Nou, tegenwoordig hoor je hem niet zo vaak meer, dus hup terug de top 10 inquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viva la Vida wel, daar heb ik me jaren aan geergerd omdat het kapot was gedraaid maar is in de basis wel een goed lied.
Hoeft van mij niet maar zou wat mij betreft wel de tweede beste Coldplay mogen zijn na Fix You.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nou, tegenwoordig hoor je hem niet zo vaak meer, dus hup terug de top 10 in
Wijsheid komt met de jaren. Hotel California was een bescheiden hit. Stairway to Heaven geen single. Black ook niet. Wish You Were Here ook niet. Child in Time een bescheiden hit (maar wel een instant klassieker).quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:16 schreef Cee het volgende:
Trouwens ook nog steeds vrij opmerkelijk dat niet een van Coldplay's gigantische hits (Viva la vida, Clocks) maar een single dat niet heel succesvol was toch dé Top 2000 klassieker van de band is. Ik weet nog dat het een tijd geleden de lijst in kroop en ik daar blij verrast om was en nu staat het in de top 10.
Slecht dat Coldplay zo hoog scoort en Avond heb ik nu ook wel gehoordquote:Op vrijdag 8 december 2017 21:42 schreef borisz het volgende:
1. Bohemian Rhapsody - Queen (-)
2. Hotel California - Eagles (-)
3. Stairway To Heaven - Led Zeppelin (-)
4. Piano Man - Billy Joel (-)
5. Child In Time - Deep Purple (-)
6. Black - Pearl Jam (10)
7. Wish You Were Here - Pink Floyd (9)
8. Fix You - Coldplay (11)
9. Avond - Boudewijn de Groot (6)
10. November Rain - Guns N' Roses (17)
En een paar concerten, denk ikquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:28 schreef Slobeend het volgende:
November Rain zo hoog vanwege de vele regen in november?
Ik zou zo graag Pain erin hebben, maar die kans is een stuk kleiner denk ikquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:31 schreef Slobeend het volgende:
Holding On 2e dus die maakt ook wel kans.
het zou mij niet verbazen als het nog hoger wordt. Helaas, dat wel.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Everything Now dus Song van het Jaar, die gaat echt wel hoog binnenkomen hoor, ook helemaal kapotgeplugd en gedraaid op R2 volgens mij.
Zeker rond de 300, 400.
He? Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:31 schreef Slobeend het volgende:
Holding On 2e dus die maakt ook wel kans.
Ik zag hem ook veel voorbij komen in stemlijstjes om mij heenquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Everything Now dus Song van het Jaar, die gaat echt wel hoog binnenkomen hoor, ook helemaal kapotgeplugd en gedraaid op R2 volgens mij.
Zeker rond de 300, 400.
Ze waren lekker bezig in het Goffertpark jonguh, dat smaakt naar meer dus volgend jaar weer!quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:28 schreef Slobeend het volgende:
November Rain zo hoog vanwege de vele regen in november?
De stemmers van 3fm, 3voor12, etcquote:
Ah cool.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De stemmers van 3fm, 3voor12, etc
Ik hoop dat Thinking of a Place erin staatquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah cool.
Ja ik zie ook liever Peen in de Top 2000 maar met Holding On neem ik genoegen.
Slecht dat Coldplay zo hoog scoort met een nummer dat je niet kent?quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Slecht dat Coldplay zo hoog scoort en Avond heb ik nu ook wel gehoordEn waarom een nummer die ik geeneens ken van Coldplay en niet gewoon Viva la vida?
Nah, denk dat ze de top 1500 nog maar amper aantikken hoor. Zou me niet eens verbazen als het er níet in komt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeker rond de 300, 400.
Dat wordt hoofdpijn voor de DJ's.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Thinking of a Place erin staat
Hoezo, ze lopen allemaal weg met WoD bij R2.quote:
Ik hoop dat ze die dan volledig draaienquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Thinking of a Place erin staat
Ik bedoel qua lengte.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoezo, ze lopen allemaal weg met WoD bij R2.
Mwah, is helemaal kapot gehyped, ook dat optreden op Best Kept Secret is helemaal kapot gehyped. Is op Radio 2 steevast benoemd als DE ULTIEME ZOMERHIT!1!!1quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Nah, denk dat ze de top 1500 nog maar amper aantikken hoor. Zou me niet eens verbazen als het er níet in komt.
dat nummer is gewoon een week bijna elk uur gedraaid. Die komt er echt wel in. 100% zeker.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Nah, denk dat ze de top 1500 nog maar amper aantikken hoor. Zou me niet eens verbazen als het er níet in komt.
It's not the size that matters, it's how you use itquote:
ik ben er anders helemaal niet blij mee.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, is helemaal kapot gehyped, ook dat optreden op Best Kept Secret is helemaal kapot gehyped. Is op Radio 2 steevast benoemd als DE ULTIEME ZOMERHIT!1!!1
En Arcade Fire is wel een band die door velen als 'lang ondergewaardeerd' wordt gezien, die mensen zijn dolblij dat ze Everything Now hebben wat wel geaccepteerd is
Dat was met Dua Lipa ook zo vorig jaar, die stond er ook niet in.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat nummer is gewoon een week bijna elk uur gedraaid. Die komt er echt wel in. 100% zeker.
Jij bent een individu.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben er anders helemaal niet blij mee.
Denk niet dat het Coldplay's bekendste/populairste nummer is dus waarom die in de top 10 moet?quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Slecht dat Coldplay zo hoog scoort met een nummer dat je niet kent?
I didn't hit the back but I tore up the sides.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
It's not the size that matters, it's how you use it
tja als het echt helemaal niks is, is dat ook terecht.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was met Dua Lipa ook zo vorig jaar, die stond er ook niet in.
Foei, Be the One is een leuk liedje.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja als het echt helemaal niks is, is dat ook terecht.
Hartstikke goed liedje wmb.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja als het echt helemaal niks is, is dat ook terecht.
leuk is niet goed genoeg. In de top 2000 staat enkel kwaliteit!!quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Foei, Be the One is een leuk liedje.
Geen top 2000 materiaal
Klopt, maar dit is wel effe wat breder gedragenquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hartstikke goed liedje wmb.
Mijn punt is, het meestgedraaide nummer op R2 hoeft de lijst niet te halen, want dat was het vorig jaar toch wel.
Raap me op.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
leuk is niet goed genoeg. In de top 2000 staat enkel kwaliteit!!
()
Dat zeker, ik ga er ook vanuit dat íe het haalt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is wel effe wat breder gedragen
nou bij deze van AF ligt het er allemaal wel dik bovenop.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hartstikke goed liedje wmb.
Mijn punt is, het meestgedraaide nummer op R2 hoeft de lijst niet te halen, want dat was het vorig jaar toch wel.
Dan snap ik waarom je het geen leuk nummer meer vindt. Ik was ook even bijna REM-fan af bij Everybody Hurts, omdat de Rene Froger luisterende sherryhuisvrouwen het ook leuk vonden.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou bij deze van AF ligt het er allemaal wel dik bovenop.
Ik was een tijdje geleden Lennon op aan het halen van school en werd door een moeder aangesproken (zij is bij mij niet bepaald bekend vanwege haar geweldige muzieksmaak) over Everything now. Toen wist ik het zeker: AF wordt nu ook leuk gevonden door de massa.
Child in Time wordt ook leuk gevonden door de massa, het staat nota bene op 5 in de Top 2000.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou bij deze van AF ligt het er allemaal wel dik bovenop.
Ik was een tijdje geleden Lennon op aan het halen van school en werd door een moeder aangesproken (zij is bij mij niet bepaald bekend vanwege haar geweldige muzieksmaak) over Everything now. Toen wist ik het zeker: AF wordt nu ook leuk gevonden door de massa.
Be The One is een grandioos, aanstekelijk popliedje en zou prima passen in de Top 2000. Ekdom is het met mij eens.quote:Op vrijdag 8 december 2017 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Foei, Be the One is een leuk liedje.
Geen top 2000 materiaal
Ik vind Everybody Hurts gewoon een kutzeiknummerquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan snap ik waarom je het geen leuk nummer meer vind. Ik was ook even bijna REM-fan af bij Everybody Hurts, omdat de Rene Froger luisterende sherryhuisvrouwen het ook leuk vonden.
Het was dan ook het beste concert van het jaarquote:Op vrijdag 8 december 2017 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, is helemaal kapot gehyped, ook dat optreden op Best Kept Secret is helemaal kapot gehyped. Is op Radio 2 steevast benoemd als DE ULTIEME ZOMERHIT!1!!1
En Arcade Fire is wel een band die door velen als 'lang ondergewaardeerd' wordt gezien, die mensen zijn dolblij dat ze Everything Now hebben wat wel geaccepteerd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |