hoi de halve stad is ook wel overdreven miscchien als het maar om stuk of 5 kleine avontuurtjes ging?quote:Op woensdag 6 december 2017 17:31 schreef marcodew het volgende:
voor mijn gevoel de halve stad gehad.
zou wellicht relatie therapie werken,,, die kunnen dan doortastende vragen gaan stellen, bijv aan haar : ja wat wil je precies van deze jongen ? ( jij dus ) enz enzo,.. dat kan de boel een beetje openbreken,..quote:Op woensdag 6 december 2017 17:31 schreef marcodew het volgende:
lus als ik er over wil praten word ze boos en negeert ze me of verwijt ze mij van alles, waardoor ik met allerlei vragen blijft zitten wat ontzettend frustrerend is.
Kindje valt mee, is 2 en een leuk kindjequote:Op woensdag 6 december 2017 17:40 schreef Seam het volgende:
Niks mis met dat ze een slet is, juist lekker toch in bed, beetje ervaring.
Dat kind van haar lijkt me een groter probleem.
Nee, als het maar om een paar avontuurtjes ging zou me dat echt niet uitmaken. Ik neuk zelf ook graag maar ik denk dat het eerder om 50 avontuurtjes gingquote:[img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/imrg] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2413344/1/25#p175532086]woensdag 6 december 2017 17:43[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/440166]Sigaartje[/url] het volgende:[/b]
Het is je eigen keuze. Je wist het.
Maar er is niks mis met het op de werkpaal zetten van een slet.
Een auto die vaak in de olie wordt gezet rijdt het best en gaat lang mee.
Pas als er rook uit komt is het tijd voor verwijdering.
[/quote]
Ik wist niet alles, ik kom juist achter meer naar mate de relatie langer word.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 6 december 2017 17:51 schreef Edwin_Posse het volgende:
[..]
hoi de halve stad is ook wel overdreven miscchien als het maar om stuk of 5 kleine avontuurtjes ging?
[..]
zou wellicht relatie therapie werken,,, die kunnen dan doortastende vragen gaan stellen, bijv aan haar : ja wat wil je precies van deze jongen ? ( jij dus ) enz enzo,.. dat kan de boel een beetje openbreken,..
Hahahaquote:Op woensdag 6 december 2017 17:48 schreef Basutei het volgende:
Als ik jou was zou verder zoeken ts.
Ik ken er ook een die letterlijk kilometers donkere pener heeft gehad.
Nu heeft de dame in kwestie een of ander blanke, goed verdienende knaap aan de haak geslagen. Iedereen lacht die kerel achter zijn rug om.
haja en als jij nu een man treft en hem gaat binden en jij bent niet erg blij met zijn exen ? wat dan?quote:Op woensdag 6 december 2017 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
k zou serieus als je zo tegen me zou praten ook echt geen zin hebben om n gesprek hierover te voeren met je
dan verwacht ik dat hij wil dat ik er op n normale manier over praat, zonder denigrerend te doen en het probleem daar zoek waar t hoort, nl bij mezelf... dan kan praten prima.quote:Op woensdag 6 december 2017 18:00 schreef Edwin_Posse het volgende:
[..]
haja en als jij nu een man treft en jij bent niet erg blij met zijn exen ? wat dan?
quote:Op woensdag 6 december 2017 18:05 schreef Gary_Oak het volgende:
R&P / Een oog blind maken
Het vorige topic van TS.Wat.
Leuk man, toen ik met medische klachten zat waar ik niks mee kon. Gelukkig is het opgelost, nu even met zn alle lachen!quote:Op woensdag 6 december 2017 18:05 schreef Gary_Oak het volgende:
R&P / Een oog blind maken
Het vorige topic van TS.Wat.
Ik heb al een jaar lang last van mijn enkel, maar ik ga ook niet overwegen om dan maar mijn been te amputeren.quote:Op woensdag 6 december 2017 18:11 schreef marcodew het volgende:
[..]
Leuk man, toen ik met medische klachten zat waar ik niks mee kon. Gelukkig is het opgelost, nu even met zn alle lachen!
quote:Op woensdag 6 december 2017 18:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar lang last van mijn enkel, maar ik ga ook niet overwegen om dan maar mijn been te amputeren.
Last hebben en dagelijks gigantisch veel pijn zit wel een verschil inquote:Op woensdag 6 december 2017 18:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar lang last van mijn enkel, maar ik ga ook niet overwegen om dan maar mijn been te amputeren.
Ja dat is perfect en scheelt een hoopquote:Op woensdag 6 december 2017 18:11 schreef Edwin_Posse het volgende:
mag ik vragen : is in bed alles wel leuk en fijn? dat scheelt ook al een hoop,?
Ik kwam haar tegen op een verjaardag en later op FB. Beetje bij beetje praten en een keertje daten etc.quote:Op woensdag 6 december 2017 18:00 schreef Sigaartje het volgende:
Bram,
Mag ik vragen hoe het begonnen is tussen jullie?
Dan nog is het een debiele oplossing om met een fles whiskey achterover maar in je oog te gaan porren met een mes.quote:Op woensdag 6 december 2017 18:13 schreef marcodew het volgende:
[..]
[..]
Last hebben en dagelijks gigantisch veel pijn zit wel een verschil in
We praten wel verder als je chronische pijn ervaart. Maar dat inderdaad ter zijdequote:Op woensdag 6 december 2017 18:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dan nog is het een debiele oplossing om met een fles whiskey achterover maar in je oog te gaan porren met een mes.Maar goed, dat terzijde.
mmmm ja en een vakantie kan ook therapeutisch werken, nou ja tenzij je niet erg goed tegen de stress van het reizen kan..quote:Op woensdag 6 december 2017 18:13 schreef marcodew het volgende:
[..]
Ja dat is perfect en scheelt een hoop
Lover versus provider inderdaad. Dat laatste moet je niet willen zijn. In ieder geval niet na tig 'lovers'.quote:Op woensdag 6 december 2017 17:48 schreef Basutei het volgende:
Nu heeft de dame in kwestie een of ander blanke, goed verdienende knaap aan de haak geslagen. Iedereen lacht die kerel achter zijn rug om.
Onzin.quote:
Precies, alleen geeft ze mij niet het gevoel dat ze dat niet meer wilt (en dat bedoelde ik dus met dat het haar niet boeit) en krijg ik het idee dat als ik ermee stopt ze morgen weer in een gangbang zitquote:Op woensdag 6 december 2017 18:23 schreef broccoli. het volgende:
Zou dat leven echt niet weer terug willen, nu ik weet wat ik heb.
Het kan aan mij liggen, maar in tegenstelling tot hele volksstammen hier die bij hoog en bij laag beweren dat het hen niks uitmaakt hoeveel kerels hun vriendin voor hen heeft gehad, heb ik liever een vrouw die 1 keer seks heeft met een ander terwijl ze iets heeft met mij, dan een vrouw waarbij ik letterlijk nummer 100 ben.quote:Op woensdag 6 december 2017 17:43 schreef kiffer het volgende:
Dat ze veel seks heeft gehad zou ik me niet zo druk over maken. Als ze nu niet vreemd gaat.
Dat je er niet kunt praten over je gevoelens en hoe je er over voelt zou wel een probleem kunnen worden en zou ik wel proberen te veranderen.
Heb je het nu over TS?quote:Op woensdag 6 december 2017 17:48 schreef Basutei het volgende:
Misschien ben ik paranoïde, maar bij een 'slet' heb ik tenminste de geruststelling dat ze al van alles heeft geproefd. Bij een enorm kuis meisje kan ik het me voorstellen dat zo nu en dan de angst aan kan slaan dat ze nog wil experimenteren met gangbangs.quote:Op woensdag 6 december 2017 18:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar in tegenstelling tot hele volksstammen hier die bij hoog en bij laag beweren dat het hen niks uitmaakt hoeveel kerels hun vriendin voor hen heeft gehad, heb ik liever een vrouw die 1 keer seks heeft met een ander terwijl ze iets heeft met mij, dan een vrouw waarbij ik letterlijk nummer 100 ben.
alsof jij iets te kiezen hebtquote:Op woensdag 6 december 2017 18:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar in tegenstelling tot hele volksstammen hier die bij hoog en bij laag beweren dat het hen niks uitmaakt hoeveel kerels hun vriendin voor hen heeft gehad, heb ik liever een vrouw die 1 keer seks heeft met een ander terwijl ze iets heeft met mij, dan een vrouw waarbij ik letterlijk nummer 100 ben.
quote:Op woensdag 6 december 2017 19:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
Gewoon als neuk sletje gebruiken, ter gelijkertijd kan je een leuke vrouw zoeken dat geen slet is. En oh ja ik zou me ook nog even laten testen, voor je het weet heb je een virus.
Dit.quote:Op woensdag 6 december 2017 18:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Onzin.
Vaak neuken vrouwen in het rond met de verkeerde gasten en settlen ze met de nerdy vaste baan en financiele zekerheid kerel.
Klassieker voorbeeld dan wat TS omschrijft kan haast niet.
Waarom moet ze er wel over praten?quote:Op woensdag 6 december 2017 19:08 schreef Slacentrifuge het volgende:
Het probleem lijkt me niet direct de hoeveelheid (al zou ik er zelf niet per se vrolijk van worden, maar zoals hier al aangegeven werd wist je dat van tevoren). Probleem lijkt me meer dat ze er niet over wil praten. Daar zou ik wel moeite mee hebben: als jullie nu samen zijn, waarom is dit deel dan niet bespreekbaar, zeker als het voor jou moeilijk ligt? Weet je waaròm ze boos wordt/er niet over wil praten?
Omdat het voor hem blijkbaar een probleem is en zij een relatie hebben. Zijn problemen/twijfels/vragen kunnen mogelijk opgelost/beantwoord worden door het erover te hebben. Waarom zou ze er dan níet over willen praten?quote:
als hij zoals in de op praat: je was vies toen, waarom boeit je dat niks? Is n gesprek bij voorbaat tot mislukken gedoemd. Ik vraag me dus wel af hoe hij zon gesprek dan wil aangaan.quote:Op woensdag 6 december 2017 19:11 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Omdat het voor hem blijkbaar een probleem is en zij een relatie hebben. Zijn problemen/twijfels/vragen kunnen mogelijk opgelost/beantwoord worden door het erover te hebben. Waarom zou ze er dan níet over willen praten?
Dat was voor ze iets met hem had, en wat valt er precies te vertellen! Dat Mohammed zo lekker kon likken? Dat Bryan een lul als een baby armpje had?quote:Op woensdag 6 december 2017 19:11 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Omdat het voor hem blijkbaar een probleem is en zij een relatie hebben. Zijn problemen/twijfels/vragen kunnen mogelijk opgelost/beantwoord worden door het erover te hebben. Waarom zou ze er dan níet over willen praten?
Omdat ze steeds ontwijkende antwoord geeft, zegt dat het "allemaal in het verleden ligt". Ze word boos omdat ik eens in de 2 maanden sacherijnig word omdat ik weer iets hoor/te weten komt van haar "ik neuk graag met buitenlanders-periode". Waarop ze boos word en zegt oohh begin je weer hierover ik heb toch al gezegd dat het verleden is en dat ik nu bij jou ben en dat het niet waar is. Vervolgens zegt ze als ze zat is dat ze wel graag 3x per dag gepakt word, wat voor mij een signaal is dat ze nog steeds graag geneukt wil worden. Ik neuk haar zovaak als ik kan maar hey ik moet ook werken en dingen doen ik kan niet de hele dag thuis blijven om haar kutje te vullen. En als ik dan vertel dat ze dat zei, zegt ze, jaaaa maar ik heb gezegd dat ik het niet erg zou vinden, maar ik heb het niet nodigquote:Op woensdag 6 december 2017 19:08 schreef Slacentrifuge het volgende:
Het probleem lijkt me niet direct de hoeveelheid (al zou ik er zelf niet per se vrolijk van worden, maar zoals hier al aangegeven werd wist je dat van tevoren). Probleem lijkt me meer dat ze er niet over wil praten. Daar zou ik wel moeite mee hebben: als jullie nu samen zijn, waarom is dit deel dan niet bespreekbaar, zeker als het voor jou moeilijk ligt? Weet je waaròm ze boos wordt/er niet over wil praten?
Haar gedrag maakt mij onzeker ja. Ik ben ook echt niet heilig en heb ook zat avontuurtjes gehad, maar op de een of andere manier krijg ik het gevoel ik inderdaad die gast ben die je naar je wilde leventje uitkiest om dat je wilt gaan nestelenquote:Op woensdag 6 december 2017 19:21 schreef jogy het volgende:
Aan het verleden kan je niets veranderen maar je hebt nu 10 maanden een goede relatie dus wat is het probleem nou eigenlijk? Je eigen ego/onzekerheid? Jammer wel. Geniet ervan en kijk vooruit ipv achteruit? Was jij een braaf jongetje?
Dus je wil dat zij jouw onzekerheid oplost?quote:Op woensdag 6 december 2017 19:24 schreef marcodew het volgende:
[..]
Haar gedrag maakt mij onzeker ja. Ik ben ook echt niet heilig en heb ook zat avontuurtjes gehad, maar op de een of andere manier krijg ik het gevoel ik inderdaad die gast ben die je naar je wilde leventje uitkiest om dat je wilt gaan nestelen
En wat is het probleem daarmee?quote:Op woensdag 6 december 2017 19:24 schreef marcodew het volgende:
[..]
Haar gedrag maakt mij onzeker ja. Ik ben ook echt niet heilig en heb ook zat avontuurtjes gehad, maar op de een of andere manier krijg ik het gevoel ik inderdaad die gast ben die je naar je wilde leventje uitkiest om dat je wilt gaan nestelen
En maakt dat iets uit dan?quote:Op woensdag 6 december 2017 19:24 schreef marcodew het volgende:
[..]
Maar waarom valt ze eerst op allochtonen en nu opeens op jou?quote:Op woensdag 6 december 2017 19:24 schreef marcodew het volgende:
[..]
Je klinkt zelf ook als een slet.quote:Op woensdag 6 december 2017 19:24 schreef marcodew het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 december 2017 19:31 schreef Raskolnikow het volgende:
Zelf ook avontuurtjes maar als een vrouw het doet is ze een slet? Ik vind dat zo'n rare manier van denken.
Da’s een aanname natuurlijk, ik ga er vanuit dat het gaat om een normaal, volwassen gesprek over (seksuele) relaties voor de huidige. Lijkt me best een normaal gespreksonderwerp voor 2 partners. Ik zou er zelf iig achterdochtig van worden als mijn partner daar niet over zou willen praten en er zelfs boos over wordt als ik er (zoals ik al zei: op een normale manier) over begin.quote:Op woensdag 6 december 2017 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als hij zoals in de op praat: je was vies toen, waarom boeit je dat niks? Is n gesprek bij voorbaat tot mislukken gedoemd. Ik vraag me dus wel af hoe hij zon gesprek dan wil aangaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |