abonnement Unibet Coolblue
pi_175453627
Ik heb een andere scooter aangeschaft, deze wordt as. maandag op mijn naam gezet. Omdat ik deze scooter ook wil verzekeren, wil ik mijn (Unigarant) verzekering van mijn oude scooter meenemen naar de nieuwe.

Ik wil de oude scooter verkopen: hij is vanaf het overzetten van de verzekering dus niet meer verzekerd. Hoe lang kan ik hem 'onverzekerd' laten staan voordat ik verplicht ben hem te schorsen? Ik verwacht hem niet binnen een paar dagen al te verkopen namelijk, maximaal een week.
url
  zaterdag 2 december 2017 @ 18:38:23 #2
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175453736
Ik denk dat het dan makkelijker is als je je verzekering even belt.. die hebben daar vaak wel een oplossing voor.. in de vorm van beide even laten doorlopen bijvoorbeeld..
Das goedkoper dan schorsen voor zo'n korte periode.. dan kan er ook makkelijk een proefrit gemaakt worden bijv
  zaterdag 2 december 2017 @ 19:46:00 #3
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_175455350
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:38 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik denk dat het dan makkelijker is als je je verzekering even belt.. die hebben daar vaak wel een oplossing voor.. in de vorm van beide even laten doorlopen bijvoorbeeld..
Das goedkoper dan schorsen voor zo'n korte periode.. dan kan er ook makkelijk een proefrit gemaakt worden bijv
Dit inderdaad :Y.
Volgens de letter van de wet zou je de oude meteen moeten schorsen waarschijnlijk. Beter is om te kijken of je verzekering daar niet een tijdelijke 'mouw aan kan passen'. Je bent vast niet de eerste met dit dilemma ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_175464221
Nooit overzekerd laten, grapje kost ruim 300¤ boete. Dus of direct schorsen a11¤ of even in de verzekering laten.
pi_175500183
Ik heb hem geschorst, thx iedereen..
url
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')