ja precies. Dan gaat het 2 dagen super en daarna gooi je weer alles in de 18 en de 12.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik herken dit. Iedere keer denk je weer 'misschien gaat het zo beter'.
Ik ga soms ook wel eens over op zo'n vage Jelle worp.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik herken dit. Iedere keer denk je weer 'misschien gaat het zo beter'.
Ik van Zjak (worden jullie al moe van dit verhaal?)quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:29 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb ooit wel een leg van Kist gewonnen. Dat was leuk
Ik heb al 5 flesjes geleegd, dat ga ik niet redden.quote:
Die laatste zin is vrij dubieus bij een Jelle K. verwijzingquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga soms ook wel eens over op zo'n vage Jelle worp.
Elleboog naar buiten en dan bij het terughalen van de pijl recht trekken.
Dat werkt vaak maar 1 beurt.
De worp van Raybar was het best tussen 2001 en 2006.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:30 schreef wimderon het volgende:
Mijn worp is geïnspireerd op de godenworp van Raybar.
Die uit 1992 denk ik dan.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:30 schreef wimderon het volgende:
Mijn worp is geïnspireerd op de godenworp van Raybar.
Ik moet nog een boek doorspitten over cybervandalisme, DDoS-aanvallen en computercriminaliteit.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb al 5 flesjes geleegd, dat ga ik niet redden.
Ik speel alleen cricket tegen mezelf. Probeer in 10 beurten klaar te zijn maar dat is nog niet gelukt. 11 beurten wel een paar keer.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb er echt nooit zin in. Met vrienden vind ik het nog wel leuk. Beetje ouwehoeren en biertje erbij, maar alleen heb ik er geen motivatie voor
Zet hem op Stijn.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet nog een boek doorspitten over cybervandalisme, DDoS-aanvallen en computercriminaliteit.
Als ik de worp van Fil imiteer dan pak ik de dart bij de shaft vast zodat ze met een hoek van 90 graden in het bord komenquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga soms ook wel eens over op zo'n vage Jelle worp.
Elleboog naar buiten en dan bij het terughalen van de pijl recht trekken.
Dat werkt vaak maar 1 beurt.
Pissen? het is patricia paay niet?quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:32 schreef Grifte het volgende:
Laten we Stijn en masse DDoSsen en phishen zodat hij praktijkervaring opdoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |