abonnement Unibet Coolblue
pi_176451701
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:01 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Heb jij nog wat van hem gehoord dan? Is het al op de post?
Sinds woensdag de 10e niks meer gehoord of dm gehad dus of het al op de post is weet ik niet.
pi_176469948
En ik heb er ondertussen alwéér geen vertrouwen meer in.
Vorig jaar was het: Het ligt klaar om te verzenden, morgen breng ik het naar het postkantoor.
Na niet verzenden nieuwe beloftes zodat ik dacht dat het alsnog wel goed zou komen maar helaas weer geen enkele reactie en ook het spelletje nog niet ontvangen.
Knap waardeloos dit.
pi_176471192
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 06:10 schreef vannelle het volgende:
En ik heb er ondertussen alwéér geen vertrouwen meer in.
Vorig jaar was het: Het ligt klaar om te verzenden, morgen breng ik het naar het postkantoor.
Na niet verzenden nieuwe beloftes zodat ik dacht dat het alsnog wel goed zou komen maar helaas weer geen enkele reactie en ook het spelletje nog niet ontvangen.
Knap waardeloos dit.
Was ik al bang voor, knap waardeloos is het zeker ja. Kleine moeite om iets wat al klaar ligt voor verzending op de post te doen, desnoods via iemand anders die niet ziek is.

Ik hoef de Vanquish iig niet van TS. Hij kan beter de 6 euro terug storten en de verkoop staken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kloonhommel op 13-01-2018 16:41:06 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_176476436
Zelfs die 6 euro terugkrijgen zou al vies voelen.
Ik geef de hoop maar op, dat spelletje komt er nooit.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 10:08:00 #30
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_176537156
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 15:51 schreef vannelle het volgende:
Zelfs die 6 euro terugkrijgen zou al vies voelen.
Ik geef de hoop maar op, dat spelletje komt er nooit.
Het spel is inmiddels al gepost en ik ging er eigenlijk al vanuit dat je hem had ontvangen, jammer om te lezen dat je hem dus nog niet hebt. Na mijn vorige bericht ging ik er eigenlijk wel vanuit dat je er niet vanuit hoefde te gaan dat ik elke dag online ben op het moment. Laat me even weten als je hem binnen hebt.

Jammer dat kloonhommel. vanquish niet meer wilt, die had ik nog wel even willen versturen als hij mij zijn gegevens had gestuurd. Maar ik zie dat hij er vanaf ziet, dat scheelt mij weer verzendkosten :?

Daarnaast is dit ook wel de enige keer dat de verkoop wat minder loopt. Doorgaans altijd alles netjes op tijd gepost, de situatie is voor mij ook niet relaxt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_176545891
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 10:08 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het spel is inmiddels al gepost en ik ging er eigenlijk al vanuit dat je hem had ontvangen, jammer om te lezen dat je hem dus nog niet hebt. Na mijn vorige bericht ging ik er eigenlijk wel vanuit dat je er niet vanuit hoefde te gaan dat ik elke dag online ben op het moment. Laat me even weten als je hem binnen hebt.

Jammer dat kloonhommel. vanquish niet meer wilt, die had ik nog wel even willen versturen als hij mij zijn gegevens had gestuurd. Maar ik zie dat hij er vanaf ziet, dat scheelt mij weer verzendkosten :?

Daarnaast is dit ook wel de enige keer dat de verkoop wat minder loopt. Doorgaans altijd alles netjes op tijd gepost, de situatie is voor mij ook niet relaxt.
Spel is vandaag binnen gekomen.
En je bent online geweest op momenten dat ik je een dm stuurde.
Bovendien, als je in een verkoop zit, heb je ook hier verantwoordelijkheden en helemaal als je merkt dat dingen niet volgens plan gaan.
Hierin heb je duidelijk steekjes laten vallen maar dat zul je zelf ook wel beseffen.
Anyway, spel is er en nu hou ik er over op.

Mocht je nog niet helemaal hersteld zijn wens ik je uiteraard wél beterschap.
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:37:22 #32
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_176561529
Je hebt helemaal gelijk, ik heb er ook steken laten vallen dat zal ik ook niet ontkennen.
Ik ben wel blij dat je het spel gelukkig in goede staat binnen hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 14:16:20 #33
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_176565833
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:37 schreef MMaRsu het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, ik heb er ook steken laten vallen dat zal ik ook niet ontkennen.
Ik ben wel blij dat je het spel gelukkig in goede staat binnen hebt.
om dit episode achter te kunnen laten sluit ik dit topic.
als je het restant van de spellen wil verkopen kan dit in een nieuw topic.
:9B
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')