Maar goed ook, gaat niet echt lekker meer met jequote:Op woensdag 6 december 2017 19:36 schreef franklop het volgende:
Vandaag geen gerijm
O wat is dat toch fijn
Het ziet er smakelijker uit dan dit van Karlie iigquote:Op woensdag 6 december 2017 20:00 schreef franklop het volgende:
Veel meer roze dan dat wordt het niet
Wat zou je anders moeten schrijven dan tekst iddquote:Op woensdag 6 december 2017 20:01 schreef Burner82 het volgende:
Ik vraag me nog altijd af wat een baan als "tekstschrijver" nou eigenlijk inhoudt
En George er ook meteen naar toe van wat ben jij nou weer aan het doenquote:
En Matt is er niet eens op gekleed....quote:Op woensdag 6 december 2017 20:12 schreef franklop het volgende:
De felle kleuren waren in de aanbieding vandaag.
Gaat om de smaak zeggen ze dan :pquote:
Ja inderdaad. Bizar eigenlijkquote:Op woensdag 6 december 2017 20:25 schreef essnhills het volgende:
Ohjee, een beetje droog. Dat kan zomaar genoeg reden zijn om weg te moeten
Dat denk ik ookquote:
Ja., en niet omdat ze slecht kookte..quote:Op woensdag 6 december 2017 20:32 schreef Burner82 het volgende:
Nog nooit in een eliminatie geweest, ze werd 4e, iemand zet de pin in, en ze vliegt eruit... Best hard
een echte nederlanderquote:Op donderdag 7 december 2017 20:06 schreef franklop het volgende:
Vrije keuze qua ingredient en hij kiest drop
Yes ! Blijft leuk, ondanks zijn totaal niet Nederlandse voorkomen en zijn Duitse achternaamquote:
uhuhquote:Op donderdag 7 december 2017 20:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Yes ! Blijft leuk, ondanks zijn totaal niet Nederlandse voorkomen en zijn Duitse achternaam
nee want je kreeg niet in beeld of het echt mislukt was of stiekem toch goed gegaan.... dus die gaat top3quote:Op donderdag 7 december 2017 20:27 schreef franklop het volgende:
Dat wordt de pressure test vrees ik
Toch wel veilig, gelukkigquote:Op donderdag 7 december 2017 20:32 schreef Nizno het volgende:
hmz....... oke kan het verkeerd hebben
ik vind die sarah eigenlijk de irritantste van de 3, geen idee waarom maar tis gewoon niet mijn type persoonlijkheidquote:Op donderdag 7 december 2017 20:33 schreef franklop het volgende:
Als Karlie wint hebben we 2 mensen met NL roots bij de top 5
beter laat dan nooit zeggen ze danquote:
Je kon eerst nog de aflevering terugkijken.... maar dat kon vrijdag niet.. Zat ineens Junior Masterchef US op die plek... met de laatste 6quote:
16.30u vandaag werd die van donderdag herhaalt. Heb je nu weinig aanquote:Op maandag 11 december 2017 19:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je kon eerst nog de aflevering terugkijken.... maar dat kon vrijdag niet.. Zat ineens Junior Masterchef US op die plek... met de laatste 6![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maja, ik weet welke 3 het niet gehaald hebbenquote:Op maandag 11 december 2017 19:36 schreef franklop het volgende:
[..]
16.30u vandaag werd die van donderdag herhaalt. Heb je nu weinig aan
Doe mij maar een lekkere burger inderdaadquote:
Doe je goed! Smakelijkquote:Op maandag 11 december 2017 19:50 schreef Burner82 het volgende:
De rest kijk ik morgen wel terug.... mijn eetalarm gaat af (goede timing he)
Du hast recht!quote:
Ja, toch wel coolquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:35 schreef franklop het volgende:
Tamara en Arum had ik niet in de top 5 verwacht. Toch verrassend
quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:37 schreef franklop het volgende:
40% NL bloed trouwens!
Althans, Karlie had ook NL achtergrond meen ik mij te herinneren
Je bent een 'Ollander of nietquote:
Dutch 'spirit'quote:
Dat was het inderdaadquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:00 schreef Burner82 het volgende:
Karlie heet Verkerk.... Klinkt Nederlandser dan de achternaam van Ben![]()
Kloptquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:05 schreef WheeleE het volgende:
Tamara lag er een keer uit toch? En kwam met die reserve-opdracht weer terug? Dan heeft ze zich toch aardig terug weten te knokken.
Zeker.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt
Echt goed teruggekomen dus
Ljkt het redelijk goed te doenquote:
Lijkt mij wel... Bij Arum ging het om de eend, bij Ben om het ijs.quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:27 schreef WheeleE het volgende:
Te gare eend is toch erger dan net niet genoeg gebakken shortbread...toch? TOCH?!?
En zo niet dan schrijven we massaal boze brieven naar de juryquote:Op dinsdag 12 december 2017 20:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel... Bij Arum ging het om de eend, bij Ben om het ijs.
iets met hakken en slootquote:
Mwoa, denk dat Arum dik laatste was hoorquote:
Ja, maar iets dat niet gaar is op je bord leggen.....quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Mwoa, denk dat Arum dik laatste was hoor
Eerst zelf een slok nemenquote:
met zoveel werk. ja is een optie, ben je sneller klaar als je stappen over slaatquote:
Het hoeft inderdaad allemaal niet zo moeilijk te zijn inderdaadquote:Op woensdag 13 december 2017 20:14 schreef Nizno het volgende:
ui pellen, kop en kont er af en kleine inkeping maken en hop schilletje er af
maar ja mijn manier mag vast niet want Heston dus zal wel perfect rond moeten zijn.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Het hoeft inderdaad allemaal niet zo moeilijk te zijn inderdaad
hij zal wel moeten als hij de finale in wil hequote:
Goede vraag. Heb er geen antwoord opquote:Op woensdag 13 december 2017 20:27 schreef Nizno het volgende:
waarom zou je gerookte ui willen eten?
gelukkig was al bang dat jij er gek op zou zijnquote:Op woensdag 13 december 2017 20:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Goede vraag. Heb er geen antwoord op
is best een leuk meiske maar irritant ook.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:30 schreef franklop het volgende:
Ze kunnen beter gelijk Tamara wegsturen denk ik
Ik zou het echt niet weten.... Allemaal heel goed.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:02 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Gok dat Tamara naar huis gaat
dat was het wel jaquote:Op donderdag 14 december 2017 20:30 schreef Burner82 het volgende:
Ow, oeps. Een blunder van Tamara.... Dan is het wel duidelijk denk ik....
Dit is wel de leukere, met koken tegen de profsquote:
Hij maakt het zichzelf in ieder geval niet makkelijk, allemachtigquote:
Tulpenquote:Op maandag 18 december 2017 20:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij maakt het zichzelf in ieder geval niet makkelijk, allemachtig
Denk wel dat het tussen de twee met NL roots gaat zijn om een plek in de finale. Diana gaat als een speer.quote:Op maandag 18 december 2017 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tulpen![]()
Wel een lief verhaal erbij natuurlijk. Misschien helpt dat
oma ook met dik Nederlands accentquote:Op maandag 18 december 2017 20:38 schreef WheeleE het volgende:
BEN!
Met Ajax-shirt, speculaaskruiden en een mooie verhaal over oma...we staan al één man achter je!
Zijn haar zakt ook beetje inquote:
Z'n haar ziet het ook niet meer zittenquote:
Dat ligt wel in de lijn der verwachtingen ja.quote:
Dingen die ad-hoc getoond worden tijdens de uitzending zijn ALTIJD p e r f e c t.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:50 schreef WheeleE het volgende:
Laten we hopen dat z'n ad hoc ingelegde bietjes de smaken niet overhoop gooien...
Ik heb me weten in te houdenquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:03 schreef ReplaR het volgende:
Ik kan mezelf wel door de kop schieten omdat ik per ongeluk vrij in het begin al op wiki had gekeken
Ik had hetzelfde op youtube. Weet al wie gewonnen heeft, maar niet de andere finalistquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:03 schreef ReplaR het volgende:
Ik kan mezelf wel door de kop schieten omdat ik per ongeluk vrij in het begin al op wiki had gekeken
Ik had dat vorig seizoen dus. Al na een week wist ik wie de top 3 wasquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:03 schreef ReplaR het volgende:
Gaan wel 2 afleveringen voor de finale gebruiken, misschien wel wat knipwerk, maar gelukkig wel vrij lang.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:17 schreef ReplaR het volgende:
Ook zo kut dat sbs iets van 15 minuten uit de uitzending knipt
Oh, dus de finale finale is donderdag? D ie kan ik niet zienquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaan wel 2 afleveringen voor de finale gebruiken, misschien wel wat knipwerk, maar gelukkig wel vrij lang.
Morgen en donderdag lijkt me. Althans, wat moeten ze anders donderdag uitzendenquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dus de finale finale is donderdag? D ie kan ik niet zien
Dat is bij de originele ook.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaan wel 2 afleveringen voor de finale gebruiken, misschien wel wat knipwerk, maar gelukkig wel vrij lang.
2 jaar geleden*quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:22 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dat is bij de originele ook.
Vorig jaar knipten ze het hele stuk dat de winnares, Billie Mckay, een baan bij The Fat Duck aangeboden kreeg eruit.
Volgens mij is het standaard dat deelnemers zonder kinderen het voor hun partner doen, en deelnemers met kinderen het voor de kidsquote:Op dinsdag 19 december 2017 20:26 schreef franklop het volgende:
Hoor Ben overigens altijd over zijn kinderen en nooit over zijn vrouw. Zou hij gescheiden zijn?
quote:
Ja ok, maar meestal noemen ze ooit wel eens 'vrouw en kinderen'quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:27 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Volgens mij is het standaard dat deelnemers zonder kinderen het voor hun partner doen, en deelnemers met kinderen het voor de kids
quote:
Ik heb hem nog niet "dutch" horen roepenquote:Op woensdag 20 december 2017 19:44 schreef franklop het volgende:
Weer ijs voor ben, voor de verandering
maar vast niet per toeval de box van Elena gekozen (ook ned. Afkomst)quote:Op woensdag 20 december 2017 19:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet "dutch" horen roepen
Ja klopt.quote:Op woensdag 20 december 2017 20:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Hij had bij halve finale toch ook al pompoen met speculaas?
weeeeeer een dessert als slotopdrachtquote:Op donderdag 21 december 2017 19:35 schreef WheeleE het volgende:
Daar gaan we!!
Bizar ingewikkeld dessert
Nederlanders en alcoholquote:
Allemamaggies!quote:
hij heeft een hekel aan recepten volgen, dan ge je flink nat bij zo’n opdrachtquote:Op donderdag 21 december 2017 19:48 schreef franklop het volgende:
Ben Ben Ben, ga het recept eens lezen jongen
quote:
Welkom bij de finale!quote:Op donderdag 21 december 2017 19:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
hij heeft een hekel aan recepten volgen, dan ge je flink nat bij zo’n opdracht
Zal ik verklappen?quote:Op donderdag 21 december 2017 19:53 schreef franklop het volgende:
Kan niet wachten tot de winnaar bekend is. Eindelijk verder googlen en wiki's kijken enzo
Ik weet het ook al, maar wilde verder geen spoilers zienquote:
Kwist top2 en de winnaar. Selectief geheugen maar dit bleef hangen.quote:Op donderdag 21 december 2017 19:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik weet het ook al, maar wilde verder geen spoilers zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |