Cristo kan er wat van maar die hebben we een tijdje niet gezien. Alcinas is al zes jaar een groot talent maar die breekt ook nooit door.quote:
Lekkere latino’s?quote:Op donderdag 7 december 2017 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit is juist.
Gisteren weer een Latin feestje gepakt, boh wat heerlijk.
Heb je Esperándote al geluisterd? Goed nummertje weer.quote:Op donderdag 7 december 2017 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit is juist.
Gisteren? Het is toch geen weekend.quote:Op donderdag 7 december 2017 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit is juist.
Wat walgelijk zeg. Of waren er ook Latino meiden?quote:Op donderdag 7 december 2017 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit is juist.
Ja, ze spelen toevallig ook nog eens tegen elkaar. Dus op de SPAANSE AVOND verwacht ik jou wel in het topic.quote:
Vooruit, die ene keer zal ik eens koekeloeren. Moet je wel zeggen wanneer.quote:Op donderdag 7 december 2017 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, ze spelen toevallig ook nog eens tegen elkaar. Dus op de SPAANSE AVOND verwacht ik jou wel in het topic.
Hij zit in de wwquote:Op donderdag 7 december 2017 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gisteren? Het is toch geen weekend.
Dat weet Stijn wel.quote:Op donderdag 7 december 2017 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vooruit, die ene keer zal ik eens koekeloeren. Moet je wel zeggen wanneer.
Toch 3 wedstrijden ongeslagen in Europaquote:Op donderdag 7 december 2017 23:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met het behalen van de vierde plek.
Thursday December 21 (7pm)quote:
Kwam ‘m tegen op Spotify, niks mis mee.quote:Op donderdag 7 december 2017 23:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je Esperándote al geluisterd? Goed nummertje weer.
Fake newsquote:Op donderdag 7 december 2017 23:12 schreef yats het volgende:
[..]
Toch 3 wedstrijden ongeslagen in Europa
Doordeweeks is juist genot. Internationale studentesquote:Op donderdag 7 december 2017 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gisteren? Het is toch geen weekend.
Dit ga ik niet onthouden. Ik verwacht een dm op het moment dat ze aftrappen.quote:Op donderdag 7 december 2017 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thursday December 21 (7pm)
Cristo Reyes v Toni Alcinas
Kim Huybrechts v James Richardson
Darren Webster v Devon Petersen
Peter Wright v Diogo Portela
Veel excuses heeft hij niet, want Atlético speelt pas op 22 december.
Je houdt wel Mani verantwoordelijk als het razende apenaids is.quote:Op donderdag 7 december 2017 23:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit ga ik niet onthouden. Ik verwacht een dm op het moment dat ze aftrappen.
Ik zal Mani de schuld geven, geen zorgen.quote:Op donderdag 7 december 2017 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je houdt wel Mani verantwoordelijk als het razende apenaids is.
Is darts jouw grootste specialiteit?quote:Op donderdag 7 december 2017 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thursday December 21 (7pm)
Cristo Reyes v Toni Alcinas
Kim Huybrechts v James Richardson
Darren Webster v Devon Petersen
Peter Wright v Diogo Portela
Veel excuses heeft hij niet, want Atlético speelt pas op 22 december.
Hij is opgegroeid met de dartpijl.quote:Op donderdag 7 december 2017 23:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is darts jouw grootste specialiteit?
In een quiz over darten zou ik ongetwijfeld beter scoren dan over voetbalquote:Op donderdag 7 december 2017 23:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is darts jouw grootste specialiteit?
quote:Op donderdag 7 december 2017 23:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij is opgegroeid met de dartpijl.
Maar ik heb Koffieplanter dan weten te kinderlokken naar een darts topic. Ik win sowieso.quote:Op donderdag 7 december 2017 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je houdt wel Mani verantwoordelijk als het razende apenaids is.
ik sla dit bericht even op mocht ik ooit een vraag over darten krijgenquote:Op donderdag 7 december 2017 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een quiz over darten zou ik ongetwijfeld beter scoren dan over voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |