abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175568214
Ik zoek ongeveer 30 meter aan ledstrips rgbw (warm het liefst), inclusief controller. Het moet tussen hekken geplaatst worden dus bij voorkeur systeem dat één met controller gekoppeld kan worden.

Nu zit ik te kijken op DX en andere chinese webshops, maar hebben jullie goede ervaring m.b.t. de kwaliteit van deze producten en, veel belangrijker....

Is het mogelijk om deze nog geleverd te krijgen binnen 2 weken... ? Ik wil e.e.a. graag namelijk installeren voor de kerst :)
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_175568912
Kom je beetje laat mee 2 weken voor kerst.
pi_175571213
Vandaar ook mijn vraag hier :)
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  zaterdag 9 december 2017 @ 12:38:33 #4
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175596208
Ik weet alleen dat Wish tegenwoordig snelle verzending aanbiedt tegen meerprijs. Geen idee of ze ook snelle verzending hebben voor zulke lichten...
pi_175596418
Ik heb gewoon bij een NL bedrijf een bestelling geplaatst, die Chinese shops zijn goedkoper maar ik vertrouw de kwaliteit niet echt, misschien ten onrechte maar ik wil niet dat er iets gaat doorbranden vanwege inferieure materialen. Ik betaalde rond de 65 euro voor 10 meter, dus extre duur is het ook weer niet. Ben wel benieuwt naar jouw ervaringen dus mocht je hem bij zo een shop bestellen, laat het ons weten.
pi_175598718
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:51 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Ik heb gewoon bij een NL bedrijf een bestelling geplaatst, die Chinese shops zijn goedkoper maar ik vertrouw de kwaliteit niet echt, misschien ten onrechte maar ik wil niet dat er iets gaat doorbranden vanwege inferieure materialen. Ik betaalde rond de 65 euro voor 10 meter, dus extre duur is het ook weer niet. Ben wel benieuwt naar jouw ervaringen dus mocht je hem bij zo een shop bestellen, laat het ons weten.
Ja daar lijk ik nu ook naar toe te moeten. Het is niet meer te krijgen binnen de tijd. Heb wellicht nog de mogelijkheid via een vriend die aankomende week naar China gaat (maar weet niet of dat lukt). Anders is via Ebay.de nog een optie. Als ik iets Chinees binnen heb dan post ik het

Ben overigens wel benieuwd van welke site je het hebt gekocht...
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_175646695
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:40 schreef draadstalig het volgende:
Ja daar lijk ik nu ook naar toe te moeten. Het is niet meer te krijgen binnen de tijd. Heb wellicht nog de mogelijkheid via een vriend die aankomende week naar China gaat (maar weet niet of dat lukt). Anders is via Ebay.de nog een optie. Als ik iets Chinees binnen heb dan post ik het
Als je tijd hebt, gewoon via AliExpress doen.
Kwaliteit is net hetzelfde wat je hier in Europa zou kopen. Maar de prijs is een 6de lager
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')