Een woord:quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook goeie bands kunnen zeiknummers hebben. Ik heb dat ook met The Bridge over Troubled Water, dat zuigt zo hardEn van mijn andere favo band: the loooooong and winding road
quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mag ik van U een pond panfluit?
verschrikkelijk inderdaad!quote:
Daarbij heb ik nog wel bepaalde sentimentele gevoelensquote:
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik mijn energie liever niet in het negatieve steek maar 50% van mijn posts zijn daar op gebaseerd dus wat lul ik.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:09 schreef MaJo het volgende:
We kunnen ook eens een top 100 of iets dergelijks maken van de nummers die wij het slechtste vinden?
Je hoeft je posts geeneens in het negatieve te steken, jouw posts zijn het negatieve zelf.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik mijn energie liever niet in het negatieve steek maar 50% van mijn posts zijn daar op gebaseerd dus wat lul ik.
Wow. Dat is dus mijn favoriete liedje ooit.quote:
Ik word altijd heel positief van Ceetje.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:12 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je hoeft je posts geeneens in het negatieve te steken, jouw posts zijn het negatieve zelf.
nou ja zeg!quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:12 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je hoeft je posts geeneens in het negatieve te steken, jouw posts zijn het negatieve zelf.
De Flop Top 100, zoals van Stenders?quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:09 schreef MaJo het volgende:
We kunnen ook eens een top 100 of iets dergelijks maken van de nummers die wij het slechtste vinden?
Vind ik veel moeilijker dan goede liedjes. Top (met liedjes van gecharte singles/albums) 3 weet ik wel, dat is Laura - I Remember Elvis Presley - Hey Soul Sister (nog 2 nummer 1 hits ookquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:09 schreef MaJo het volgende:
quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik mijn energie liever niet in het negatieve steek maar 50% van mijn posts zijn daar op gebaseerd dus wat lul ik.
Same here, wij vertrekken 30 december richting Berlijn. Nu is de laatste dag vaak het minste (tegen het einde) maar de 30ste en de ochtend van de 31ste komen er nog wel pareltjes voorbij. Dit zal denk ik mijn eerste keer sinds 2000 worden dat ik niet de top2000 aan heb staan op het moment supremequote:Op zaterdag 9 december 2017 00:11 schreef Bugno het volgende:
Ik baal nog steeds van mijn slecht getimede tripje op 28-30 december. Dat is doorgaans net het beste deel van de lijst..
quote:
Grapje, jeweettoch etcquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik word altijd heel positief van Ceetje.
O&N in Berlijnquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Same here, wij vertrekken 30 december richting Berlijn. Nu is de laatste dag vaak het minste (tegen het einde) maar de 30ste en de ochtend van de 31ste komen er nog wel pareltjes voorbij. Dit zal denk ik mijn eerste keer sinds 2000 worden dat ik niet de top2000 aan heb staan op het moment supreme
Human van de Killers.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:14 schreef Mani89 het volgende:
Just Say Yes van Snow Patrol vind ik het allerslechtste liedje ooit. In de lijst van zeurderige zeikerige kutliedjes kan daar echt niks tegenop.
Ja maar dan wel nummers die anderen wel heel goed vinden. Dus niet nummers die gewoon slecht zijn. Maar ja, hoe kun je dat controlerenquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De Flop Top 100, zoals van Stenders?
100x Bløfquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar dan wel nummers die anderen wel heel goed vinden. Dus niet nummers die gewoon slecht zijn. Maar ja, hoe kun je dat controleren
ik luister gewoon naar queen zo vlak voor 12 uur... want tradisi..quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Same here, wij vertrekken 30 december richting Berlijn. Nu is de laatste dag vaak het minste (tegen het einde) maar de 30ste en de ochtend van de 31ste komen er nog wel pareltjes voorbij. Dit zal denk ik mijn eerste keer sinds 2000 worden dat ik niet de top2000 aan heb staan op het moment supreme
Die vind ik wel aardig te pruimen, maar zeker niet hun beste. Ik heb op Run gestemdquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:14 schreef Mani89 het volgende:
Just Say Yes van Snow Patrol vind ik het allerslechtste liedje ooit. In de lijst van zeurderige zeikerige kutliedjes kan daar echt niks tegenop.
Met 10 man oud en nieuw vieren. We hebben kaarten voor de Kulturbrauerei (grootste indoorfeest met 9 verschillende zalen) en verder een beetje chillenquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:14 schreef Bugno het volgende:
[..]
O&N in Berlijnwat zijn de plannen?
Mijn positieve gestemde 50% van de Top 2000 week staat gepland van 28-30 december.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:12 schreef Bugno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |