Dat chat-bliepje als je op de site komt is al reden genoeg om er niet in te stappen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:42 schreef revpolen het volgende:
Zijn er hier al mensen die zich verdient hebben in nagacoin? https://www.nagaico.com
Colllega wees me er op. En was er wel positief over..
Hard cap van 220Mquote:Op vrijdag 8 december 2017 16:42 schreef revpolen het volgende:
Zijn er hier al mensen die zich verdient hebben in nagacoin? https://www.nagaico.com
Colllega wees me er op. En was er wel positief over..
Ik zie hem nooit meer posten op tradingview helaasquote:Op vrijdag 8 december 2017 15:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik mag graag naar de grafiekjes van Ed Raket kijken, alleen is de helft natuurlijk onzin, maar het kan altijd enig nut hebben.
Of van die ronddraaiende netwerk achtige wereldbollen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:43 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat chat-bliepje als je op de site komt is al reden genoeg om er niet in te stappen.
Die ook inderdaadquote:Op vrijdag 8 december 2017 16:47 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Of van die ronddraaiende netwerk achtige wereldbollen.
Waves lijkt wel vervloekt ofzo.quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
alleen de 1e week van december was wavesmaant.
Heb ik niet gehoord.. ( zit op mijn mobiel vanuit Rusland.. ) had vandaag dit mailtje gekregen dat ze op een Exchange komen. En begreep dat ze de niet verkochte coins van vernietigen ofzoquote:Op vrijdag 8 december 2017 16:43 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat chat-bliepje als je op de site komt is al reden genoeg om er niet in te stappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
Beter verkoop je het iddquote:Op vrijdag 8 december 2017 16:50 schreef VeX- het volgende:
[..]
Waves lijkt wel vervloekt ofzo.
En toch blijf ik er maar stug in zitten.
Dan zou ik liever 5x 30 euro in goedkopere coins stoppen met potentie.quote:
Blij dit te zien. Potentie zit er in ieder geval in.quote:
Ik ben nog echt een noob op cryptogebied, ik zit nu op dat GDAX en daar staan 3 clubs, geen idee waar je andere kleinere coins kunt kopenquote:Op vrijdag 8 december 2017 17:18 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Dan zou ik liever 5x 30 euro in goedkopere coins stoppen met potentie.Dan koop je misschien wel 10 litecoins over een week.
Of 0.
Ik ben ook een noob, maar denk dat mijn suggestie lucratiever is dan 1 Litecoin. 0,01 bitcoin denk ik ook. Maar niks is zeker.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben nog echt een noob op cryptogebied, ik zit nu op dat GDAX en daar staan 3 clubs, geen idee waar je andere kleinere coins kunt kopen
klasgenoot en ik zaten gister al te denken om een LTC te kopen, dan hadden we nu al 26 euroquote:Op vrijdag 8 december 2017 17:22 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik ben ook een noob, maar denk dat mijn suggestie lucratiever is dan 1 Litecoin. 0,01 bitcoin denk ik ook. Maar niks is zeker.
Gisteravond/nacht was een perfect moment geweest ja. Het kan nog steeds gaan verdubbelen. Of nog meer dan dat. Gewoon doen waar jij je het meest comfortabel bij voelt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
klasgenoot en ik zaten gister al te denken om een LTC te kopen, dan hadden we nu al 26 euro
Bittrexquote:Op vrijdag 8 december 2017 17:25 schreef Fylax het volgende:
Welk programma/site ofzo gebruiken jullie dan om coins te kopen?
Even wachten, het gaat sowieso weer correcten na deze spike.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
klasgenoot en ik zaten gister al te denken om een LTC te kopen, dan hadden we nu al 26 euro
Fylax plsquote:Op vrijdag 8 december 2017 17:25 schreef Fylax het volgende:
Welk programma/site ofzo gebruiken jullie dan om coins te kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |