Seven Wonders, Everywhere en Little Lies vind ik wel goed. Mystified ook wel, maar is minder bekendquote:Op zaterdag 9 december 2017 11:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het hele album Tango in the night is afgrijselijk
Live versie van The Dance is fantastischquote:
Zo jammer ditquote:Op zaterdag 9 december 2017 11:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat album was mijn kennismaking met ze, ik had ze meteen afgeschreven, vreselijke band vond ik het. Pas later ontdekte ik dat ze ook mooie muziek konden makenquote:Op zaterdag 9 december 2017 11:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Seven Wonders, Everywhere en Little Lies vind ik wel goed. Mystified ook wel, maar is minder bekend
Preciesquote:Op zaterdag 9 december 2017 10:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, en Everything Now is misschien muzikaal niet het meest geniale lied wat AF ooit heeft uitgebracht, maar het is een ongelofelijke oorwurm met een hedendaagse boodschap.
Ik snap dat mensen balen als hun band ineens door de massa wordt omarmd met een lied dat niet het allerbeste werk is, maar dat doet voor mij nooit iets af aan mijn fan-factor
Hoezo vind je dat?quote:Op zaterdag 9 december 2017 10:53 schreef cafca het volgende:
Beste concert van het jaar was Chuck Prophet, zelfs zonder Stephanie.
En Arcade Fire wordt zwaar overgewaardeerd.
Grootste fout was dat Lindsey niet meetourde en werd vervangen door twee(!) andere gitaristen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat album was mijn kennismaking met ze, ik had ze meteen afgeschreven, vreselijke band vond ik het. Pas later ontdekte ik dat ze ook mooie muziek konden maken
de eerste CD die ik, net als vele anderen, hoorde was Brothers in Arms. Mijn vader had de cd al een tijdje in huis, het was wachten op de bestelde speler.quote:Op zaterdag 9 december 2017 11:16 schreef asco het volgende:
[..]
Dat was het allereerste liedje wat ik op Compact Disc hoorde.
Mooie tijden.quote:Op zaterdag 9 december 2017 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de eerste CD die ik, net als vele anderen, hoorde was Brothers in Arms. Mijn vader had de cd al een tijdje in huis, het was wachten op de bestelde speler.
+1quote:Op zaterdag 9 december 2017 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de eerste CD die ik, net als vele anderen, hoorde was Brothers in Arms. Mijn vader had de cd al een tijdje in huis, het was wachten op de bestelde speler.
quote:Op zaterdag 9 december 2017 11:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er is een groep mensen die vind dat AF het summum van goede muziek is, en "bovenaan in de allertijdenlijsten hoort".quote:Op zaterdag 9 december 2017 11:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies
En als je het wel vervelend wordt dat ze nu pas omarmd worden door de massa kun je er altijd tegenin gooien dat je ze 10 jaar geleden al gezien hebt
[..]
Hoezo vind je dat?
Voor mij persoonlijk is het een van mijn favoriete bands en ik zou willen dat ze wat meer erkend worden. Maar ik wil het niet bij anderen opdringen want iedereen moet besluiten wat zij zelf de beste band vindenquote:Op zaterdag 9 december 2017 11:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Er is een groep mensen die vind dat AF het summum van goede muziek is, en "bovenaan in de allertijdenlijsten hoort".
Ik vind het best aardig, maar zo speciaal nou ook weer niet.
Arcade Fire zag/hoorde ik voor het eerst als voorprogramma van U2 en ik kan het wel waarderen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 12:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is het een van mijn favoriete bands en ik zou willen dat ze wat meer erkend worden. Maar ik wil het niet bij anderen opdringen want iedereen moet besluiten wat zij zelf de beste band vinden
Wees blij, staan ze tenminste nog in leuke kleinere zalen. Op dt punt ben ik blij dat Manic Street Preachers, Suede en Bush altijd klein zijn gebleven in Nederland.quote:Op zaterdag 9 december 2017 12:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is het een van mijn favoriete bands en ik zou willen dat ze wat meer erkend worden.
voor mij is het ook een favoriete band, maar ik wil zeker niet beweren dat er een gebrek aan erkenning is.quote:Op zaterdag 9 december 2017 12:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is het een van mijn favoriete bands en ik zou willen dat ze wat meer erkend worden. Maar ik wil het niet bij anderen opdringen want iedereen moet besluiten wat zij zelf de beste band vinden
True, en daardoor ook nog redelijk betaalbaar...quote:Op zaterdag 9 december 2017 12:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wees blij, staan ze tenminste nog in leuke kleinere zalen. Op dt punt ben ik blij dat Manic Street Preachers, Suede en Bush altijd klein zijn gebleven in Nederland.
En ook de wat mindere nummers zijn inderdaad best herkenbaar bij ze...quote:Op zaterdag 9 december 2017 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor mij is het ook een favoriete band, maar ik wil zeker niet beweren dat er een gebrek aan herkenning is.
Een minder nummer doet niets af aan alle fijne liedjes.
typoquote:Op zaterdag 9 december 2017 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ook de wat mindere nummers zijn inderdaad best herkenbaar bij ze...
Dit. Daydreaming mag er wel in. En 2+2=5. En Lucky. En Weird Fishes. En Just. Exit Music uiteraard ook. En Idioteque. En dan vergeet ik er nog wel een paar.quote:Op zaterdag 9 december 2017 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor mij is het ook een favoriete band, maar ik wil zeker niet beweren dat er een gebrek aan erkenning is.
Een minder nummer doet niets af aan alle fijne liedjes.
Ik vind dat van Radiohead bijvoorbeeld ook niet de beste liedjes in de lijst staan.
Origineel wel, maar live waar Lindsey het helemaal in zijn eentje doet is dan weer meesterlijkquote:
Wel pure middelmaat ja, big love is samen met seven wonders nog wel de beste op die plaatquote:Op zaterdag 9 december 2017 11:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |