Massa was goed.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:02 schreef SnowOokami het volgende:
Ik had er ook 14 en toen begreep ik pas dat het 1 vraag wasdaarna klikte ik op Massa volgens mij *boom*
De laatste keer dat Alonso Massa tegenkwam was het ook *boom*quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:02 schreef SnowOokami het volgende:
Ik had er ook 14 en toen begreep ik pas dat het 1 vraag wasdaarna klikte ik op Massa volgens mij *boom*
Was best een goed gevecht.quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:47 schreef JayHovah het volgende:
[..]
De laatste keer dat Alonso Massa tegenkwam was het ook *boom*
maar nog niet halverwege de winterquote:
ik weet niet of dat een goed plan istwitter:Jamesallenonf1 twitterde op zaterdag 30-12-2017 om 10:37:52The 2018 Ferrari #F1 car will be long wheelbase like the Mercedes, according to Pino Allievi in Gazzetta today reageer retweet
Mercedes heeft zelf nog toegegeven dat het tegen ze heeft gewerkt als ze niet op kop reden. Dus voor Ferrari lijkt het me een slecht plan ja.quote:Op zondag 31 december 2017 10:29 schreef Tarado het volgende:
ik weet niet of dat een goed plan istwitter:Jamesallenonf1 twitterde op zaterdag 30-12-2017 om 10:37:52The 2018 Ferrari #F1 car will be long wheelbase like the Mercedes, according to Pino Allievi in Gazzetta today reageer retweet
Maar als ze daardoor juist meer op kop gaan rijden is het juist een goed plan.quote:Op zondag 31 december 2017 11:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Mercedes heeft zelf nog toegegeven dat het tegen ze heeft gewerkt als ze niet op kop reden. Dus voor Ferrari lijkt het me een slecht plan ja.
Maar ja, ik ben maar een nerd op het internet.
Ze zullen of op kop moeten rijden en Mercedes kan er dan niet meer bij (want nadeel), en idem dito als het andersom is (Jippie nog meer optochten).quote:Op zondag 31 december 2017 11:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar als ze daardoor juist meer op kop gaan rijden is het juist een goed plan.
Ik geloof het pas als ie er op zit bij de presentaties.quote:Op zondag 31 december 2017 14:22 schreef YourCaptor het volgende:
Hoe had moeten jullie gillen van de komst van de halo?
Ik hoop het. Als er maar geen gewonden vallen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:34 schreef SnowOokami het volgende:
Ik zie het al helemaal voor mij, 1e race met een halo en gelijk een freak accidentkijken of Todd dan nog steeds zo hard van de toren blaast.
als er geen gewonden vallen zal er geclaimd worden dat de Halo dat juist heeft verholpen....quote:Op zondag 31 december 2017 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als er maar geen gewonden vallen.
Probleem is dat die middelste pijler vol in het gezicht kom als die los schiet.quote:Op zondag 31 december 2017 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als er maar geen gewonden vallen.
Dat laatste werk ik alvast aan mee. Na 4 jaar op rij nu niet, dat zal ze lerenquote:Op zondag 31 december 2017 14:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
als er geen gewonden vallen zal er geclaimd worden dat de Halo dat juist heeft verholpen....
Het enige wat gaat helpen is een totale boycot door tv-stations, en circuitbezoekers.
En dat komt er niet. Dus het enige dat helpt is een freak accident waarbij de halo nadelig blijkt te zijn.quote:Op zondag 31 december 2017 14:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
als er geen gewonden vallen zal er geclaimd worden dat de Halo dat juist heeft verholpen....
Het enige wat gaat helpen is een totale boycot door tv-stations, en circuitbezoekers.
Hoop dat er nog iets gebeurt, zodat die halo snel weg is. Anders ben ik er echt klaar mee.quote:Op zondag 31 december 2017 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als ie er op zit bij de presentaties.
Dan beginnen de constructeurs te janken dat ze dat ding nu helemaal in hun ontwerp hebben geïntegreerd en dat ze dan weer helemaal opnieuw moeten beginnen etc. etc.quote:Op zondag 31 december 2017 21:21 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Hoop dat er nog iets gebeurt, zodat die halo snel weg is. Anders ben ik er echt klaar mee.
Hoezo moet ik in februari op tijd op staan?quote:
ik zie het al voor me, rijders die zichtproblemen zowel voor en achteruit/dode hoeken claimen door die halo. nadat ze bij de stewards zitten voor een crash met een andere wagen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Probleem is dat die middelste pijler vol in het gezicht kom als die los schiet.
[ afbeelding ]
Maar goed... misschien heb ik wel teveel Final Destination gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |