Ik heb me weten in te houdenquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:03 schreef ReplaR het volgende:
Ik kan mezelf wel door de kop schieten omdat ik per ongeluk vrij in het begin al op wiki had gekeken
Ik had hetzelfde op youtube. Weet al wie gewonnen heeft, maar niet de andere finalistquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:03 schreef ReplaR het volgende:
Ik kan mezelf wel door de kop schieten omdat ik per ongeluk vrij in het begin al op wiki had gekeken
Ik had dat vorig seizoen dus. Al na een week wist ik wie de top 3 wasquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:03 schreef ReplaR het volgende:
Gaan wel 2 afleveringen voor de finale gebruiken, misschien wel wat knipwerk, maar gelukkig wel vrij lang.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:17 schreef ReplaR het volgende:
Ook zo kut dat sbs iets van 15 minuten uit de uitzending knipt
Oh, dus de finale finale is donderdag? D ie kan ik niet zienquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaan wel 2 afleveringen voor de finale gebruiken, misschien wel wat knipwerk, maar gelukkig wel vrij lang.
Morgen en donderdag lijkt me. Althans, wat moeten ze anders donderdag uitzendenquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dus de finale finale is donderdag? D ie kan ik niet zien
Dat is bij de originele ook.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaan wel 2 afleveringen voor de finale gebruiken, misschien wel wat knipwerk, maar gelukkig wel vrij lang.
2 jaar geleden*quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:22 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dat is bij de originele ook.
Vorig jaar knipten ze het hele stuk dat de winnares, Billie Mckay, een baan bij The Fat Duck aangeboden kreeg eruit.
Volgens mij is het standaard dat deelnemers zonder kinderen het voor hun partner doen, en deelnemers met kinderen het voor de kidsquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:26 schreef franklop het volgende:
Hoor Ben overigens altijd over zijn kinderen en nooit over zijn vrouw. Zou hij gescheiden zijn?
quote:
Ja ok, maar meestal noemen ze ooit wel eens 'vrouw en kinderen'quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:27 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Volgens mij is het standaard dat deelnemers zonder kinderen het voor hun partner doen, en deelnemers met kinderen het voor de kids
quote:
Ik heb hem nog niet "dutch" horen roepenquote:Op woensdag 20 december 2017 19:44 schreef franklop het volgende:
Weer ijs voor ben, voor de verandering
maar vast niet per toeval de box van Elena gekozen (ook ned. Afkomst)quote:Op woensdag 20 december 2017 19:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet "dutch" horen roepen
Ja klopt.quote:Op woensdag 20 december 2017 20:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Hij had bij halve finale toch ook al pompoen met speculaas?
weeeeeer een dessert als slotopdrachtquote:Op donderdag 21 december 2017 19:35 schreef WheeleE het volgende:
Daar gaan we!!
Bizar ingewikkeld dessert
Nederlanders en alcoholquote:
Allemamaggies!quote:
hij heeft een hekel aan recepten volgen, dan ge je flink nat bij zo’n opdrachtquote:Op donderdag 21 december 2017 19:48 schreef franklop het volgende:
Ben Ben Ben, ga het recept eens lezen jongen
quote:
Welkom bij de finale!quote:Op donderdag 21 december 2017 19:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
hij heeft een hekel aan recepten volgen, dan ge je flink nat bij zo’n opdracht
Zal ik verklappen?quote:Op donderdag 21 december 2017 19:53 schreef franklop het volgende:
Kan niet wachten tot de winnaar bekend is. Eindelijk verder googlen en wiki's kijken enzo
Ik weet het ook al, maar wilde verder geen spoilers zienquote:
Kwist top2 en de winnaar. Selectief geheugen maar dit bleef hangen.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik weet het ook al, maar wilde verder geen spoilers zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |