Nee ok, maar zuigkracht lijkt me wel essentieel tochquote:Op woensdag 6 december 2017 19:46 schreef GX3 het volgende:
Als ik het verhaal zo lees mankeert er niks aan je afzuigkap. Het is ook een afzuigkap he, geen stofzuiger ;-)
Ik ruik nu ook meer omdat alle ramen en deuren dicht zitten.quote:Op woensdag 6 december 2017 19:50 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nee ok, maar zuigkracht lijkt me wel essentieel toch?
Het heeft nooit zo geroken.
Tegen het filter wel ja. Verderaf niet.quote:Op woensdag 6 december 2017 19:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ie aanstaat en je houd er een stuk papier tegen, zuigt ie dat vast?
Done that.quote:Op woensdag 6 december 2017 19:54 schreef Sigaartje het volgende:
Er zit toch een filter in? Die zal wel vol zitten. Even de boel opentrekken. Zal wel vol vet zitten.
Dat zuigt 'ie wel weg in gewone staat, met filter, en iets anders dan de filter is niet toegankelijk....quote:Op woensdag 6 december 2017 20:14 schreef Gutz het volgende:
Filters eens goed reinigen?
Rotorbladen smerig/ vettig?
Flex buis zal waarschijnlijk ook vol vettigheid zitten?
Wat doet hij met dampen als je de filters weglaat? Even paar pannen water op het vuur en dan zonder filters aanzetten. Als dat goed wegtrekt dan is het je filter, als dat niet is dan zijn het je bladen of je afvoer die vol vettigheid zit.
Dat wil ik graag doen, maar ik krijg de kap/motor er gewoonweg niet uit. Zit helemaal ingebouwd.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:11 schreef Sigaartje het volgende:
Misschien de verbinding met de afzuigslang controleren?
Maak eens een foto van de de binnenkant van de kap?quote:Op woensdag 6 december 2017 20:25 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat wil ik graag doen, maar ik krijg de kap/motor er gewoonweg niet uit. Zit helemaal ingebouwd.
Het is een Novy D820. Hier zonder het filter:quote:Op woensdag 6 december 2017 20:29 schreef Gutz het volgende:
[..]
Maak eens een foto van de de binnenkant van de kap?
O, en t stickertje met het typenummer
Kan je toch gewoon open schroeven?quote:Op woensdag 6 december 2017 20:43 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Het is een Novy D820. Hier zonder het filter:
[ afbeelding ]
https://m.keukenloods.nl/(...)IEAQYASABEgKIsPD_BwE
Heb alles losgeschroefd, maar dan gebeurd er niks...er komt niks los. Althans niet naar buiten toe.quote:
Als er buiten veel uitgeblazen wordt en boven het fornuis amper zuigkracht is, is het heel aannemelijk dat een losse slang aan de zuigzijde, de oorzaak is.quote:Op woensdag 6 december 2017 20:11 schreef Sigaartje het volgende:
Misschien de verbinding met de afzuigslang controleren?
Duidelijk. Nu er nog aan komenquote:Op donderdag 7 december 2017 08:40 schreef blomke het volgende:
[..]
Als er buiten veel uitgeblazen wordt en boven het fornuis amper zuigkracht is, is het heel aannemelijk dat een losse slang aan de zuigzijde, de oorzaak is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |