Oh die, ja.quote:
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh die, ja.
Die vond ik niet zo geweldig, eigenlijk.
Ja dat sloeg nergens opquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:32 schreef Koen66 het volgende:
Andere klasse vond ik wel erg vergezocht
Ik verwacht veel van Nikita. Vorige keer was ze echt goed en vind haar gewoon leukquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:20 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog niemand waarbij ik denk: ja, supertof. Zijn die er nog?
Meestal kan ik een beetje schorre, rauwe stem wel waarderen, maar bij hem vond ik het niks. Alsof het niet echt was.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.Ik was een van de weinigen geloof ik toen ook. Hou van dat soort stemmen.
Oh en ik verheug me op de kleine country boy van vorige keer.
Vaak zijn het mensen die je eerder ziet als zanger van een coverband op feesten. Geen ‘sterren’.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:47 schreef Tattou het volgende:
Iemand postte dit al eerder, maar dit was inderdaad een van de beste battles ever. Waarom?
Omdat het anders was, dus ook echt memorable. En Wudstik was echt geweldig hier.
TVOH heeft goede zangers, maar vaak missen ze iets. Power. Overtuiging. Iets eigens.
Ben ik het niet mee eens. Bij sommigen zie ik echt wel een hele hoop talent, maar ik vind het vaak zo "gemaakt". Of dat nou komt door RTL of omdat de mensen zelf zich ineens minder eigen voelen. Ik weet niet, ik mis vaak iets.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Vaak zijn het mensen die je eerder ziet als zanger van een coverband op feesten. Geen ‘sterren’.
Ja die postte ik. Blijft voor mij een van de beste battles ooit. Halen het beste in elkaar naar boven, versterken elkaar. En beiden doen erin wat ze het beste kunnen, stukje beatbox voor de één, ruige uithalen voor de ander. En toch een geheel. Heel knap.quote:Op zaterdag 9 december 2017 00:47 schreef Tattou het volgende:
Iemand postte dit al eerder, maar dit was inderdaad een van de beste battles ever. Waarom?
Omdat het anders was, dus ook echt memorable. En Wudstik was echt geweldig hier.
TVOH heeft goede zangers, maar vaak missen ze iets. Power. Overtuiging. Iets eigens.
Ze zong geweldig maar eerlijk is eerlijk, ze had weinig gunfactor op de een of andere manier. En dat heb je met stemmen toch óók wel nodig.quote:Op zaterdag 9 december 2017 01:33 schreef Tattou het volgende:
Niet te geloven toch dat dit soort zangers niet winnen. By far de beste stem van dat seizoen.
Waarom kijk ik hier eigenlijk naar vraag ik me vaak af, nouja muziek he. Ik hou van muziek.
Niet van de spelletjes eromheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |