voor mijzelf is het vooral de panfluit die veel te prominent aanwezig blijft. Dat doet echt afbreuk aan het lied. Voor mij dan.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan snap ik waarom je het geen leuk nummer meer vindt. Ik was ook even bijna REM-fan af bij Everybody Hurts, omdat de Rene Froger luisterende sherryhuisvrouwen het ook leuk vonden.
Toch zou dat stofzuigergeluid van die shoegazers ze aan moeten staan.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Everybody Hurts gewoon een kutzeiknummer
Maar ik laat me daar niet door beinvloeden, dat huisvrouwen mijn bandje ineens leuk vinden, denk ik. Geen idee want nooit echt ervaren
Ik moet elke keer aan dit nummer denken als ik m hoor:quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor mijzelf is het vooral de panfluit die veel te prominent aanwezig blijft. Dat doet echt afbreuk aan het lied. Voor mij dan.
ik geef een argument waarom het binnen gaat komen, niet waarom ik het een mindere van AF vind...quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Child in Time wordt ook leuk gevonden door de massa, het staat nota bene op 5 in de Top 2000.
Laat je daar toch niet door beinvloeden...
Dat is inderdaad wel een nadeelquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou bij deze van AF ligt het er allemaal wel dik bovenop.
Ik was een tijdje geleden Lennon op aan het halen van school en werd door een moeder aangesproken (zij is bij mij niet bepaald bekend vanwege haar geweldige muzieksmaak) over Everything now. Toen wist ik het zeker: AF wordt nu ook leuk gevonden door de massa.
Nu herinner ik me opeens dat ik vergeten ben te stemmen op Slowdive.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch zou dat stofzuigergeluid van die shoegazers ze aan moeten staan.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch zou dat stofzuigergeluid van die shoegazers ze aan moeten staan.
Ik ookquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Everybody Hurts gewoon een kutzeiknummer
Oh, verkeerd begrepen danquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik geef een argument waarom het binnen gaat komen, niet waarom ik het een mindere van AF vind...
Net als mijn poezelquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je dat ik het geluid van een stofzuiger echt totaal kut vind en dat ik snel naar boven ren als dat kutding aan gaat hier?
Ja, ik vind het ook 1 van de mindere van ze.quote:
Denk wel dat het Coldplay's populairste nummer is anders zou een ander nummer van ze hoger staan, want populairder?quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Denk niet dat het Coldplay's bekendste/populairste nummer is dus waarom die in de top 10 moet?
Ik neem aan dat dit toch wel een breedgedragen mening is onder de muziekliefhebbers?quote:
Maar die laatste is schitterend.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit toch wel een breedgedragen mening is onder de muziekliefhebbers?
Ook goeie bands kunnen zeiknummers hebben. Ik heb dat ook met The Bridge over Troubled Water, dat zuigt zo hardEn van mijn andere favo band: the loooooong and winding road
Op de een of andere manier is het nummer nooit een grote hit geweest maar vinden veel mensen het wel goed. Ik zag ze ooit op Werchter en het publiek ging helemaal los op Fix You. Ik kende het hele nummer niet dus had echt iets van, wat is dezequote:Op zaterdag 9 december 2017 00:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk wel dat het Coldplay's populairste nummer is anders zou een ander nummer van ze hoger staan, want populairder?
die erkenning kregen ze wel. Alleen nog niet met een grote hit.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een nadeelAan de andere kant vind ik het wel fijn dat de band eindelijk erkenning krijgt. En zolang niet alle sjonnies ermee weglopen kan ik er nog wel mee leven
Ik weet dat het mooi hoort te zijn maar ik vind hem echt tergend sloomquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar die laatste is schitterend.
Wij kunnen wel over slechte muziek praten hoor ikquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit toch wel een breedgedragen mening is onder de muziekliefhebbers?
Ook goeie bands kunnen zeiknummers hebben. Ik heb dat ook met The Bridge over Troubled Water, dat zuigt zo hardEn van mijn andere favo band: the loooooong and winding road
Leuke van Spandau Ballet blijft datquote:
hun mooiste liedjes zijn sowieso de onbekendere liedjes. Bijv. Begin The beginquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook 1 van de mindere van ze.
Ik vond 'm eigenlijk ook nooit zoveel aan tot ik de uitgeklede versie zag bij Anthology.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet dat het mooi hoort te zijn maar ik vind hem echt tergend sloom
Ik vind die panfluit niet zo storend. Ik vind het meer storend dat het zo ontzettend van ABBA gejat is. Maar ach, ABBA is ook tofquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
die erkenning kregen ze wel. Alleen nog niet met een grote hit.
Ik vind het ook niet zo erg hoor. Ik vind dat nummer gewoon wat minder. Al kan ik er inmiddels wel weer goed naar luisteren nu je het niet meer elke dag hoort.. (al blijft die panfluit tergend.. ril..)
Dat wij over muziek kunnen praten was al wel bekendquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij kunnen wel over slechte muziek praten hoor ikDie laatste vind ik ook echt het saaiste lied van de Beatles en die Bridge trek ik ook zooooo slecht
dta het gejat is kan ik mee leven. Die panfluit ook als het een pond minder geweest was. Het einde vind ik daardoor echt jammer.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind die panfluit niet zo storend. Ik vind het meer storend dat het zo ontzettend van ABBA gejat is. Maar ach, ABBA is ook tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |