Ze doen er alles aan om meer en meer stemmen te krijgenquote:Op dinsdag 5 december 2017 07:39 schreef pullup het volgende:
Het causale verband tussen je aan een hek ketenen en extra stemmen is me wat onduidelijk
Ja daar gingen ze aan de bak bij een bepaald bereikt aantalquote:Op dinsdag 5 december 2017 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen er alles aan om meer en meer stemmen te krijgen
Net als op een ton staan of een dag in hongerstaking
Het enige wat iets opgeleverd heeft is volgens mij die kus actie
Ik vraag me af hoeveel schuim er 10 tallen email adressen heeft aangemaakt om deze petitie te tekenen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 07:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar gingen ze aan de bak bij een bepaald bereikt aantal
Geen vroeg centraal vandaagquote:
Maar toch maar mooi 5 stemmen binnen geharkt.quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:09 schreef Dotteke het volgende:
De heren hebben een kut nacht gehad
[ afbeelding ]
al dik in de make-up neem ik aan?quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:06 schreef pullup het volgende:
Beau checkt de mannen even
[ afbeelding ]
Goed verzorgd jaquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:10 schreef lonneberga het volgende:
[..]
al dik in de make-up neem ik aan?
Ze zijn toch boven de 20.000 uitgekomen zag ik vanmorgenquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar toch maar mooi 5 stemmen binnen geharkt.
Hopen ze
Moeilijke keuze ook voor zo'n Baldr bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:12 schreef lonneberga het volgende:
Ik mag toch wel hopen dat er nog een paar oprot-premies aankomen,je zal met dit stel tot eind mei blijven zitten.
Utopia is nu een actie centrum gewordenquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:12 schreef lonneberga het volgende:
Ik mag toch wel hopen dat er nog een paar oprot-premies aankomen,je zal met dit stel tot eind mei blijven zitten.
Of lekker bij je hondjes zijn, waarvan er een heel ziek is en doodgaat of nog 5 maanden daar blijven niet slapen en last van je rug houden.Of gewoon daar blijven en alleen maar jankenquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Moeilijke keuze ook voor zo'n Baldr bijvoorbeeld.
Lekker 5 maandjes met de familie doorbrengen of gewoon suf in deze Titanic-imitatie blijven zitten
ach jee wat gaan ze vandaag weer verzinnen,kietjollen?quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Utopia is nu een actie centrum geworden
Exactquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of lekker bij je hondjes zijn, waarvan er een heel ziek is en doodgaat of nog 5 maanden daar blijven niet slapen en last van je rug houden.Of gewoon daar blijven en alleen maar janken
bloemenvazen thee drinken ,jankwijfquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of lekker bij je hondjes zijn, waarvan er een heel ziek is en doodgaat of nog 5 maanden daar blijven niet slapen en last van je rug houden.Of gewoon daar blijven en alleen maar janken
Ik heb echt geen idee, ze raken langzaam aan uitgeputquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:16 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ach jee wat gaan ze vandaag weer verzinnen,kietjollen?
Ja dat vocht voor die al die tranen moet toch ergens vandaan komenquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
bloemenvazen thee drinken ,jankwijf
dat zat ik net te denkenquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vocht voor die al die tranen moet toch ergens vandaan komen
Ze zijn natuurlijk doodsbenauwd dat het straks doorgaat en ze voortijdig afgehaakt zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:19 schreef pullup het volgende:
Meestal ben ik niet van het kamp 'Het is puur slecht om......in de steek te laten.'
Maar er is nu gewoon echt niets te halen
Deze maand hebben ze nog om die hele exit procedure duidelijk te krijgen. Er zal in ieder geval een vette worst an het einde aan vast geknoopt moeten worden lijkt me.quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk doodsbenauwd dat het straks doorgaat en ze voortijdig afgehaakt zijn.
Anders kan ik me niet voorstellen waarom je anders nu nog tot juni wil blijven. Doelen kunnen niet meer gehaald worden, er kan niet meer gebouwd worden.
Niet alleen maar janken, ik zie vaak genoeg een vrolijke José en die altijd maar aan het werk is...quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zijn weer een jaar van relletjes verlostquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:21 schreef Paule33 het volgende:
Het is vandaag in Nederland toch sinterklas ?
Ik zie hier geen verschil met een andere dag...
Denk je, denk dat de mol dit allemaal wel goed doordacht in een contract heeft staanquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze maand hebben ze nog om die hele exit procedure duidelijk te krijgen. Er zal in ieder geval een vette worst an het einde aan vast geknoopt moeten worden lijkt me.
Valt ze mooi tegen waarschijnlijk. Ze hadden een enorme boost verwacht ivm de uitzending op maandag.quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn toch boven de 20.000 uitgekomen zag ik vanmorgen
Ik denk dat anders de helft meteen foetsie is.quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je, denk dat de mol dit allemaal wel goed doordacht in een contract heeft staan
En ik heb het idee dat iedere Utopiaan mee kan dingen met de grootste verkiezing van Utopia ooit
Hallo Paulequote:Op dinsdag 5 december 2017 08:21 schreef Paule33 het volgende:
Ja das dom denken, het is overal te horen en te lezen geweest dus denk dat er tijdens de uitzending niets nieuws voor de meeste wasquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:24 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Valt ze mooi tegen waarschijnlijk. Ze hadden een enorme boost verwacht ivm de uitzending op maandag.![]()
Ik heb me nog nooit echt aan José gestoord.quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:23 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Niet alleen maar janken, ik zie vaak genoeg een vrolijke José en die altijd maar aan het werk is...
Ja idd. Dom denken is dan ook het enige waar ze goed in zijnquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja das dom denken, het is overal te horen en te lezen geweest dus denk dat er tijdens de uitzending niets nieuws voor de meeste was
Ik stoor mij ook niet aan haar, als ze huilt is het vaak van onmacht, en ik kan mij dat wel voorstellen met sommige inwoners....quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit echt aan José gestoord.
Oh ja, wel een keer toen ze 10 minuten aan het snikken, snotteren, sniffen en NEUS SNUITEN was. In mijn oor![]()
Ze zei gister, na die aso-actie van Slomy tegen René dat ze zich vandaag van iedereen afzijdig gaat houden. En gelijk heeft ze
tot zover de geheimhouding maar goed, discussies weer in aantochtquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:22 schreef Dotteke het volgende:
Baldr zegt tegen Cemal en Senna. "Jullie kunnen je mond wel houden he. Ik heb mijn plekkie afgestaan aan Johan".
Die jankt altijd als ze der zin niet krijgtquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit echt aan José gestoord.
Oh ja, wel een keer toen ze 10 minuten aan het snikken, snotteren, sniffen en NEUS SNUITEN was. In mijn oor![]()
Ze zei gister, na die aso-actie van Slomy tegen René dat ze zich vandaag van iedereen afzijdig gaat houden. En gelijk heeft ze
Laat ik het nu helemaal met je eens zijnquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:30 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja idd. Dom denken is dan ook het enige waar ze goed in zijn
quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:31 schreef pullup het volgende:
Een variant op dit heeft nog steeds mijn voorkeur![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ezwoegd-in-wildernis
Moet er al een dag om grinniken
Precies!!quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:34 schreef Ranah het volgende:
misschien kan een hoop gejank van jose opgelost worden als ze goed slaapt
Ja, was te verwachten, het valt me mee dat Beau het nog tegen niemand verteld heeftquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:31 schreef Ranah het volgende:
[..]
tot zover de geheimhouding maar goed, discussies weer in aantocht
Ah ok,ik dacht dat een soort kerst feestje was,quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hallo Paule
Ik denk dat de meeste sinterklaas al gevierd hebben
Ik heb het ook zondag al gevierd
Zoveel merk je niet aan Sinterklaas hoor dat gebeurd allemaal binneshuis
Je heb een DMquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:21 schreef Paule33 het volgende:
Dat is volgens Roomquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:34 schreef Ranah het volgende:
Zoals gisteren weer met Romy dat is toch ook om te jankenquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:31 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik stoor mij ook niet aan haar, als ze huilt is het vaak van onmacht, en ik kan mij dat wel voorstellen met sommige inwoners....
Wat een triest figuur is het ook....quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:37 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat is volgens Roomgeen excuus. José moest maar opdonderen als ze zelf geen kinderen had en geen jonge mensen gewend is
Haar woorden he
Graag gedaan Paulequote:Op dinsdag 5 december 2017 08:35 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Ah ok,ik dacht dat een soort kerst feestje was,
bedankt lieve Dot, merci..![]()
Helemaal met je eens....quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:38 schreef humpty het volgende:
[..]
Zoals gisteren weer met Romy dat is toch ook om te janken
Zo vaak huilt ze trouwens niet eens eigenlijk is ze altijd lekker bezig
Gister jankte ze ook niet (eens)quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:38 schreef humpty het volgende:
[..]
Zoals gisteren weer met Romy dat is toch ook om te janken
Zo vaak huilt ze trouwens niet eens eigenlijk is ze altijd lekker bezig
haha,,,quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Graag gedaan Paule![]()
Veelal alleen cadeautjes voor kinderen.
Sommige laten Sinterklaas n zwarte Piet thuis komen
Sommige doen weer suprises maken.
Kerst is meer een eet en zuipfeest in Nederland
Op de streams gaat het weer over kakken en neuken
Er zijn er ook die Sinterklaas niet vieren maar cadeautjes met de Kerst doen.
Echt waar die zijn daar stapel gek allemaalquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:40 schreef pullup het volgende:
Die twee hebben zich op de juiste plek vastgeketend. De auto kan er makkelijk langs
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:42 schreef PTLe het volgende:
[..]
Echt waar die zijn daar stapel gek allemaal
Als er jonge kinderen zijn gaat Sint, en je moet op 5 dec eens een rondje rijden in de stad of zo, dan kom je wel auto s met Pieten en Sinten tegen die op huisbezoek gaanquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Graag gedaan Paule![]()
en morgen gaan we hem hier uitzwaaienquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Als er jonge kinderen zijn gaat Sint, en je moet op 5 dec eens een rondje rijden in de stad of zo, dan kom je wel auto s met Pieten en Sinten tegen die op huisbezoek gaan
Wij alleen omdat we 2 nakomertjes hebben van 1 jaar en 4 jaar , dan is het leuk en anders echt niet meer .quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Graag gedaan Paule![]()
Ja dat zeg ik, soms komen Sinterklaas en zwarte Piet thuis maar lang niet bij iedereen.. Is ook vaak in de avond als het donker is pasquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Als er jonge kinderen zijn gaat Sint, en je moet op 5 dec eens een rondje rijden in de stad of zo, dan kom je wel auto s met Pieten en Sinten tegen die op huisbezoek gaan
Kweet ook niet of de kerstman nog komt na de aanranding door De Fles...quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:49 schreef lonneberga het volgende:
In Utopia waren geen piet en Sint toch?
quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:52 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Kweet ook niet of de kerstman nog komt na de aanranding door De Fles...
quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:52 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Zodra ze de kadootjes hebben gaan ze al zwaaienquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:46 schreef lonneberga het volgende:
[..]
en morgen gaan we hem hier uitzwaaien
Nee, die heeft nu een trauma...quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:52 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:53 schreef PTLe het volgende:
Hier in de Cos , kunnen jullie het nog opbrengen om veel naar de streams te kijken ? ik dus niet meer
Johan heeft het al aan enkelen verteld ja en ook baldr zelf schijnt het daarnet al gemeld te hebben aan Cemal en Sennaquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:56 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Vandaag gaat Baldr het bekend maken dat Johan met Beau naar eindhoven gaat.
Want niemand weet het nog zegt Baldr.
Volgens mij stond Johan het net tegen iemand te vertellen.
Dat heb ik dus gemist ? wanneer en waarom ?quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:56 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Vandaag gaat Baldr het bekend maken dat Johan met Beau naar eindhoven gaat.
Want niemand weet het nog zegt Baldr.
Volgens mij stond Johan het net tegen iemand te vertellen.
Die 2 mogen naar de SBS6 kerstparadequote:Op dinsdag 5 december 2017 08:59 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gemist ? wanneer en waarom ?
Nou ja zeg .....GM fritsiequote:Op dinsdag 5 december 2017 09:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die 2 mogen naar de SBS6 kerstparade
oh dat is ook leuk!quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik vier wel eens kerst in Frankrijk en tod is dan echt todquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:03 schreef Paule33 het volgende:
[..]
oh dat os ook leuk!
In Frankrijk,kerst is ook eten maar ook meer,lopen in de boulevard,
gaan naar de kerk of feestje vieren..
Alles is open,alles tod de andere dag,,
Nog 7.1/2 uur zei René net..quote:Op dinsdag 5 december 2017 09:10 schreef pullup het volgende:
Hoe lang blijven die twee aan dat hek vastzitten?
Nooit in grote staat , altijd alles open,dorpen misschien maar ze gaan allemaalquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vier wel eens kerst in Frankrijk en tod is dan echt tod
Thnxquote:
2 zelfsquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Denken dat je sexy bent met je waslabel.
al draagt een bats een gouden ring, het is en blijft een lelijk dingquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
nou zeg dat wel Dotquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vocht voor die al die tranen moet toch ergens vandaan komen
Op het eind kwam het aan bod, compleet met vooruitblik naar vandaag.quote:Op dinsdag 5 december 2017 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
Niets over de PetitieShow in de uitzending van gisteren.. raar, Regie zal het willen rekken tot St Juttemis ben ik bang, dan lopen al dagen achter op de reality
Ja een cliffhanger van een paar seconde, of dat al wat oplevert vraag ik me afquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op het eind kwam het aan bod, compleet met vooruitblik naar vandaag.
Djeez, hoerenstijlquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ow wat erg dit , ik moet er wel om lachen , maar wat zullen ze boos zijnquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:31 schreef pullup het volgende:
Een variant op dit heeft nog steeds mijn voorkeur![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ezwoegd-in-wildernis
Moet er al een dag om grinniken
Dat zegt ze wel ja .maar ze kan er slapen wanneer ze wil al zal ze het op de dag doen , maar om nou steeds te janken ? ze heeft er toch voor gekozen .quote:Op dinsdag 5 december 2017 08:34 schreef Ranah het volgende:
dan hadden ze dat al moeten doen.Ze kunnen geen Sinterklaasuitzending doen als Sinterklaas alweer terug naar Spanje is.quote:Op dinsdag 5 december 2017 09:32 schreef cobain1994 het volgende:
Wordt er helemaal niks gedaan met Sinterklaas voor kinderen? Zoals in jaar 1? met een overdrukke Colinda?
Als je slecht slaapt doordat je op een slechte matras ligt, zal slapen overdag niet helpenquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat zegt ze wel ja .maar ze kan er slapen wanneer ze wil al zal ze het op de dag doen , maar om nou steeds te janken ? ze heeft er toch voor gekozen .
Ik volg het bijna niet meer, maar dat hadden ze best kunnen doen..quote:Op dinsdag 5 december 2017 09:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
dan hadden ze dat al moeten doen.Ze kunnen geen Sinterklaasuitzending doen als Sinterklaas alweer terug naar Spanje is.
Joh, zo kicken wij makkelijker af zoquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:34 schreef 5thencounter het volgende:
En nog 6 maanden lang Utopia Stopt gezeik moeten aankijken ga ik niet echt trekken ben ik bang
Vind ik ook. Maar ze zijn veel te druk met zichzelf bezigquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:34 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ik volg het bijna niet meer, maar dat hadden ze best kunnen doen..
Bewoners denken alleen aan zichzelf.... hebbuh, hebbuh, hebbuhhhquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:34 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ik volg het bijna niet meer, maar dat hadden ze best kunnen doen..
wat zijn die gekleurde dingen,vlaggen?quote:Op dinsdag 5 december 2017 09:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies zo denk ik dus ook , en ik denk nog veel meer mensenquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Joh, zo kicken wij makkelijker af zo
Zij hebben dat zeker goed gedaan. Valt me absoluut niet tegen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 09:43 schreef mazaru het volgende:
Snugger en Co
[ afbeelding ]
Toch vind ik dit wel een prestatie. Als je Renee hoorde piepen over die paar uurtjes aan een boom met een kruik en een stapel dekens. Hen doen dit toch wel heel wat beter
Ik denk sowieso niet dat die petitie nog veel stemmen gaat krijgen. Kan me ook niet voorstellen dat de televisiekijkers nog helemaal niks hebben meegekregen hierover. Of ze moeten allemaal onder dezelfde steen televisiekijken.quote:Op dinsdag 5 december 2017 09:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ja een cliffhanger van een paar seconde, of dat al wat oplevert vraag ik me af
Nee, geschilderd op stenen, geen idee meer waarom.quote:Op dinsdag 5 december 2017 09:43 schreef lonneberga het volgende:
[..]
wat zijn die gekleurde dingen,vlaggen?
ach ik denk dat Jose ook midden in de overgang zit en hormonen kunnen rare dingen met een mens doen zoals huilbuien hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2017 09:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat zegt ze wel ja .maar ze kan er slapen wanneer ze wil al zal ze het op de dag doen , maar om nou steeds te janken ? ze heeft er toch voor gekozen .
Ja ik nu , maar weet niet waar ze het over heeft ?quote:Op dinsdag 5 december 2017 09:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Luistert er iemand naar die pijpclown?
Jahoor, als het over haar gevoel uiten gaat geeft iets nodig/al gejat en als ze een ander iets nodig heeft moet ze zakelijk weigeren/kanniet enzzquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:55 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja ik nu , maar weet niet waar ze het over heeft ?
[ afbeelding ]
Dus samen gevat bla bla blaquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahoor, als het over haar gevoel uiten gaat geeft iets nodig/al gejat en als ze een ander iets nodig heeft moet ze zakelijk weigeren/kanniet enzz
Waarom mogen die 2 daarnaar toe ?quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:00 schreef mazaru het volgende:
Wat zal ze boos zijn dat zij niet naar die kerstparade gaat
Tsja, niet betalende ditte welbetalende datte en al we dit daarvan betalen betalen we dit van dat... heel duidelijke info allemaalquote:
Baldr en Bo waren uit de hoge hoed getrokken met lootjes. Maar het werd Baldr niet gegund. Toen heeft bo zo op hem ingepraat dat hij zijn plaats afstond. Waarschijnlijk was het de bedoeling dat zijn plaats naar bats of zo ging. Maar hij gaf hem aan Johan. En Johan wil met Beau, dus die hoeft haar plek niet af te staan.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Baldr en Bo waren uit de hoge hoed getrokken met lootjes. Maar het werd Baldr niet gegund. Toen heeft bo zo op hem ingepraat dat hij zijn plaats afstond. Waarschijnlijk was het de bedoeling dat zijn plaats naar bats of zo ging. Maar hij gaf hem aan Johan. En Johan wil met Beau, dus die hoeft haar plek niet af te staan.
Omdat bats en lindaquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Waarom roddelen ze nu weer en zeggen ze niet gewoon tegen Beau wat ze nu ook zeggen?
[ afbeelding ]
Nou echt weer (met name) Bats ten voeten uit, en dan zeggen "ik laat het aan Chipp over het is wedstrijd". Tijdens de wedstrijd nam ze anders constant het woord en dan is het wel haar wedstrijd. En sneaky want ze weet dat Chipp Beau haat en het dys waarschijnlijk niet goed vindtquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Waarom roddelen ze nu weer en zeggen ze niet gewoon tegen Beau wat ze nu ook zeggen?
[ afbeelding ]
Hij lijkt me niet waterpas te staan ?quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:12 schreef mazaru het volgende:
'mannetjes' die het huisje afmaken. Beau praat Engels
[ afbeelding ]
Ik hoop dat die instort.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:13 schreef PTLe het volgende:
[..]
Hij lijkt me niet waterpas te staan ?
En ondertussen ff z'n zakratjes tot de orde roepenquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:50 schreef PTLe het volgende:
Jessy heeft ook de boekhouding verslonst , en leve de lol zegt Cemal
[ afbeelding ]
Wat moet dat vieze kind met een wasbakje?quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:13 schreef mazaru het volgende:
zozo Marcel moet ook nog komen want er moet ook sanitair inkomen. Het mag wat kosten
quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat moet dat vieze kind met een wasbakje?
Een komt er van het Oostblok geloof ik en die spreekt Engels.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:12 schreef mazaru het volgende:
'mannetjes' die het huisje afmaken. Beau praat Engels
[ afbeelding ]
Pepernoten?quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Gaat ze nou een bak zoutjes naar die werklui brengen?
Moest lachenquote:
Gewoon bescherming voor die luitjes. Als Bats er achter komt dat er wat te halen valt...quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:22 schreef 5thencounter het volgende:
Of het mannetje iets te roken wil hebben.. sjeezzus hebben hun rookwaar ook moeten afgeven aan de PoortConcentratiekamp
Die heeft echt geen smaak en ook al had ze het welquote:
Waar gaat dat over?quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:03 schreef Chanel5 het volgende:
Bil vindt iets moeilijk, ze laat het aan Chip over.
Dit is Bil ten voeten uit, wordt iets moeilijk, neemt ze de benen.
Als ze al een tuin heeft zal ze toch eerst een betonnen vloertje moeten storten.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:25 schreef Paule33 het volgende:
Dom,juni 2018 in Utopia alles kapot gaat..!!!
Oh ja,beau kan het huis mee nemen voor haar tuin...
het lijkt ook op een tuinhuis,geen raam niks..
Zou ik niet meer dan billijk vinden want door dat hele actie voeren hielpen ze het programma alléén maar sneller de afgrond in.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:26 schreef 5thencounter het volgende:
Zouden ze daar de STEM om hun oren gehad hebben, ik hoor de hele ochtend al nix meer over petities/handtekeningen/uitzetting/natuurgebied/busbaan gezeik
+1000. Wij zijn échte haters vrees ik.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:26 schreef humpty het volgende:
[..]
Die heeft echt geen smaak en ook al had ze het wel
maakte het nog niet uit ...niets staat haar
Bonjour lieve Chea..quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ze al een tuin heeft zal ze toch eerst een betonnen vloertje moeten storten.
GM Paule.![]()
Sinds ik stukken minder kijk blijk ik een heel leuk leven te hebben.
Jahh het mocht eens omslaan in een ecologische oorlog tegen de gemeente Laren/Hilversum en omstrekenquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou ik niet meer dan billijk vinden want door dat hele actie voeren hielpen ze het programma alléén maar verder de afgrond in.
Misschien dat onze kunstenares zélf eens wat geld naar binnen gaat brengen. Die levert al maanden geen rooie cent meer op, haalt er zélfs haar zakgeld niet uit! Geldt ook voor anderen hoor maar ZIJ zei dat ze zich altijd het snot voor de ogen werkte.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Loods vol krijgen met volk, maar geen gasten van gasten die gratis drank krijgen enzo
Nouuuu ze heeft gisteren een paar uurtjes op een tonnetje gezeten hoorquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien dat onze kunstenares zélf eens wat geld naar binnen gaat brengen. Die levert al maanden geen rooie cent meer op, haalt er zélfs haar zakgeld niet uit! Geldt ook voor anderen hoor maar ZIJ zei dat ze zich altijd het snot voor de ogen werkte.Niks van gezien, alleen maar profiteren van de andere bewoners.
Wanneer is het zo ver? Zou het zo lang geheim blijven dan? Dat zou een wonder heten daar.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:31 schreef mazaru het volgende:
Wel grappig dat er nog maar een paar mensen zijn die niet weten dat Baldr zijn plek aan Johan heeft gegeven. Dat gaat steken
Phoe phoe, het is me wat hè?quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nouuuu ze heeft gisteren een paar uurtjes op een tonnetje gezeten hoor
Is ook raar dat zoiets nooit opvalt zolang ze maar al een ratelteef overal overheen lult.. Baldy heeft die strategie ook al overgenomen, mee ouwehoeren, een mal ideetje eraan plakken en het "meewerken" is weer gedaanquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien dat onze kunstenares zélf eens wat geld naar binnen gaat brengen. Die levert al maanden geen rooie cent meer op, haalt er zélfs haar zakgeld niet uit! Geldt ook voor anderen hoor maar ZIJ zei dat ze zich altijd het snot voor de ogen werkte.Niks van gezien, alleen maar profiteren van de andere bewoners.
Ja knap he? Iedereen was ook laaiend enthousiastquote:
Dan heeft ze in ieder geval iets te doen want de andere bewoners zullen er wel snel van op de hoogte gebracht worden.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:37 schreef mazaru het volgende:
Aan haar toontje te horen is bats weer pissed op Johan
Dat zal ze wel een hele grote open haard noemen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Billy: hallo ik heb 6 jaar een houtkachel gehad!
was dat niet n kampvuur Billy, je hebt nog nooit 'n huis gehad![]()
[ afbeelding ]
Ik wil dat het nu verteld wordtquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan heeft ze in ieder geval iets te doen want de andere bewoners zullen er wel snel van op de hoogte gebracht worden.
Google translate vertaald het ff voor Paulequote:Op dinsdag 5 december 2017 10:45 schreef 5thencounter het volgende:
Inmiddels zullen steeds meer mensen zich gaan afvragen wat die sukkels daar doen...
Heejjjj kijk, een gootboggsjehh roept Boo blij![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, die heeft al ruzie met Linda gehad vanmorgenquote:
Ja dacht aan de achterkantquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:47 schreef Hagenesie het volgende:
Zit er geen raam in het huisje van Beau?
Geloof je nu echt dat ze die saaie kop van Baldr op de kerstwagen wilde hebben?quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:39 schreef mazaru het volgende:
Ohhh zou ze gehoord hebben dat Johan op die kerstwagen gaat zitten?
Lekker dan! Hoe moet ze het dan terugverdienen?quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:47 schreef Hagenesie het volgende:
Zit er geen raam in het huisje van Beau?
Ik geloof niet dat alles een verhaallijntje is. Als dit van de regie zou komen dan had bats die plek gekregen. Zij is het paradepaardje van Talpaquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof je nu echt dat ze die saaie kop van Baldr op de kerstwagen wilde hebben?
Gewoon weer een verzonnen verhaallijn.
Achter de deur😀quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker dan! Hoe moet ze het dan terugverdienen?
quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker dan! Hoe moet ze het dan terugverdienen?
Ze heeft net als Baaldr de kop er niet voor.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat alles een verhaallijntje is. Als dit van de regie zou komen dan had bats die plek gekregen. Zij is het paradepaardje van Talpa
Daar kun je een muts overheen trekken. Ze wordt bij alles naar voren geschoven. Bij interviews van radio en tv, bij krantenartikelen, echt bij alles wordt zij als het boegbeeld van Utopia neergezet. Ik denk echt dat als dit via de regie was gegaan dat zij en Romy op die wagen zouden zittenquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft net als Baaldr de kop er niet voor.
Beau wel, beetje elfjesachtig
quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:56 schreef Chea49 het volgende:
Ik vind het sowieso nogal arrogant om de beslissing van de grootste omroepbaas te dwarsbomen. Valt me mee dat hij trouwens zélf nog niet heeft gereageerd. Denken de bewoners nou écht dat ze in dienst van hem zijn en op deze manier een duur programma kunnen afdwingen?
Ik heb het woord petitie of tussenstand niet meer gehoord... dus die Grote Baas heeft wel degelijk ingegrepenquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:56 schreef Chea49 het volgende:
Ik vind het sowieso nogal arrogant om de beslissing van de grootste omroepbaas te dwarsbomen. Valt me mee dat hij trouwens zélf nog niet heeft gereageerd. Denken de bewoners nou écht dat ze in dienst van hem zijn en op deze manier een duur programma kunnen afdwingen?
Ik begrijp dat het over haar huisje gaat en het nog niet helemaal klaar is maar die lui niet voor een paar schroefjes komen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:51 schreef Hagenesie het volgende:
Ik probeer naar Beau te luisteren maar het lukt echt niet.😕
Hangt die tussenstand nog aan de muur?quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb het woord petitie of tussenstand niet meer gehoord... dus die Grote Baas heeft wel degelijk ingegrepen
Voor dat soort dingen wordt de stafmedewerkster idd gevraagd.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar kun je een muts overheen trekken. Ze wordt bij alles naar voren geschoven. Bij interviews van radio en tv, bij krantenartikelen, echt bij alles wordt zij als het boegbeeld van Utopia neergezet. Ik denk echt dat als dit via de regie was gegaan dat zij en Romy op die wagen zouden zitten
Ook niet meer gezienquote:Op dinsdag 5 december 2017 10:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hangt die tussenstand nog aan de muur?
Valt inderdaad wel op maar Cemal en die propper zitten nog steeds in de kou bij de poort.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb het woord petitie of tussenstand niet meer gehoord... dus die Grote Baas heeft wel degelijk ingegrepen
Maar er wordt niet eens meer naar een tussenstand gevraagdquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Valt inderdaad wel op maar Cemal en die propper zitten nog steeds in de kou bij de poort.
Ze doen allemaal mee met deze onzin.quote:
Ik heb wél getekend tégen het langer verblijf van pijpslet trouwens. Dat dán het programma wat mij betreft wel verder mag gaan. Smerig stuk erbij geschreven, kon het niet laten.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze doen allemaal mee met deze onzin.
Anders zou de website geen link brengen naar die domme handtekening actie.
Ja Cemal en Chipp hadden het gisteravond er nog over dat er ook 'n petitie voor utopia zonderquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wél getekend tégen het langer verblijf van pijpslet trouwens. Dat dán het programma wat mij betreft wel ver mag gaan. Smerig stuk erbij geschreven, kon het niet laten.
Denk dat het geen beste reclame is voor J. de Mol als mensen zich tegen hem en zijn beslissingen gaan keren.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, rechts van de tonnen net buiten beeld
De productie weet heus wel dat dit kansloos is, maar ze kunnen er wel weer een paar weken tv mee maken.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb wél getekend tégen het langer verblijf van pijpslet trouwens. Dat dán het programma wat mij betreft wel ver mag gaan. Smerig stuk erbij geschreven, kon het niet laten.
Denk dat het geen beste reclame is voor J. de Mol als mensen zich tegen hem en zijn beslissingen gaan keren.
Ik denk eerder dat ze denken dat JDM bij hun in dienst is.quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:56 schreef Chea49 het volgende:
Gij hedde nog gouwe eugen.quote:
En er over door blijven zeiken. Ze baalt als een stekker dat Johan alsnog mag blijven.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Billy snel tussen haar vriendinnetjes gaan zitten
Zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze denken dat JDM bij hun in dienst is.
Ze stootte haar knie aan een kastje en toen was hij bezorgd over het kastjequote:Op dinsdag 5 december 2017 11:09 schreef pullup het volgende:
Wat zei Johan dan om haar zo af te plassen?
Pas toch op voor dat kastje, oid.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:09 schreef pullup het volgende:
Een aantal zie ik er wel voor aan om JDM te vertellen wat hij wel of niet kan doen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen.![]()
Pijpslet verder buiten met haar toneelstukje.
Ze is kennelijk intens boos. Kan alleen maar doordat Johan weigert haar leuk, lief en mooi te vinden. Dat mens accepteert geen afwijzingen, iedereen moet gek met haar zijn. Die is serieus kierewiet joh.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Opoe Pijpclown is oranje en boos.
Hoogste tijd dat die pijpclown zelf een paar goeie stompen op die lelijke harses krijgt.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:09 schreef humpty het volgende:
Ik stomp....hoor ik Marjet nog net zeggen voor dat de camera weg draaide
fucking debiel moet mij zo inhouden bij die gozer zegt ze nu tegen ons
quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze stootte haar knie aan een kastje en toen was hij bezorgd over het kastje
[..]
[..]
[..]
Ze stootte haar knie tegen het kastje, Johan zei iets van kijk uit voor het kastje ofzoiets, Bats ging over de rooie dat hij iets zei over dat kastje ipv haar knie, zoietsquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:09 schreef pullup het volgende:
Komt nnog wel vandaag, je zag in het voorstukje dat ze de krant met het artikel binnen kregen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
Niets over de PetitieShow in de uitzending van gisteren.. raar, Regie zal het willen rekken tot St Juttemis ben ik bang, dan lopen al 3 dagen achter op de reality
Ga je mee? Mijn handen jeuken.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat die pijpclown zelf een paar goeie stompen op die lelijke harses krijgt.
Nee joh, dit jaar is het jaar van de zelfverrijking, schuimpjes zijn alleen goed om dingen te kopen etcquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:32 schreef cobain1994 het volgende:
Wordt er helemaal niks gedaan met Sinterklaas voor kinderen? Zoals in jaar 1? met een overdrukke Colinda?
[ afbeelding ]
HZK Hoer zonder klantenquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een echte hoer zo door dat raam heen.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:14 schreef mazaru het volgende:
Madingetje wordt echt met de dag walgelijker
Wat zeiden ze?quote:Op dinsdag 5 december 2017 10:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:15 schreef danaqui het volgende:
[..]Hoe langer de mensen daar zijn hoe meer hun ware aar naar boven komt.
Zou zomaar kunnen dat hij haar een ram teruggeeft.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:17 schreef Dotteke het volgende:
O e Bil had Johan bijna op zijn neus getettert, jammer dat ze het niet gedaan heeft
Vol op die lelijke neus met het kastje!!quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat hij haar een ram teruggeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |