Op je 14de bestond je playlist uit De Dijk, Doe Maar en Toontje Lager. En dronk je al liters koffie.quote:
niet in de top 250 ook..quote:
Ik denk dan altijd 'huh die is a..' 'oh nee da's Palmerquote:
De Dijk is dit jaar mijn meest gescrobbelde artiest, maar in 2012 had ik nog geen Spotify.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op je 14de bestond je playlist uit De Dijk, Doe Maar en Toontje Lager. En dronk je al liters koffie.
Daar ken ik nog een verhaal over...quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Eternal Flame zal er niet bij zitten verwacht ik
Ik wilde die ook, maar ik vond het zo kliesjee dat ik toch I'll Be Over You heb gekozen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:24 schreef richolio het volgende:
Africa van Toto is inderdaad best populair onder de JUGEND
dat verhaal wil ik nog niet horen...quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar ken ik nog een verhaal over...
Toch niet dat verhaal van Atomic Kitten uit de OP hoop ik ?quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ach dat heeft niet veel om het lijf...quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik vind hem wel top 30-waardig en door de reclameboost top 20.quote:
Ik vertel het nog wel eens na 25 december !quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat verhaal wil ik nog niet horen...
persoonlijk vind ik Goodnight Saigon echt veel, veel beter..quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik vind hem wel top 30-waardig en door de reclameboost top 20.
Ook wel leuk dat ie uitgegroeid is tot een dergelijke classic onder de jeugd vind ik eigenlijk. Ik accepteer het wel, hoewel ik Joel echt wel betere liedjes vind hebben
groen blaadje ben jequote:Op vrijdag 8 december 2017 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ook, maar volgens sommigen ben ik ook al oud
Ik heb tevergeefs weer op Letter To Hermione gestempt. Die zou ik voor bijna allemaal inwisselen.quote:
is goed. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ik vertel het nog wel eens na 25 december !:Y
En New York State of Mindquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik Goodnight Saigon echt veel, veel beter..
quote:
En Leningrad en She's Always A Womanquote:
Heroes? Vorig jaar 7e.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met wat? Heroes? Spees Oddietie?
Dilemma: Spees Oddietie of Heroesquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb tevergeefs weer op Letter To Hermione gestempt. Die zou ik voor bijna allemaal inwisselen.
Goede OP wel.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Toch niet dat verhaal van Atomic Kitten uit de OP hoop ik ?
Life on Mars of Wild is the wind?quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dilemma: Spees Oddietie of Heroes
Die is wel mooiquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb tevergeefs weer op Letter To Hermione gestempt. Die zou ik voor bijna allemaal inwisselen.
is dat van de soundtrack van Harry Potter ?quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt wat met Life On Mars, maar leuk genoeg om het in een playlist te hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Life on Mars of Wild is the wind?
Ik heb op allebei gestemdquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Life on Mars of Wild is the wind?
Ik vind Heroes meh. Space Oddity daarentegen is superdeluxe.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dilemma: Spees Oddietie of Heroes
Ik heb op beiden gestemd.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind Heroes meh. Space Oddity daarentegen is superdeluxe.
ik ben ze geloof ik allebei vergetenquote:
Klopt, Bowie verklaart daarin de liefde aan Hermione Granger. Kon in die tijd allemaal nog.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is dat van de soundtrack van Harry Potter ?
kan ik ook mee leven, al vind ik Black dan echt veel te hoog staan!quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:30 schreef asco het volgende:
1) Hotel California - Eagles
2) Bohemian Rhapsody - Queen
3) Child In Time - Deep Purple
4) Starway To Heaven - Led Zeppelin
5) Black - Pearl Jam
Hoppa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |