dit is mijn lijstjequote:FLEETWOOD MAC
THE CHAIN
U2
SOMETIMES YOU CAN'T MAKE IT ON YOUR OWN
ACDA EN DE MUNNIK
ALS HET VUUR GEDOOFD IS
ELTON JOHN
ROCKET MAN
KANSAS
CARRY ON WAYWARD SON
THE FRAY
HOW TO SAVE A LIFE
ALPHAVILLE
BIG IN JAPAN
THE SHOES
OSAKA
WHITESNAKE
HERE I GO AGAIN
DAVID BOWIE
LIFE ON MARS
GORILLAZ
CLINT EASTWOOD
NELLY FURTADO
ALL GOOD THINGS (COME TO AN END)
THE SWEET
FOX ON THE RUN
DAVID GUETTA FEATURING SIA
TITANIUM
FOSTER THE PEOPLE
PUMPED UP KICKS
FAITHLESS
WE COME 1
ABC
THE LOOK OF LOVE
JOE JACKSON
THE HARDER THEY COME
GIGI D'AGOSTINO
L'AMOUR TOUJOURS
ECHOSMITH
COOL KIDS
SEMSONIC
CLOSING TIME
FIVE FOR FIGHTING
100 YEARS
FIVE FOR FIGHTING
SUPERMAN
EMINEM
WHEN I'M GONE
FITZ AND THE TANTRUMS
MONEYGRABBER
JOHNNY CASH
HURT
JERMAINE JACKSON & PIA ZADORA
WHEN THE RAIN BEGINS TO FALL
PHIL COLLINS
IN THE AIR TONIGHT
JOSHUA RADIN
WINTER
TEGAN AND SARA
WALKING WITH A GHOST
quote:Op zondag 3 december 2017 18:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat nummer is echt, maar dan ook écht waardeloos. Alsof Matt fruity loops heeft ontdekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
quote:Op zondag 3 december 2017 22:08 schreef Berkery het volgende:
Ook maar een lijstje gemaakt, vooral veel witte-mannen-met-gitaren:Goed rijtje! IggySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 december 2017 22:08 schreef Berkery het volgende:
Ook maar een lijstje gemaakt, vooral veel witte-mannen-met-gitaren:Mooi lijstje. Badfinger mag inderdaad ook wel in de lijst, al schat ik die kans niet zo heel hoog in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe noemde je 'm toen ie nog klein was?quote:Op zondag 3 december 2017 22:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Thanks, Iggy moest er wel in, mijn hond heet Iggy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry.![]()
quote:Op zondag 3 december 2017 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe noemde je 'm toen ie nog klein was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry.![]()
quote:Op zondag 3 december 2017 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe noemde je 'm toen ie nog klein was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry.
My friends all drive horses
Novemberquote:Op zondag 3 december 2017 22:59 schreef fratsman het volgende:
Ik ben er ook weer uit voor dit jaar. Weinig veranderingen. Alleen de vrije keuzes zijn ieder jaar aan trends (Bruiloften, Begrafenissen, herontdekken. etc.) onderhevig...
New Born en Citizen Erased moeten er allebei in. Vaag dat er zoveel mindere nummers van Muse instaan en niet hun twee beste.quote:Op zondag 3 december 2017 18:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoop zo dat Citizen Erased (Muse) het deze keer haalt
13 noteringen voor een van de beste/grootste bands van de 21e eeuw is echt in alle opzichten prima, tenzij je vindt dat de Top 2000 een sterke focus op de 20e eeuw moet houden.quote:Op zondag 3 december 2017 18:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
13 dus... dat is echt teveel.
R.E.M. en Radiohead hebben er misschien 7 per band ofzo...zo bekeken heeft Muse er echt teveel.
Inderdaad, Fillip en Sunburn er niet inquote:Op maandag 4 december 2017 09:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
New Born en Citizen Erased moeten er allebei in. Vaag dat er zoveel mindere nummers van Muse instaan en niet hun twee beste.
Heb uit protest ook niets van Muse uit de voorkeuzelijst erin gezet dit jaar.
Sunburn hoort wmb ook wel in de Top 2000 (staat ook in mijn Top 100) maar dat zie ik niet snel gebeuren.quote:Op maandag 4 december 2017 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad, Fillip en Sunburn er niet inSchande.
Als dat nummer van Kiwanuka in de Top 2000 komt verwacht ik knipgenot.
Sunburn en Fillip komen er nooit in nee. Maar er zijn er ook een viertal die er wat mij betreft echt uit moeten (Mercy, Madness, Sing For Absolution en Time Is Running Out)quote:Op maandag 4 december 2017 09:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sunburn hoort wmb ook wel in de Top 2000 (staat ook in mijn Top 100) maar dat zie ik niet snel gebeuren.
Madness vind ik nog wel fijn en Time Is Running Out wel ok. Undisclosed Desires vind ik wel echt een draak van een plaat, onbegrijpelijk dat de hele wereld daar zo mee wegloopt. Maar op de eerste twee nummers na is The Resistance sowieso vrij kut, iig veruit hun minste album.quote:Op maandag 4 december 2017 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sunburn en Fillip komen er nooit in nee. Maar er zijn er ook een viertal die er wat mij betreft echt uit moeten (Mercy, Madness, Sing For Absolution en Time Is Running Out)
Daarvoor mogen New Born, Citizen Erased, Supremacy en Stockholm Syndrome er wel in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |