Ja datquote:Op donderdag 7 december 2017 17:27 schreef Harmankardon het volgende:
Misschien ligt het niet aan de vrouwen maar aan jouw inschattingsvermogen?
Oppervlakkig? Ik ben gewoon voor een eerlijke wereld waarin er eerlijkheid en openheid is? Als ik iemand nooit mooi genoeg vind, dan moet dat toch kunnen?quote:Op donderdag 7 december 2017 17:22 schreef Evienne het volgende:
[..]
Gemake-upt, gephotoshopt, personally trained, plastisch gechirurgeerd, gecoiffeerd, ...
Dan maar lelijk. Laten oppervlakkige jongetjes als ts me fijn met rust.
Wat is volgens jou de oorzaak en wat is het gevolg?quote:Op donderdag 7 december 2017 16:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Je draait oorzaak en gevolg wel om natuurlijk.
Ja ik ben juist benieuwd wie er achter die plamuurlaag schuil gaat. En heel vaak staat me dat gezicht gewoon niet aan. Ik vind het verloren moeite en energie. Ik zie ook nou niet bijster veel mensen zonder fake-upquote:Op donderdag 7 december 2017 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Punt is dat het vaak gewoon mooier is. Dus dan kan je wel klagen, maar je houdt het zelf ook in stand door iemand met make-up te verkiezen boven iemand zonder (bij het stappen, waar dan ook).
Nog genoeg vrouwen die niet een hele plamuurlaag dragen.
Klopt dit. Ik ben ooit eens een keer opgemaakt door een goede visagist. Herkende mezelf amper meer, was echt een ander gezicht.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd.
Hoewel ik TS wel snap, een goede make-up artist kan hele gezichtsstructuren anders doen lijken. Ik vraag me af wie je dan voor de gek houdt, de ander of jezelf.
Het zal wel aan mij liggen maar al die dames (minus Jack Sparrow en aardappel) zien er prima uit zonder make up.quote:
Contouren en highlighten kan echt de vorm van je gezicht veranderen idd. Maar in daglicht zie je altijd wel wanneer iemand poeder of foundation opheeft.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Klopt dit. Ik ben ooit eens een keer opgemaakt door een goede visagist. Herkende mezelf amper meer, was echt een ander gezicht.
En ik had niet eens een plamuurkop omdat die vrouw goed wist wat ze deed, zag er echt uit als zo'n vrouw met normale make up op.
Vond ik echt een rare gewaarwording. Het was echt heel mooi, maar heb de hele dag/avond onwennig rondgelopen en was blij mezelf weer te zien na wat stevig poetswerk.
Wat vind jij een acceptabele hoeveelheid?quote:Op donderdag 7 december 2017 17:32 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Ja ik ben juist benieuwd wie er achter die plamuurlaag schuil gaat. En heel vaak staat me dat gezicht gewoon niet aan. Ik vind het verloren moeite en energie. Ik zie ook nou niet bijster veel mensen zonder fake-up![]()
Zelfs de “mooie” “knappe” meisjes / vrouwen dragen het, dus het is altijd uitvogelen wie daar werkelijk achter zit.
Dit ook ja. En daarom durven veel vrouwen al niet meer zonder make-up de deur uit, omdat ze dan lelijk lijken. Terwijl het natuurlijk relatief is en als niemand make-up zou dragen, zouden die vrouwen niet meer als lelijk worden gezien.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:18 schreef Samzz het volgende:
Zijn vrouwen zonder make-up echt lelijk, of hangen wij een steeds hogere standaard aan omdat in de media perfectie wordt getoond doormiddel van gemake-upte vrouwen?
Je hebt ook redelijke normaal lijkende gezichten met fake up die echt tegenvallen zonder;) Zo’n plamuurlaag zie ik inderdaad wel ja.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:27 schreef Samzz het volgende:
Aan de andere kant, je zíét toch dat een vrouw veel make-up op heeft.
Maar, en nu? Want als je alleen maar even lekker wil klagen dan ga ik je topic naar KLB zetten.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:46 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Je hebt ook redelijke normaal lijkende gezichten met fake up die echt tegenvallen zonder;) Zo’n plamuurlaag zie ik inderdaad wel ja.
Ik wil meisjes gewoon puur zien, en geen fake-up. Ze houden jongens gewoon voor de gek. En ze moeten zich niet laten brainwashen door de media. Gewoon zonder fake-up de deur uit en mensen ontmoeten. Durf je ware gezicht te laten zien.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat vind jij een acceptabele hoeveelheid?
De meesten dragen wel minstens mascara. Maar dat zou je nog kunnen vergelijken met een beetje gel in het haar. Niet nep, gewoon iets mooier.
En BH’s, laat staan van die push-up modellen, zijn helemaal instrumenten van het kwaad.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:52 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Ik wil meisjes gewoon puur zien, en geen fake-up. Ze houden jongens gewoon voor de gek. En ze moeten zich niet laten brainwashen door de media. Gewoon zonder fake-up de deur uit en mensen ontmoeten. Durf je ware gezicht te laten zien.
En dat corrigerend ondergoedquote:Op donderdag 7 december 2017 18:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En BH’s, laat staan van die push-up modellen, zijn helemaal instrumenten van het kwaad.
Die foto zonder makeup is gewoon gephotoshopped, kunnen we geen conclusies uit trekken natuurlijk.quote:
Ik draag make-up om mijn mooie punten te benadrukken, niet om te bedriegen. Verder heb je niet zoveel te willen. De meeste meisjes dragen geen make-up voor jou.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:52 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
[..]
Ik wil meisjes gewoon puur zien, en geen fake-up. Ze houden jongens gewoon voor de gek. En ze moeten zich niet laten brainwashen door de media. Gewoon zonder fake-up de deur uit en mensen ontmoeten. Durf je ware gezicht te laten zien.
Idd, vrouwen met rode lippenquote:Op donderdag 7 december 2017 18:28 schreef Mark031 het volgende:
Bij veel vrouwen doet mascara en rode lippenstift wonderen. Maar meer make-up dan dat vind ik niet nodig.
Vooral poeder of foundation vind ik onnodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |