Zo indrukwekkend als hij is in directe knock-out, zo lachwekkend is hij in barrages.quote:
Beter dan stageaidsquote:Op donderdag 7 december 2017 23:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik lig in bed joh, er staat weer een collegedag te wachten.
Dat heb ik al.quote:Op donderdag 7 december 2017 23:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Blijkbaar. Al is het wel mooi om alles te hebben.
Ik heb geen eens iets om dvd's mee af te spelen.quote:Op donderdag 7 december 2017 23:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op dvd hans. Niet skere download
ik voel je pijnquote:Op donderdag 7 december 2017 23:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik lig in bed joh, er staat weer een collegedag te wachten.
Emilia vindt dit niet leukquote:Op donderdag 7 december 2017 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou haar wel op mijn gezicht laten zitten.
PC heb ik. Verder ook niets neequote:Op donderdag 7 december 2017 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen eens iets om dvd's mee af te spelen.
Straks poept ze danquote:Op donderdag 7 december 2017 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou haar wel op mijn gezicht laten zitten.
16 december 2 weekjes, na mijn tentamen op zaterdagochtendquote:Op donderdag 7 december 2017 23:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik voel je pijn
wanneer begint jouw kerstvakantie?
Ik train alleen mijn pens. Kost al geld zatquote:Op donderdag 7 december 2017 23:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gewoon je glutes goed trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |