maar niet irritantquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als er ergens een panfluit een nummer beheerst is die het wel
Ehm? Zit er een panfluit in Love of the Common People?quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als er ergens een panfluit een nummer beheerst is die het wel
Dat dinosaur-lie kom ik op de vreemdste momenten tegen, dus vanuit de kitsch gedachte zou het me niet verbaasd hebben mocht het in de lijst staan.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij dit soort dingen moet je wel altijd van charted liedjes uitgaan, anders kun je Into the Groove van Herman ook wel gaan noemen. Of die uitvoering van The Best in het GelreDome
Vochtiger of de mate van compactheid (kom even niet op een betere uitlegquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:21 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wat is "denser"?![]()
Gaan jullie maar 1 nacht? Anders Ritter Butzke of about:blank nog ff meepakken
Vind ik welquote:
Dat hele begin ja. Kan ook een dwarsfluit zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ehm? Zit er een panfluit in Love of the Common People?
Ik kan (als een van de weinigen hier) Dire Straits wel waarderen, maar Walk Of Life en Twisting By The Pool zijn echtquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:22 schreef Cee het volgende:
Oh een stom liedje van leuke bands? Daar moet ik echt even over nadenken.
twisting by The pool is echt heel erg ja.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik kan (als een van de weinigen hier) Dire Straits wel waarderen, maar Walk Of Life en Twisting By The Pool zijn echt
Er zit helemaal geee fluit in. Het is percussie wat door het hele nummer heen te horen is.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind ik wel
[..]
Dat hele begin ja. Kan ook een dwarsfluit zijn.
Bridge Over Troubled Water is zo mooiquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij kunnen wel over slechte muziek praten hoor ikDie laatste vind ik ook echt het saaiste lied van de Beatles en die Bridge trek ik ook zooooo slecht
Dire Straits zijn tof! Maar die zijn inderdaad minder, net als Money for Nothing.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik kan (als een van de weinigen hier) Dire Straits wel waarderen, maar Walk Of Life en Twisting By The Pool zijn echt
dat is een geweldig nummer joh!quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:25 schreef MaJo het volgende:
Godver, ik bedoel Men at Work met Land Down Under en niet Common People![]()
Die vind ik ook irritant maar de pan/dwarsfluit zit in Land Down Under
Goed opgemerktquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zit helemaal geee fluit in. Het is percussie wat door het hele nummer heen te horen is.
Dat zijn juist de weinige nummers van ze die ik wél leuk vind.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
ja ik was al aan het denken of ik het verkeerde nummer in mijn hoofd had..quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er zit helemaal geee fluit in. Het is percussie wat door het hele nummer heen te horen is.
Oeh, Brothers in Arms, verschrikkelijkquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zijn juist de weinige nummers van ze die ik wél leuk vind.En Brothers in Arms vind ik mooi.
Gozert, hou je haaksquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:26 schreef MaJo het volgende:
Meiden, het was weer gezellig. Maar ik ga mijn mandje opzoeken![]()
Moet kunnen in deze prachtige tijd van gender neutrality toch?quote:
Walk of Life is leuk johquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
Destijds beetje teveel airplay, maar blijft een geweldig nummerquote:Op zaterdag 9 december 2017 00:28 schreef peaceman het volgende:
Bittersweet symphony ook zo eentje.. ik ben geen fan hoor.
Zeker. De ballen en hou ze warm.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet kunnen in deze prachtige tijd van gender neutrality toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |