abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 19 december 2002 @ 21:41:00 #1
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_7436701
Ik wordt altijd zo gallig van die kerst bleg verplicht gezellie doen

kunnen we dat achterhaalde feestje niet afschaffen en lekker het eindejaarsdipfeest vieren ofzo

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 19 december 2002 @ 21:49:23 #2
34590 SkullKnULL
Wat flik je me nou man!
pi_7437014
quote:
Op donderdag 19 december 2002 21:41 schreef Bosbeetle het volgende:

kunnen we dat achterhaalde feestje niet afschaffen en lekker het eindejaarsdipfeest vieren ofzo

Ik sluit me iig 2 dagen lang op thuis met een grote zak wiet en een krat bier.
  donderdag 19 december 2002 @ 21:59:59 #4
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7437158
Dat kerst achterhaald is, wil ik niet zeggen. Het is per slot van rekening een christelijk feest en daar mogen degenen die geloven gerust bij stilstaan. Het is daarentegen de commercie die je zo moe en radeloos maakt. Elk jaar is weer een kopie van de jaren ervoor. Het begint met elk jaar dezelfde muziek op de radio, zelfde programma's op TV en winkeliers die je verplichten mee te doen. Daar komen de verplichte familiebezoeken ook nog weer overheen en het feit dat je in het ergste geval een aantal dagen achtereen moet toneelspelen. Je wil niet, maar je moet. Van mij mogen ze de handel wel rigoreus anders aanpakken. Als de hypocrisie er af kan en je dus niet verplicht je beste humeur moet laten zien, wordt kerst weer draaglijk.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  Moderator donderdag 19 december 2002 @ 22:10:35 #5
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_7437429
quote:
Op donderdag 19 december 2002 21:59 schreef MSXUser het volgende:
Dat kerst achterhaald is, wil ik niet zeggen. Het is per slot van rekening een christelijk feest en daar mogen degenen die geloven gerust bij stilstaan. Het is daarentegen de commercie die je zo moe en radeloos maakt. Elk jaar is weer een kopie van de jaren ervoor. Het begint met elk jaar dezelfde muziek op de radio, zelfde programma's op TV en winkeliers die je verplichten mee te doen. Daar komen de verplichte familiebezoeken ook nog weer overheen en het feit dat je in het ergste geval een aantal dagen achtereen moet toneelspelen. Je wil niet, maar je moet. Van mij mogen ze de handel wel rigoreus anders aanpakken. Als de hypocrisie er af kan en je dus niet verplicht je beste humeur moet laten zien, wordt kerst weer draaglijk.
ja idd en dan kan die coca-cola vrachtwagen ook eindelijk van de buis en de Wham-singletjes verbrand
pi_7437498
quote:

ik doe wel mee, heb zo'n rothekel aan die geforceerde blijheid
  Moderator donderdag 19 december 2002 @ 22:13:30 #7
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_7437507
quote:
Op donderdag 19 december 2002 21:54 schreef Conflict het volgende:

[..]

pi_7437515
En waarom moeten we nu weer meteen zo haatdragend doen tegen Wham Kan die singletjes op zun minst leuk in de kerstboom hangen en daarna met kerstboom en al in de hens gooien .
Kijk uit malloot: een kokosnoot!!!
  donderdag 19 december 2002 @ 22:38:31 #9
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7438177
quote:
Op donderdag 19 december 2002 21:54 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ja ik heb ook zo'n soort programma met kerst, ghe ghe ghe.
Het bier moet alleen vervangen worden door likeur.
  donderdag 19 december 2002 @ 22:41:30 #10
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7438269
Kerst is wakker worden. Vloeken tegen die kutpaus op de TV. Te dronken worden en weer in slaap vallen. Verrot wakker worden en weer vloeken tegen die kutpaus op TV en die klote imam om de hoek en weer verder zuipen.

Verder zijn het kansloze dagen.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_7438467
quote:

Nee, gezellig juist, cadeautjes enzo.
  donderdag 19 december 2002 @ 22:50:41 #12
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7438498
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:49 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb die Bush-pop gekocht. Speciaal voor jou.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_7438732
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:41 schreef X-Ray het volgende:
Kerst is wakker worden. Vloeken tegen die kutpaus op de TV. Te dronken worden en weer in slaap vallen. Verrot wakker worden en weer vloeken tegen die kutpaus op TV en die klote imam om de hoek en weer verder zuipen.

Verder zijn het kansloze dagen.

Vergeet de verplichte kerstdineetjes niet met je schoonouders, je schoonpa die alleen maar met kerst aangeschoten wordt en dan hoogst irritant, gespeend van elk greintje humor, dezelfde jaarlijks terugkerende kerstgrappen uit z'n mouw tovert, je schoonma die haar best heeft gedaan om een kalkoen of een andere gevederde vriend op zo'n manier te molesteren dat zelfs Midas Dekkers niet meer kan achterhalen welke diersoort er oorspronkelijk bij het hoopje uitgebakken ellende hoorde, en natuurlijk die vervloekte schijf met pas aangeschafte kwijlkerstnummers waar elk persoon die ooit de radio aan heeft staan rond deze tijd spontaan een post-traumatische stressaanval van krijgt..

Maar verder overleef ik die dagen wel..

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 19 december 2002 @ 23:07:55 #14
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7439001
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:58 schreef nozem het volgende:

[..]

Vergeet de verplichte kerstdineetjes niet met je schoonouders, je schoonpa die alleen maar met kerst aangeschoten wordt en dan hoogst irritant, gespeend van elk greintje humor, dezelfde jaarlijks terugkerende kerstgrappen uit z'n mouw tovert, je schoonma die haar best heeft gedaan om een kalkoen of een andere gevederde vriend op zo'n manier te molesteren dat zelfs Midas Dekkers niet meer kan achterhalen welke diersoort er oorspronkelijk bij het hoopje uitgebakken ellende hoorde, en natuurlijk die vervloekte schijf met pas aangeschafte kwijlkerstnummers waar elk persoon die ooit de radio aan heeft staan rond deze tijd spontaan een post-traumatische stressaanval van krijgt..

Maar verder overleef ik die dagen wel..

Je denkt toch niet serieus dat ik mijn schoonouders/ouders bezoek?

Ik vier de 1e kerstdag met me broers en vrienden, de tweede ga ik lekker met me meisje naar iets toe dat ze geregeld heeft.. ze wil alleen niet zeggen wat .
Mijn ouders hebben het goed bekeken en zitten in de zon in het buitenland dan dus....

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_7439641
Ik heb ook een hekel aan dat verplichte familie bezoek @ kerstdagen

Verder vind ik het wel gezellig...lekker een paar vrije dagen.

Moderator donderdag 19 december 2002 @ 23:27:39 #16
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_7439657
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:49 schreef schatje het volgende:

[..]

tja das geen kerstdip
pi_7439779
quote:
Op donderdag 19 december 2002 23:27 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

tja das geen kerstdip

Gefeliciteerd.
  Moderator donderdag 19 december 2002 @ 23:37:59 #18
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_7439988
quote:
Op donderdag 19 december 2002 23:32 schreef schatje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.

goh bedankt
pi_7440301
woei, zoek een vriendinnetje
Niet dat ik een dippie had, maar het maakte mij wel nog wat vrolijker dan eerst
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 19 december 2002 @ 23:51:20 #20
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_7440436
ik quote:
quote:
Ach fuck alle mensen op deze planeet! Zo snel het kerst wordt zie je weer de ware aard van alle bewoners van deze idiote planeet moeders de vrouw aarde. Maar de mensen die je dit vertellen zijn toch altijd persimisten of eenzame ongezellige irritante ouwe mannen. Jozef, ja je weet wel, die zielige ouwe man die altijd naast dat kribbetje zit van jezus. Wat is die Jozef een sukkel. huh wat zeg je lieve Maria? Onbevlekt ontvangen?. Elke stal die ik zie moet ik hier aan denken. Nou, ik lieg nu want bij de helft van de stallen moet ik altijd aan Life Of Brian denken. Een film over het leven van Brian gemaakt door Monty Python waarin Brian precies naast de stal van Jezus geboren wordt. Lachuuuh. Nee wat pas echt humor is zijn al die consumerende beesten die bij de V&D voor honderden euros mooie glazen ballen kopen met daarbij een pakje gebogen ijzertjes. Ja laten we met ze allen de symbolische pas geboren babyballen van Jezus in een boom hangen. Of nee laten we ons helemaal de teering vol vreten met kerst! Ja lekker solidair met alle mensen die ook zo goed bedeelt zijn als ons. Huh wat? Kerk? Christus? Wij kennen alleen de Cola Cola Kerstman!. En wat heb je aan je kerstvakantie als dan toch iedereen op vakantie is? Nou Tim met kerst is het heel erg gezellig. Het gezellig samen zijn dat is wat telt. Voor een keer niemand die zeurt of klaagt!. Waarom is het dan niet gewoon altijd gezellig? Kunnen mensen dan maar maximaal twee dagen gezellig doen met elkaar?
Je leeft maar één keer...
pi_7451850
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:50 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ik heb die Bush-pop gekocht. Speciaal voor jou.

Stop hem maar lekker in je reet X-ray.
pi_7451900
Kerst, heb er eigenlijk geen zin in, en jullie?

kerstdipjes en andere kerstgevoelens kunnen makkelijk hier. Ik zie hier ook wat geklier, dus op deze gaat een slotje.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')