SPOILER: Lieve SintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot nog even een discussie over de toekomst van dit spel:
ONZ / Dodetopicspel discussieCrack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
quote:
Ik ben luiquote:Op zondag 3 december 2017 02:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat je hier een recept voor ramen moet vragen
dan kan je het bereiden van ramen ook op je buik schrijvenquote:
Die 2e is mooiquote:Op zondag 3 december 2017 02:08 schreef Morendo het volgende:
https://www.glasdiscount.nl/gehard-veiligheidsglas
Heerlijke ramen.
Nee gaat goedkomen ik kook graag.quote:Op zondag 3 december 2017 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kan je het bereiden van ramen ook op je buik schrijven
kook ook voor nootje en mij plsquote:Op zondag 3 december 2017 02:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee gaat goedkomen ik kook graag.
altijd, net de buren wakker gemaakt met mijn bulderende lachquote:Op zondag 3 december 2017 02:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
lachen jullie om je eigen grappen?
sowquote:Op zondag 3 december 2017 02:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
altijd, net de buren wakker gemaakt met mijn bulderende lach
Wat heeft 020 gedaan in de competitie ?quote:
Wil best iets voor je koken hoor biertje erbij.quote:Op zondag 3 december 2017 02:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kook ook voor nootje en mij pls
Dank jequote:Op zaterdag 2 december 2017 21:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga even kijken wat ik kan doen.
Ik pak d'r gewoon een pilsie bijquote:Op zondag 3 december 2017 02:21 schreef Morendo het volgende:
Als ik ramen eet, dan drink ik daar graag een Nakatori bij.
Echte kenners weten dan wel waar ik het over heb.
Ben ook niet zo'n fan van sakequote:Op zondag 3 december 2017 02:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik pak d'r gewoon een pilsie bij
Een zekere Jelle Zijlstra heeft dat als zeeknecht naar Japan gebracht, als een soort kruidenbitter. Het viel enorm in de smaak. Toen stuurde hij een telegram naar zijn pake met de opdracht om meer te sturen.quote:
Japankenner?quote:Op zondag 3 december 2017 02:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een zekere Jelle Zijlstra heeft dat als zeeknecht naar Japan gebracht, als een soort kruidenbitter. Het viel enorm in de smaak. Toen stuurde hij een telegram naar zijn pake met de opdracht om meer te sturen.
Een zekere chefkok van het Noratori-restaurant zag die telegram, en dacht in plaats van pake 'sake' te lezen, en 'sake' is toevallig ook het Japanse woord voor heide.
Is echt gebeurd.
Maar hoe kom je van kruidenbitter naar gefermenteerde rijst?quote:Op zondag 3 december 2017 02:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een zekere Jelle Zijlstra heeft dat als zeeknecht naar Japan gebracht, als een soort kruidenbitter. Het viel enorm in de smaak. Toen stuurde hij een telegram naar zijn pake met de opdracht om meer te sturen.
Een zekere chefkok van het Noratori-restaurant zag die telegram, en dacht in plaats van pake 'sake' te lezen, en 'sake' is toevallig ook het Japanse woord voor heide.
Is echt gebeurd.
Ben ik Jelle Zijlstra dan?quote:Op zondag 3 december 2017 02:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar hoe kom je van kruidenbitter naar gefermenteerde rijst?
Is het de Japanse vlag met een wit masker?quote:Op zondag 3 december 2017 02:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heeft je ui een betekenis
of geen?
ok.quote:Op zondag 3 december 2017 02:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is het de Japanse vlag met een wit masker?
In dat geval wel, misschien.
Krijg je anders spraakwater?quote:Op zondag 3 december 2017 02:42 schreef devzero het volgende:
We hebben een filosoof onder ons. Maar goed dan dat ik nu een kopje groene thee drink.
3-3 in Enschedequote:Op zondag 3 december 2017 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat heeft 020 gedaan in de competitie ?
Ooit een half jaartje in frankrijk gewoond en om in stijl te blijven ging ik gauloises roken. Mijn god wat een smerig spulquote:Op zondag 3 december 2017 02:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Krijg je anders spraakwater?
quote:Op zondag 3 december 2017 02:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ooit een half jaartje in frankrijk gewoond en om in stijl te blijven ging ik gauloises roken. Mijn god wat een smerig spul
Ik zou mayonaise erbij geen fusion noemen, maar gewoon vies. Fusion zou zijn als het in een taco zou worden geserveerd.quote:Op zondag 3 december 2017 02:42 schreef Morendo het volgende:
Ik kijk op de Hinoki-site en zie: kip Teriyaki met rijst en mayonaise.
Fusion kan te ver gaan.
Oh valt tegenquote:
ben daar geweest maar vond Takumi beterquote:Op zondag 3 december 2017 02:42 schreef Morendo het volgende:
Ik kijk op de Hinoki-site en zie: kip Teriyaki met rijst en mayonaise.
Fusion kan te ver gaan.
Wat heb Feyenoord gemaakt ?quote:
Iedereen die zich in de jaren 60tig filosoof noemde, rookte gauloises. Dus ik ben blij dat ik geen filosoof ben gewordenquote:
Vandaag een leuk filmpje over gezienquote:Op zondag 3 december 2017 02:42 schreef devzero het volgende:
We hebben een filosoof onder ons. Maar goed dan dat ik nu een kopje groene thee drink.
Gewonnen van Vitessequote:
Zwarte colltrui. Grote vierkante bril.quote:Op zondag 3 december 2017 02:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedereen die zich in de jaren 60tig filosoof noemde, rookte gauloises. Dus ik ben blij dat ik geen filosoof ben geworden
quote:Op zondag 3 december 2017 02:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedereen die zich in de jaren 60tig filosoof noemde, rookte gauloises. Dus ik ben blij dat ik geen filosoof ben geworden
Filosoferen over "diepe" en "ondiepe" onderwerpen is leuk na een hoop bier in de kroeg, maar om er nou je brood mee te verdienenquote:
Ja en of het een positieve uitwerking heeft.quote:Op zondag 3 december 2017 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Filosoferen over "diepe" en "ondiepe" onderwerpen is leuk na een hoop bier in de kroeg, maar om er nou je brood mee te verdienen
Helaas ben je 's ochtends meestal vergeten waar het over gingquote:Op zondag 3 december 2017 02:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en of het een positieve uitwerking heeft.
quote:Op zondag 3 december 2017 02:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Helaas ben je 's ochtends meestal vergeten waar het over ging
Tegen mij zei niemand 'hoi'.quote:
Je hebt je ook nog niet voorgesteldquote:Op zondag 3 december 2017 03:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tegen mij zei niemand 'hoi'.
En ja, dat steekt best wel. Ik zal er niet over liegen.
Lekker toch? Dan kun je fijn onder de deken kruipenquote:Op zondag 3 december 2017 02:58 schreef -sabine- het volgende:
Hoi dev. Hoest weer daar?
Hier koud. 17 graden in de slaapkamer
Dat gebeurt bij mij ook niet iedere keer.quote:Op zondag 3 december 2017 03:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tegen mij zei niemand 'hoi'.
En ja, dat steekt best wel. Ik zal er niet over liegen.
Enzo?quote:Op zondag 3 december 2017 03:06 schreef sig000 het volgende:
Heb geen hond en een knol is wat te zwaar.
25 graden nu 's nachts. Overdag 30.quote:
Je had je gebit in?quote:Op zondag 3 december 2017 03:07 schreef -sabine- het volgende:
Hoewel ik vanmiddag bij de kapper 40 werd geschat
Maar je kunt wel naast je paard in het hooi gaan liggen.quote:Op zondag 3 december 2017 03:06 schreef sig000 het volgende:
Heb geen hond en een knol is wat te zwaar.
quote:Op zondag 3 december 2017 03:07 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Je had je gebit in?
Hooi slaapt wel lekker warm.quote:Op zondag 3 december 2017 03:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar je kunt wel naast je paard in het hooi gaan liggen.
Bek dichtquote:Op zondag 3 december 2017 03:07 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Je had je gebit in?
Je bent gewoon een prachtige, rijpe vrouw.quote:Op zondag 3 december 2017 03:07 schreef -sabine- het volgende:
Hoewel ik vanmiddag bij de kapper 40 werd geschat
nog verder?quote:Op zondag 3 december 2017 03:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bijna, de bitcoin moet nog beetje doorstijgen.
Ben altijd bang dat het gaat lekken.quote:Op zondag 3 december 2017 03:08 schreef -sabine- het volgende:
Sig00, ik zou dan ook voor een kruik gaan. Die metalen kunnen zo met kraanwater en dan zonder hoesje.
Het is toch maar waterquote:Op zondag 3 december 2017 03:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat het gaat lekken.
pisangquote:Op zondag 3 december 2017 03:09 schreef -sabine- het volgende:
Overrrijp, klaar om of te bakken of te composteren
Dankje schat.quote:Op zondag 3 december 2017 03:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
vrouwen zijn een sfeerverhogende gezelligheidfactor
meestal
Zolang ze het haardvuur niet blokkeren.quote:Op zondag 3 december 2017 03:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
meestal
Vreselijkquote:
Als ze niet zeiken wel. Maar soms kann Het gewoon niet zonder.quote:Op zondag 3 december 2017 03:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
meestal
bijv.quote:Op zondag 3 december 2017 03:11 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Zolang ze het haardvuur niet blokkeren.
precies.quote:Op zondag 3 december 2017 03:12 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Als ze niet zeiken wel. Maar soms kann Het gewoon niet zonder.
Ik ook niet, maar om dan gelijk aan een kruis te gaan hangen...quote:Op zondag 3 december 2017 03:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Jesus is hier al een tijdje niet meer langsgeweest.
Die grap is na 3 dagen niet meer leuk.quote:Op zondag 3 december 2017 03:13 schreef defokkingfoker het volgende:
De winnaar van een seizoen wordt door HemaRookWorst uitgenodigd op een avondje hamburgers eten bij een MacDonalds naar keuze.
Is dit waar? Volgend seizoen win ik en dan gaan we samen naar macci in dublin
oh lol wie heeft dezelfde humor als ik?quote:Op zondag 3 december 2017 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Die grap is na 3 dagen niet meer leuk.
Hier niet nee, gewoon platstampen en frituren.quote:Op zondag 3 december 2017 03:14 schreef -sabine- het volgende:
Bakbananrn hebben niet zon deeglaagje dan toch? Ik kook wel Indisch, maar nooit de bananen. Ananas wel.
Ananas kun je goed grillen.quote:Op zondag 3 december 2017 03:14 schreef -sabine- het volgende:
Bakbananrn hebben niet zon deeglaagje dan toch? Ik kook wel Indisch, maar nooit de bananen. Ananas wel.
Je kunt wel wat bloem op je bananen doen voor ene krokanter korstje, maar hoeft niet.quote:Op zondag 3 december 2017 03:14 schreef -sabine- het volgende:
Waar zit je nu dan?quote:Op zondag 3 december 2017 03:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben fucking dood maar ik haal gwn lekker door. Morgen 06.00 vertrekken en ben vanplan de hele reis richting Nederland te pitten
Ben even eten en dan slapen.quote:
Geen idee. Eigenlijk had ik wel verwacht dat iemand die zin er direct weer uit zou halen nadat ik hem er in gesmokkeld hadquote:Op zondag 3 december 2017 03:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
oh lol wie heeft dezelfde humor als ik?
Juist heel veel.quote:Op zondag 3 december 2017 03:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ananas kun je goed grillen.
In bakbananen zit geen suiker toch?
BBW FTW.quote:Op zondag 3 december 2017 03:16 schreef -sabine- het volgende:
Lekker slapen met een volle buik. Ik snap die baby's wel
moest deze week thuiswerken.. dus jah dacht ik boek een reis naar praag neem mn laptop mee en gaan met die banaan. Maandag gwn weer om 8.30 op kantoor zijnquote:
Wat als ze hem verzopen hadden?quote:Op zondag 3 december 2017 03:13 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar om dan gelijk aan een kruis te gaan hangen...
Good busy.quote:Op zondag 3 december 2017 03:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
moest deze week thuiswerken.. dus jah dacht ik boek een reis naar praag neem mn laptop mee en gaan met die banaan. Maandag gwn weer om 8.30 op kantoor zijn
Haha. Wel een beetje productief geweest? Nog aan sightseeing gedaan?quote:Op zondag 3 december 2017 03:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
moest deze week thuiswerken.. dus jah dacht ik boek een reis naar praag neem mn laptop mee en gaan met die banaan. Maandag gwn weer om 8.30 op kantoor zijn
Zou er dan in elke kerk en huiskamer hier een douche hangen?quote:
of katjang pedis ook soort borrelnootjequote:Op zondag 3 december 2017 03:17 schreef Morendo het volgende:
Ik lust wel een borrelnootje 's avonds.
Banaan is wel weer het centrale thema hier.quote:Op zondag 3 december 2017 03:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Oehhh ja. Verdomme man. Dat mis ik.quote:Op zondag 3 december 2017 03:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
of katjang pedis ook soort borrelnootje
Jij zit goed. Heb je het naar je zin?quote:Op zondag 3 december 2017 03:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Ben fucking dood maar ik haal gwn lekker door. Morgen 06.00 vertrekken en ben vanplan de hele reis richting Nederland te pitten
Ik laatst bij de FEBO. Voor zeker twintig euro gevreten.quote:Op zondag 3 december 2017 03:17 schreef devzero het volgende:
Pas maar op anders komt hema weer langs met een verhaal over de 20 hamburgers die hij net op heeft gegeten.
amper gewerktquote:Op zondag 3 december 2017 03:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Haha. Wel een beetje productief geweest? Nog aan sightseeing gedaan?
Een aquarium boven de deur?quote:Op zondag 3 december 2017 03:18 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Zou er dan in elke kerk en huiskamer hier een douche hangen?
kan je ze niet invliegen?quote:Op zondag 3 december 2017 03:18 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Oehhh ja. Verdomme man. Dat mis ik.
quote:
Ik heb ze thuis in Bogotá, maar woon inmiddels 400 km dichterbij de kust...quote:Op zondag 3 december 2017 03:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan je ze niet invliegen?
of mag dat niet dat soort etenswaar
Was tof. Niet voor een 2de keer maar leuk voor de ervaringquote:Op zondag 3 december 2017 03:18 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Jij zit goed. Heb je het naar je zin?
Nicequote:
ahhh okquote:Op zondag 3 december 2017 03:20 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ik heb ze thuis in Bogotá, maar woon inmiddels 400 km dichterbij de kust...
Zit ook in Polen dacht ik.quote:Op zondag 3 december 2017 03:21 schreef defokkingfoker het volgende:
Hier in praag heb je de albert. Een supermarkt van de ahold groep met alleen maar AH basic shit. Geinig om te zien
idk tot nu alleen istanbul meer dan 1x gedaan omdat ik veel turkse vrienden heb. Maar die stad verveelt na een tijdje ook. Idk ben meer van elke keer iets nieuwsquote:
Nooit geweest, was een woordgrapje.quote:
Klinkt als werken.quote:Op zondag 3 december 2017 03:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, dan lust deze meid wel een blowjob.
Met hapjesquote:Op zondag 3 december 2017 03:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, dan lust deze meid wel een blowjob.
Jij bent een veertigjarige student?quote:Op zondag 3 december 2017 03:25 schreef -sabine- het volgende:
Die drie liggen ver uiteen, wereldreiziger dus.
Ik wil na mijn afstuderen naar Barcelona, nooit geweest. En Berlijn, nu zonder de muur bekijken.
Ja, veel gereisd, veel avonturen beleefd. Reizen maakt je rijker, niet armer.quote:Op zondag 3 december 2017 03:25 schreef -sabine- het volgende:
Die drie liggen ver uiteen, wereldreiziger dus.
Ik wil na mijn afstuderen naar Barcelona, nooit geweest. En Berlijn, nu zonder de muur bekijken.
54 jarige. Ze bestaan die pas laat het licht zien.quote:Op zondag 3 december 2017 03:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij bent een veertigjarige student?
Dat kan allemaal. Wat studeer je dan?quote:Op zondag 3 december 2017 03:26 schreef -sabine- het volgende:
[..]
54 jarige. Ze bestaan die pas laat het licht zien.
Zeldzame open mind op FOK!, mooi.quote:
en dat maakt niet uit, zolang je er zelf content mee benquote:Op zondag 3 december 2017 03:26 schreef -sabine- het volgende:
[..]
54 jarige. Ze bestaan die pas laat het licht zien.
Klopt koln is oké, trier ook.quote:Op zondag 3 december 2017 03:26 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ja, veel gereisd, veel avonturen beleefd. Reizen maakt je rijker, niet armer.
Barcelona is gewoon heerlijk. Berlijn ook tof, maar niet veel van gezien.
Dichterbij kan ik Keulen ook aanraden.
Liever te slim in de kist, dan weer een college gemist.quote:Op zondag 3 december 2017 03:27 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Zeldzame open mind op FOK!, mooi.
Ik sta op 60 maar groei niet veel meer.quote:Op zondag 3 december 2017 03:28 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Klopt koln is oké, trier ook.
Fijn om zo bereisd te zijn. Mijn man en dochter doen wedstrijdje "de meeste landen". Twee keer eten en overnachten telt.
Leuk! Hoewel wiskunde voor velen niet het lievelingsvak zal zijn.quote:Op zondag 3 december 2017 03:29 schreef -sabine- het volgende:
Lerarenopl. Wiskunde
Maar het gaat mij om de leerlingen, niet om de wisk. Een vak zorgt voor de logistiek.
Het is niet uit liefhebberij, maar om mijn baan te behouden.quote:Op zondag 3 december 2017 03:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Liever te slim in de kist, dan weer een college gemist.
monsif op wereldreisquote:Op zondag 3 december 2017 03:31 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ik sta op 60 maar groei niet veel meer.
Mijn beste (reis-)maat staat op 75 en is pas 30, verdomme.
Mijn kleine is 29 en staat op 50. 51 deze maand, dan komt Iran erbij.quote:Op zondag 3 december 2017 03:31 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ik sta op 60 maar groei niet veel meer.
Mijn beste (reis-)maat staat op 75 en is pas 30, verdomme.
wauwquote:Op zondag 3 december 2017 03:32 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Mijn kleine is 29 en staat op 50. 51 volgende maand, dan komt Iran erbij.
60 en 75!!!!
Oh wat cool!quote:Op zondag 3 december 2017 03:32 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Mijn kleine is 29 en staat op 50. 51 volgende maand, dan komt Iran erbij.
Ik had er weinig fiducie in, maar met zo'n vader worden mijn zorgen niet gehoord.quote:Op zondag 3 december 2017 03:33 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Oh wat cool!
Was mijn eerste land voor mijn oude werk in Duitsland.
Supergaaf en origineel. Geweldige mensen, die Perzen. Des te vreselijker van dat regime.
slaap lekker vast.quote:Op zondag 3 december 2017 03:34 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik had er weinig fiducie in, maar met zo'n vader worden mijn zorgen niet gehoord.
Ik ga ff lurken, gezellig kijken naar jullie posten.
dat heeft ook zijn charme tochquote:Op zondag 3 december 2017 03:35 schreef defokkingfoker het volgende:
Mijn ouders namen me niet verder dan bungalowpark slagharen
Leuk park. Nix mis mee. Indianen en zo.quote:Op zondag 3 december 2017 03:35 schreef defokkingfoker het volgende:
De mijne ongeveer hetzelfde.quote:Op zondag 3 december 2017 03:35 schreef defokkingfoker het volgende:
nog een x danquote:Op zondag 3 december 2017 03:39 schreef defokkingfoker het volgende:
Gvd die vogel emoi heb je niet op.mobiel
Weer op je hoogtepunt stoppen?quote:Op zondag 3 december 2017 03:38 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Maar popjes ik ben er ook vandoor.
Goed om weer terug te zijn, al zal de volgende ban vast niet lang op zich laten wachten...
Slaap lekker allen.
Het is ook een kut smileyquote:Op zondag 3 december 2017 03:39 schreef defokkingfoker het volgende:
Gvd die vogel emoi heb je niet op.mobiel
het is hem te drukquote:Op zondag 3 december 2017 03:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt niet zo goed tegen gezelligheid he
Wil gewoon puntenquote:Op zondag 3 december 2017 03:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt niet zo goed tegen gezelligheid he
ja hoor ik welquote:Op zondag 3 december 2017 04:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga het niet laat maken vanavond, dus van mij mag je zoveel pakken (als haags toestaat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |