Industrieterrein mag niet, afgesloten parkeergarage wel, maar dat gaat de VVE niet leuk vinden (mag denk ik ook niet volgens je huurcontract), oprit kan wel, ligt een beetje aan de situatie.. als iemand er domweg tegenaan kan rijden mag het gewoon niet.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Als ik m'n auto wil schorsen dan moet de auto op eigen terrein staan, zoals ik het begreep. Maar wanneer is iets openbare weg en wanneer niet? Hier zit ik op een industrieterrein met eigen grond, maar is niet afgesloten met een hek ofzo. Er staat alleen een bord met wegsleepregeling.
En bijv. m'n parkeergarage thuis, van de VVE die wel afgesloten is met een hek? Kan ik daar wel m'n auto zetten die geschorst is? Wat gebeurt er als ik bijv. iemand anders ram in de parkeergarage?
En de oprit van je woning, mag je daar een geschorste auto neerzetten?
Naja ik heb het natuurlijk niet over het hele industrieterrein. Het is een complex op een industrieterrein met een aantal bedrijven erin en met een eigen stuk parkeerplaatsen enzo er omheen. Dit is geen gemeente grond maar van de bedrijven / VVE (toen ik namelijk een laadpaal plaatste ging hij navragen of ie mocht graven en dat mocht gewoon). Dat is natuurlijk wel wat anders dan ergens langs de weg parkeren op een industrieterrein. Maar het terrein is niet afgesloten.quote:Op vrijdag 8 december 2017 07:58 schreef Ivo1985 het volgende:
Het industrieterrein waarvan de weg weliswaar geen overheidsbezit is, is niet privé. Het is openbaar gebied.
Ja in de middle of nowhere zeker. Het is binnenkort trouwens opgelost want dan heb ik ook een loods.quote:
NOOITquote:
Alleen nog een E46 316quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:01 schreef YoshiBignose het volgende:
NOOITHet is een cabrio dus als het weer lekker weer is ga ik gewoon weer cruisen. Als ie start. Welke BMW's heb jij nog?
quote:Op vrijdag 8 december 2017 01:21 schreef loveli het volgende:
https://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?t=11094
In dit linkje wordt verwezen naar wat jurisprudentie. Het komt er ongeveer op neer dat als iedereen het terrein op kan rijden en parkeren, het openbare weg is. Ook al hoort het terrein bij een bedrijf. Een hek of slagboom verhelpt dat probleem.quote:Op vrijdag 8 december 2017 16:01 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Naja ik heb het natuurlijk niet over het hele industrieterrein. Het is een complex op een industrieterrein met een aantal bedrijven erin en met een eigen stuk parkeerplaatsen enzo er omheen. Dit is geen gemeente grond maar van de bedrijven / VVE (toen ik namelijk een laadpaal plaatste ging hij navragen of ie mocht graven en dat mocht gewoon). Dat is natuurlijk wel wat anders dan ergens langs de weg parkeren op een industrieterrein. Maar het terrein is niet afgesloten.
midden in het centrum tussen de winkels inquote:Op vrijdag 8 december 2017 16:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja in de middle of nowhere zeker. Het is binnenkort trouwens opgelost want dan heb ik ook een loods.
plakte er vroeger gewoon 45km op en driehoekquote:Op zaterdag 9 december 2017 14:14 schreef Compoantje het volgende:
Stukje ducttape over het nummerbord.
Centrum van sexbierum?quote:Op maandag 11 december 2017 19:48 schreef T42 het volgende:
[..]
midden in het centrum tussen de winkels in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |