Volgens mij zijn er veel eilanders te vinden op Het Fok!eiland Pre-Xmas Party 2002
quote:Nee, op fokeiland!!
Op vrijdag 20 december 2002 01:17 schreef Merina het volgende:
Op de Antillen?
Welkom trouwens minkeltje
quote:Oh jee, ik was niet thuis,,verdorie. Pakt Meiske78 op die tegen de deur aangeleund ligt/zit te slapen. Hij draagt haar naar zijn kamer, en legt haar op zijn grote lits-jumeaux
Op donderdag 9 januari 2003 00:05 schreef Meiske78 het volgende:
Mag ik wel naar binnen?[irl: ik ga maffen laterz
]
Hmm smaakvol ingericht, lekker bed
* ze loopt naar de keuken alwaar de koffie staat te pruttelen en er vers gebakken broodjes in de oven liggen. Ze gaat aan de keukentafel zitten.
Jeetje Minkeltje, je weet me wel te verwennen
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 15:08 schreef Meiske78 het volgende:
* Meiske78 wordt uitgerust wakker op het lits-jumeaux van Minkeltje en kijkt eens om zich heen.Hmm smaakvol ingericht, lekker bed
* ze loopt naar de keuken alwaar de koffie staat te pruttelen en er vers gebakken broodjes in de oven liggen. Ze gaat aan de keukentafel zitten.
* Minkeltje wordt door de butler ingelicht dat mevr.Meiske78 aan de keukentafel zit. Hierop antwoord Minkeltje dat de butler haar naar buiten moet laten komen, en dat de butler bij het zwembad het ontbijt serveren moet.
Jeetje Minkeltje, je weet me wel te verwennen
quote:* Minkeltje vraagt aan Meiske78 of ze zin heeft om even met hem in het Bubbelbad te gaan zitten
Op vrijdag 10 januari 2003 00:40 schreef Meiske78 het volgende:
* Meiske78 zit dus bij het zwembadte genieten van een heerlijk ontbijt.
quote:jammer dat ze haar bikini aanheeft, denkt Minkeltje LOL
Op vrijdag 10 januari 2003 13:56 schreef Meiske78 het volgende:
* Als Meiske78 is uitgegeten laat ze zich in het bubbelbad glijden, gelukkig had ze haar bikini al aan
* Ze zakt lekker achterover tegen de rand van het bubbelbad en verzucht 'Hier zou ik best aan kunnen wennen'.
quote:Ik ben t al:) ik zou best wel kunnen wennen aan jou hier rond me en in me huisje
Op zondag 12 januari 2003 13:08 schreef Meiske78 het volgende:
* Meiske78 is blij dat ze niet weet dat Minkeltje zulke oneerbare gedachten over haar heeft* Ze zakt lekker achterover tegen de rand van het bubbelbad en verzucht 'Hier zou ik best aan kunnen wennen'.
Wanneer zullen we mijn spullen verhuizen vanuit het kamertje dat ik bewoon in mijn curiosashop?
quote:NU !
Op zondag 12 januari 2003 14:49 schreef Meiske78 het volgende:
* Meiske78 besluit op het aanbod van Minkeltje in te gaan.Wanneer zullen we mijn spullen verhuizen vanuit het kamertje dat ik bewoon in mijn curiosashop?
quote:Verheugd zich op t samenwonen met Meiske78
Op zondag 12 januari 2003 21:34 schreef Meiske78 het volgende:
Ok!
Kom je even helpen sjouwen Minkeltje? En die butler van je kan vast ook wel ffies helpen
quote:* minkeltje roept zijn butler en ook zijn beveiligingsmensen (van Fok!Security) en die helpen allemaal samen met Minkeltje en Meiske78 om het busje leeg te ruimen en de spullen naar binnen te brengen
Op maandag 13 januari 2003 12:13 schreef Meiske78 het volgende:
* Meiske78 komt aanrijden in een busje met achterin haar spulletjes.Kom je even helpen sjouwen Minkeltje? En die butler van je kan vast ook wel ffies helpen
* Meiske78 gaat verder met uitpakken
quote:* Minkeltje *wijst* haar de inloopkasten aan, die normale kledingkast is alleen voor de sier
Op maandag 13 januari 2003 18:16 schreef Meiske78 het volgende:
Zeg Minkeltje, kun je misschien wat ruimte maken in je kledingkast? Ik moet de inhoud van die koffers *wijst* nog kwijt. Een vrouw heeft nou eenmaal veel kleding(en niet te vergeten die dozen met schoenen die nog in de hal staan)
* Meiske78 gaat verder met uitpakken
[Dit bericht is gewijzigd door Minkeltje op 13-01-2003 22:55]
* Meiske78 zet al haar schoenen op de planken en hangt haar kleding aan hangertjes
Wacht nog maar even met die koffie lieverd, ik ben nog wel een uurtje bezig
quote:Heb geen zin in koffie
Op maandag 13 januari 2003 19:16 schreef Meiske78 het volgende:
Yihaa, altijd al een inloopkast willen hebben* Meiske78 zet al haar schoenen op de planken en hangt haar kleding aan hangertjes
Wacht nog maar even met die koffie lieverd, ik ben nog wel een uurtje bezig
[Dit bericht is gewijzigd door Minkeltje op 14-01-2003 00:57]
quote:Ehm Minkeltje, misschien moet je de FAQ eens lezen, wat ik in andere fora op Fok! post, heeft niets met Fok!Eiland te maken. En dat wil ik graag zo houden
Op dinsdag 14 januari 2003 00:07 schreef Minkeltje het volgende:
[edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Meiske78 op 14-01-2003 09:34]
quote:snik sorry
Op dinsdag 14 januari 2003 00:46 schreef Meiske78 het volgende:[..]
Ehm Minkeltje, misschien moet je de FAQ eens lezen, wat ik in andere fora op Fok! post, heeft niets met Fok!Eiland te maken. En dat wil ik graag zo houden
.
quote:* Meiske78 neemt bos bloemen en excuses in ontvangst
Op dinsdag 14 januari 2003 00:56 schreef Minkeltje het volgende:
* Minkeltje geeft bos bloemen als excuus aan Meiske78
Ik ben dol op bloemen
quote:"Dus je bent niet meer boos op me?", vraagt Minkeltje in angst
Op dinsdag 14 januari 2003 09:32 schreef Meiske78 het volgende:[..]
* Meiske78 neemt bos bloemen en excuses in ontvangst
Ik ben dol op bloemen
quote:Nee hoor, tis al goed
Op dinsdag 14 januari 2003 13:37 schreef Minkeltje het volgende:
"Dus je bent niet meer boos op me?", vraagt Minkeltje in angst
quote:Dan is t weer FEEEESTTTTTT
Op dinsdag 14 januari 2003 14:00 schreef Meiske78 het volgende:[..]
Nee hoor, tis al goed
quote:In de Ierse Pub ok? Scheelt een hoop rotzooi in ons huis en dan kunnen we er tussenuit knijpen als we (het) zat zijn
Op dinsdag 14 januari 2003 15:52 schreef Minkeltje het volgende:
Dan is t weer FEEEESTTTTTTKom we geven een feestje dat t weer goed is
quote:Helemaal mee eens:) Wat zullen we aantrekken?
Op dinsdag 14 januari 2003 16:40 schreef Meiske78 het volgende:[..]
In de Ierse Pub ok? Scheelt een hoop rotzooi in ons huis en dan kunnen we er tussenuit knijpen als we (het) zat zijn
quote:Hmmm misschien dat we dat feestje uit moeten stellen, en lekker thuis blijven *glunder*
Op woensdag 15 januari 2003 01:52 schreef Meiske78 het volgende:
* Meiske78 trekt sexy jurkje met laag decolleté aan en hoge hakken
quote:Wordt wakker van het zonnetje wat tussen de gordijnen door in zijn giecheltje straalt
Op woensdag 15 januari 2003 15:59 schreef Meiske78 het volgende:
* Meiske78 komt na een lange nacht uit bed. Ze doet stil om Minkeltje niet te wekken.
ik heb wel wat gemist toen ik weg was...
* VixenFromHell heeft wel zin in wat lol
* VixenFromHell heeft al zooooo lang geen dingen meer in de fik gestoken
* VixenFromHell kijkt of niemand haar ziet, nee, en steekt dan ut prachtige huisje stiekem in de fik
* VixenFromHell kijkt tevreden naar de vlammen en vliegt dan weg, terug naar het kasteel
woehahaha
quote:* minkeltje kijkt beduusd naar t smeulende hoopje as wat er nog over is van zijn huisje
Op woensdag 5 februari 2003 16:35 schreef VixenFromHell het volgende:
hmmzz mooi huisjuh... te mooiik heb wel wat gemist toen ik weg was...
* VixenFromHell heeft wel zin in wat lol
* VixenFromHell heeft al zooooo lang geen dingen meer in de fik gestoken
* VixenFromHell kijkt of niemand haar ziet, nee, en steekt dan ut prachtige huisje stiekem in de fik* VixenFromHell kijkt tevreden naar de vlammen en vliegt dan weg, terug naar het kasteel
woehahaha
*trekt bij Vixen in haar kasteel in, omdat hij weet dat ze daarom zijn huisje in de brand heeft gestoken
-¥-Vixen's Castle-¥-
quote:Whate A Beauty House You Have!
Op donderdag 19 december 2002 23:24 schreef Minkeltje het volgende:
iemand zin in een huis-opwarm-feestje?
Oke, feesten
* Minkeltje opent de deur, en hoort em piepen en kraken.. spuit wat olie in de scharnieren, en het piepen en kraken is over.
* Minkeltje haalt de lakens van alle meubels af, en opent de luiken voor de ramen. Tijd voor wat frisse lucht en een flinke schoonmaak
quote:Ahhhh lekker Pizza's, denkt Minkeltje als hij ze krijgt bezorgd. Dan vraagt de koerier,hoe wilt u betalen? , O zet maar op de rekening van MattttpuntNL, die betaald voor mij vandaag
Op dinsdag 16 september 2003 21:40 schreef mattttPUNTnl het volgende:
* Minkeltje besteld pizza's en laat ze bij minkeltje bezorgen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |